Oktober 2011 mama's! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Meikie, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @guap leuk weer wat van je te lezen. Ook n al flink aan de wandel. Gefeliciteerd met de nieuwe aankoop. Hoop voor jullie dat je snel aan de slag mag. Lekker aan het park met alles bij de hand. Maar lekker genieten van je mannen en laat snel weer eens wat horen. Leuk.

@hier net een gezellige film avond met m'n ouders en zusje. Mirthe blijft daar lekker slapen en mogen wij lekker uitslapen. Heerlijk

2. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    goejesmorgeeeens!

iedereen al wakker??
    hier kijken we nu gezellig nikelodeon (geloof ik)
    niels die kleine kabouter.

tianne nee hoor geen klap.. baal wel maar ben er niet down van, het enigecwat ik vervelend vind is dat ik gewoon cyclus af moet wachten en ik niet wil wachten !!haha ik wil gewoon mn oude cyclus terug en gewone ovutesten hebben maarja ik ben ook echt niet ongeduldig hoor :D
    ik schrok ook wel van eb, dat het zo vaak nog voorkomt ook....

linda hoe was je dag?

madam zeurt dus ga ff spelen :)

3. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Goeiemorgen meiden. Wel gelezen, maar nu op mn telefoon, dus heb niet alles onthouden.
    Rica en EB nog een dikke knuffel!
    Guap: leuk om je weer te lezen!

Gisteren hadden we een leuke dag gehad samen, vriendje ging niet naar scouting vanwege een sint-feest, dus lekker een dagje samen. Yanna vond het liedjes zingen bij het sint-feest echt fantastisch, klappen en zingen dat ze deed! Zo schattig!
    Maar sint en piet zelf vond ze eng en ik denk dat ze ook de spanning van de grotere kindjes aanvoelde, want toen de Sint binnenkwam kon ze alleen nog maar huilen. Even een rondje gaan lopen en toen ging het weer.
    Het kado heeft ze niet meer los gelaten en in de auto viel ze in diepe slaap :)
    Wat een grote meid ineens!

Gisterenavond brullen, bij het verschonen zagen we dat haar muts helemaal rood was, zo zielig! T moet vreselijk zeer doen!
    Jullie tips, behalve smeren en regelmatig verschonen?

4. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Guap leuk je weer te lezen als f straks langer op school zit heb je vast iets meer tijd om te schrijven;)
    Leuk om te lezen dat n al helemaal los looPt wat gaat de tijd toch hard (veel te hard als je mij vraagt)

Sahi leuk zeg na Sinterklaas feest ook gezellig dat je dat samen hebt gedaan!!!

Rica lekker gespeeld??

Dolfijntje lekker uitgeslapen??

Wij hadden gisteren feestje van drie vriendinnen die 30 werden/worden dus beetje laat op bed twee uur Jairo nog ff wakker vannacht en kwart voor zeven klaar wakker, de meiden ook zeven uur want ja we hadden de schoen gezet!! Na het uitpakken meiden en Jairo drinken en eten gegeven Jairo in de box tv aan voor de meiden en ik heerlijk lang uit op de bank mooi geslapen tot half tien!!! Ff beetje bijkomen hhaha

5. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Goedemorgen,

Hier lekker mogen uitslapen. Voor de rest maar een lekker thuis hang dag het stormt hier en regent dus naar buiten gan zit er niet in.

@Poookie gelukkig ben dus niet de enige die constant aan de wandel is met die kleine :p. Is Stijn al wat opgeknapt?

@Linda hoe was je avond?

@Meikie hoe gaat het met je pols, nog zo een last van.

@Rica vreselijk dan he om te moeten wachten terwijl je verder wilt gaan, ik ben ook altijd zeer ongeduldig hihi.

@Karine nou en of dat je dan smelt wat onzetttend lief van Ryano

@Dolfijnjes we gaan richting de Eifel gebied, schoonouders hebben daar een huisje gekocht op een park zowiets als CP. Heel luxe huisje met een sauna en een whirlpool en zonnebank :D. En indd effe kijken of we een kerstmarkt mee kunnen pikken.

