Oktober 2011 mama's! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Meikie, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Oh Sahi, ik hoop zo dat jullie eruit komen. Lijkt me vreselijk als je geen gezinnetje meer bent.

BabyR, ik was idd ongeveer 6 weken. En ja, een ticker aan het maken.

Meikie, peesontsteking hoor je veel bij ouders van jonge kinderen. Veel tillen. Hopelijk loopt Jordy snel zelf. Is hij al aan het proberen?

Hier een enorm verkouden kippetje dat ieder uur wakker wordt met een overvolle neus en dan niet meer wil slapen. Heb al een zetpilletje gegeven en net een flesje melk, maar het lukt echt niet. Vrees voor de nacht...

Wel een hele leuke dag gehad. Sinterklaas gevierd op mijn werk, erg gezellig. En Timo is echt bezig met zelf lopen. Hij durft nog niet, maar je ziet wel dat hij graag wil. Benieuwd hoe lang het nog zal duren...

2. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Even kort meiden
    @ sahi petje af hoor voor jullie.

@eb tip even een ui naast bed in partjes en het beste Ook het hoofd end omhoog. Scheelt al een hoop. Geeft helaas wel veel stank de ui.

@daantje nog niet geprobeerd die maaltijden.

@sneetje/plasser/vagina idd goed schoonhouden. Beste met water en dik insmeren met zinkzalf. Begint het te irriteren en open te gaan. Dan naar ha. Ik heb met mirthe elke avond wel geprobeerd te douchen of in bad om het even goed schoon te maken. Als ik er aan zat deed het haar erg pijn tijdens verschonen

Meer weet ik ff niet

3. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Hoi lauraa
    Ook gezellig aan het meelezen. Je bent welkom hoor om ook te komen schrijven.

4. lauraa

lauraa Actief lid

17 nov 2010
    230
    17
    18
    Hoi dolfijntjes!

Ben idd weer aan het lezen. Heb me al vaker "gemeld" ;) Maar ben van mezelf niet zo een schrijver..
    Vind het wel leuk om jullie ervaringen te lezen!

5. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Goeie mOrgen
    Hier een bewogen nacht en een vroege morgen. Meestal was het met de speen en een knuffel klaar maar toch.

Dus zo in de kleren, eten en lekker te zwemmen

6. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Nacht viel reuze mee. Om 22 uurvoor het laatst in bed gelegd en tot 6:45 uur geslapen. M is vrij, ze liggen nog samen in bed, denk dat ze slapen. Was net weer drama toen ik uit bed ging. Steeds weer dat gedrag, vooral als hij zich niet lekker voelt. Daarom durf ik nu niet meer nasr boven... Dan maar geen haren föhnen en tandenpoetsen...

Daantje, hoe is het met F? Ook nog zo snotterig?

Dolfijntjes, ui doen we idd ook altijd.

7. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ EB, wilde net al vragen hoe de nacht was gegaan bij jullie. F gaat al een stuk beter gelukkig. Zelfs de hele nacht doorgeslapen en nu nog steeds in coma! Stuur je straks even een PB trouwens. En wanneer gaan jullie naar Egypte? Bijna toch al?

@ Sahi, wat gaan jullie een heftige tijd door. Je lijkt er heel rustig onder, maar zelfs ik word er een beetje verdrietig van.

@ pookie, gaat je vriend nu iedere week de hele week weg of is het voor een cursus ofzo? Ps die maaltijden zijn nu maar 99 cent bij Appie.

Nou hier een perfecte nacht gehad, ze ligt nog steeds te slapen. Straks lekker zwemmen en euhm de weekendboodschsppen doen haha. Ik sla op maandag altijd groots in.

8. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Sahi hoop dat jullie relatie gauw weer in rustig vaarwater komt

@Meikie misschien toch weer even contact opnemen met je ha dan of heeft het tijd nodig. In ieder geval wel lastig pijn in je hand met een kleintje. Hoe gaat het verder met Jordy?

