@anothermom proficiat nog met d.ex! @rrianne gefeliciteerd met L.ars en een hele fijne dag vandaag! Feestje is hier goed gegaan! Erg druk maar visite wisselde elkaar gelukkig goed af. Gijs is enorm verwend! Wij duiken vandaag onder in de sauna, maar nu eerst even op Kdv trakteren en zijn verjaardag vieren wij zijn ook uitgenodigd haha. Morgen op zijn verjaardag gaan we een dagje met zijn drietjes weg.
Hiep hiep hoera! Lars is jarig! Gefeliciteerd papa en mama! Sahi, Timo is gelukkig weer helemaal beter. Gisteren nog wat verhoging, maar 's middags drie uur geslapen. Vannacht ook een goede nacht, dus we zijn weer bijgetankt. Hopelijk gaat hij nu ook weer eten, want dat heeft hij sinds vrijdag nauwelijks meer gedaan. Ten minste, het was selectief eten. Fruit en yoghurt, klinkt als Sonja Bakker. Linda, wat heerlijk sauna! Veel plezier op het kdv. Pamsie, jij ook een snottertje! Beterschap! Wij hebben gisteren traktaties voor morgen op het kdv gemaakt. Bootjes gevouwen en dan met een doosje rozijntjes (zie fb). Wij gaan ontbijten!
@vaneke, oke. je kan ook cake maken en dan met glazuur mengen en dan in een vorm doen of balletjes maken. zo heb ik geboortecakjes gemaakt voor werk van man. leuke vormpjes, heb ook zoiets maar dan zonder de bolle bovenkant. @anothermom, gefeliciteerd! @rianne, gefeliciteerd! @eb, ga even kijken op fb voor je traktatie. zal ff foto toevoegen van de geboortetraktatie:
@Rianne Van Harte gefeliciteerd met L.ars @EB had het gezien op FB super leuk ook ook lekker crea bezig geweest. Gelukkig is T.imo weer opgeknapt. @Pamsie beterschap en als het vrijdag nog zo is kan je de prikjes verzetten he @Sahi hihihi ja dan valt het meteen op hoor als je der niet bent. Leuk dat Yanna zo verwend wordt. @CP een bedje, kinderstoel en babybadje, magnetron, waterkoker wij hebben zelf ook een campingbedje toen meegenomen om te laten functioneren als box maar als ik nu zou gaan zou ik dat niet doen (zit der toch amper in)
Mogguh... @VanEke oh bij de nachten is het idd belangrijk om het allebei op dezelfde manier aan te pakken. Ik ga vanmiddag even met R overleggen of hij t nodig vind om naar de HA te gaan, ik weet niet of die veel voor ons kan doen... @Wherona 't is natuurlijk bij elk kind anders! @EB jemig wat een nacht!! Gelukkig ging afgelopen nacht beter! @mum heerlijk zo'n verjaardag Hoe gaat t nu met D? @Anothermom nog gefeliciteerd!!! @Linda geniet lekker van de sauna. @Rrianne gefeliciteerd met L.ars zijn verjaardag!!! Hier weer een drama nacht achter de rug, mijn berichtjes worden een beetje eentonig haha, 't is echt elke nacht raak. Uiteindelijk duurde het dit keer weer ongeveer een uur voordat meneer weer sliep... Vind t zo vreemd omdat het overdag wel goed gaat, ik merk weinig aan hem behalve dat ie wat verkouden is. De verkoudheid word trouwens wel minder nu. In zijn mondje zitten wel wat bobbels, maar ik weet echt niet of het nu echt de kiezen zijn die doorkomen. Oja nog een vraagje aan jullie, hoe gaat het tandjespoetsen bij jullie? 't Is hier echt drama waardoor ik het af en toe weleens een dagje over sla, terwijl dat natuurlijk ook niet goed is... Maar soms krijg ik het borsteltje er echt met geen mogelijkheid in...
@dolfijnjes over Cp daar waren wij vorige week geweest in erperheide in principe staat in elk huisje een bedje en kinderstoel. Meter box bedoelen ze dan dat je dat bedje daarvoor ook kunt gebruiken. Heb nu in comfort premium en in een vip huisje gezeten en overal alleen een bedje en stoel. Matrasjes zijn lichtelijk met plastic buitenkant gelukkig nemen wij altijd de aerosleep mee dan voelt dat niet zo glad aan voor hem. Wij zijn vorige week in erperheide geweest in België met recht mogen ze zichzelf het leukste kinderpark noemen. @pookie balen van de nachten. En inderdaad apart dat je overdag weinig aan hem merkt. @eb fijn dat Timo weer opgeknapt is en jullie weer even bijgetankt hebben. Geef hem maar lekker veel te eten vandaag zal er vast ingaan als hij zich weer beter voelt haha.
