Oktober 2011 mama's! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Meikie, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    whaha even hoor, gtst is toch wel heeeuuuul raar geworden! sinds ik in de zorg werk, volg ik het, maar het wordt echt steeds gekker, pfff

karine: succes nog even met werken!

rrianne: zo'n gek idee, nog minder dan een week en dan is ze 1!
    we versieren de taart met hondjes en poesjes, een grote roze 1 en haar naam in regenboogkleuren, en wat frutsels erop, zoals bolletjes wol en botjes, allemaal van fondant.
    leuk dat jullie het zo groots gevierd hebben voor L! :)

mum: fijn dat hij verder niet veel zieker is geworden, hier ook allemaal aan de diarree, maar verder niet ziek, de jongens van mn vriendin ook, t zal wel goed zijn ;)
    en dan zo leuk gevierd, super :D
    leuk dat je man ook altijd thuis komt lunchen, zo gezellig :)

Yanna ging net superlief kusjes aan me geven, ze heeft mn hele gezicht afgelikt :p :D
    zo, nu private practice kijken ;)

2. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @sahi, dank je wel. die heb ik gemaakt met ehmz 38 weken zwanger samen met mn moeder. toen 2wkn in de vriezer en afgemaakt met mn schoonmoeder.
    en herkenbaar. pappa mag alles doen zodra hij binnenstapt is het dag mamma hallo pappa! en dat roept ze dan ook tot dat ze gaat slapen.
    @mumtobe, wat verkopen ze dan aan traktatiedoosjes bij de kv? ben opzoek naar iets leuks voor de kindjes die komen op haar verjaardag.
    @rianne, http://pieceof-may.blogspot.nl/ maar heb al tijd lang niets aan gedaan. na woensdag komt ook haar verjaardagskroon er op te staan. :D ben zo trots op het resultaat!!
    @daantje, veel succes met je nieuwe baan!!
    @hier, vandaag weer lekker domme actie. ik dacht dat so vandaag terug waren van vakantie blijken ze vannacht terug te komen stond ik daar met J voor de deur. alles nog helemaal vakantie dicht. snel man gebeld of hij thuis kon werken gelukkig kon dat anders had ik haar mee moeten nemen naar mn werk. zij had dat wel leuk gevonden maar mn werk niet zo al mag het wel in uiterste (nood)gevallen. ze komen vanacht om 3u thuis morgen wilde ik nog een heleboel doen. ben wel vrij maar moet nog boodschappen etc doen. taart bakken. dacht dan breng ik haar om 8u maar denk niet dat ze daar blij van worden. nog ff een andere oplossing bedenken....

3. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @daan: spannend morgen met je nieuwe baan beginnen. leuk hoor.

@verjaardagen: fijn dat het goed geslaagd is bij iedereen.

@kammen: Lotte was vroeg ook zo moeilijk! gelukkig laat ze het nu wel toe.

@mbtc: oeps foutje bedankt:p

@hier: het lijkt iets beter te gaan met valentijn. hij is niet echt ziek hoor. maar meer echt snot en snot verkouden. alles zit vol. dat ie echt moeite heeft met ademen. in elk geval sneu dus!

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Rianne: Thanx, hij is woensdag pas jarig maar feestje was geslaagd ;)
    Verjaardag van L. ook goed geslaagd dus!
    wat heeft hij allemaal gekregen?

@ Daantje: Thanx!
    Ahhh wat sneu op zo'n manier die rotprikken!
    Heel veel succes met je nieuwe baan!

@ Sahi hahaha gtst raar? hoe kom je daar nou bij?
    vind het erg apart dat er zoveel turks gepraat werd de afgelopen dagen!
    Idd erg gezellig dat lunchen samen, al voel ik me vaak verplicht om thuis te zijn tussen de middag
    terwijl dat helemaal niet handig is met 2 slaapjes (voor en na de lunch ergens)

@ mbtc: doosjes waar je iets in kunt doen en dan zit er een grote doos bij waar je de kleine doosjes weer in
    kunt doen, kost 4 euro..
    zag er erg leuk uit!
    oei dat was even een vergissing wbt je so!

5. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @CP, bedankt. Nu heb ik ff een idee wat ik mee moet nemen. Ik twijfelde over het campingbedje. Omdat je dit via de site apart erbij kan reserveren (volgens mij)

@Rrianne, Van harte gefeliciteerd met de kleine grote man. Ik hoop dat jullie een gezellig weekend hebben gehad en ook vandaag een mooie dag.

@Pookie, wat ontzettend vervelend dat de nachten nog zo slecht gaan. Het tandenpoetsen vergeten we hier ook wel eens. Ik geef haar vaak de borstel met de tandpasta en laat ik er haar lekker mee spelen. Als er maar wat tandpasta op de tandjes komt.

@linda, Wij gaan nu voor het eerst in een premium huisje naar de huttenheugte. Heb er ontzettend veel zin in. Wij zijn echte zwemmers, en vinden het zwembad van de huttenheugte leuker :S :D. Maar we zullen zien. Hebben er ontzettend veel zin in. Denk dat ik ook ons eigen matrasje meenemen.

@EB, fijn dat het al beter gaat met Timo.

@foto’s, heb hele mooie voorbij zien komen op fb.

@daantje, Dat gevoel had ik dus ook de laatste keer. Het doet je zo’n pijn om te zien dat je kleine meisje zo’n pijn wordt gedaan. Ook hier snel weer vergeten. Heel veel succes bij je nieuwe job en natuurlijk met je examens.

sahi, ik volg het nu weer omdat ik thuis zit. Dus zie vaak het ’s ochtends terug. Toevallig kon ik het vanavond wel zien, maar wel raar en een beetje voorspelbaar. Ik ben nog aan het rondkijken naar zelf een taart te maken alleen zonder fondant. Dus dan kom je uit op slagroom of botercrème. Ben er nog niet over uit. Zal nog ff rondsnuffelen op internet.

@mbtc, maar dat kan lullig zijn? Meestal heb je dan een hele planning en als dat niet lukt of niet wil slagen is dat best vervelend.

@hier, Nou vanochtend was mirthe om half 8 wakker (heerlijk) heb haar vanochtend wakker kunnen houden. Maar zodra vanmiddag het brood op was wou ze ook echt wel op bed. Ze heeft vanmiddag bijna 2 uur geslapen (korter dan ik dacht). Ze heeft het wel weer volgehouden tot half 8 :D. Moet van de week maar ff wat dingen proberen om weer een goed ritme te krijgen alvast voor haar verjaardag.

6. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Daantje, succes vandaag! Heeft F niet teveel last gehad van de prikjes?

7. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Hieperdepiep Hoera!!! G.ijs vandaag echt 1 jaar!!
    Gefeliciteerd!!

8. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Daantje: Veel succes en plezier vandaag bij de start op je nieuwe werk!!!

9. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    Hieperdepiep voor G.ijs!! Fijne dag met jullie 3tjes vandaag :)

10. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    HIEP HIEP HOERA G.IJS 1 JAAR

@Daantje veel succes met je baan

@ll Davey werd vandaag pas 8 uur wakker :D wat was dat even lekker zeg hahaha heeft ie nog nooit gedaan. Ben alleen wel benieuwd wat hij de rest van de dag met zijn slaapjes gaat doen we zien het wel.
    Vanmiddag lunchen bij so en avondeten bij mijn ouders. Druk dagje dus.

11. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Verjaardagen
    13-9 - Stijn - Poookie
    15-9 - Davey - Wherona
    23-9 - Loïs - Rica
    26-9 - Mica - Wapje
    3-10 - Lily - Princess
    4-10 - Niels - Supermom
    6-10 - Timo - Elisabethbas
    7-10 - Jairo - Mama05
    8-10 - Lars - Rrianne
    9-10 - Gijs - Linda0509
    10-10 - Thijs - Sandra2
    10-10 - D.elani - Mumtobe21
    10-10 - J. - Mbtc
    11-10 - Elke - VanEke
    14-10 - Yanna - Sahi
    19-10 - S.ofie - Waterlelie
    19-10 - R.omee - BabyR
    21-10 - Mirthe - Dolfijntjes
    24-10 - Valentijn - Pamsie
    27-10 - Feline - Daantje2011
    28-10 - Micah - Karine
    2-11 - Jordy - Meikie

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Hierpedepiep hoeraaaa voor G.ijs! Van harte gefeliciteerd!

zo wat een uitslaapkindjes lees ik, lekker hoor!