@Vaneke had jij nog die foto’s van de meet? met alle mama’s en kinders? ben echt nieuwsgierig. Hoe gaat het met de zwangerschap?

@MBTC hoe gaat het met jullie?

@Lauraa lekker mee blijven lezen hoor ;)

@BabyR gaat goed komen die ticker gaat wel door tot 9 mnd.

@Poookie gelukkig maar dan kunnen jullie ook weer opgelucht adem halen dat Stijn niet meer zo benauwd is. En gewoon veel met ons kletsen dan gaat de tijd ook snel voorbij en dan is R. weer snel bij jullie.

@Dolfijnjes veel plezier met zwemmen

@EB gelukkig een rustige nacht gehad

@Daantje jij ook veel plezier met zwemmen

Hier een prutnacht gehad. Om 22.00 werd hij erg onrustig en een paar keer huilen dat duurde tot een uur of 12 en uiteindelijk besloten om hem tussen ons in te leggen maar dat werkte ook niet wat toen vond hij het nodig om te gaan spelen. Dus maar weer terug naar eigen bedje. Na wat gemopper in slaap gevallen. Om een uur of 4 werden we wakker gemaakt door een enorme harde gil van Davey ik schrok me echt kapot! Ik geloof dat ik mijn bed uit vloog. Meteen opgepakt en het was weer goed, waarschijnlijk heeft ie eng gedroomd ofzo maar wow ik ben nog nooit zo geschrokken door hem. Tussen ons in gelegd en heeft ie heerlijk geslapen. Ik moest der wel alweer om 6 uur uit om te werken en mijn mannen hebben nog lekker in bed kunnen blijven liggen tot 7.30 (kreeg net een Whats upje).

9. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    fijn de dames die weer even een goede nacht hebben gehad!
    Ik behoor er ook bij gelukkig!
    wherona jammer van jou nacht!

daan ik doe ze ook doordeweeks, in het weekend mij te druk!

ja de foto's van de meeting zou ik ook wel willen hebben ookal sta ik er kinderloos op :)

morgen moet lois naar de prikker!!! (cb ;))
    Bah net weer beter, hoop dat ze er geen last van gaat krijgen ben namelijk de hele week alleen in de nachten!!

eb heb je alweer getest?

hier gaan we aan de klus, mn ei is nu echt in aantocht, ovutest bijjjjnaaa posi, anders vreet ik ze allemaal op!!
    dus over 14 dagen weten we het weer...vind het nu wel spannend hoor!

nou ik moet zo ook mn boodschappen doen!

wij hebben trouwens de babyfotos van mn man gevonden!
    naaaaaaaaa als 2 druppels water, gewoon eng :) look a like :)
    we weten het nu zeker, hij is de vader hahaah :D
    nee echt uit hem gesneden, niks van mij ;):p

HOOOOI rianne :)
    lekker geslapen?

10. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Mogguh, lekker uitgeslapen tot 9 uur. Voel me aardig verwend zo, heerlijk hoor... :)

@dolfijnjes zwemze!

@EB ooh gelukkig viel de nacht nog redelijk mee dus :)

@Daantje ik had het gezien, ga meteen even een paar bakjes halen voor t geval dat :) Altijd fijn om in huis te hebben. R is nu 3 weken weg voor opleiding van zijn nieuwe baan. In het weekend is hij thuis, en na die 3 weken werkt hij ook gewoon hier in de regio gelukkig.

@Wherona hier ook weleens zo'n gil gehad 's nachts, dacht dat ik een hartaanval kreeg! Hier zat meneer vanmorgen om half 4 op zijn kontje in bed, oogjes dicht, en maar huilen... Neergelegd, speen erin, knuffel erbij en toen was het weer goed...