Poookie, tandenpoetsen gaat hier heel wisselend. De ene keer zonder moeite, de andere keer gaat zijn mond totaal niet open en laten we het maar gewoon gaan. Vooral toen zijn tanden doorkwamen, mochten we niet met de tandenborstel boven poetsen. Heb toen wat tandpasta op mijn vinger gedaan en dat erop gewreven. Ik geef hem wel altijd een speeltje (tube tandpasta) voor wat afleiding. Balen van je nachten. Zou het niet een sprongetje kunnen zijn? Eten gaat vandaag ietsjes beter. Er zit nu een bord pap in en een boterham zonder korstjes. Meneer is nu een krentenbolletje aan het slachten, waarbij hij ook af en toe een hapje neemt. Nu probeert hij mij te voeren, dat is meestal een teken dat hij gaat stoppen. Ik negeer het want het is nogal makkelijk gedacht: mama eet mjn eten wel op. En nu gaat er een stuk op de grond, dan zit hij mij triomfantelijk aan te kijken en uh uh geluiden te maken. Ik ga nu ingrijpen.
Lars en Rrianne gefeliciteerd!! pamsie: als hij echt zo verkouden/ziekjes is, dan kun je de prik beter even uitstellen, vind ik dan Maar vrijdag is wat dat betreft nog ver weg, zie je dan wel beterschap in ieder geval! linda: leuk joh, op het KDV mee vieren! Ik moet even overleggen of het haalbaar is met m'n werk. EB: gelukkig heeft hij reserves Dat kun je tijdens die periodes van ziek zijn goed gebruiken! Gelukkig lijkt 'ie weer op te knappen! ik zag inderdaad de traktatie op FB, leuk joh! Ik ga pakjes sap, rozijntjes en eierkoekjes tot paddestoeltje knutselen, laat tzt wel even een fotootje zien als ik er aan denk Haha, leuk je verhaaltje over Timo die aan het eten (niet eten) is Gelukkig zit er wel iets in mbtc: wat ben je toch lekker creatief, ziet er leuk uit wherona: gelukkig wordt mijn aanwezigheid gewaardeerd, hihi poookie: lastig he, wel of niet naar de HA. Aan de ene kant is het natuurlijk niet normaal, zoveel tobben en zo lang al. Maar goed, we moeten ook niet meteen denken dat er van alles mis is ofzo! Ik snap je dilemma! En misschien heeft hij dit ritme zich wel eigen gemaakt en is het een cirkel die je moet gaan doorbreken. Maar hoe? Daar heb ik niet meteen antwoord op. Maar dat kinderen zichzelf ritueeltjes eigen maken is me wel duidelijk geworden. tandenpoetsen ging altijd prima, onder accepteert ze ook, maar boven is echt drama. Ik denk dat het zeer doet, omdat het daar nog volop aan het doorkomen is. En ze heeft erg weinig geduld, vanavond eens beginnen met de bovenkant, nu ik dit zo opschrijf (ik begin altijd onder). Ik vind het zo naar om dr te dwingen, maar ik wil toch dat ze weet dat poetsen erbij hoort. Het is echt een klein gevechtje steeds, vind ik zo zielig! Maar we maken het altijd goed voor ik ze in bed leg, dikke kussen en knuffels En ik denk dat ze het bij het ritueeltje vind horen inmiddels... vaneke: werkse! zo, even thuis gelunched (dat ga ik er echt in houden!) zo weer werken en dan nog even wat grote boodschappen inslaan voor het weekend (de verjaardag). Dan hoef ik dat niet van de week te doen met Yanna erbij.
@Poookie ja dat is waar ik hoop dat het ons bespaard blijft maar de meeste kids hebben der toch wel erg last van. Tandenpoetsen ging eerst ook niet zo goed ik mag het ook niet doen van hem maar paps wel hihi en ik heb er een liedje bij verzonnen wat ie erg leuk vindt (nog wel). Overdag zijn ze bezig met spelen en dergelijke en snachts de rust misschien daardoor het verschil? Als je twijfelt zou ik gewoon langs gaan en al is het voor niets je hebt dan toch die bevestiging en hoef je daar geen zorgen meer over te maken. @EB hihihi die Timo toch wel fijn dat het eten ook weer wat beter gaat @alle die een feest weekend hadden hoe was het?
