Wherona, je meot me even helpen hoor... Je schrijft; 'dat doen ze zo nu en dan wel als het echt uit de hand loopt, maar ik wil zelf dat ze het niet te vaak doen wil dat hij der toch aan gaat wennen.'. Wat bedoel je hier precies mee? Pap 6+ geven we hier ook van een bordje. Logeren, hier is ons mannetje ook nog niet uit logeren geweest. Lijkt me idd heerlijk om lekker door te slapen, uit te slapen en lekker rustig op te staan. Maar mn ventje weg brengen, aaaah moet er niet aan denken. Kruipen, hier ook nog niet hoor. Heeft vorige week 2x op zn knietjes gezeten, super schattig gezicht. Maar heb het nog niet weer gezien. Draagmoeder, heb het net ook even terug gekeken. Echt respect hoor voor degene die dit kan, super mooi dat je dit voor een ander doet. Zou dit zelf (denk ik) echt niet kunnen. Gister feestje gehad van vrienden, L. was bij opa en oma. Hebben hem tegen éénen weer opgehaald, thuis weer lekker in bed. Was even onrustig, maar viel daarna lekker in slaap. Nu een lekker rommeldagje in huis. Zometeen even lekker samen met L. in bad.
Hey meiden, vanuit hier ook even een snelle zwaai!!! Vandaag dag 5 van de 5, hierna lekker een paar daagjes vrij. Morgen mijn sollicitatie gesprek.... Spannend hoor Verder nog hele blij toen ik vanmorgen op de weegschaal stond, ik heb ook mijn eerste doel behaald!!!! JOEHOE!!! Morgen het lijstje updaten, dus dan kunnen jullie het weer volgen. Vergeten de laatste meiden niet nog even een pb terug te sturen Nou doei ik ga snel fietsen!!! Oja, vanmorgen gewoon uit kunnen slapen tot 9.15 uur hahaha Kleine slaapkop
@ dolfijnjes, hier hetzelfde probleem met de 6+ papfles. Mijn vriend zei dat ik het vandaag maar ven moest vragen op het forum haha. Door de M speen wil het niet en met de L speen gaat het veel te snel en stroomt haar mond zelfs over. M speen groter maken lukte niet. Overweeg om gewoon weer rijstebloem te gaan geven. @ mama, lekker hoor dat logeren. Ik durf het nog niet aan. Ik logeer altijd mee als F uit logeren gaat haha. @ guap, gefeliciteerd!! Super goed hoor. Oh ik moet er ook echt weet eens wat aan gaan doen. @ rica, waar ben je de laatste tijd? Druk met nachtdiensten ofzo, zie je zo weinig. Vannacht gewerkt, erg druk gehad dus de nacht was zo om. Lekker tot 13 uur geslapen en echt helemaal niets gehoord. Ik hoor normaal elke piep van F, maar was nu denk ik in coma Ben ook benieuwd hoe het met Thijs en Sandra gaat...
Hey dames ik kwam me hier afmelden ik kan t echt allemaal niet meer bijhouden. Ik wil iedereen bedanken en veel succes wensen!
