Hoi daantje, ik heb vorige week van mij eigen gyn. een sis echo gehad (water echo) om goed te kunnen kijken. Gelukkig was er toch geen poliep te zien maar wel dat mijn bm mega dik was/is. Nu moet ik 3 maanden aan de 'pil' ( (laatste keer was ruim 10 jaar geleden ) en als ik weer helemaal schoon ben dan gaan we bellen met de vu dat we in de mmm terug willen... We willen niet haasten hoor...eerst maar eens mijn lichaam op orde krijgen want hormonaal giert het ook nog door mijn lijf
Hoi daantje, ik heb vorige week van mij eigen gyn. een sis echo gehad (water echo) om goed te kunnen kijken. Gelukkig was er toch geen poliep te zien maar wel dat mijn bm mega dik was/is. Nu moet ik 3 maanden aan de 'pil' ( (laatste keer was ruim 10 jaar geleden ) en als ik weer helemaal schoon ben dan gaan we bellen met de vu dat we in de mmm terug willen... We willen niet haasten hoor...eerst maar eens mijn lichaam op orde krijgen want hormonaal giert het nog door mijn lijf
Lelie, hoi! Leuk dat je er weer even bent! Daantje, ja dan krijg ik ook een echo.. spannend dus! Wherona, nee Thunderdome word hem toch niet haha, gelukkig is het uitverkocht dus raak mn kaartje wel kwijt. En iedereen is welkom hoor voor een chocomel party/meet haha Mbtc toch wil dat niks zeggen hoor. EB jij voelde je bij T.imo toch ook niet zwanger in het begin? Ik voel me ook niet zwanger, totaal niet. Maar wil heus niks zegge n
@ MBTC: Casus bij mij was afgelopen, na 6 dg ongesteld... Hier een drukke dag gehad en beetje pissig op manlief... Zit ie thuis omdat contract niet verlengd werd (pas 2 febr weer) doet ie geen flikker in huis, terwijl dat wel de afspraak was... Ik ben écht boos!!! Ik werk me de schompes, hij zit achter de computer een spel te spelen... Owwwww :x :x :x
@Lelie dus nog ff wachten tot jullie weer de mmm in kunnen, veel succes met wachten hoor!!! @VanEke bah bah toch ziekjes. Veel beterschap hoor!! @BabyR hmmmmm chocomelk!!! Stuur me je adres ff, kom ik eraan! @Karine kan me voorstellen dat je boos bent, kan ik me ook zo aan ergeren! Gebeurt hier weleens dat ik R 3 dingetjes vraag om te doen, dan doet ie er 1 en daarna zit ie weer vol met z'n kop in de tv, of idd een spel aan t spelen op de laptop... :x Wij zijn net even gaan wandelen, nog even snel de eendjes gevoerd in de schemering en nu ga ik koken, lekker spruitjes stamppot Vanavond lekker serie-avond Dus alvast fijne nacht allemaal!
daantje: ik ben met vlagen ook vreselijk verdrietig, maar je kan niet steeds verdrietig blijven he? En nadat we gisteren echt hebben gepraat, voel ik me stukken rustiger, ondanks dat het een rotgesprek was rica: ik duim voor je ei poookie: wat vreselijk onhandig van je pinpas!! als 'ie 'm op de post doet, is het de volgende dag bij jou, durf je dat aan? mbtc: dank je voor je lieve woorden! Ik loop bij een psych, dus die kan kijken of ik werkelijk depressief zou kunnen zijn, of dat ik gewoon moet leren omgaan met mn perfectionisme/controlfreak-heid en dat soort dingen hij twijfelt of hij op deze manier de rest van zn leven wil doorbrengen, maar hij weet ook niet zo goed wat hij wel wil. Hij is nu in ieder geval niet blij met hoe het gaat. ik denk zelf een soort 'is-dit-het-dan'-gevoel... En hij vindt dat ik een erg claimende vrouw ben en daar ga ik wat aan doen. Maar de rest kan ik weinig mee. Hij gaat ook goed nadenken over wat hij wil en dan kijken we samen verder. hij wil ook niet per se wel weg, want hij vindt het ook met vlagen wel erg gezellig, hij wil ook dat Yanna gelukkig is en het liefst wil hij dat Yanna echte broertjes en zusjes krijgt, dat soort gedachtes. Lekker lastig dus... En hij vindt mij op zich ook nog wel leuk, maar ik ben nu gewoon niet zo gezellig... lelie: jij ook bedankt voor de lieve woorden! Ik denk ook dat dit wel even duurt voor het echt weer goed gaat, maar ik heb nog wel goede hoop. Als het aan mij ligt gaat het in ieder geval goed komen! Ik hoor ook veel dat het 1e jaar met een 1e kind zo heftig is, dat veel stellen daar dit soort dingen mee krijgen. tsja, laten we hopen dat het daar aan ligt inderdaad. oh wat zijn hormonen toch rotdingen he? Ik denk dat dat bij mij ook nog meespeelt hoor. Hopelijk is jouw lijf straks weer lekker op orde! vaneke: beterschap voor Elke! karine: daar zou ik ook giftig van kunnen worden zeg! Zo lekker heel de dag op de fiets wezen werken, heerlijk! En dus een kilometer of 15 tot 20 gefietst, schat ik in. Yanna heeft een super dag gehad, alleen maar lachen en lol maken. Heb haar opgehaald op de fiets en ze kon alleen maar schateren. Mensen die langs fietsten moesten er ook helemaal van lachen Leuk hoor, met de slappe lach fietsen Ik heb ook een goede dag, dus dat is fijn
@babyr, nee misschien niet. maar de mensen die ik persoonlijk ken en zich niet zwanger voelde was het uiteindelijk mis. daarom gaan bij mij dan de alarmbellen af. bij beide was het een bbm zwangerschap. @karine, oh ik zou daar ook zoo boos om worden. heb hier wel een man die werkt maar verder ook bijna niets uitvoerd behalve starcraft spelen.
