Hoi meiden, Nog even niet gelezen, drukke dag gehad en had een andere hobby....stuk van ons zwangertopic deel 2 terug gelezen. Ik voelde de spanning gewoon weer als er bij iemand vliezen gebroken waren. 10 keer online komen om te kijken of er al babynieuws was . Moest ik even met julle delen. Kom morgen weer kletsen, gaan nu slapen! Truste....
@mumtobe, ja jij ook al zo een grote bink? Ik vind het inderdaad wat lief en schattig dat N zo baby baby is , maar soms is het toch ook wel handig als ze zelf kunnen zitten. Ik vond dat bij L iig echt een verademing. Wat een leuke foto's allemaal! @all Ik heb (speciaal voor jou rrianne ) nieuwe foto's op FB gezet van N. Ik plaats ze liever niet hier ivm privacy. Wie mij nog niet op FB heeft maar dat wel graag wilt, stuur ff een pb dan geef ik mijn naam door.
Goedemorgen!! Even een zwaai vanuit hier, alles goed. Micah is wel weer 3x per nacht wakker, waarschijnlijk door de verkoudheid. Hier ook een hele leuke Q-day gehad; Ryano heeft van zijn eigen geld speelgoed gekocht en Micah genoot in de draagzak! Zometeen ff shoppen, Ryano heeft t-shirts nodig, inmiddels maatje 110 En gelijk even voor mezelf kijken Morgen samen met Ryano de koffers inpakken en dan vrijdag heerlijk een weekje weg naar Drenthe. Ow... primeur: Ryano zijn eerste tand is eruit sinds gisteren!! Whahahahaha... Raar gezicht hoor Nou... Fijne dag allemaal!
Even kort berichtje want trots: L. kan sinds gisteren ook tijgeren ziet er echt heel grappig uit! Grappig hè, dat alle kindjes zo hun eigen volgorde hebben. L. is nog helemaal niet bezig met zitten enzo, staan vind ze dan wel leuk maar ze probeert zich nog helemaal niet op te trekken.
Wat een leuke foto's allemaal weer Karine, jeeeuj! Nu volgen er vast meer, dat zal helemaal een leuk gezicht zijn haha! Ik spam ook ff een fotootje
Goeiemiddag allemaal Ondanks dat t vannacht erg laat was (half twee) omdat we visite hadden ben ik vanmorgen al lekker druk geweest. Ramen gelapt, stofgezogen, gedweild, keuken schoongemaakt en de was hangt buiten. Rica en BabyR wat een mooie meisjes hebben jullie allebei zeg, práchtig!! Gister inderdaad nog kunnen fietsen (weet niet meer wie t vroeg sorry), meteen een hele afstand afgelegd, halve stad doorgefietst, Stijn wilde toch niet slapen tussen de middag dus dan maar op de fiets. Was wel weer lekker, heb nu wel zere billen haha. Heb een vermoeden dat kruipen hier ook over word geslagen, Stijn zit nu op schoot al steeds te hupsen en zichzelf op zijn kont vooruit te bewegen. Echt heel schattig! Verder wel gelezen maar niet onthouden, sorry ladies! Even een fotospam van Stijn op de fiets met zijn hippe petje met nekflap tegen de zon Het schermdingetje lijkt roze, maar is zalm... Ik had zelf liever blauw gehad, maar de fiets was een cadeautje van mijn ouders... Een hele mooie mama fiets van Sparta Hier schijnt de zon nog lekker, ik hoorde dat het vooral in het zuiden niet zo mooi weer meer is... Dus ik ga er nog ff van genieten hihi. Fijne middag!