@Daantje vreselijk he dat geluid ook dan je schrikt je werkelijk het apezuur

@Guap leuk om te lezen dat het goed gaat. Wat een leuk vooruitzicht een koophuis en ook zo lekker dichtbij een park heerlijk.

6. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Morning!

Rica, niet meer chagerijnig?? :p

Mama, klinkt gezellig!!

Guap, hoiii! Ohhh nog heeeeeeeeeeeeeel pril hoor, bijna 5 weken hahah! Dus eerst maar eens zien of t allemaal wel goed gaat..

Oh ik baal, mn chocomelk met slagroom zijn op, en ik lust er zo graag eentje vanmiddag haha

7. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ BabyR, lust ik ook wel! Helaas geen supermarkten hier open op zondag.

@ Wherona, wij zitten ook nog steeds opgesloten in huis. Al lijkt de wind hier te gaan liggen.

@ mama, vermaakt jairo zich zo lang in de box dan? F gaat continu staan, maar kan nog niet zelf gaan zitten grr.

De olvarit peutermaaltijden zijn in de aanbieding deze week. Heeft iemand deze al eens gegeven? Wat is het verschil met potjes, die zijn er namelijk ook vanaf 12 maanden. In principe eet F altijd met de pot mee, maar ja soms willen wij ook wel een pizza of nog erger kapsalon eten :D.

Heb dus altijd wel een potje ofzo in huis, maar ben nu benieuwd naar het peutermenu.

8. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Guap: halloooooo!!! Wat leuk dat je ff weer iets getypt hebt over jullie!!
    Jullie nieuwe huis klinkt geweldig!!

@ Mama05: Lekker zeg!! Hier de box al maanden weg ivm luchtalarm als hij erin gezet werd... Hahahaha

Hier lekker mogen uitslapen en met ontbijt op bed wakker gemaakt :)
    Straks met Ryano naar de voorstelling van Dirk Scheele, leuk!

Fijne stormachtige zondag!!!!

9. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @Mama, ik was 10 uur wakker. Had het ook echt wel nodig.

@wherona, Ooooo lekker en aan de eiffel is het erg mooi. Mijn so gaan ook altijd die kant op.

@hier ook lekker uitgeslapen (sorry dames die dat niet mochten of waar het niet kon). Toen mirthe opgehaald en die ligt nu alweer lekker te slapen. Ondertussen nog even een beetje klussen en dan zo naar sz haar verjaardag vieren.

10. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Hey meiden,
    even een berichtje van mij.

@ EB, shit meid.... Gelukkig ben je positief, op naar de volgende ronde!

@ Wherona, lief dat je het vraagt. Mijn hand doet nog veel pijn. Maar ja echt rust houden gaat ook niet met zo'n klein zwaargewichtje in huis hahaha ;)

@ Daantje, Jordy eet eigenlijk alles mee met ons. Potjes spuugt ie uit hahaha. En ja ook pizza, ik maak de pizza dan wel meestal zelf dus krijgt hij zijn nodige groente wel binnen ;)

Ik laat het even hierbij, typen is niet de meest prettige bezigheid nu....
    Tot later!!!

11. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Mieke balen zeg dat je hand nog zo pijn doet!!

Daantje ja dat houd Jairo wel vol hij kan ook van staan na zitten
    En hij kan tv kijken maar hij vermaakt zich prima met zijn speelgoed!:)))

Karine ik kan niet wachten tot hij uit de kamer kan maar hij vind nog wel leuk dus mama moet geduld hebben!!
    Hoe was Dirk scheele lijkt mij ook zo leuk met de meiden!!!

Hier het drukke weekend voorbij! Morgen k.yana weer na school en ik alle tijd voor Jairo!!!

12. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ mama05: Dirk Scheele was leuk!! Alle bekende liedjes gezongen van huis, tuin en keuken afleveringen, maar ook Sinterklaas liedjes van zijn cd pepernotenpret. Erg leuk!!! Ryano vond het weer leuk om te zien.

