BabyR sperma kan toch nog een x-aantal dagen overleven in de vagina? Misschien is dat bij jullie ook gebeurt? Heb geen idee hoor... Haha. Maar snap dat je ff helemaal perplex stond! Toch supertof! Ben benieuwd wie de volgende is!!
Weet ik hoor maar zolang? Nja zal wel moeten haha. Maar nu is het wel duidelijk dat t een meisje is haha of wil dat ook niks zeggen?
Ooowww babyr moet zo lachen maar gefeliciteerd meid. Snap wel dat je het niet verwacht. Maar ontzettend leuk. Wat je gevoel al niet met je doet hahahah. De rest wek gelezen maar zit hier ook met de mond open en een big smile. Vind het zo geweldig
Goede kans op een meisje, die spermacellen leven het langst. Ik ben ergens rond 20-22 juli uitgerekend. Hangt ervan af of je mijn korte cyclus meetelt. Hoe reageerde je vriend?
Ohh die vind het helemaal geweldig! Zo leuk om te zien.. Hij had een half jaar geleden al wel weer gewild haha. Mja nu zit ik weer met praktische vragen haha Hoe gaan jullie dat doen met babykamer? En jij VanEke? Nieuwe kamer aanschaffen of peuter bed?
@ BabyR: Whaaaaaa..... Gefeliciteerdddd!!!!!!!! @ Daantje: Ik ben nu wel benieuwd naar jou straks rond 3 dec Hier is de casus duidelijk!! Ik ben na 6 dg ongesteld geworden! Ik kom vanavond nog even op de laptop, zit nu op telefoon...
Babyr van harte gefeliciteerd Wat ee leuke verrassing! Pamsie herken het helemaak zo huilt jairo ook heel vaak nachts maar dan twee uur!!! En dat duurt nu bijna 6 Maand Sahi pffff moeilijk zeg vor julie maar goed idee ff lekker er uit met zijn tweeen! Karine je maakte het wel spannend hoor Linda respect voor jou ik heb deze week ook 4 dagen gewerkt en ben kapot hahahah ondanks dar ik heerlijk twee nachten in hotel heb geslapen,
Aaaaah ik meld me af hier hoor, al die zwangere vrouwen hier hahaha. Babyr van harte gefeliciteerd, wat een super nieuws. Ben heel benieuwd of het nu idd klopt met het feit dat het een meisje wordt. Ben echt afgedraaid, mijn hoofd knalt, lekker onderuit op de bank met een boek. Goeie nacht allemaal!
Vaneke en BabyR, zullen we een juni/juli/augustus 2013- mama topic beginnen? Veel gezelliger dan het 2de helft van juli 2013 topic. Die zijn nu een besloten clubje aan het maken... BabyR, nu al aan bedjes aan het denken??? Laten we eerst de 12 weken maar afwachten...
Kijkt iemand gtst??? moooi zeg al die dieren enzo!!! daar hebben we froetel weer onze vaste kijker hihi weltrusten rianne ik ga met je mee (naja blijf in mn eigen bed hoor) karine ahhh na 6 dagen???!? einde casus, bedenk je alvast weer een nieuwe??
Hahaha EB daar dacht ik al aan toen ik nog niet eens zwanger was hahaa! Ja lijkt me leuk! Word het dan niet erg druk 3 maanden in 1 topic? Rrianne en Rica, slaap lekker!
hahahaha, dames, ik zit echt hardop te lachen hier met jullie allemaal hoor, al die hormonen iedereen en de reacties van iedereen...toch een superleuk clubje hier!! @forum: ik ben ook aangemeld in junilijstje, maar ook nog weinig getypt, gaat daar ook voornamelijk nog alleen nog maar over of alles wel goed gaat en wanneer ze weer echo hebben en hoelang dat toch nog duurt, daar heb ik niet zo'n zin in, wordt ik zelf ook alleen maar zenuwachtig van...later misschien wel weer, zien we dan wel @EB: same hier idd, vertel er liever hier wat over, stom dat ze ook een besloten clubje maken...moet ge dan aan criteria voldoen om "erbij te horen" ofzo?? vooral niet uitnodigend om daar mee te schrijven kan ik me voorstellen... @BabyR: hahaha, heb ik ook al over na zitten denken hoor denk dat er hier gewoon extra ledikantje bijkomt...vind Elke dan nog te klwin voor een peuterbed denk ik...is mss tegen dan weer anders... @pamsie: zag het filmpje op FB, hoop dat jullie er idd snel achter zijn, dikke knuffel van hier uit!! @sahi: fijn om te lezen dat ge der wel weer wat beter gevoel bij hebt, kan me voorstellen dat ge u prettig voelde bij die uitspraak van uw vriend, geeft toch teken dat ie het ook gewoon belangrijk genoeg vind om er in te investeren!! rest ben ik ff kwijt...lees opt werk wel mee maar daar probeer ik wel zo weinig mogelijk te reageren...vanavond gaan zwangerschapszwemmen weer, zwom ik daar met mijn elf weekjes tussen de hoogzwangeren, maar was erg fijn weer...zometeen lekker op tijd bed in en dan laatste dagje werken voor een weekje verlof...weinig gepland, manlief is wel gewoon werken, dus we zien wel wat we gaan doen. Tot later weer dames!
