Whoa, ik heb 2 dagen niet gelezen en kan meteen 4 pagina's bijlezen... Was een heel karwei maar ik geloof dat ik weer helemaal bij ben. Wel logisch dat ik nu dus nier op alles en iedereen ga reageren haha, dan ben ik weer een paar uur kwijt Lees veel over jengelende kids gelukkig begint Stijn nu weer iets vrolijker te worden, die is ook ff een week of 2 flink jengelig geweest. Misschien sprongetje ofzo... Pff had ik een superschattig filmpje van Stijn gemaakt die lacht omdat ik hem kietel, verwijdert mijn foon 'm ineens! Gelukkig had ik 'm al op fb gezet, maar wilde 'm hier ook showen. Helaas word dat dus niet wat Hoop dat iedereen een fijne dag heeft, 't is hier lekker zonnig in elk geval! Vanmiddag ff stukkie fietsen denk ik Knuffel!
hallo meiden, jeetje tijd niet geweest. moet nog ff bijlezen! crematie vorige week dinsdag was erg mooi en emotioneel. mn speech ging goed praatte alleen wat snel. dinsdag zijn we ook oom en tante geworden van een neefje gijs. erg dubbel allemaal we wisten al dat mn schoonzus ingeleid zou worden. zijn zaterdag op kraamvisite geweest. jeetje wat klein zeg kan me niet meer voorstellen dat J ook zo klein was bijna 7 maanden geleden! hij is alleen wel een beetje geel en mn schoonzus heeft een tot. rub. opgelopen. :S @rianne, heb t geld overgemaakt hoor! @tijgeren, J heeft er het geduld niet voor ze wilt opstaan. maar daarvoor moet je toch eerst tijgeren. @tandjes met qday was de eerste door en gister zag ik dat de 2e onder ook al doorkomt. vandaar een rommelig weekend ook. elke nacht paar keer er uit. maar mag niet klagen dit komt weinig voor. in totaal de gebroken nachten op 1 hand te tellen.
Hey meiden, zit hier nu toch wel een beetje op het zenuwenbankje hoor..... Om 13.00 uur het gesprek dus ben toch wel erg benieuwd hoe of wat.... Heb gesolliciteerd terwijl ik niet weet wat de baan inhoud hahaha @ DQ, je hebt een pb.... Mijn volgende doel is 90 kg, dus ben dr nog niet helemaal, wil uiteindelijk rond de 85 uitkomen, dus hoop dat dat gaat lukken Jij ook weer een beetje goed op weg? @ Jengeldagen, hier ook gehad hoor. Zijn nu gelukkig weer een beetje over. Maar begrijp hoe jullie je voelen hoor meiden, kom op nog even en ze zijn er weer doorheen Nou ga ik eerst even het lijstje bijwerken....
Naam - Start gew. - Doel gew. - Tus. st. 6 mei Meikie - - - -106,2 - - - - - - 90 - - - - - - - -95,9 = -10,3!!!! Karine - - - -105,9 - - - - - - 85 - - - - - - - 100,5 = -5,4 (06/05) EB - - - - - - 88 - - - - - - - -75 - - - - - - - 80,7 = -7,3 Wapje - - - - 68 - - - - - - - 65 - - - - - - - 67,8 = -0,2 Guapetona - -93 - - - - - - - 80 - - - - - - - 80,0 = -13!!!! VanEke - - - -103.6 - - - - - 99 - - - - - - - 99,5 = -4,1 DQ - - - - - - 101.3 - - - - - -85 - - - - - - - 95,8 = -5,5 (15/04) Sahi - - - - - -78 - - - - - - -70 - - - - - - - 75,0 = -3,0 Zo bij deze dan de update lijst!!!! De 2 rood gekleurde hebben hun eerste doel behaald. Ik heb mijn doel al bijgesteld naar 90 kg, Guap denk nog even na over haar nieuwe doel!!!
pff ben erg geschrokken en verdrietig over wat er met thijs is gebeurd pfff hoe moeten sandra en man zich voelen vind het zoo erg
@DQ en Waterlelie het welbekende 6 maanden sprongetje waarschijnlijk effe doorbijten @MBTC J. ook al tandjes gaat snel ineens he @Poookie Wat gaat die meter onder onze naam hard he zie hem steeds dichter naar die 1 gaan . Onze jongens zijn volgende week alweer 8 maanden . Had lachende Stijn op FB gezien zo leuk!! De mijne stopt met lachen zodra ik de camera of video erbij haal hahaha NIET LEUK @Meikie hahahaha ergens op solliciteren terwijl je niet eens weet wat het inhoudt wat nou als het helemaal niets is en je wordt aangenomen We hebben nog van het weekend naar autostoeltjes gekeken pffff wat een keuze allemaal zeg. Wil der wel 1 die ook nog in de slaapstand kan. We hebben beide een auto dus vond mijn vriend het wel handig om der 2 aan te schaffen anders moesten we steeds heen en weer sjouwen met dat ding hij is der toch effe op terug gekomen toen hij de prijzen zag hahahahah
daantje: verstandskiezen kunnen op elke leeftijd komen, en sommigen krijgen ze helemaal niet... en bij mij jengelen ze al jaaaaaren!! Af en toe een paar dagen gezeur, weer een halve milimeter verder door, grmph... heh 29 euri voor 3 gigapakken?! Ik had ook een aanbieding bij Bas gezien, maar even vergelijken dan DQ: jeetje wat een baaltijd gehad zeg Hopelijk gaat het nu beter! poookie: balen dat je filmpje kwijt is Soms vind ik filmpjes ook in andere mapjes terug, misschien nog even zoeken? mbtc: gefeliciteerd met je neefje! Dubbel op zo'n dag! En heftig voor je schoonzus zeg meikie: mooi lijstje zo weer een beetje bij met lezen. nog steeds vreselijke kiespijn echt balen. ik slik nooit pcm, maar nu dus maar weer 2 genomen... Echt niks voor mij :S Maar ja, het is het doorkomen, er is echt niks aan te doen... vanavond nog werken, normaal nooit op maandag, maar dit kwam er even tussendoor... bleggh..
