Goedemorgen! Het zal hier ook wel te maken hebben met het sprongetje.... Maar Jeetje, weer 3x eruit vannacht... En ook Micah is hangerig en huilerig zoals ik van een aantal ook lees. Ow en hier ook het liefste mama hoor! En de "check" of het goed is als er anderen zijn/kletsen/vasthouden... Gisteren aardig geslaagd, maar ga straks weer even, want Micah had het wel gehad. Ik moet toch echt open schoenen hebben voor Ryano. Ryano is trouwens niet heel groot hoor! Loopt precies op de gemiddelde lijn van het CB @ Daantje: ligt ze nog steeds in de reiswieg???? Jeetje... hihi... @ Sahi: Hier ook veel muziekdingen. Soms om gek van te worden, maar hij vind het geweldig! Kan geen kwaad voor de ontwikkeling, maar een "must" weet ik niet... Verder de aankomende week niet veel online, gaan een weekje weg. Vanmiddag beginnen met de koffers. Tot volgende week meiden! Meeting: 16 juni VanEke Karine 23 juni VanEke Sahi Karine
Karine, veel plezier op vakantie! Waar gaat de reis naartoe? Meeting: 16 juni VanEke Karine BabyR 23 juni VanEke Sahi Karine
@ Karine fijne vakantie! @ Daantje G.ijs lag tot maandag ook nog in de kinderwagenbak hoor, hij past er nog steeds in, maar omdat hij al best goed kan zitten en wij dachten dat het voor hem iets gezelliger zou zijn hebben we hem nu in het zitgedeelte zitten maar die kan ook platgelegd worden als meneertje in slaap valt. Dinsdag toch maar de confrontatie met collega aangegaan, drama en ellende want was allemaal niet waar pfff... na een nachtje slapen vond ze toch dat ik gelijk had zucht. Ze ging haar leven beteren. Nou ik ben benieuwd zei ik. En jawel hoor het is een dag goed gegaan mevrouw is al weer 20 minuten te laat. Wel goed nieuws mijn contract op deze werkplek is met een half jaar verlengd terwijl ik deze week eigenlijk voor het laatst zou zijn. Ze kunnen me niet missen haha. Maar betekent nog wel een half jaar met deze collega werken oeps haha. Ben er wel heel blij mee want dit betekent dat mijn contract bij het detacheerbureau waar ik voor werk ook verlengd gaat worden nu en zelfs omgezet in vast contract dus dat is weer een zorg minder, na een aantal half jaar en jaar contracten. Meeting: 16 juni VanEke Karine BabyR Linda0509 23 juni VanEke Sahi Karine Linda0509
karine fijne vakantie!!! Linda goed nieuws zeg!!!dus nu ben je zowieso voorzien van een vast contract...Nou feli vanacht was niet zo'n hele lange nacht. het regende keihard en onweerde ook. Dit maakte lois wakker waardoor ze is gaan kroelen, lag uitiendelijk op haar buik en terugdraaien lukt haar niet helemaal dus toen ik haar weer had toegedekt...het was een half uur stil en toen begon het weer. ze lag weer eens bovenin bed ..toen heb ik haar lekker naast mij neergelegt, voedingskussen eromheen en lekker slapen maar hebben jullie nog onweer gehad? vandaag weer werken, na een week vrij! Pff wat is dat heerlijk zeg..kwam gaston maar eens langs met die dikke vette jackpot! nou dan wist ik het wel! sahi: spannend, toch? wanneer ga je testen? ben je al weer ongie geweest dan? Ik had gister mn eisprong weer precies op tijd...gek zeg dat ik dat nu zo voel!...over 12 dagen (ongeveer) weer mn ongie meeting ja ik denk dat beide dagen voor mij niet gaan lukken, de 16e zou nog misschien optie kunnen zijn maar dat ligt eraan wanneer mn schoonszus en mn nichtje hun verjaardag vieren. Als ze het niet op zaterdag (16e) viert kan ik natuurlijk gewoon komen! Meeting: 16 juni VanEke Karine BabyR Linda0509 Rica (onder voorbehoud verjaardag) 23 juni VanEke Sahi Karine Linda0509
@Sahi: wij hebben ook maar paar dingetjes wat muziek maken hoor, ze vind het wel leuk maar vind de rest even leuk. Denk dat ze door ander speelgoed evengoed gestimuleerd word. Wel vind ze spulletjes waar geluid uit komt nu erg interessant, vooral omdat ze nu geleerd heeft dat als ze met de rammelaar rammelt daar geluid uit komt, dus in die zin wordt ze wel gestimuleerd, ik zet verder gewoon af en toe muziek voor der op op CD/laptop ofzo, en zing regelmatig met der, das toch ook muziek @Wapje: nachten lijken dan toch eindelijk de goede kant op te gaan!! Mooi zo! @karine: balen weer zo'n nacht...maar snel weer over zijn he die sprongetjes!! Hier ook nog steeds in de wagen hoor...volgens mij heb ik dezelfde als daantje, is ook best een grote, vind het wel lekker ook... Veel plezier op jullie weekje weg!! @linda: leuk dat het weer velengd wordt, toch altijd een leuke boost he als ze u graag willen houden, en idd lekker ff wat minder zorgen als ge straks vast contract kunt hebben dan!! @Rica: Hier wordt alleen ikzelf van het onweer wakker, Elke slaapt er lekker doorheen, en pap die slaapt altijd door alles heen wij hadden hier gisterenavond onweer, maar gelukkig deze nacht niet... hahaha...die gaston mag hier ook wel eens langskomen ja!! Werk deze week iedere dag, weet meteen waarom ik toch minder ben gaan werken @meet: heb op beide dagen nu een optionele reservering staan op zelfde locatie als vorige keer, dus een andere dag wordt het sowieso niet meer...zodra ik meer weet horen jullie weer wat!