@Rrianne: gefeliciteerd met L.ars zijn eerste verjaardag!! @eb: fijn dat Timo wat beter is. @mbtc: wauw wat een leuke traktatie zeg! @pookie: bah vervelend van je nachten weet wat je doormaakt. hoe poets je stijn zijn tanden? met een vingertandenborstel of een gewone? valentijn vind een gewone fijner maar die heeft geen haast met tanden krijgen. ( nu pas 1 tand) me oudste vond juist de vingertandenborstel fijn. ik kon precies voelen waar er wat door kwam en dan drukte ik daar wat minder hard/ of sloeg dat plekje even over als het heel gevoel was. daardoor werd tandenpoetsen toch als prettig ervaren en laten beide kids het gewoon toe. @prikjes verzetten: ja ik weet dat het kan maar we zien wel even. wellicht is het vrijdag een stuk minder.
Tandenpoetsen gaat goed, ze vind het lekker! Ze doet haar mond open en dan ga ik poetsen, dan sluit ze haar mond weer even om de pasta weg te zuigen en wil ze meer natuurlijk zit er welleens een dag tussen dat het wat minder gaat maar dan ga ik haar niet teveel dwingen gezien ze het nu nog wel leuk vind, ben dan bang dat ik het verpest net als bij de kapper. hoe gaat het haren kammen/bostelen bij jullie? dat is hier namelijk beetje een drama, ik doe eerst voor dan doe ik een paar strookjes bij haar, dan weer bij mij en zo gaan we verder. maak er maar een spelletje van want anders pffff RIANNE EN MAN GEFELICITEERD MET L!!! maak er een leuke dag van! Mijn telefoon is weer eens kapot, dus heb ff geen facebook en via de comp doe ik het eigelijk nooit. ik had een man gemailt voor een mooie telefoon, maar wat een idioot zeg! Bij alles wat ik vraag zegt hij alleen OKE en thats it...dus ik zeg afspraak maken? OKE zegt hij (hiervoor ook alleen maar OKE gehad op een paar vragen)...naja ik hou mij nog in en stuur ik wou vanmiddag wel even komen kijken rond 4 uur, maar geef mij anders uw nummer dan kunnen we telefonisch even contact hebben dat is wat makkelijker, OKE stuurt hij..naaaaaaaaaaaaah wat een gek joh!
Whahaha Rica die is inderdaad de tel kwijt euh weg kwijt hihi. Zou der ook niet meer verder mee gaan te onbetrouwbaar. Maarre wat betreft haren kammen dat laat Davey niet tot nauwlijks toe hij vindt dat gepriegel helemaal niets alhoewel het bij de kapper erg goed gaat maar hij vindt de borstel/kam veel te interessant om in zijn mond te stoppen @EB en gaat het eten van Timo nu weer wat beter? en wat vonden ze op het kdv van de traktatie?
Iedereen bedankt voor de felicitatie hier en op FB we hebben een hele leuke maar super drukke dag gehad!!! Jairo is super verwend en hij vond alles prima!!! hij heeft de kado zelf opengemaakt en hij vond het allemaal reuze intressant vooral als iemand gebak had nou dan zorgde meneer wel dat hij daar ook was!!! Rianne van harte gefeliciteerd met L.ars zijn verjaardag en een leuke dag gewenst Rica daar zou ik ook niet mee in zee gaan beetje vaag zeg!!! eb fijn dat T weer een beetje beter is!! pamsie ja vrijdag kan nog alle kanten op! je kunt ook op cb vragen wat ze er van vinden!!!
wherona: hier mag papa ook alles doen met Yanna. ook het luier verschonen gaat hier bij mij dramatisch en bij papa blijft ze braaf liggen, ggrrr. ik zing er inderdaad tegenwoordig maar liedjes bij, dat maakt het gezelliger en dat leidt haar even af pamsie: nu jij dat zo zegt denk ik dat Yanna bij het poetsen toch echt pijn heeft, arm schaapje. rica: Yanna vond poetsen ook altijd leuk (en lekker, hahah) hier geen haar Tenminste, niet genoeg om het te hoeven borstelen. We borstelen wel eens voor het idee, maar dat vind ze echt heel raar oh wat een stomme vent joh, hoe kan dat nou? Dat is toch geen contact, sjonge jonge! nou hier alweer klaar met werken, heerlijk En de grote boodschappen nu binnen, voel ik me ook weer wat minder opgejaagd zo maar eens gaan koken...