@Rica 14 maanden prikjes kunnen ze vaak pas na 5-10 dagen last van krijgen is ons verteld. Heb geen idee of Stijn er last van heeft gehad, die werd gewoon snotje verkouden... Had volgens mij niks met de prikken te maken. Hopelijk valt het mee, en krijgt ze er geen last van :)

Kom net tot de ontdekking dat R mijn pinpas nog heeft. Nou scheelt t dat we vrijdag al de meeste boodschappen hebben gedaan, maar moet eigenlijk nog wel wat kleine dingetjes hebben. Heb nog wel wat kleingeld, moet ik t maar ff mee redden en anders even geld lenen van mijn moeder die woensdag langskomt. Oh oh lekker handig weer :)

11. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Wherona, ohhhhh wat een nacht zeg! Succes vandaag! En snap dat je schrok... Lief trouwens je opmerking van mn ticker!

Rica, hahaha ohh dus nu alle twijfels weg over of HENK wel de echte vader is?? ;):)
    Jaaaaaaaaaa je ei!!! Ik ga duimen!!!!

Pookie, hahaha ja handig idd! nouja gelukkig is t maar een mid weekje ;)

Rrianne, ik heb me toch chocomel ingeslagen hahaha! Ik kom niet meer zonder te zitten ;)

Nou net de VK gebeld, mag nog net voor de vakantie langskomen :) 20-12 om 08:00 gelukkig al.
    Ben benieuwd..

12. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    hallo allemaal,
    moet ff zoeken hoor staat geen lees eerste ongelezen boven aan mn topic:S

@eb, ohnee! doe er niet te nuchter over...heel veel sterkte (ik had al zo'n vermoeden omdat je zei dat je je niet zwanger voelde maar hoopte zoo dat ik t mis had!) *dikke knuffel voor jou!*

@babyr, gefeliciteerd met je zwangerschap, dat dit beebje mag blijven plakken!!

@miskraam bij de 2e is dat echt zo dat dat vaker gebeurt? mn moeder heeft tussen mij en mn broer zo'n 4mk's gehad....

@rica, hoe is het met jou??

@hier, deze maand word ook kansloos ben ik bang. manlief gaat morgen weg voor een week. net in de periode dat ik hem thuis wil hebben en bespringen :p hopelijk is t werk eerder klaar en is hij nog op tijd thuis....
    zal deze week ook niet te veel op zp zitten omdat ik alleen ben met mn meisje...
    sorry iedereen die ik niet gelezen heb...volgende week weer nieuwe kansen om jullie wel bij te houden :p
    x

13. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    nog ff wat verder terug gelezen.
    @karine hoe is t met jou casus??
    @daantje en bij jou??

...nog weer ff wat verder terug lezen...

14. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @sahi, jeetje meid jij hebt t ook niet makkelijk. mannen kunnen ook nooit goed hun gevoelens onder woorden brengen. waarover twijfeld hij dan? hij moet niet twijfelen hij heeft 2 geweldige vrouwen in huis!! misschien word t alleen maar erger door hard to get te spelen, misschien word t beter. een gesprek met een onafhankelijk iemand misshien een idee? of idd even samen weg.
    hij denkt dat jij een burnout hebt of depressief bent? voel je je ook zo? anders is t misschien slim om naar de ha te gaan.
    en als je behoefte er aan hebt je mag t altijd van je afschrijven in een pb ik wil wel een "lezend oog"/luisterend oor zijn...
    @pookie, inloop uur is gewoon speeluur voor de kinderen en de mammas aan de thee en kletsen.
    @wherona, in velserbroek is dat.
    @babyr, jeetje wat een schok dan, zwanger!! werkte dat voor iedereen maar zo....

...zo ben geloof ik weer bij...(en nu bijhouden :p)

15. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Rica spannend weer maar vreet ze maar niet op hoor volgens mij smaakt het niet zo lekker
    Alvast succes morgen bij het CB en ze kunnen na ong. 10 dagen ziek worden ervan maar hoeft niet.

@Poookie ja wrijf het er maar in hoor lekker uitslapen hihihi, onhandig dat ie jouw pinpas mee heeft. Dan sta je toch ook maf te kijken dat Stijn op zijn kont zit en eigenlijk nog in dromenland zit.