BabyR, geen zorgen hoor! Ik voelde me bij Timo ook pas zwanger toen mijn buik begon te groeien. Alleen wat vermoeid, volgens mij tussen week 8-12. Rica, nee, niet getest. Noem me maar een krent, maar ik weet het zo zeker dat ik er geen test aan ga verspillen. Als ik na nieuwjaar nog niet ongesteld ben, test ik wel weer opnieuw. Bloeden is trouwens weer begonnen, een klein beetje maar gelukkig.
@babyR, Wel fijn dat je voor de vakantie nog naar de vk kunt. Weet je ook dat alles goed is en kun je half dromend/ genietend naar het nieuwe jaar. @karine, GGGGGggggggrrrrrrrr Vreselijk die luie mannen. S heeft dat ook wel dat hij bekaf thuiskomt en op de bank ploft. Soms denk ik dan ook wel, hallo ik mag wel niet aan het werk zijn maar heb wel het meisje de hele dag. Ik ben op zo'n punt ook moe. Maar ik weet ook dat hij het heel druk heeft gehad. Maar dit slaat werkelijk alles. Taalt hij ook niet naar je jongens als ze thuis zijn? @Vaneke, He verdorie. Arme schat. Hopelijk knapt ze snel op. @wherona, hopelijk vannacht beter
@ Dolfijnjes: Verder alles wel hoor!! En hij had de vaatwasser gedaan en de bedden afgehaald en gewassen en gekookt.... Dus het is absoluut niet zo dat hij niks doet, want ik heb wat dat betreft een superlieve man die graag helpt en veel met de jongens doet. Alleen is het zo dat hij van november t/m januari thuis zit en we hebben afgesproken dat hij dan klusjes in huis zou doen die je zonder de kids makkelijker (en vooral sneller) kunt doen. Zoals tochtstrips tegen de ramen, de schuur uitruimen, glasvezel behangen... Dat soort grotere klussen. Nu hebben we het er gisteren goed over gehad en ik kreeg gelijk, dus ik ben benieuwd wat hij vandaag gaat doen @ Sahi: Fijn dat jullie zo goed gesproken hebben!! Hier kreeg ik gisteren ook even te horen dat ik al twee maanden vinnig doe... "En bedankt!!". Nu maar kijken wat ik daar zelf aan kan doen. @ Poookie: De eerste nacht doorgekomen zonder R?? Lijkt me vreselijk raar!!! @ EB: Ik heb toen ook niet na-getest hoor! Ook ik was er zó zeker van... Hier zo weer werken, dus ga er vast maar uit, lekker douchen Vanavond ouderavond op KDV Fijne dinsdag!!
Karine, ohhh nou blij dat de lucht geklaard is! Werk ze meid! Het is te vroeg om op iedereen te reageren hoor Hahah en zit op mn mobiel. Blegh weer die dinsdag, wat heb ik er een hekel aan.. Blij als t 6 uur is!! Tot vanavond ladies
Ow ja idd. Vaak die klussen blijven liggen. Ik hoop dat hij wat gaat doen vandaag. MisschIen zoveel dat hij je ermee verrast. Babyr succes vandaag.