Hey meiden! Het is al heel de middag aan het regenen hier! Bleh, maar moet zo er toch even door, opvolgmelk kopen! Echt hele leuke foto's voorbij zien komen! @Wherona: Nou M.athijs kan ook echt niet tegen de zon hoor! Dan knijpt hij zijn ogen dicht, krijgt hij een niesbui en soms ook huilen dus ook maar een zonnebril gekocht. @Muts: Heb Rapley een paar keer geprobeerd, vind het namelijk ook wel leuk! Maar vind het veel te eng want we hadden een wortel gegeven en hij had er een te groot stuk van afgebeten (nou ja, bijten zonder tanden dan ) en hij begon te kokhalzen en toen kwam er een stuk van een paar cm uit dus! Ik ga het nog wel een keertje proberen maar ga er nog even mee wachten tot hij wat beter aan het eten is. Wat goed dat L. aan het tijgeren is! @EB: Welkom terug meid! @Mumtobe: Leuk filmpje, wat goed dat hij al zo aan het tijgeren is! @Sahi: Nee kan me voorstellen dat je de dekentjes weggehaald hebt! @Karine: Haha Zal idd wel grappig gezicht zijn! Hier nog aan het wachten tot de eerste tandjes door komen. @Poookie: Hard gewerkt vandaag dus! Leuke foto! @Rollen: Wat grappig, ik had er pas nog over met mijn man dat ik dacht dat hij het rollen gewoon over ging slaan! Hij heeft het een paar weken gedaan maar vind het niet interessant meer en hij wringt zich in allerlei bochten om een speeltje te pakken zodat hij toch maar niet op zijn buik moet gaan liggen. Oh wat ben ik trots want M. heeft een heel potje (wel 4 maanden) worteltjes met aardappels op vanmiddag! Ik denk ook dat we op 4 voedingen zitten nu! Wel fijn nu we met de opvolgmelk gaan beginnen omdat hij daar minder van mag hebben. Nou fijne avond nog dames!
Hoi zwaai zwaai Heb een mega drukke en vermoeiende dag gehad. Van s morgens 8 tot half 12 in het ziekenhuis geweest van de ene naar de andere arts en onderzoekjes. S.ofie krijgt namelijk toch een gipsbroek! Nouja, beter nu dan nooit....anders heeft ze er later last van. Linker heupkopje ligt niet helemaal in een goede hoek (vanaf 60 is goed en hij was 51 ofzo). Daara kwam mijn mams langs en hebben we de voor- en achtertuin besproeid met schoonmaakazijn het heeft de hele dag niet geregend bij ons....straks wel...kan het lekker schoonspoelen. Ik heb gisteren niet bij gelezen *schaam schaam* Doe ik echt morgen! Dikke *smak*
Pffff, hier ook de puf niet meer om op iedereen te reageren Karine, alleen ff op jou , lijkt me idd raar gezicht ff, de eerste tand er uit! En maat 110 al!? Bink hoor Zit met Jarno nog met de broeken in 98 en de shirts wordt nu net 104 zo'n beetje! Grappig zulke verschillen Ik ga verder met bankhangen ...
Heeeey meiden, hier weer een teken van leven van mij!!! Hier een drukke dag gehad. Moest werken en natuurlijk hadden ze bijna alle agendapunten van gisteren voor het gemak door geschoven naar vandaag en mijn postvak volgeknald met papier werk, met de vraag of ik dat even kan uitzoeken.... :x Jordy vandaag anders dan anders. Erg moe en hangerig. Wil weer continue een speentje in en heeft begin van de avond zelfs bij mij gehangen/geslapen.... Echt niks voor Jordy Maar goed net lekker in bad geweest en nu aan de fles. Kan hij zometeen lekker naar bed en lekker lang slapen @ Dolfijntjes, wat een mooie foto van jullie meissie!!! @ Daantje, gek is dat he die tranen die dan weer opkomen.... Ik had het pas toen ik met Rriannen aan het appen was. Las ik de berichtjes die ik tijdens en na de bevalling naar haar heb gestuurd. Heb gewoon zitten janken... @ Supermom, heb ik jou in mijn fb? Ik weet het eigenlijk niet.... @ Karine, en geslaagd in de stad? Wat een bink is jullie ventje al zeg!!! @ Muts, mooi he al die verschillende kindjes. Dat is ook het voordeel van zo'n forum En wat goed dat ze al tijgerd!!! Jordy doet daar nog helemaal niks mee. Die word alleen boios als hij ergens niet bij kan... @ Poookie, stoere vent hoor!!! En jij bent verwent met die fiets @ LA, Jeeeej Go M!!!! @ Waterlelie, toch die gipsbroek.... Hebben ze enig idee voor hoelang? @ Gejanne, bankhangse!!! Ik ga ook weer. Tot later....
He dames, ik kan jullie echt niet bijhouden. Heb ook even geen zin gehad om te komen kletsen. Beetje te druk met van alles en nog wat! Doe echt me best hoor!