@BabyR ow dus we kunnen met z’n allen bij jouw langskomen voor een kop choco. :D
    Spannend hoor je 1e afspraak bij de vk wel fijn nog voor de vakantie. Wat ik me ook meteen afvroeg he ga je dan nog naar Thunderdome?

16. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    hallo dames,

weekendje in Belgie geweest voor verjaardag van mijn paps dus hier en daar wel wat bijgelezen maar niet de kans gehad om wat te typen...Elke is hier snotverkouden, loopt echt haar neus uit...ze wordt er wel alleen extra moe van ipv dat ze wakker blijft, deze morgen pas om 8.45 opgestaan!! Heerlijk, nu ligt ze der weer in, ben benieuwd hoe lang ze slaapt...
    Net bij de VK geweest, alles was weer goed, hartje even gehoord, was wel heel tijdje zoeken maar toch gevonden...nu bijna aan de 12 weken, dus meest spannende tijd is nu wel voorbij, merk ik ook wel aan hoe ik erin sta, nu echt tijd om der van te genieten :)

@meet: baterij van toestel is nu aant opladen dus vanavond ff fixen dat de foto's op de pc raken, dan stuur ik ze allemaal door :)

@babyR: hahahha, hier ook chocolademelk ingeslagen, maar dat doe ik altijd voor sint en kerst, dus voor mij geen zwangerschapsverslaving ofzo hoor :)

@Rica: succes met u ei!! ;)

@guap: leuk om weer ff wat van u te lezen!! :)

@rest ben ik volgens mij ff kwijt...ik spring van hier weer in!

tot later dames...

17. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Mijn casus eindigt 3 december pas :D.

@ miskraam bij tweede, ik hoor het idd ook vaak. Mijn moeder was net als ik van de eerste direct zwanger, maar voor de tweede zaten er 4 miskramen. Hmm niet heel gunstig dus.

@ babyR, krijg je dan meteen een echo?

@vaneke, fijn dat alles goed was!

Zwemmen was weer een enorm succes, 2 uur in het zwembad geweest. Ze bleef zich vermaken en ach op mn vrije dagen ik toch geen haast.

18. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Haaaaai zwaaaaaaai :)

wat een berichten weer...tja dat heb je als ik amper langs wip :D

Allereerst Eb, wat naar allemaal. Is misschien inderdaad een troost dat het een prille mk is...dikke knuffel meis.

En dan heel dubbel, babyR...wat te gek! Ik zou in jou geval ook in shock zijn haha. Wat bizar. Ik hoop dat de vk jou meer duidelijkheid kan geven hoe ver je dan bent...

@miskramen, ik heb gelukkig nog nooit en mk gehad *afkloppen*

Sahi, sterkte in deze moeilijke tijd :( praten praten en nog eens praten...dat is het beste medicijn. Maar snap ook dat voor vele niet gemakkelijk is. Het heeft even geduurd maar mijn relatie gaat de goede kant op! Het is bijna een jaar best moeilijk geweest. Het lag toen ook meer aan mij ;) In elk geval sterkte en ik hoop dat jullie er samen uitkomen en dat hij ook vol 100 procent voor je gaat!

Ik laat het even hier bij...het is half 4 s middags en vanaf dit tijdstip is het gekkenhuis hier :D

Liefs

19. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Heeeeee waterlelie, hoe is het meis?

En hoe zit het met jullie plannen voor een derde?
    Al ri ziekenhuis geweest?

20. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    hmmm, hier toch een ziek meisje geloof ik, net wakker en echt alleen maar huilen en krijsen, beetje schorre klank ook, alles geprobeerd en na halfuurtje maar geprobeerd weer op bed te leggen, dat vond ze meteen prima...halfuurtje geslapen, erna alleen maar bij mij op schoot, halfuurtje boekjes gelezen, maar toen begon het huilen en poetsen weer, dus nu ligt ze weer op bed...ze heeft ook al haar ogen dicht eer ze de matras raakt...hoop dat ze snel beetje opknapt...

Deel Deze Pagina