Hey meiden ff snel een berichtje. Ben bekaf. Heb van half 9 tot 7 gewerkt dus gaan nu lekker op bed. Morgen weer een dag. Zal dan kijken of ik kan bijlezen en reageren. Voor iedereen welterusten.
Hoi Meiden, Echt te lang geleden dat ik langs ben geweest! Maar heb zo veel gewerkt de afgelopen weken en het is nog een week erg druk dus neem me niet kwalijk! Zelfs van bijlezen is het niet gekomen! Erg veel gewerkt dus omdat er veel zieken waren! Gelukkig was manlief veel thuis deze week kon ik mooi even inspringen en extra centjes verdienen. Tussendoor het huishouden gedaan en ook nog van mijn kleine ventje genoten. Hebben ook een heftige week achter de rug omdat we naar nieuws kregen van vrienden. (vriendin was vreemd gegaan) Maar we kregen de verheugende mededeling dat ze toch samen verder willen en voor hun huwelijk willen vechten! Wat op zich super is ook voor hun kindje! Maar wel heel heftig allemaal en het zal nog een lange weg worden waar ze dus ook hulp voor gaan zoeken! Verder heeft Joël sinds vanmiddag 39 graden koorts! Echt zo sneu! Merkten het al aan hem. Was niet zo actief en sliep heel de middag aaneengesloten! Dat ben ik dus echt niet gewend! Hij drinkt gelukkig wel goed, dus dat is fijn! Vanavond een zetpilletje gegeven! Hoop dat het morgen weer wat beter gaat. Heb deze week ook eindelijk een nieuwe voorruit gekregen in de kamer! Deze was al een jaar lek! En het zag er zo verschrikkelijk uit! Een hele waas, je zag er bijna niets meer door! Schamen dat ik me er voor deed! Net alsof ik nooit me ramen lapte! Maar dat is ook weer een uitgave! 165 euro!! Maar het is gebeurd en ik ben blij! Probeer vanaf hier weer in te stappen! Fijn weekend allemaal! Ik mag morgen nog een avondje werken en dan heb ik lekker twee dagen vrij! __________________
Sahi, ja heel vervelend! het gevoel hebben het heel druk te hebben, maar als je alles op een rijtje zet, is het eigenlijk niet veel waar je het druk mee hebt, zit echt in je hoofd. Zit je ook thuis? Wherona, dat heeft L. dus ook. Elke x als ik hem mee naar het kdv neem, is hij mopperig en eigenlijk weinig goed. En zodra we thuis zijn is hij weer het vrolijke ventje wat ik ken. Zie er drm ook zo tegenop om hem straks weg te moeten brengen. Hij slaapt dr niet, huilt veel etc etc. Vind je het daardoor ook zo moeilijk om hem weg te brengen? Fijn dat het uitgepraat is in elk geval! Lauraa, ja wat gaat het hard he? Zijn kleertjes vliegen er ook echt doorheen. Denk ik dat hij eindelijk goed in de kleren zit, genoeg rompers, broekjes, shirtjes etc. Kan ik weer opnieuw beginnen haha en ben nogal een pietlut. Is het een idee om aan de zijkanten er wat bij in te stoppen, zodat het wat lastiger word om de dekens los te trekken? Eb, hier dacht ik ook niet van de 4e fles af te komen, maar ineens was het prima. Kwamen een x zo uit en toen was het goed. Klinkt als een gezellig weekend Dolfijnjes, lekker slapen~! Misje, he bha vervelend. Beterschap met je kleine mannetje. Mijn voornemen om vroeg op bed te gaan is weer eens mislukt Nu gauw de pc maar eens afsluiten. Slaap lekker allemaal, dus M. ook jij je lieve mama (Wapje) laten slapen
@Rianne ja met Davey gaat het ook zo ik vindt het steeds moeilijker om hem weg te brengen. Heb der ook echt effe over getwijfeld om hem der niet meer heen te brengen en maar bij mijn ouders ter oppas te doen. Maar dat is ook niet slim want zo leert hij der nooit mee omgaan dus het is echt effe met z'n allen er doorheen maar leuk is anders. @ll Kan iemand mij vertellen waarom mijn kleine man iedere avond tussen 23.30 / 00.00 huilend wakker wordt???? Ik snap der echt helemaal niets van het gaat nu al dik een week zo en echt iedere keer tussen dat tijdstip. Ook vindt hij het de laatste tijd nodig om al om 6 uur in de ochtend wakker te worden ipv 7 uur :x en dan mar overdag 1 slaapje te doen van +/- 1½ uur. Kortom Slaapprobleem mijn zoon heeft teveel energie