Wat een rust hier! Trekken jullie beebs ook aan de muziekmobiel? R trekt er zo hard aan en laat het dan schieten. Ben benieuwd wanneer die kapot gaat..
hier ook weinig puf en tijd om te reageren, heb wel gelezen hoor! Yanna heeft weer een super dag gehad, dus mama ook Werken ging prima, wel druk, pfff nu gedoe met de wandelwagen, het zitgedeelte zakt als Yanna er in zit. Nu ze zelf beter gaat zitten, komen we erachter, omdat ze nu bewuster hangt en naar achteren duwt. Maar helemaal rechtop zakt het dus langzaam onderuit Echt balen... Geen geld voor een nieuwe wagen en de buggy is echt nog geen goed plan! naja, verder weer eens lekker op tijd naar bed Trusten allemaal!
Ik heb hem al weg, hier trekt ze ook zo hard, vind ik zonde! Heb nu boxspeeltje aan de kanten, soort babygym die je aan de zijkanten kan bevestigen.. de mobiel moet namelijk nog een ronde mee als het goed is misschien een kinderwagen via marktplaats?? balen zeg...
@ meikie, ja was ook emotioneel. Midden in de nacht m'n bericht dat m'n vliezen braken en helemaal in shock haha. Ow en hier ook een hangerig en huilerig kindje (tot het hysterische) en dat is echt niets voor haar. Is het sprongetjestijd rond een half jaar? Ga straks maar even in het boek kijken. @ sahi: welke kinderwagen heb je? Ik heb f nog steeds in de reiswieg van de Mura. Die is groot en f is niet zo lang. 27 mei gaat de reiswieg naar zolder en gaat ze in het zitgedeelte, dan is ze 7 maanden @ meeting, door alle nachtdiensten een tijd geleden is alles wbt de meeting langs me heen gegaan. Gaat het nog door 23 juni? Ik heb die dag roostervrij gehouden, ik ga het vast nog wel horen. @ wherona, hier ook nog geen zonaanbidster. Gaat heel druk draaien met haar hoofd als er zin in de wagen schijnt en als ik niet opschiet met het probleem verhelpen dan gaat ze brullen. Hier een kl*te dag. Ik ben grieperig en kon nauwelijks op m'n benen staan. Ben eigenlijk nooit ziek, maar voelde me nu flink beroerd. F weigerde opeens alle medewerking en deed hele korte slaapjes. Net als je het niet kunt gebruiken. Als mama kan je dus niet ziek zijn heb ik al gemerkt Morgen weer een werkdag, hopen dat ik het trek de hele dag.
Hey dames, Hier de hele week werken, dus weinig tijd, reactie dus maar ff uitgespreid over 2 avonden, was gisteren begonnen en vandaag de rest Hier redelijk rustig, Elke begint wel wat eenkennig te worden, dus niet meer zomaar bij iedereen op schoot, bij sommige eerst ff kijken en wennen en dan is het wel goed...ze houdt mam en pap wel erg in de gaten dan waar we zijn en wat we doen... tandjes roep ik al heel lang maar zijn er nog steeds niet, wel nog steeds echt bobbeltjes...maar nog steeds niks door... Verder weinig bijzonders, zometeen lekker op tijd naar bed en dan nog 2 diensten wereken en dan lekker weekend!! @Rrianne: hahahha...zo erg grappig zijn als E. tandjes krijgt en L. snel erna het zou wel kloppen met hoe het tijdje geleden soort van gelijk liep :d @Guap: heerlijk dat jullie nu al 2 nachten door konden slapen, heeft het aangehouden?? Of is het opgehouden na het hardop zeggen @waterlelie: balen van het gipsbroekje, maar beter nu idd dan dat ze er later last van krijg, hoop dat ze er weinig last van krijgt... @Nathalie: goh, tijd geleden dat ge hier waart, alles goed gelopen met de verhuis?? @Linda: balen zeg van die collega, zou ge zeggen dat iemand toch zich van zijn beste beentje wil laten zien als ie nog ingewerkt moet worden! @pookie: Heerlijk dat fietsen, ben zelf niet zo'n fietser maar lijkt me wel leuk om straks met Elke te gaan doen! En wat een schatje met dat oranje shirt @dolfijnjes: ik ben ook helemaal fan van de jumbo, mijn favo winkel...vind er bijna altijd alles! en wat een leuke foto op die knie!! @Meikie: wat een kanjer