D.elani heeft gisteravond flink overgegeven, zo sneu..
    bedje verschoond en hij is weer lekker gaan slapen.
    helaas om half 4 wakker met een spuitluier en flinke buikpijn..
    verschoond en zp gegeven maar hij was ontroostbaar :(
    uiteindelijk met filmpjes van de teletubbies heb ik hem rustig gekregen en lag hij lekker naast me in bed, na een tijdje terug in z'n eigen bedje maar dat wilde hij echt niet.. dus maar weer tussen ons in en daar heeft hij geslapen tot 7.45 uur..
    nu was hij nog erg moe dus om 9.00 uur lag hij weer in bed!

13. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Linda, gefeliciteerd met g.ijs!!

14. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Goeiemorgen allemaal...

@Linda hoeraaaaaa, gefeliciteerd met G.ijs!!!

Heb wel alles gelezen, maar jullie schrijven zoveel dat ik de helft alweer kwijt ben... hihi ;)

@tandenpoetsen ik geloof dat pamsie het vroeg, maar wij poetsen met een gewone borstel. We geven hem ook regelmatig zelf de borstel in de hand, maar hij gaat er keihard op kauwen haha, ach ja, zo krijgt ie wel wat tandpasta op zijn tandjes en zo'n borstel kost de wereld niet.

@haren borstelen is hier nog niet nodig, hij krijgt nu eindelijk iets dikker haar, maar t blijft heel kort haha.

@gtst wat een draai ineens he, had het wel een beetje zien aankomen!

Hier weer een vreselijke nacht achter de rug, dit keer geen zetpil gedaan, gewoon om eens uit te proberen. Hij is redelijk veel wakker geweest, waarvan 1x ook echt overstuur en dat ie weer moeilijk in slaap kwam, maar t is wel gelukt zonder zetpil! Hij vind het heerlijk als ik hem lekker insmeer met luuf, dus dat heb ik gedaan, en daarna viel ie uiteindelijk wel weer in slaap... Hij is ook zo aan t rochelen steeds, arm ventje.

Hij ligt nu inmiddels weer in bed, lekker vroeg, maar dat heb ik gedaan omdat we vanmiddag naar de Apenheul gaan! Heb er helemaal zin in :D Toch een voordeel dat R. nu weer op therapeutische basis werkt, hij werkt om de dag een halve dag, dus ook om de dag een dagje vrij. En nu is t nog lekker weer, dus kunnen we lekker ff weg!

Stijn heeft t optrekken helemaal door, zie foto. Gister zelfs aan de bank opgetrokken, ben helemaal trots! En nu ga ik ff snel in huis aan de slag voordat we weg gaan vanmiddag! Doeiiii

Bijgevoegde bestanden:

15. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Lida, gefeliciteerd met G.ijs! Lekker naar de dierentuin geweest zag ik op fb. Wat een goed idee, hebben jullie genoten?

Pookie, ook mooie foto op fb. Wat een lekker ventje! Hoe was de Apenheul?

Rica, je vroeg nog van haren borstelen. Hier ook nog te weinig haar om echt te moeten borstelen. Ik vind het al heel lang, maar het is steil en valt gewoon netjes.

Ik zit te wachten op mijn mannen. Ben zo benieuwd hoe het op de crèche geweest is. Met Timo's verjaardag èn met het eten (blijft drama). Ik had de fotocamera daar achtergelaten zodat ze foto's konden maken.

16. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    Dank jullie wel voor alle felicitaties ook op FB. Hebben een geslaagde dag gehad met zijn drietjes. Zo geslaagd dat we het volgend jaar weer zo doen. Nemen we vrij op zijn verjaardag en gaan we wat met zijn drietjes doen.