Wapje neeeeeee! Dat kan echt niet hoor, we gaan je veel teveel missen! Af en toen is ook goed:x Timo was vanochtend om half zeven wakker. Heel vroeg voor zij. Doen maar we moesten om zeven uur op dus het gaf niet. Vandaag hadden we de jaarlijkse VW Keverrit van onze club. Ging weer toppie met het schema. Net nog even met vrienden bij La Place gegeten, Timo zijn warme prak en was vrolijk en happy. Ik geef hem wel veel sap, want hij moet wel genoeg vocht binnen krijgen natuurlijk. Kruipen, vooruit tijgeren gaat hem heel goed af, de hele kamer rond. Kruipen op handen en knieën lukt, alleen heeft hij de vooruit nog niet gevonden. Zal niet lang meer duren denk ik. En staan op handen en tenen is ook favoriet. Net zo gelachen. Bij de club is ook een hele irritante dame met twee kinderen, waaronder een zoontje van acht maanden. Nou, die was geweldig hoor! Kon al zitten in het fietsstoeltje (nog niet los), rolde de hele kamer door, was al tien kilo (tja, ze voert hem ijsjes...), hij kon niets verkeerd doen. Had de kinderstoel ingepikt onder het mom van de anderen kunnen toch nog niet zitten (naast Timo was er nog een jongetje van zijn leeftijd). Toen legde ik Timo op het speelkleed en die gaf meteen een demonstratie van zijn kunsten. Nou, toen was het geheel omgekeerd en was haar zoontje lui etc. Vreselijk! Meikie, veel succes morgen! Mijn gewicht was hetzelfde vanochtend, hoef je niet een te passen. Guap, GEFELICITEERD! Dames die hannessen met de papfles, waarom niet van een bordje? Ben je van alle speentoestanden af. Wij waren daar zó klaar mee, zelfs rijstebloem lukte hier niet. Maar bordje is een uitkomst. Logeren, gaat hier volgend weekend voor het eerst gebeurden. Maar dat weet M nog niet... We gaan een weekendje weg als cadeau voor zijn nieuwe baan. Lekker naar de Efteling en lekker samen uit eten!
@ eb. Okeee dan maar moet je vlgd x wel meeten met mij als ik id buurt ben hoor!!! Dacht je nog te zien vanmiddag maar dat kan dus niet als ik je bericht zo lees Ik geef Mica ook gewoon water tussendoor en wil ook afgekoelde thee geven Tijgeren gaat hier ook goed en ook op handen en tenen staan ze 'kruipt' wel maar alleen achteruit haha Hier geen pap uit n bordje meer wat n rommel geeft dat zeg alles eronder! Logeren spannend ik durf het nog niet aan maar dat komt ook omdat t allemaal niet zo lekker loopt met de familie. Wel leuk naar de efteling laat mn oudste t maar niet horen want dan wilt ie mee!
Eb, ik ben het met je eens. Wapje gewoon gezellig mee blijven kletsen hoor! Al is het maar 1x per week
Hahahaha Wapje, moet wel om je lachen hoor.... Gekke hormoontjes van je hahaha Zeg luister eens hormoontjes, zorg er eens even voor dat dat wapje weer een beetje gewoon doet!!!!! @ EB, ach je eigen kind is toch altijd de beste en de mooiste.... Heb ik ook hoor Jordy maakt trouwens totaal geen aanstalten om te tijgeren of te kruipen. Zitten vind ie veel interessanter hahaha Ach wel makkelijk, hoef ik me ook geen zorgen te maken dat ie in de gaai zijn poep ligt te rollen ofzo hahaha Hier echt een snert dienst, heb totaal geen energie meer. Maar alles is al klaar, dus kunnen met de beentjes omhoog hahaha
ja ben er wel, maar soms werk ik dagen achtereen zoals nu ook weer en dan lees ik 's avonds even bij maar heb ik echt geen zin om te reageren, ben vaak ook te moe om mn laptop dan te pakken dus lees ook meestal via mn mobiel mee... volgende week weer naar cb, ben benieuwd of ze al wat is bijgetrokken. ze drinkt weer zo slecht, veel kauwen enzo. ze gaat steeds beter zitten, niet uit zichzelf maar zonder mijn handen om haar heen. ze gooit zichzelf alleen zo achterover en dan kan best wel auw doen op haar buik gaat ze ook maar voor eventjes, en dan is het lastig terug komen ...Dus ik denk ook een kont schuiver hier op den duur. kijken jullie ook buch in de bajes?? ik zal dat stuk over draagmoeders eens opzoeken...lijkt mij wel intressant. zou het zelf niet kunnen/willen tenzij het voor een hele goede vriendin of familielid is. Dan komen de kilo's er zo aan nee maar lijkt me heel moeilijk om weer weg te geven...
Even een snelle zwaai, verjaardag was gezellig, maar mn verstandskies komt door. Ik weet precies wat de kindjes doormaken, t is echt geen pretje! Dus nu met pcm naar bed
hallo dames...hier ook even zwaai...lekker druk maar relaxt weekend gehad hier, doe morgen ff reageren...nu naar bed want ben stikop!!