Hey dames Lees wel mee maar ff geen tijd om elke keer wat neer te zetten!! Nou hier ook een jongentje wat al de hele week van 4 tot 6 uur nachts wakker is!!!! Pfffff na 6 uur valt hij weer in slaap en dan om half zeven kwart voor zeven is de middelste weer klaar wakker dus was gisteren helemaal gesloopt!!!!! Heb deze week ook alleen de slaapkamer veranderd, geschilderd, behang geplakt, kast en bed uit elkaar, vloerbedekking eruit halen, nieuwe vloerbedekking erin laten leggen en alles weer terug gezet gisteren dus N kwam thuis en was alles al klaar!! en best trots op mezelf zijn!!! Dat ik alles alleen heb gedaan
Hey meiden, iedereen heeft zo zijn drukke en rustige momenten geloof ik he.... Hier lijkt Jordy aandir door zijn sprongetje heen te zijn. Maar wat hij deze keer uit het winkeltje heeft gekozen.... Daar moeten we nog achter zien te komen hahaha Hier vandaag dag 4 van de 5 werken gehad.... Morgen de laatste en dan 4 daagjes vrij (nou ja die zijn ook al volgeplant....). Woensdag gezellig minimeeting!!! Dus wie er nog zin heeft om te komen je bent welkom Wij gaan zo gezellig eten bij de pannenkoekenboerderij. Ik probeer vanavond nog even te reageren op mensen maar heb er nu even geen fut voor.... Tot vanavond allemaal
@slaapproblemen: de kindjes zijn waarschijnlijk een nieuw ritme aan het zoeken, omdat ze wat minder slaap nodig hebben. Wel even vervelend, maar als het goed is, is het een tijdelijk iets dolfijnjes: lekker relaxen jij! misja: maak je niet druk dat je hier even niet hebt meegeschreven. We zien je wel weer verschijnen fijn he, extra centjes verdienen! rrianne: ik zit niet thuis (als je bedoelt of ik wel of niet werk). Ik werk 4 dagen per week. Maar ik kan me soms zo enorm suf piekeren en dan blijkt later dat het allemaal wel meevalt. Dat zit gewoon in me. het helpt wel eens om het lekker van me af te schrijven, dus daar is dit forum bijvoorbeeld erg fijn voor. en verder klets ik veel tegen mijn omgeving, dan gaat het ook beter. punt is dat mijn vriend sinds gisteren ook gestressed is en dan steken we elkaar aan. heel irritant. Maar komt wel weer goed wherona: vanaf deze leeftijd worden ze eenkennig. Ik hoop zo erg dat Yanna die fase gaat overslaan, want anders wordt het wegbrengen ook moeilijk... Maar goed, we zullen er toch doorheen moeten ben ik bang... mama: wauw, wat ben je goed bezig geweest!! meikie: haha, ben benieuwd wat hij nu weer kan Yanna is nog steeds wat mopperig (al is het dan nog steeds een lief kind hoor). Hoop dat die tanden nu eens een keer doorzetten zeg! Al vanaf begin maart (heb teruggelezen in het oppasboekje) is ze aan het kwakkelen, dan weer een sprongetje, dan weer een griepje, maar kapotte billen en hangerig is een beetje gebleven al die tijd... Echt al 2 maanden dus, ben helemaal verbaasd dat het al zo lang is! Dus kom maar op met die tanden! bij de buren is het ook weer feest (NOT), gebrul en gegil weer... Gezellig dus... Straks bekenden te eten van verderop in de straat, daar proberen we 1 keer per jaar mee te bbq'en, dus dat was vandaag gepland. Jammer van het weer... We verzinnen er wel wat op.
Kom straks nog reageren, maar hier sinds 4 dagen ook een slaapprobleem! Uitslaapbaby is opeens mega vroeg wakker en s avonds is het brullen tot aan het hysterische. Zal wel een sprong zijn, want dit is niet normaal voor haar. Even snel eten en dan nog een uurtje slapen, ga de nachtdienst in. Tot later!
Hi, Hier so far alles toppie met ons nieuwe schema. Drie flessen geen probleem, boterham met geprakte banaan ook niet en de cracotte ging er na wat vieze gezichten uiteindelijk bijna helemaal in. Alleen dadelijk... Dan brengen we hem naar bed voor de nacht, op een tijdstip dat hij normaal na een uurtje slaap weer wakker wordt. Slaapproblemen, hier niet. Tenminste, als je hazeslaapjes overdag geen slaapprobleem vindt. 's nachts slaapt hij prima, vanochtend zelfs pas om 9 uur wakker. Heerlijk!
Even een snelle zwaai! Gister druk gehad met werken enzo, pff was pas 7 uur thuis van R ophalen, toen badderen, flesje naar bed. En toen moest mama nog koken, afwassen, was opvouwen enz enz (papa was tot laat te werk) Nu gaan we lekker met zn tweetjes uiteten! Zin in! Morgen nog ff een dagje werken. Tot morgenavond!!