Nu lekker op de bank SYTYCD kijken ;)

Fijne avond!

13. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Meike, wat vervelend van je hand!!
    Hoop dat het snel beter voor je gaat worden..

Ik heb een nieuwe ticker gemaakt.. Nu hopen dat het geen ongeluk brengt en ik hem de komende 9 maanden niet hoef te veranderen!

Karine, have fun bij je programma!

14. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    babyr: ik duim voor een prachtige 9 maanden voor je!

karine: leuk joh, dirk scheele! Die is zooooo leuk :D

mama: lekker joh, Jairo weer even voor jezelf :)

meikie: moet jij niet naar de dokter met die hand/pols?

@olvarit: Yanna eet dat per se niet, die wil alleen maar vers. Maar gelukkig hebben we een hele hoop kleine potjes ingevroren, wat we dan over hebben van het avondeten.

Yanna heeft hier tot 9.30 uitgeslapen en toen hebben we pas om 10.30 ontbeten! heerlijk!
    vanmiddag eens een keer een echt goed gesprek gehad, in plaats van het stomme geruzie steeds. Vriendje heeft eindelijk eens echt gezegd wat hij dacht, ook al was het niet mals. Maar hij was duidelijk opgelucht en dat is wel heel fijn :)
    we weten nog niet of het goed komt, maar ik ben nu in ieder geval niet meer zo opgefokt. Dat zal ook een hoop schelen ;)

15. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Oeh BabyR, een nieuwe ticker... Ik was er net eentje aan het maken toen het bij mij fout ging... Nee hoor, bij jou blijft het zeker goed gaan!

16. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    @ sahi, dat zal een heftig gesprek geweest zijn. Hebben jullie beidde nog wel de energie om ervoor te gaan?
    Ik ben donderdag bij de ha geweest. Heb een peesontsteking bij mijn duim... Erg pijnlijk..... Heb nu diclofenac en zalf maar doet nog steeds pijn...

17. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Guap, leuk om wat van je te horen en gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!

Dolfijnjes, lekker even bijtanken.

Rica, hihihih gewoon lekker ongeduldig. Kan het me voorstellen meid! maar het komt goed, voor je het weet heb je een prachtig brusje voor L. in je handen (ook al lijkt dat nu natuurlijk nog heel ver weg).

Sahi, nee geen tips, goed schoon en droog houden. En liever washandjes dan lotiondoekjes..

Mama05, stond er ook versteld van hoelang J. het volhoud in de box toen ik het las..

Wherona, wat een leuk vooruitzicht!

Babyr, hier heerlijk aan de chocmelk vanmiddag. Jij nog kunnen scoren? Wordt dat misschien je nieuwe verslaving de komende 9 maanden?

Daantje, peutermenu, vraag me ook af wat het verschil is?

Karine, wat ontzettend leuk Dirk scheele!

Potjes/vers eten, hier juist vaker potjes. Gewoon weg omdat hij dit veeeeel beter eet. Ondanks dat we vanaf dat we begonnen met eten zijn, half vers en half potje hebben aangeboden (zodat hij beide lekker zou vinden).
    Hij begint momenteel steeds zinniger te worden wat betreft eten, voor mij is het momenteel het belangrijkst dat hij zijn warme maaltijd blijft eten. Ben overigens nog steeds wel heeeeel blij met de babycook. Gebruiken jullie hem nog intensief?

Sahi, pittige tijd zitten jullie momenteel!

Hier lekker zondagje achter de rug. L. wat onrustig, werd net huilend wakker, nu heerlijk onderuit bij papa op schoot. Wij kruipen er dadelijk ook in, lekker in bed voor de tv en hopen op een goeie nacht:)!

18. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Neeeeeeeeee Rrianne dat meen je niet, zit mij ff lekker te maken zeg!!
    Nee helaas niks kunnen scoren, morgen boodschappen en dan sla ik groots in :D

EB, ohh was je echt bezig met een andere ticker? Heb echt ff getwijfeld mja ticker is zo weer anders gemaakt ;)
    Was jij trouwens 6 weken? ook net al Rica 1.5 week kunnen genieten?
    Ben echt benieuwd hoe het bij mij zal gaan, ook omdat je het zo vaak hoort.