Middag allemaal! Even snel bijgelezen, weinig tijd om op iedereen te reageren. kom vanavond of morgen wel weer uitgebreid langs Knuffel voor iedereen!
@ karine, 3 x per nacht blegh. Hoop dat hij snel weer lekker door gaat slapen. @ rica, heb geen onweer gehoord vannacht! @ sahi, wat heb ik gemist? Zijn jullie al bezig voor een tweede. Heb er denk ik helemaal overheen gelezen, maar las het berichtje van rica. @ Linda, gefeliciteerd met je contract! @ vaneke, ik denk dat ik beide dagen kan. Volgende week weet ik zeker of ik de 16e ook kan. Ik voel me weer helemaal beter. Snel opgeknapt. Hele de gewerkt en F om kwart voor 4 opgehaald bij m'n schoonmoeder. Vanavond weer een avondje samen, want papa heeft avonddienst. Zijn er helemaal geen kindjes meer in de reiswieg? Vaneke en lelie die van jullie misschien? Jullie meiden zijn toch ook niet zo groot? En eten er meer kindjes zo wisselend? F valt de ene dag echt aan en de andere dag wil ze alleen maar melk en laat ze fruit en groente grotendeels staan. Wil haar dan ook niet dwingen om te eten, maar geef haar dan geen extra melk als ze haar groente en fruit slecht eet.
@daantje: Elke ligt ook nog in de reiswieg, wij hebben ook de mura en die is idd ook lekker ruim, volgens mij past ze der nog wel een tijdje in. vul het lijstje maar aan wanneer ge het weet. Ik moet ten laatste 15 mei dorgeven welke datum het wordt.
Zo quote je even hihi, iedereen denkt huh zwangerschapstest!? Maar alleen als de melkproductie aanjield toch
Rica: een 2e was niet de planning hoor, maar als het komt is het welkom. Heb een spiraal en vloei een beetje meer dan ik de bedoeling vind, dus geen test gedaan. gaan jullie al voor een 2e dan? daantje: nee hoor, niet bezig met een 2e, maar heb sinds een paar weken weer melk, dus had gekund. Maar denk eerder dat mn hormonen in de war zijn. karine: wat vervelend die gebroken nachten linda: vreemd van die collega. Wel goed dat je het hebt gezegd! Ik durf dat nooit zo goed. maar nu heb jij lekker een vaste aanstelling vaneke: gelukkig ben ik dus niet de enige met weinig muziek-speeltjes ze heeft op KDV genoeg babygym dingen, dus vind het wel prima poookie: knuffel terug! @reiswieg: Yanna zit al een tijdje in de wandelwagen-inzet. We hebben een vrij kleine bak en Yanna is vrij lang en vooral beweeglijk. Dus die reiswieg ging gewoon niet meer... ah rica; bedankt voor de quote hier deed Yanna het vandaag op 3 flessen, toen ze opgehaald werd bij de oppas had ze nog geen trek gehad in de 3e fles. We zijn maar gewoon aan tafel gegaan en toen at ze dus wel supergoed haar groente, want ze had inmiddels wel trek! En uurtje na het eten toch een fles en nu tevreden op bed. Even kijken of ze nog komt vanavond, maar haar kennende slaapt ze vast door. Ze sliep vandaag ook veel, dat herken ik van het vorige sprongetje, dus wie weet is veel slapen en weinig eten haar manier van het sprongetje verwerken... Lekker makkelijk
Neee hier ook niet hoor.... Maar wist dat je gyn je dat had aangeraden dus vroeg me af hoe het met vloeien ging maar he gebt dus geen test nodig, nou fijn... Iedereen zat rechtop in hub stoel haha Ben werken dus ga weer anders krijg ik ruzie! Kan er ook wel bij haha
Hier ben ik ook weer. Probeer dan toch zo nu en dan wat te schrijven. Heb wel alles gelezen,m maar lang niet alles onthouden. Sorry. @kinderwagen, E. Zit al een hele tijd in de kinderwagenzit, de bak was echt te klein. @speelgoed, hier een heel aantal rammelaars in alle soorten en maten. Heb alleen en Pip met muziek. Boxmobiel ook al een tijd eruit, zelfde reden al Rica. Zag erg leuke foto's langs komen, super! Hier alles goed. E. heeft haar stem uitgevonden, en gilt nu de hele dag door! (van blijheid). Heeft er zelf erg veel lol om! Eenkennig is ze zeker niet. Vind alles en iedereen super interessant en leuk. Lacht ook naar iedereen. Vandaag ontdekt dat tanden nr 3 en 4 aan het doorkomen zijn! Ook naar cb geweest vandaag. Heel positief, had deze mevrouw nooit eerder gezien, maar was erg aardig! E. is 77,5cm lang en weegt 8355gr. Een hele dame word het.