@eb waren het leuke foto's geworden?

@mum jullie ook veel plezier morgen!!

@pookie leuk apenheul! Ook even een dagje weg zo!

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Pookie: lekker binkie is het!
    Leuke foto's op fb van de apenheul, geslaagde dag zo te zien!

@ EB: En hoe heeft Timo het gehad?

@ Linda: Leuk is dat he! Wij doen het ook bij beide kids..

Wij twijfelen nog wat we morgen gaan doen..
    Met D.imara hebben we de ervaring dat ze de mensen in de dierentuin interessanter vond als de beesten
    op deze leeftijd, zwemmen is altijd maar zo kort en hebben geen leuk zwembad in de buurt, binnenspeeltuin
    hebben we al 3x gedaan afgelopen maand, en toen was de inspiratie op..
    M'n vriend werkt nog tot 12 uur dus kunnen ook niet een eind gaan rijden
    Nu denken we aan de efteling, zijn we met D.imara haar eerste verjaardag ook geweest en vond ze geweldig D.elani vond het
    afgelopen voorjaar ook al prachtig, het is erg dichtbij maar alleen wel prijzig ;) maar vraag me af of we dat geld ook niet kwijt
    zullen zijn bij een andere activiteit.. *zucht* lastig!

18. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Mum, misschien de Tongelreep in Eindhoven? Weet niet hoe ver dat voor jullie is en of het nog steeds leuk is, maar als kind ging ik daar altijd zwemmen en vond het geweldig.

Timo heeft een hele leuke dag gehad en de foto's zijn erg leuk geworden. Blij dat ik de camera daar gelaten heb, dan heb je er toch een beetje een beeld bij.

Wat eten betreft, ik denk dat Timo in het 13-maanden sprongetje zit. Die van 11 maanden heeft hij overgeslagen dus volgens mij krijgt hij het nu dubbel en dwars.
    Op de crèche heeft hij nl wel goed gegeten, maar hij eet al bijna drie weken nauwelijks avondeten. Nu al vijf dagen echt niet meer dan drie hapjes.
    Brood en pap ongeveer de helft van normaal, fruit gaat met moeite bijna op en yoghurt ook. Terwijl het normaal een hele goede eter is.
    Verder is hij heel hangerig en wil hij alleen bij mij zitten. En hij is erg baldadig, steeds dingen zoeken die niet mogen.

Gelukkig gaat het slapen goed (*klopt af*), want overdag is het heel vermoeiend. We gaan er maar mee om alsof het een sprongetje is en we vertrouwen erop at hij wel eet wat hij nodig heeft. Beetje meeveren en dan komen we er wel. Maar het is nu even niet makkelijk.

Dan nog even over de meeting. Ik moet helaas afzeggen. M en ik hebben wat tijd met z'n tweeën nodig en omdat we nu nog druk zijn met de boot is het eerste weekend dat we een weekendje weg kunnen, het weekend van 3 november. Maar dat betekent dat we M's verjaardag de 10de gaan vieren.
    Ik vind het echt heel jammer, maar we zijn al maanden zo ontzettend druk dat we een weekendje samen hard nodig hebben. We hebben een hotel geboekt in Bergen, Timo gaat naar mijn schoonouders.

Bedtijd! Tot snel...

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ EB: Dat is voor ons zo'n 3kwartier rijden, maar hebben nog steeds spuitluiers en snotneuzen dus
    ook in dat opzicht lijkt zwemmen me even geen strak plan!
    Hier dezelfde streken met eten, ook zijn avondfles wilde hij ineens niet meer..
    vandaag lijkt het weer beter te zijn, hij heeft vanavond 3 boterhammen en een kuipje fruit op..
    het leek erop dat wat er gister uit is gekomen hem al een tijdje dwars zat!

Lekker een weekendje samen weg! Groot gelijk!

20. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @linda: gefeliciteerd met G.ijs!!

Deel Deze Pagina