Rustige avond avond hier??? Bij ons ook... Timo om half 8 in bed gelegd en hij slaapt nog. Ssssst....
@babyR, Wat een prachtige dochter heb jij ook. Ook al zon mooie meid. Nog lekker gegeten? @pookie, wat een leuke van stijn op de fiets zag hem ook al op facebook staan. @waterlelie, jammer dat ze al een spreidbroekje moet. Maar idd beter nu dan niet. Ze zijn nu nog jong en hebben ze er vaak minder last van. @daantje, Hier past ze ook nog wel in de reiswieg. Maar manlief had haar in het zitje gedaan en ja dat is veel leuker. Dus heb nu alles in de was gedaan en kan hij ook naar zolder. Ze geniet er wel erg van. @Sahi, wel fijn om te weten dat ze wel 3 flessen kan hebben. @lauraa, Grote meid zeg is ze. Wil je je anders nog ff voorstellen of heb ik dit gemist. :S Heb je haar ook in een slaapzakje dan omdat ze haar helemaal in de lengte omdraaid. @onweer, hebben we hier niet gehad volgens mij. Heb niks gehoord. @LA, welke auto hebben jullie gekocht? Altijd spannend zulke grote uitgaven. @logeren, Hier nog niet haar laten logeren bij opa en oma (pake en beppe ) Weet ook niet of ik het kan maar lijkt me ook wel ff ontzettend fijn om uit te kunnen slapen. @supermom, och die schat. Ik hoop dat hij niet al te veel last ervan heeft. @princess, wat een sterke meid al zeg. Vooral omdat ze al op handen en knieën kan zitten. @wherona, willen ze hier op het kdv dan ook rekening mee houden als het dan druk is dat ze dan met D een rustig plekje op zoeken of moet hij hier mee leren omgaan? @EB, hoe is je schema gegaan? Is het allemaal gelukt? Mirthe heeft vandaag voor het eerst een sneetje brood gehad. Had van de week al een korstje gegeven maar dit komt wel op. Dus nu een stukje brood gegeven met appelstroop en dit was om te smullen. Ze heeft een heel broodje op gegeten. Ze had wel haar fruit over geslagen namelijk. Heb haar daarna nog een flesje van 150 gegeven. O lees net dat hij nog slaapt. Heerlijk. Ben wel erg benieuwd hoelaat hij morgen wakker wordt. @misja, hoe is het vandaag gegaan met J. @hier, Donderdag had manlief koopavond dus alleen thuis. Heb samen met Mirthe gedoucht. Had haar in het badzitje gezet zodat ik mn handen even vrij had. Maar dit vond ze erg lekker en ging ook super goed. Gister dus een lange dag gewerkt. En vandaag weer alleen thuis. Heb ff de borstvoeding vast laten leggen op fotos. Ik denk dat ik er maar mee stop. Heb nog maar zon beetje, maar vind het ook zo fijn even. Daarna in het huishouden aan de slag geweest. 2 wasjes gedraaid, schoon bed + gelucht en stofgezogen. Dus ben weer aardig bij. Ook heeft Mirthe vandaag voor het eerst brood gehad en dit was om te smullen. Ze at hem helemaal op. Nu lekker bankhangen en met de fotoboek aan de slag en morgenmiddag heb ik een babyshower van een vriendin. Ben erg benieuwd. Weet zo niet wat ik er van moet verwachten namelijk. @vraagje, De papfles. Ik geef nog steeds rijstebloem. Heb al 2x vanaf 6 mnd geprobeerd maar dit wil dus niet door de speen (door papspeen gaat het te snel). Maar wat en hoe geven jullie de pap. Ben nog een beetje aan het uitvogelen namelijk.
Ow dames even wat anders. Zag/ hoorde donderdag bij koffietijd dat er een nieuw programma op ned1 kwam. Draagmoeder gezocht. En toen ik het verhaal hoorde was ik wel geintresserd. Dus opgenomen en terug gekeken. Maar jeetje wat een intressant stuk. Had wel een aantal keer het kippenvel hoor. Maar ik zou dit zelf wel willen voor een ander.
Dolfijntjes, wij geven een half flesje en de andere helft van het flesje met lichte granenpap van bambix. Drie schepjes van de melkpoeder met ongeveer 80-100 ml melk, werkt heel goed en is volgens het CB ook goed voor de 'mondmotoriek'
@dolfijntjes, ben wel heel benieuwd naar dat programma! Heb zelf ook wel eens vaker erover nagedacht maar ik denk dat ik t alleen zou doen voor iemand die heel dicht bij me staat. Pap geven wij 's morgens uit een bordje met lepel. 180cc met 6 schepjes voeding en 8 el bambix gaan er moeiteloos in ! @hier, het gaat gelukkig alweer iets beter met m'n mannetje. De pokken zijn al aan het uitdrogen. Hij heeft er vannacht wel slecht door geslapen maar ik verwacht voor deze nacht geen problemen. Hij is overigens vannacht bij m'n moeder dus ik zal er weinig van merken. Nou ik ga dan maar meteen van de gelegenheid gebruik maken om bij te slapen. Truste! O ja, @ karine, heb je zojuist toegevoegd op FB!