is jullie J. toch he...echt leuk om te zien wat ie allemaal kan! en lachen met die bril, en dat kuifje dan ook erbij!! Ik moest spontaan aan Elvis denken Wel weer ff vervelend dat ie nu blijkbaar in een sprongetje zit...volgens mij zit ie qua leeftijd ook in het sprongetje wat ik het oei ik groei boek zo lang vond Hopen dat ie met sprongetjes maken even snel is als met de rest toch @Rica: wat leuk met dat oranje jurkje!! Ze had er zelf ook zin in zo te zien @Princess: vervelend dat moe zijn, mss toch ff naar dokter gaan, mss wel gewoon iets heel simpels als ijzertekort ofzo?? @EB: welkom terug! @mumtobe: wat een leuke foto in dat bedje @LA: Lekker dat nu een volledig potje op is gegaan, bij mij ging het meer lusten daarna ook heel snel hoor...als ze eens gewend wast werd het snel meer! @babyR: ook een leuke foto, zit ze nu al zo goed rechtop, of lijkt dat maar zo op die foto?? @daantje: beterschap!! @inslapen: idd bij meerdere nu precies moeite...wij hebben het afgelopen dagen gehad, eergisteren is hubbie er bijna uur mee bezig geweest toen ik aant werk was. Gisterenavond en deze avond is ze weer eens gewoon meteen in slaap gevallen, blijf nog wel ff boven voor snel klaar te staan voor speen indien nodig...ondertussen dus ff ZP'en @meet: in juli doen lijkt me niet handig, dan moeten we echt van voor af aan weer beginnen om een datum te prikken, en denk dat het ook beetje onhaalbaar is om een datum te vinden dat echt iedereen kan. 9 juni had ik uberhaupt niet als keuze gezet omdat het dat weekend vaderdag is in Belgie en wij dus dat weekend daar zitten... Heb nu info gevraagd op dezelde plek waar we vorige keer zaten voor mogelijke datum 16 juni en 23 juni, dat waren de data waarop nu volgens de planner de meeste mensen konden. Ik gok dat de de datum uiteindelijk wel op 23 juni blijft aangezien een aantal onder ons toch ook speciaa die dag hebben vrij moeten houden voor werk of dergelijke, maar we zien het wel ff aan, ik maak ff apart een post om het lijstje te maken...
Ik kan op volgende dagen op de meet graag knippen en plakken en eigen naam invullen op de dagen dat jullie kunnen. 16 juni VanEke 23 juni VanEke
Goeiemorgen allemaal Hier redelijk geslapen 1 x voor de oudste eruit en 1x voor m ze wilde geen fles en geen speen, dan maar even ad borst alleen is r bijna geen voeding meer, maar ze was r tevreden mee @ poookie gaaf hoor op de fiets, ik si ook zo graag heb n yepp stoeltje alvast voor moederdag gehad maar m kan nog niet zitten. @babyr hier ook trekken ad muziekmobiel maar m is t ook snel beu id box @ sahi is er niet een soort verkleiner die je op mp kan kopen of anders n kussen of iets? @ daantje fijn he dat je niet uit kan zieken beterschap hoop dat je je al beter voelt @ van eke hier m ook wat eenkennig en wil vooral bij mama zijn! @ Meikie dat blijft toch een emotioneel iets volgens mij s je aan je bevalling terug denkt enz.
16 juni VanEke 23 juni VanEke Sahi 16 juni ben ik jarig, dus dan kan ik niet. en vanaf de 29e zijn we op vakantie, dus ik juli gaat 'm ook niet worden. hier ook een kindje dat goed oplet wat papa en mama doen hoor! Als een vreemde tegen haar kletst helemaal, dan wil ze echt even bevestiging dat het goed is, dan zoekt ze ons met haar ogen en moeten we even 'zeggen' dat het goed is. wapje: een kussen is wel een goed idee! en als ze eenmaal goed kan zitten, dan hoeft ze niet te leunen, kan ze zelf goed los zitten in die wagen... ik vroeg gedouched vanmorgen, was toch wakker en dan was ik maar klaar als Yanna zou wakker worden. Maar die sliep uit vroeg me nog af met wat voor dingen jullie kleintjes spelen. Wij hebben geen speelgoed dat muziekjes maakt enzo en ik hoor van iedereen dat dat goed is voor de ontwikkeling. Zou het echt nodig zijn?