Goedemorgen Nou hier weer een prut avond/nacht. Om 22.00 uur begon hij weer te mekkeren en te mopperen paar keer bij hem geweest. Het mekkeren sloeg over naar het huilen effe bij me genomen en weer terug bedje in. een uur later hetzelfde riedeltje. Voordat ie naar bed ging had ie wel wat verhoging maar nog niets voor gegeven. Om een uur of 1 toch maar een zetpil gegeven omdat hij pijn leek te hebben. Daarna wou hij niet meer in zijn eigen bed dus na heel wat te hebben gestrubbeld toch toe gegeven om het tussen ons in te leggen waar hij na 15 min. in slaap is gevallen en vrij rustig is geweest tot een uur of 6 toen weer wat onrustig maar viel na een half uurtje weer als een blok in slaap tot 8 uur. Ik heb effe geen idee waar hij nou echt last van heeft overdag is er niets aan de hand. Wel zit hij constant met zijn handje/vingers in zijn mond en kwijlt veel. eten gaat goed drinken gaat goed. Overdag slapen gaat goed. Dus ik snap het effe niet. Ik ben altijd zo bang dat hij eraan gaat wennen dat als hij hard of vaak gaat huilen hij bij ons in bed mag dus doe het liever niet maar soms is het wel handig want dan kun je zelf blijven liggen. Sorry effe ego klaag bericht
Hier ook een prut nacht en heb nu wallen tot mn knieen denk ik de prikjes zitten erin... 9045 kilo en 79 cm schoon aan de haak!!! Ze is heel tenger zei ze dus die avondfles mochten lekker blijven geven
@Sahi vriend zei ook al; stuur m wel op. Maar dat vind ik toch wel wat griezelig, je hoort zovaak dat post niet overkomt, of enveloppen kapot gescheurd ofzo... Dus nee, toch maar liever niet hihi. @Karine ben benieuwd, wie weet heeft ie t hele huis verbouwd als je vandaag thuis komt, hahaha Is idd zo vreemd zonder R te slapen, en dan vooral als ik 's nachts even heb moeten plassen en dan weer ijskoud het bed in duik. Normaal kruip ik dan tegen R aan, das net een kacheltje, maar nu dus niet... Brrrr... Haha @Wherona is idd een rotsituatie. Enerzijds wil je hem niet laten wennen aan huilen = bij papa en mama in bed. Maar anderzijds is laten huilen ook zo naar en voor je eigen rust is het wel makkelijker als ie bij je in bed ligt... Dikke knuffel @Rica ook weer goedgekeurd bij het cb dus, heerlijk hoor Hier verder weinig nieuws...
Rica, hier ook no een flesje voor het slapen gaan, meestal karnemelk van 140cc. Hihih dus toch geen twijfel dat hij de vader is, he wat fijn Wherona, dat doet L. ook wat wisselend. Overdag is hij erg gezellig, maar 's nachts veel onrustig, huilen etc.. Karine, heel stom maar op één of andere manier zien mannen dat niet. Hier gaat het ook vaak zo (lang niet altijd hoor, heb niks te klagen), maar als ik het dan tegen hem zeg; denkt hy shit... dat is ook zo! Hij loopt er gewoon 10x straal voorbij, zonder te denken, zal ik dat eens gaan doen? Dan heb ik het idd ook over klusjes in huis die nog even op moeten worden geknapt. Huishouden zit er inmiddels in hahaha Vaneke, beterschap met je meisje! Babyr, je niet gek laten maken hoor! Over 9 maanden heb je gewoon een gezond kindje in je handen... O en mijn chocomelk is op, dus nu kom ik er een bij jou halen hoor Vaneke, ben erg benieuwd naar de foto's, zal zo eens op mijn mail kijken. Waterlelie, leuk om wta van je te horen! Aan de pil om een menstruatie op te wekken zeg maar? Zodat het bm-slijmvlies dunner wordt? Poookie, hoe is het een paar nachten zonder je mannetje? Dames, jullie tips? Heb giga last van stemmingswisselingen, van oppper vrolijk, naar depressief ongeveer. Ben er flauw van, is de pil een idee om mijn hormoonhuishouding weer enigzins in balans te brengen?        
Hier even een ego bericht, vanmorgen bij de psych geweest en ik heb toch ernstig depressieve klachten. Voordat ik aan de medicijnen ga, gaan we proberen of dagelijks 30 minuten sporten werkt, anders toch een traject in met medicijnen. Het moet binnen 1 weekk verbetering geven en over 3 weken binnen 'de norm' vallen (dus weer fatsoenlijk functioneren). Dat sporten blijf ik dan wel altijd nodig hebben om dat stofje aan te maken die ik zelf niet aanmaak tegen somberheid. Even gaan plannen hoe ik dat ga doen, maar nu moet het wel!
Sahi, klinkt serieus, maar depressie is een ziekte die te behandelen is, al gaat het nooit over. Wat dat betreft goed om de diagnose te hebben zodat jullie er gericht aan kunnen werken. Hopelijk helpt het sporten, want het medicijntraject is niet gemakkelijk. Hoe reageerde je vriend?