Wat raar dat er nu al zon besloten clubje gemaakt wordt! Waren wij toch een stuk gastvrijer! Al vind ik het soms wel jammer dat we zoveel meelezers hebben juist omdat iedereen gewoon welkom is hier @ sahi lastige situatie hoop dat jullie er over blijven praten en wat een aantal anderen al zeiden mssn samen even ertussen uit? Kan wonderen doen andere omgeving en even geen papa en mama maar partners @ mama05 das lief van je maar eigenlijk ben jij degene die dat respect verdiend! Drukke baan veel reistijd, drie kids en dan ook nog maandenlang slechte nachten! En dan er eigenlijk niet over willen klagen. Wel lekker dat je goed geslapen hebt in het hotel! Hoop echt dat het snel beter gaat met de kleine man in de nachten Hier maar weer op tijd naar bed en duimen draaien of we door mogen slapen. Het einde lijkt in zicht hoop ik want de laatste twee Hoektandjes boven zijn bijna door. Dan is het voorlopig klaar toch? 4 kiezen en alle tandjes voor boven en onder ook al of komen nu de tweede (vier) kiezen nog door? Of duurt dat nog even? Geen idee.. Weten de mensen met oudere kinderen dat soms? @rrianne had je nog pb gestuurd over schoentjes. Hopelijk slaag je snel!
@sahi moest nog ff op je reageren. Fijn dat je genoeg steun en hulp krijgt uit diverse hoeken. Ik duim voor je dat het snel de betere kant opgaat ook al gaat het iets beter, je bent er nog niet. Een hele dikke knuffel voor jou
Linda, hoe was je nacht? Hier ook al een paar nachten met onderbrekingen helaas.. Bah straks werken, geen zin!
Goedemorgen meiden!! Kwam alleen even een snelle zwaai doen, Ryano zo naar school... Daarna kruip ik wel even achter de computer, is er gisteren niet van gekomen Fijne vrijdag allemaal!
wat een zwangeren allemaal ineens Leuk babyr: kan me voorstellen dat je in shock bent! Maar wel een leuke verrassing toch En dan is je ei toch op dat moment geweest Deze baby wil gewoon heel graag, hihi die 1e weken is het nog niet zo erg, maar vanaf dat je het weet wel op letten! Pas met 12 weken hebben jij en de baby echt een bloedband, maar nu je het weet zal je vast beter opletten meikie: ik ben zelf ook iemand die enorm schommelt in de emoties en hormonen, dus soms zie ik het helemaal zitten en soms helemaal niet. dat werkt natuurlijk ook niet echt mee wat vervelend van je hand zeg prutsje: haha bij jou allemaal verrassingen? ik zou echt in shock zijn! Laat mij maar gewoon met een week of 4 testen karine: toch ongesteld geworden Opgelucht of had je het stiekem wel gewild? rrianne: lekker bijgekomen? rica: zou dat echt zijn, dat van gtst? Ik vroeg het me gisteren al af, vind het wel heeeeeuuul overdreven voor zo'n hollandse soap dolfijnjes: thnx voor je knuffel ik moet wel gniffelen om alle hormoontjes hier hoor, haha! boodschapjes zijn weer binnen, de rest van de klussen doe ik lekker als Yanna slaapt. Ik moet me verplicht niet druk maken, haha wilde nog naar de kinderboerderij, maar het regent Yanna vond de regen wel leuk toen we naar de winkel gingen, maar vind het zelf toch niet zo'n succes... Yanna is keihard aan het lachen om niks, zo grappig Ze is deze dagen helemaal bezig met kletsen, bij alles vragen 'is dat?' en alles nazeggen enzo Vanavond eters, en daarna lekker thuis niksen TVOH kijken denk ik...
@BabyR whaaaaaaaaa hihii en wat grappig dat je der van wakker schrok wow wat een intuïtie, t was gewoon super zaad hahaha @Poookie dat zou mooi zijn als R. die baan krijgt de rest effe vergeten hoor sorry... ik krijg helemaal de kriebels van al die zwanger verhalen haha leuk weer zeg weer die spannende periodes Rianne zullen we maar samen een topic openen hahahaha Hier al de bloemkool schotel voorbereid dan kan ie dadelijk zo de oven in geschoven worden en klaar. dadelijk naar so lunchen en middag nog niets op de planning. wie van de kids kunnen vanuit staan weer zelf terug naar zitten? Davey durft het (nog) niet. Is dit inderdaad eerst iets wat hij zou moeten leren voordat hij gaat lopen? (zegt het kdv)
@all, hier weer ff een fase van heel weinig tijd. Altijd zo rond november december. Veel verjaardagen (waaronder die van onszelf) en Sint en kerst etc. Enfin, ik wil me dus verontschuldigen dat ik weer even niet veel mee klets. Maar BABYR!!! Wow!! Gefeliciteerd!!!!!! Superzaad en super ei hahahaha. Dames ik geloof dat ik nu toch wel een beetje jaloers begin te worden op al die zwangerschappen 😊. Ik weet het, ik heb er al twee. Maar toch zou ik een derde ook weer leuk vinden. Maar ja, manlief niet dus ik moet maar ff op mijn lippen bijten als er iemand anders zwanger is😂
@sahi en pamsie, een dikke knuffel voor jullie allebei meiden! @rrianne, hier ook ineens weer huilen bij het wakker worden. Zal wel weer een of andere fase zijn. @sahi, is Yanna al dingen aan het nazeggen? Wow dat is snel zeg. Super knap van haar.