@ sahi, wij hebben hier geen Bas in de buurt. Heb geen idee wat hun aanbieding is, maar de ah xl heeft dus 168 luiers voor 29 euro. Oftewel 25% korting. @ meikie, hoe is het gegaan? Kom vanavond verder lezen, ben nog druk met de was. F drinkt tegenwoordig trouwens ook goed thee. Wij geven haar nog geen diksap.
Tip voor Wherona, kijk ook eens op marktplaats, daar stikt het van de autostoeltjes! Je gebruikt de eerste maat maar heel kort, dus meestal zijn ze ook 2e-hands nog prima!
@ meikie en???????? @ mbtc proficiat met je neefje leuke naam ook haha inderdaad wel heel dubbel geweest voor jullie allemaal @dq en mum sterkte met jullie kereltjes @wherona voor jullie gaat het helemaal snel bijna 8 maanden al weer jeetje haha. Hier leuk weekend gehad mijn mannetje had verrassingsavond gepland en G.ijs heeft een nachtje bij opa en oma gelogeerd! Was echt super alleen uitslapen dat kunnen wij niet meer hoor pfff waren alletwee vroeg wakker haha en laat thuis dus was een korte nacht. En G.ijs had gisteren ook nog een ik ga niet slapen dag en nacht er achter aan dat zul je dan ook altijd zien haha gelukkig was logeren prima gegaan. Maar had hele kleine oogjes vanochtend echt nogmaals diep respect voor mensen zoals wapje en rrianne en alle anderen die dit elke nacht hadden en nog hebben!!!! Nou ik ga de kleine man zijn groentehapje klaar maken kom straks nog wel ff kijken.
Meikie, hoe ging je gesprek? Lijkt het je wat? Super dat je je doel hebt bereikt! Linda, klinkt als een super avondje en wat lief dat hij dit allemaal geregeld heeft! Wat wordt je daar brak van he? Van die waardeloze nachten. Het gaat hier nu aardig goed, paar x speentje en hij slaapt gelijk weer in. Helaas was het vannacht wel weer feest... Eb, hoe was je vakantie? Lekker van genoten? M. al aan de slag bij zijn nieuwe job? Rica, hahah dta doet L. ook. Als hij rustig is gaat het zitten prima, maar is die een btje over enthousiast, dan wiebelt hij zo van voor na en achter. Heb hem hier vaak in de wasmand zitten of het voedingskussen er om heen. Sahi, super irritant he. Hier ook al maanden met één bezig. Duwt het hele tandvlees aan de kant, hangt nu zo'n vieze flubber aan hahaha (klinkt lekker he) Wherona, ik graaf heel diep in mn geheugen, maar geloof niet dat ik dat was die dat vroeg. Vroeg of je het ook zo moeilijk vond om hem dan weg te brengen. Hahah wat maakt het ook uit Dq, leuk om weer eens wat van je te horen. Vervelend dat het allemaal niet zo lekker loopt. En ook hier een jengelend jongentje. Daantje2011, zijn die luiers van de AH wat? Ik heb tot nu toe steeds kruivdvat. Poookie, hihih idd een super tof filmpje van jou smurfje! Mbtc, he fijn dat het achter de rug is (denk ik) en gefelictieerd met je neefje. Je zult er vast een heel dubbel gevoel bij hebben. Geld; heeft iedereen het over gemaakt? Zag een heleboel bijschrijvingen. Alleen hebben een aantal hun naam er niet bij gezet, dus weet niet van wie wat is hahaha. Zo de dag is weer om, wat een druk dagje. Na gelukkig veel goede nachten was het vannacht weer eens goed feest en natuurlijk ging de wekker weer om 6 uur. Begon al om 00.00 en echt ieder uur op de klok gezien. Om 03.30 was ik het zat, dus dacht; klein flesje en dan slaapt hij weer even verder. Hahaha helaas, protest en nog een protest. Uiteindelijk emt wat hulp weer in slaap gekomen. Hele middag in de keuken staan bakken, mini appelflapjes voor de kids en een taart voor mijn collega's. Morgen mn aller laatste dag, erg raar maar vind het goed zo! Genieten van een weekje vakantie en dan aan de slag bij mijn nieuwe baan, vind eht stiekem wel een btje spannend worden nu hoor..