@meikie, Jij ook super zeg. Ook het streef gewicht al gehaald. Ik wens je vandaag heel veel succes tijdens je sollicitatie gesprek. @wapje je bent niks verplicht hoor. Dus af en toe gluren is altijd goed. @hier, zal mn meisje van bed halen. Moet zo weer aan het werk. Tot later en meikie nogmaals succes.
@Guap SUPER GEDAAN! @Rianne hihi je vroeg of ze (KDV) Davey naar een rustige plekje brachten als het te druk was, en daarop zei ik dat ze het wel eens doen (bv slaapkamer) maar dat ik niet wil dat het te vaak gebeurt omdat hij der wel aan moet wennen @Meikie succes vandaag met je sollicitatie gesprek en ook jij hebt het super gedaan met afvallen @Wapje aaaaahhh blijf toch gewoon, geeft toch niets als je niet op iedereen kan reageren @EB ow vreselijk dat soort mensen die kids gaan vergelijken. Leuk een verassingsuitje @Rica hier ook naar buch in de bajes gekeken vindt het best wel geinig om eens achter de schermen te kijken. @Sahi verstandskies komt door???? erg pijnlijk! @Draagmoeder zou ik niet kunnen daarom heb ik onwijs veel respect voor degene die het wel kunnen en zo andere stellen helpt.
hey meiden hier weer even een berichtje van mij heb het de laatste tijd erg druk en ook wat minder leuke dingen meegemaakt..zo had mijn meisje een longontsteking, en het duurde erg lang voordat doktoren mij geloofde dat er iets niet goed zat...ze hoeste immers al 7 weken haar longen uit der lijf gelukkig is ze nu weer opgeknapt na 2 ab kuren!! verder veel gezeik in me familie gehad..maar daar wijk ik maar niet over uit dat blijft tenslotte net een soap pfff.... ook heb ik het de laatste week erg zwaar..\jarey is alleen maar aan het jengelen, mopperen en huilen echt niet leuk..hij is alleen stil als hij slaapt of eten krijgt verder is niks goed...is dat herkenbaar bij jullie??? of ligt het echt aan mijn mannetje?? heb gister ff een beetje bijgelezen hier..hoop gebeurd...kan iemand mij even p-ben over wat er met sandra en thijs aan de hand is?? @meikie..super meid dat je je doel gehaald heb met afvallen!! ga je nog verder of is het goed zo??? @wapje...ik reageer ook niet veel hoor zo druk pff...maar kan jullie ook niet missen hahaha, dus blijf lekker hangen... @guap..ook je doel gehaald! super!!!! verder ga ik weer ff bijlezen hier...kom snel weer terug
@ DQ, hier precies hetzelfde hoor. Jengelende baby en kan weinig goed doen. Is hier ook al een kleine week aan de gang. Gelukkig is je kleine meid weer opgeknapt! @ Wapje, lees af en toe gewoon gezellig mee. Je bent niet verplicht omgeving reageren toch. @ sahi, auw...wel laat om nog door te komen toch? Hier net samen met een vriendin naar de Albert Heijn xl geweest om luiers te kopen. Gigapakken (bv maat 3 met 168 luiers) zijn daar sinds vandaag in de aanbieding: 29 euro. dus meteen maar even ingeslagen . Oh en sinds ik een heel klein beetje jam op het brood smeer begint F het brood wel te waarderen. Ze eet nu bijna een kwart boterham en na de groente eet ze yoghurt dus terug naar 3 flessen. Verdr weinig plannen, ga zo even lekker wandelen met F als ze wakker is, huishouden doen en morgen weer werken.
Kwam hier even spieken of er meer jengelende kindjes zijn en val met mijn neus in de boter zie ik wel.. hier ook 1, lijkt totaal niet lekker in zijn velletje te zitten.. @ Daantje: Zijn dat AH luiers of pampers? ik moet namelijk ook weer inslaan
ohh gelukkig dus niet alleen mijn jarey die zo is pff wordt er soms wel gek van hoor...hier idd nu ook een klein weekje aan de gang