Oktober 2011 mama's! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Meikie, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    rrianne: ja ik snap er niet zo veel meer van. Hij zei een paar maanden geleden dat hij twijfels had en daarmee kwam er van alles aan het rollen. later zei hij dat hij niet om het minste of geringste weg gaat lopen. Nu zegt hij dat ik misschien burn-out ben of depressief, op zich niet gek, maar dan moet hij me steunen. En hij vindt het niet leuk hoe ik nu doe en daarom vindt hij het lastig om samen met mij te zijn.
    maar het is toch niet zo dat hij weg kan lopen en terug kan komen als de storm over is? Als het zo werkt, dan heb ik daar niet zo veel zin in, ik ga niet de schijn op houden tot mn 80e omdat ik hem zo graag bij me hou....
    beetje stom allemaal dus...

2. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @Rrianne, ene keer heb ik er meer last van dan de andere keer. Het is vaak maar net hoe Mirthe is al ze eenmaal wakker is.

@sahi, He meid wat een vervelende situatie. Ik snap helemaal wat je bedoelt. Vooral nu ook met Y. is het wel handig als jij weet waar je aan toe bent. En aan het lijntje gehouden worden is helemaal niks, dat is alleen maar minder. Ik denk dat je het wel aan moet geven, dat de energie die jij er al in hebt gestoken nu op is en dat hij nu zijn best maar even moet doen.

Ik denk dat hij jou ook meer tijd moet gunnen. En dan bedoel ik ook tijd voor je alleen even zonder hem, Y.anna en het huishouden. Misschien kun je voor jezelf alles op een rijtje zetten en wat ook wel wil helpen van je af schrijven. Alles opschrijven wat maar in je opkomt en kwijt wil. Laat hem dat maar lezen en kijken wat hij daarop heeft te zeggen.

En even positieve tijd voor elkaar. Tijd voor leuke dingen met elkaar (het is maar een tip, weet niet of je er wat aan hebt)

@hier, vandaag het zoontje van m'n vriendin hier weer. De kids liggen nu heerlijk te slapen.

3. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Pamsie, dikke knuffel! Sterkte,,

Sahi, ook voor jou meid! Wat een klote situatie!! Denk aan je hoor!

Karine, hhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahhahahahahahahaahahhahahaha D::D:D:D:D:D:D

Wat een gemuts hier allemaal joh ;)

Karine, nou we gaan hopen dat het huis word opgeleverd net op de dag dat wij er nog zijn ;) en rtja anders uitstellen..

Nou er hangt er 1 aan mn been, dus ben weer weg
    !

4. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Karine dank je wel lief van je, whahahahaha ik lig effe dubbel nu heb je toch een casus

@Meikie dank je wel meid, wat vervelend van je pols/arm enig idee wat het kan zijn?

@Pamsie och jeetje wat vervelend en moest je nog naar de hap?

@Daantje och nog zo verkouden geef je der iets voor?

@Sahi jemig wat een stuiterbal je vriend als ik hem effe zo mag noemen, ik denk dat jullie echt effe er tussen uit moeten met elkaar en goed met elkaar om te tafel gaan want zo weten jullie beide niet hoe verder te gaan. In ieder geval een hele dikke knuf.

@ll moet zo naar de tandarts gaatje behandelen blegh zo geen zin in, maar ja moet maar he.
    Voor de rest niet veel te vermelden eigenlijk is ook wel eens lekker toch ;) :p

5. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    dolfijnjes: ja het is even heel naar allemaal. ik ben inderdaad begonnen met dingen opschrijven, maar het is allemaal nogal onsamenhangend. Komt vanzelf wel wat duidelijkheid in en dan kan ik er wat mee.
    en we hebben een aantal lieve mensen om ons heen die ons goed steunen en die graag willen dat wij samen naar het bejaardenhuis gaan later :p Dus ik denk dat het wel weer goed komt, maar het is een nare periode.

babyr: thnx voor de knuffel!
    veel plezier met het blok aan je been :p

wherona: wat ik al tegen dolfijnjes zeg, het is een nare periode.
    we moeten denk ik weer even zo'n vlammetje krijgen wat we voor elkaar hadden, dat twinkeltje in zn ogen is ook weg. Ik vind het voor hem dan ook zo zielig...

We hebben al bedacht dat Reykjavik een leuke bestemming is. Nu nog een datum en oppas regelen en dan gaan we in februari of maart een aantal dagen/weekje, zoiets. Ik heb zelfs zin in een hele week, gewoon om het voor onze relatie goed te doen! En dat terwijl ik Yanna helemaal niet zo lang kan missen, maar het moet maar denk ik.
    Zondag gaan we therapeutisch een muur slopen hier in huis. So wilden al helpen, maar hoorde vriendje zeggen (hij wist niet dat ik het hoorde) 'nee pap, dit moeten we een keer samen doen!' Wat een fijne opmerking :)
    Dus ben weer wat positiever en ben helemaal gesteund door iedereen hier en thuis om me heen :) Komt wel goed.

6. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Meiden ik ben in shock!
    Ik had vannacht ineens het idee dat ik een test moest doen..
    Ik net op de fiets toch maar gehaald, wetende dat t niet kon. 1x sex gehad in niet eens mn vruchtbare tijd..

Maar ben dus zwanger!! Zal wel een meisje zijn denk ik haha pfff ik ben echt in shock

7. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Middag!

@Rrianne hier komen op het moment 4 kiesjes tegelijk door. Sneu zeg dat L er zoveel last van heeft... Is ie ook zo erg aan het kwijlen en steeds op zijn vingertjes aan het bijten?

@dolfijnjes ja gelukkig gaat het al beter. Vannacht zelfs maar 1x wakker geweest en lekker uitgeslapen tot half 10, echt absurd! Wat knap he dat stappen, vind dat zo geweldig om te zien die kleintjes die zo goed stappen :)

@mbtc wat houd dat inloopuur precies in?

@EB oeps, dus allebei fout geweest. Jij was het vergeten, maar de tandarts ook vergeten om te vragen... Ach kan gebeuren!

@BabyR hier ook nog niet los lopen hoor, wel langs de tafel en de bank etc gaat steeds sneller, en staat ook steeds vaker met losse handjes. Wij vieren sint wel redelijk groot, schoonzusje met vriend en dochter (3) komen langs. Schoonvader met vrouw en 2 tienerdochters komen ook en mijn ouders komen. We hebben ook een sint en pieten ingehuurd, vooral voor ons nichtje van 3 want Stijn begrijpt er natuurlijk nog niet zoveel van ;)

@eten overdag;
    - Bak pap 180cc
    - 2 boterhammen
    - beker yoghi of melk ong 150cc
    - 1 a 2 stukken fruit
    - evt rijstwafeltje of dreumesbiscuitje (soms ook niks)
    - warme hap ong 250 gram
    - danoontje
    Tussendoor diksap

@Meikie mooi dat het laten huilen toch werkt. Hier ligt het eraan, maar kan ik vaak wel horen aan de manier van huilen of ik hem rustig ff kan laten gaan of dat ie echt overstuur is...

@Wherona wat fijn dat Davey zo graag fruit eet! Goed hoor!

@EB wat leuk zeg muziek op schoot, klinkt heel gezellig.

@Rica volgens mij kan dat best zo snel, maar weet ik niet zeker. Ben geen ei-kenner...

@Karine hij vond het echt een tof pakje, maar we zijn een beetje bang dat ie er straks niet meer in past omdat ie zo snel groeit... Dus daar moeten we nog ff over overleggen! Wbt jouw casus... Nog even afwachten denk ik, makkelijker gezegd dan gedaan! (en zo sneu is die 1x niet hoor, hier afgelopen maand 0x haha)

@pamsie ik zag je filmpje al, arme knul was echt overstuur... Hopelijk gaat het snel beter bij jullie!! Dikke knuffel!!

@Daantje ook al zo aan het hoesten, vervelend he... Beterschap!!

@Sahi idd laat niet met je sollen, maar probeer wel te blijven praten met elkaar.. communicatie is hartstikke belangrijk, dat vergeten wij hier ook regelmatig...

@BabyR het moet niet gekker worden!!! Wat een tof nieuws!!! Gefeliciteerd :D

Nou hier hopelijk morgenochtend goed nieuws. R zijn contract loopt 7 december af, en word niet verlengd. Hij heeft van de week een sollicitatie gehad en morgen tweede gesprek :D Als ze overeen kunnen komen wbt salaris kan hij a.s. maandag al beginnen! Yes! :D Enige nadeel is dat hij dan eerst 3 weken full-time training heeft, waarbij hij alleen in het weekend thuis is, en doordeweeks in een B&B slaapt... Word voor t eerst sinds we elkaar kennen dat we zolang zonder elkaar moeten haha :p Maar we hebben het er voor over, het is ontzettend lastig om in deze tijd werk te vinden, dus we zijn allang blij dat hij (ondanks dat ie geen papieren heeft voor dit beroep) toch voor een tweede gesprek kan komen! :D:D:D

8. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    nou babyr wat bizar! Wel leuk!!! gefeliciteerd ;)

poookie: ik moet soms ook niet vergeten dat wij allebei van die impulsieve mensen zijn die het ene moment de ander de huid kan volschelden en het andere moment is het weer rustig.
    beetje ADHD enzo ;)

nu ga ik echt weer werken ;)

9. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    En ook ik voel me totaal niet zwanger hoor..
    Jezus ik ben echt ff verbaasd.
    Op maandag sex gehad en t weekend daarna was pas mn eisprong..
    Hoe kan dat?

10. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Beloofd wat voor daantje en Karine Hahah!

11. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    whaaaaa BabyR!! dat zal ff verschrikken geweest zijn, maar leuk toch!! Gefeliciteerd in elk geval!!

12. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    jeee we gaan als een trein hahaha!
    Nu wil ik oooooooooooooooooooooooook haha
    gaaaaf zeg!
    gefeliciteerd baby!!!! hoe ver zou je zijn dan???

Hmm toch geen ei, vandaag is hij niet donkerder geworden..
    ben benieuwd wanneer wel :)

sahi wat een narigheid zo!
    hoop dat jullie er uit komen! knuffel!!!

verder weinig te melden eigelijk, ik sta perplex van babyr hahaha!

13. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    Haha ik lig echt dubbel hier met jullie!!

@babyr proficiat!! Kan me voorstellen dat je in shock bent haha! Maar wel mooi toch!

14. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Jeetje zeg wat een hormonen hier.....:p

@ BabyR, gefeliciteerd meid!!!

@ Sahi, als ik het zo lees heb je er wel vertrouwen in? Wij hebben hier ook weleens van die dipjes en ff lekker schelden enzo helpt dan erg goed hahaha
    Ik hoop dat jullie er snel uitkomen!!! Heb je al lang last van die klachten mbt je psyche?

@ Rrianne, ben vandaag naar de ha geweest en heb een peesontsteking in mijn duim... Hetzelfde als wapje eigenlijk....
    Op mn werk afgesproken dat ik even niet de wijk in ga maar op kantoor aan de slag ga....

Nou, ik ga weer want typen is niet heel prettig, gebruik toch mijn andere hand er teveel bij....:p

15. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Hihi pff mn moeder zit hier, en weet dan maar is je mond te houden haha. Maar t gaat lukken!

Zit me te bedenken, heb gister rauw tartaar gehad.. is dat heel erg? En vorige wk nog paar peukjes gerookt en veel wijn gedronken..

16. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Bedankt voor de felicitaties hoor lieverdjes

17. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Baby!!! Hoe bizar! Leuk!! En voel jezelf niet schuldig, als je nu maar uitkijkt, vroeger rookte en dronk men ook tijdens de zwangerschap, die paar peukjes en wijntjes zullen geen verschil maken.
    Ben benieuwd hoe ver je bent, straks ben je al verder heen dan je nu zelf denkt.
    Mijn beste vriendin kwam er bij de eerste pas achter bij 15wk.... Dacht bij de echo een garnaaltje te zien, zag al een hele baby!! Tweedeook pas bij 11 wk ontdekt en de derde bij 7 ;)

Sahi, hè wat vervelend allemaal, ik hoop dat t snel weer beter wordt bij jullie thuis!

Pamsie, wat een gedoe.... Hopelijk bij jullie ook snel verbetering!

Dikke knuf voor iedereen waar t niet lekker gaat en eigenlijk ook voor jullie allemaal... :-D

Hier alles goed, lekker al weekend :) straks lekker frietjes eten en vanavond op de bank :)

18. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Woeaaa BabyR, gefeliciteerd! Dan lopen we bijna gelijk, jij ook nog een juli-mama! Dit was toch officieel ronde 1 of niet?
    Zet van je af wat je gegeten, gedronken en gerookt hebt de afgelopen weken en hou je vanaf nu netjes aan alle regels, meer kan je niet doen. En de eerste tijd na de bevruchting zit het kindje-in-de-dop nog niet aan je vast hè? Dat duurt volgens mij een week of 2.

Sahi, jij hebt het echt niet gemakkelijk. Veel voor je kiezen met je familie en je relatie. Gelukkig gaat het met Yanna allemaal wel goed. Ga inderdaad lekker een weekje weg en muurtje slopen! Als jullie er beide uit willen komen, komt het vast goed. Maar wel met veel inzet van twee kanten.

19. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    OH MIJN GOD!!!

Gefeliciteerd :D!

20. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    EB, hihi dank je! Ja officieel ronde 1 maar toen kwam mn vriend met de mededeling dat hij in mn vruchtbare periode een week in de kost zat. Dus op maandag sex gehad en dat weekend erna was mn eisprong (dacht ik!) Daarna nog wel gevreeen hoor maar met condoom, dacht de ronde is voorbij en vind t nooit zo fijn als het het eruit loopt snap je?? :p
    Naar mijn berekening ben ik 01-08 uitgerekend, maarja dat zal natuurlijk wel iets anders zijn. Overigens ben ik zelf ook jarig dan haha.
    Hoeveelste jij dan?

Nou vind het allemaal gek hoor haha, ken het nog steeds niet echt geloven.
    Maar uiteraard super blij!

Duimen draaien voor MBTC en Rica! En natuurlijk voor de rest die later gaan beginnen!

Deel Deze Pagina