Grrr ben trouwnes geloof ik toch echt opgelicht via MP. Had een heel leuk vingino broekje voor L. gescoord. Nou we zijn nu 2 week verder en helaas nog niks in huis en hoor niks meer van dr. Super frutsterend vind ik dat, wrm zijn er zulke mensen!
Meikie en guap gefeliciteerd met het verliezen van zoveel gewicht. Kan hard gaan met tandjes jesse heeft er nu 6. Tijgeren doet jesse ook al heel veel. Eindelijk het boek operdepop in huis wat een leuk kookboek. Vraag me ook af wat er met thijs is wil iemand dat in een pb sturen willen jullie dat niet willen begrijp ik het ook. Verder iedereen die het nodig heeft dikke knuff.
Hoii! Pfff wat is er weer wel gel*ld hihi, Even snel een reactie (gtst begint bijna ) Meikie, hoe ging het? RRianne, balen van die broek zeg!! Hoe is het gesprek gegaan van N? Of is dat deze woensdag? DQ, klinkt niet echt als een leuke tijd, succes meid! Uhmmm rest ff vergeten, sorry!
Rrianne balen zeg begrijp niet dat mensen dat doen. Meikie hoe ging de sollicitatie. Jesse zit wel eens op de zitzak van naomi dat gaat goed.
Hey meiden, wat lief dat jullie aan me hebben gedacht!!! Het gesprek ging voor mijn gevoel erg goed. Wat wel tegen viel wat dat de van te voren gezegde diensten niet helemaal zo gaan zoals gezegt.... Zo moet ik wel gewoon weekenden draaien en kunnen alleen 2 dagen door de weeks vast gezet worden.... Terwil mij was verteld dat het niet ging om weekenden, avonden of vroege diensten.... Beetje jammer. Wel is het zo dat in de baan zo'n beetje alle verpleegtechnische handelingen voor komen die er zo'n beetje zijn... Dat is wel een zeer groot voordeel... Dus een hoop denk werk, ik zou volgende week gebeld worden omdat er ineens wel meerdere kandidaten waren.... Verder hier even een drukke avond gehad... Mijn vader belde ineens om even voor 18.00 uur. Met de mededeling dat we rond 19.45 uur bij de shcouwbrug moesten zijn voor de golden earing..... Hmmm, daar wisten wij niks van af. Hij beweerde bij hoog en laag dat hij het gezegt had, maar goed ik wist van niks... Dus toen snel wat regelen. Nu is R samen met de buurman meegegaan, op korte termijn een oppas regelen vonden we ook niks... En oma en de vbaste oppas zijn beidde op vakantie.. Nu dus alles alleen moeten doen en nu alleen op de bank met een kopje thee @ Natalie, fijn dat het goed gaat bij jullie!!! Hoe is het met jullie huisje? Helemaal happy daar?
Natalie, wat een leuke foto! Miekie, vervelend dat het dan toch allemaal net wat anders is dan je vantevoren gehoord hebt. Maar je vindt het toch wel wat? Rrianne, vakantie was leuk, maar was wel blij om weer met z'n drietjes thuis te zijn, zonder schoonfamilie. Want wat kan iedereen zich toch met je kind bemoeien! Of juist niet op momenten dat je het liever wel hebt... Succes morgen, laatste dag! M heeft idd een nieuwe baan. Alles is rond en heel goed. Hij gaat 4 uur minder werken, maar wel hetzelfde verdienen! Verstandskiezen zijn bij mij gelukkig al weggehaald onder narcose toen ik 20 was. Ze groeiden mijn kaak in ipv eruit... Vandaag, zo'n leuke dag gehad! We hebben bij de Dapperfabriek een kinderstoel gekocht, mochten ook even in de fabriek kijken, echt heel leuk. En de stoel was op voorraad, dus die konden we meteen meenemen. Timo thuis trots als een pauw in zijn eigen kinderstoel aan tafel. Hij was er echt aan toe om met ons samen te eten. Bij Ikea hebben we ook een kinderstoel gekocht voor op de boot. Daar hebben we gelunched en Timo heeft fruithapje gegeten, die kan je daar gratis meenemen. En een lol dat hij had, ik probeer straks een filmpje op fb te zetten! Derde dag nieuw schema ging weer goed. Vanochtend was hij gewoon weer kwart voor 8 wakker, gelukkig. Hopelijk morgen weer. Dan moet ik weer werken, jammer!
Meikie het bevalt hier goed lekker rustig, merk nu wel dat alles eruit komt ben een beetje depri. Met Naomi gaat het veel beter gelukkig. Heeft er iemand nog iets leuks gepland voor moederdag voor een deel toch de eerste keer. Ik ga naar m´n man zijn oma en lekker eten ben ook jarig zondag. Doe verder niks aan mijn verjaardag.