@ Sahi: Leuk dat ze zo verwend wordt hihi! gelukkig trekken de bultjes al weg! lekker dat thuis lunchen, gezellig.. mijn vriend komt ook altijd thuis eten tussen de middag. @ Pamsie: Als hij ziek is zou ik de prikjes lekker uitstellen hoor! @ Rianne: Van harte gefeliciteerd met de 1e verjaardag van L.ars, hopelijk hebben jullie een geweldige dag gehad! @ Linda; haha goeie om zelf bij te komen van zn verjaardag in de sauna! jullie op de echte verjaardag ook lekker met z'n 3tjes weg.. wij woensdag met z'n 4tjes @ EB: Wat fijn dat Timo weer opgeknapt is! @ Traktaties: bij het kruidvat hebben ze traktatiedoosjes, erg leuk en niet duur @ Mbtc: Leuke geboortetraktatie! @ Bedje CP: Die zou ik ten alle tijden zelf meenemen, heb al vaak zat meegemaakt dat die dingen daar onwijs ranzig zijn! @ Pookie: Wat vervelend zeg die nachten, erg sneu! tandenpoetsen gaat hier redelijk.. onder is prima, boven is brullen maar hij houdt zn mondje wel open gelukkig! @ Rica: haha haren kammen is hier niet nodig.. grrr wat balen van je telefoon.. en wat een rare vent zeg! Hier gister een gezellig feestje gehad voor onze kleine vent.. hij is super verwend en heeft het goed naar zijn zin gehad.. hij slaapt tegenwoordig vaak nog maar 1x maar hij is s'middags toch ook nog even naar bed gegaan want hij was helemaal opperdepop.. vannacht heeft hij wel super geslapen (gelukkig geen last van al die prikkels, ons meisje heeft dat wel altijd) gelukkig is hij buiten de spuitluiers ook niet ziek geworden!
Mum, Ook via hier nog een x gefeliciteerd! Super dat hij en jullie zo hebben genoten Rica, hier doe ik z'n haren terwijl hij speelt of voor de tv. Gebruik overigens nooit een kam, kun je het niet met je handen uitborstelen? Wheron, super geslaagd! Lief dat je dr naar vraagt. Zie hieronder. Sahi, spannend nog een weekje. Heb je het idee van je taart al klaar? Eb, aaah wat sneu dat T. wat ziekig was op z'n verjaardag. Fijn dat hij nu weer wat opknapt, beterschap!Traktatie zag er erg leuk uit! Anothermom, gefeliciteerd met jullie kleine man. Poookie, aaah vind het zo sneu voor je/jullie. Die stomme gebroken nachten die maar door blijven zetten. Hier was overigens overdag ook nooit wat aan de hand. Als het jou geruststeld dan moet je gewoon langs de HA gaan, al is het alleen maar om te zorgen dat je er gerust op bent dat er niks 'ernstigs' aan de hand is. Knuff! Mbtc, wat ben jij toch lekker creatief! Wat was jou site ook alweer? Jij naait toch ook? Lijkt me ook erg leuk! Linda, lekker verwend zo te horen en vandaag even relaxen. Fijne dag in de sauna, heerlijk! En morgen de grote dag, lekker samen met je gezinnetje. Pamsie, beterschap met je kleine mannetje!   Mama05, Ook vanaf hier van harte gefeliciteerd! hihih wat een boefje, overal wat taart snoepen. Wat hebben jullie uiteindelijk gegeven? Zo L. z'n eerste echte feestje zit er bijna op. Enorm gezellig en verdeeld over drie dagen. Kleine groepjes en alleen mensen uitgenodigd die L. ook echt kent. Dadelijk komt mijn broer eten en zijn kleine neefje verwennen. L. heeft echt genoten van alle aandacht en wat is hij verwend.
@ Rrianne: Gefeliciteerd met jullie ventje!!! Hier druk geweest op het werk, nu de kids naar bed brengen, dan nog even werk voorbereiden/nakijken... Dus nu weer weg
Hoi! @ Rrianne, gefeliciteerd! @ mum, zag de foto's op FB. Zag er gezellig uit! @ poookie, tanden poetsen gaat hier wisselend. Onder heel goed en boven nauwelijks grr. Ik maak er maar geen vechtpartij van, denk dat er boven nog wat door aan het komen is. Vandaag prikken op het CB, super zielig vond ik het. Ze zat heerlijk te kletsen en te zingen tegen die verpleegkundige en die zong vrolijk mee. En toen: flots prikken er in. Ze snapte er helemaal niks van. We hadden het toch heel gezellig en waren toch aan het zingen? Waarom doe je me pijn? Nou ik moest blijven slikken om zelf ook niet te gaan brullen, hoe erg is dat dan haha. Gewoon het feit dat we haar vertrouwen zo hadden geschaad. Anyway op de fiets was ze het al vergeten en nergens meer last van. Ga leren voor m'n examen, lees wel mee de komende anderhalve week maar ben er weinig. Morgen start nieuwe baan.