Ik kom even zwaaien, gisteren een bbq bij ons thuis, straks naar een verjaardag, dus gezellig druk hier Fijne zondag allemaal!
Dolfijntje wat mooi dat je foto's hebt gemaakt heb je dat zelf gedaan of een ander!!! Eb hoe is het gegaan vannacht? Supermom ik gebruikte bij de meiden water gel voor de jeuk dan drogen ze niet hard in en helpt tegen de jeuk!!! Vervelend hoor nu waterpokken!! Sahi fijne zondag!!! Draagmoeder ook ik heb het gezien vond het heel interessant om te zien ik zou zelf het niet kunnen maar daarin tegen wel eicel donatie willen doen!!! Denk niet dat ik een kind kan dragen en dan af staan!! Logeren hier heeft Jairo nu twee keer gelogeerd hij had het super gehad bij opa en oma samen met de meisjes!! En wij hebben heerlijk uit geslapen!!! Vannacht Jairo weer wakker om 5 uur heb om zes uur pap fles gegeven daar geslapen tot 8 uur N is eruit gegaan zodat ik nog ff kon blijven liggen half elf werd ik wakker heerlijk!!!!!!! Brood Jairo moet er nog niks van weten helaas bied het elke dag aan maar hij vind het nog niks alleen maar Kots neigingen
@Rianne dat doen ze zo nu en dan wel als het echt uit de hand loopt, maar ik wil zelf dat ze het niet te vaak doen wil dat hij der toch aan gaat wennen, heeft gewoon tijd nodig maar zodra hij wat ouder is vindt ie het waarschijnlijk aleen maar leuk met veel kindjes spelen. @Papfles hier ook het gekluns met de spenen wat en gedoe allemaal de M speen is te klein de 123 speen werkt ook niet en de L speen is ie binnen 5 min. leeg en heb ik een huilend kindje. We gaan maar eens met de M speen klooien gaatje effe wat groter maken kijken of dat werkt. @Brood hier ging het ook eerst niet van harte maar nu smikkelt hij der zo van vooral de appelstroop is een favoriet . @EB hoe staat het eigenlijk met de kruip technieken heeft ie het nu al helemaal door? Zijn der nog meer kindjes die al iets van kruipen doen? Mijne niet hoor maar dat zie ik ook niet zo gauw gebeuren denk dat de mijne een kontschuiver gaat worden. Zo vandaag eens met mijn zussie gaan shoppen voor een feessie voor mijn ouders die begin juni 25 jaar zijn getrouwd tis lekker weer dus komt helemaal goed
meiden, hier ook even alleen een zwaai! Veel gebeurd hier, helaas geen goede dingen, maar goed het leven gaat door zullen we maar zeggen. in ieder geval wil ik vandaag even een leuk nieuwtje met jullie delen: Ik heb mijn target met afvallen vandaag bereikt!!! 80 kilo, en dus - 13 kilo. Ben echt supertrots, heb nog maar 1 broek die ik pas, en kan straks met mijn vakantiegeld dus eens lekker gaan shoppen! YEAHHHHH Fijne zondag allemaal, ik ga met F.abian lekker de plantenbakken voor het balkon maken, zin in! en daarna naar Franse vrienden kijken naar de uitslag van de verkiezingen in Frankrijk. Wordt een gezellige & drukke dag! Nou, zwaai zwaai!
@mama, ja deze fotos heb ik allemaal zelf genomen. Sommige echt met geluk hoor. Ik binnen kort wel ff een shoot doen met Mirthe. Een vriendin van mij is namelijk hobby fotografe. Lijkt mij ook wel moeilijk hoor om het daarna af te staan. Maar zou het er wel voorover hebben om hierdoor iemand gelukkig mee te maken. @guap, Aaaahhh gefeliciteerd meid. Wat super knap van je. Ik ben ook weer langzaam aan begonnen, probeer er nu eerst goed om te denken wat ik eet. Maar wil nog niet altijd slagen. @forum, het is rustig hier. Is er alweer wat over T.hijs gehoord? Zal zo naar vriendin voor babyshower. Niet zon heel veel zin in maar ok. Mn beide schatten liggen lekker te slapen dus rust in huis. Nu nog de bende aan de kant maar zou manlief doen zei hij. Dus lekker niks. Zal kijken of ik vanavond weer ff kan gluren.