Sahi, heftig meid.. Jeetje ben er stil van

19. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Avond!

@Guap leuk weer wat van je te lezen. Wat knap dat er al zo druk gestapt en gebrabbeld word, heerlijk he :) Gefeliciteerd met jullie nieuwe woning. Hopelijk is het snel allemaal rond!

@Sahi wat heerlijk om zo een dagje samen te hebben, en wat fijn dat ze zo heeft genoten. Wel sneu dat haar muts helemaal rood is, heb geen tips voor je helaas! Sterkte!

@mama05 das ook wel lekker, ff op t bankje bijslapen hihi :)

@Wherona lief dat je het vraagt, ja Stijn is weer goed opgeknapt. Nog wat snotterig en wat aan het hoesten, maar de benauwdheid en slijm is gelukkig weer weg.

@Daantje ik vind die maaltijden veel meer op het echte werk lijken dan een potje. Ik haal die ook liever dan potjes. Stijn vind ze ook héérlijk!

@Meikie balen dat je nog zoveel last hebt van je hand!

@BabyR hopelijk mag die ticker nog lang blijven staan! :D

@Sahi jeetje klinkt erg heftig... Hoewel Y nog heel klein is zal ze er genoeg van mee krijgen, van de spanningen tussen jullie dus wel goed dat jullie nu een goed gesprek hebben gehad... Sterkte hoor, knuffel.

Hier is R vanavond vertrokken voor zijn nieuwe werk naar de andere kant van het land, vrijdagmiddag/avond komt ie pas weer... Moest wel ff wat tranen laten, wat zal ik hem missen! Maar vandaag de tv op de slaapkamer in orde gemaakt, dus als ik niet kan slapen zonder hem kan ik in elk geval tv kijken in bed, hihi ;)

Stijn is al een paar dagen erg vervelend. Vraag me af of dat komt doordat hij ook merkt dat er iets speelt, of dat ie gewoon simpelweg dwars is. Hij wil amper eten (warme hap wel, maar de rest amper), en wil constant op schoot... Ach komt ook wel weer goed!

Nu maar even languit op de bank, en op tijd naar bed. Trusten alvast, en een fijne nacht voor iedereen!

20. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    poookie: zoals je tegen mij al zei; kleintjes pikken die spanningen heel erg op. Dat merk ik hier ook regelmatig, maar dat zal Stijn misschien ook hebben. Toch spannend als papa een week weg.
    sterkte deze week! Mijn vriend ging van de zomer een week op kamp, ik vind het heftig hoor!

rrianne: Wat lekker dat L lekker bij papa op schoot slaapt! Yanna doet dat echt niet op schoot bij ons, wel bij de oma's ;) Ik denk dat wij te onrustig zijn ;)
    hier geen babycook, dus nee, wij gebruiken 'm niet ;)

meikie: ik heb juist de energie om ervoor te gaan, omdat ik echt niet zonder hem wil zijn! En hij zegt ook nog gek te zijn op mij, maar alle hobbels wegen toch ook wel heel zwaar voor 'm. Dus hij wil nog even goed nadenken en rust hebben, maar hij gaat in ieder geval niet zomaar weg.
    En hij heeft beloofd een goede papa te zijn voor Yanna, mocht het toch mislopen, dus geen weekend-papa, maar zo'n beetje als nu met de door de weekse dagen, maar dan apart van elkaar. Hij heeft er dus wel al heel veel over na gedacht, mocht het zover komen.
    Hij had al die tijd niet zoveel gezegd, omdat hij niet steeds wil dat ik verdrietig ben en omdat hij niet wil dat ik op mn tenen ga lopen om aan zijn behoefte tegemoet te komen. Want ik moet wel mezelf zijn en niet hem pleasen.
    dus echt lastig... We kijken het maar even aan de komende tijd.

Deel Deze Pagina