Hey meiden, Even een snelle zwaai van mij. Heb alles gelezen, maar geen fut om te reageren. Vannacht lang wakker gelegen door de onweer..... Ben me rotschrokken, wat een klappen zeg... Gelukkig sliep jordy wel door, maar ik was zo geschrokken dat ik niet meer kon slapen Heb nu 2 dagen van de 5 gehad, ben blij als ze voorbij zijn zeg.... Maandag nog sollicitatie gesprek, vind ik wel spannend hoor.... Maar goed, ik duik mijn bedje in! Slaap lekker meiden
Meeting: 16 juni VanEke Karine BabyR Linda0509 Rica (onder voorbehoud verjaardag) 23 juni VanEke Sahi Karine Linda0509 Meikie Ik kan echt alleen de 23e. Deze had ik speciaal vrij aangevraagd....
Was vast een plaatselijke onweer, hier echt niets gehoord. Kan iemand mij er op zetten voor 23 juni? 16 juni weet ik nog niet.
Hey meiden! @Vaneke: Nou ik hoop dat hij meer gaat lusten nu! Vanmiddag bruine bonen met appel en weer een heel potje op maar denk mss omdat dat zo zoet is dat hij het zo lekker vindt. En eenkennigheid, heeft M. (nog) niet echt maar is wel beetje wantrouwig tegenover vreemden maar echt huilen doet hij niet dan. @Wapje: Lekker dat je zon goede nacht hebt gehad! Wel fijn dat je haar nog even de borst aan kunt bieden! Dat is een van de dingen waar ik moeite mee heb dat ik na het stoppen zulke momentjes niet meer kunnen. Ik geef hem meestal even de borst als hij de hik heeft. @Sahi: Wij hebben wel enkele speeltjes met muziek maar of zon trek dingetje nu beter voor de ontwikkeling is, denk het niet maar hij vindt die muziekjes en geluidjes wel interessant en leuk. @Karine: Alvast veel plezier volgende week, geniet ervan! @Linda: Wat fijn dat je contract verlengd is! Wel frustrerend dat gedoe met je collega zeg! Maar goed van je dat je toch iets gezegd hebt, anders hopen de frustraties zich mss op totdat de bom keertje barst hè. @Daantje: Hier ook een klein jongentje die nog in de wandelwagenbak past hoor! We hebben eens geprobeerd hem in het zitgedeelte te zetten maar vond hij nog niks, nog maar even wachten dus. @Laura: Zo wat doet ze het goed! Leuk die stemoefeningen hè! @Babyr: Wij hebben de muziekmobiel ook maar weggehaald want hij trok dat ding helemaal naar beneden, hij lag een keer in zijn bedje met de mobiel in zijn armen en leuk met de beestjes die eraan hangen aan het spelen. @Onweer: Hier geen onweersbui gehad. Zijn jullie ook zo bang van onweer, ik zou liefs onder bed kruipen met oordopjes in dan. We hebben vandaag een nieuwe auto gekocht! Spannend hoor! We hebben een echte family car gekocht! We hadden eerst maar een tweedeurs en was echt heel vervelend om de Maxi Cosi er in en uit te halen. Slaap lekker dames!
Kom even snel zwaaien! Wat betreft de meeting, de 16e kan ik niet. Meeting: 16 juni VanEke Karine BabyR Linda0509 Rica (onder voorbehoud verjaardag) 23 juni VanEke Sahi Karine Linda0509 Meikie Rrianne