Oktober 2011 mama's! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Meikie, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Ja het zou een gevalletje oeps zijn :p.

Maar de kwaaltjes zitten tussen m'n oren hoor babyR, als ik er niet aan denk voel ik niets!

2. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Wherona, hahaha wat herkenbaar. De laatste dagen zegt mij gevoel weer heel erg, aaaaah over een paar jaar zien we wel verder en dan volgende week rammelen ze weer en dan wil ik er het liefst gelijk voor gaan... En winterdepressie, aaah ben er wel gevoelig voor, maar nee denk echt dta het iets hormonaals is.

Vaneke, bij jou dus ook nooit weer helemaal als van ouds geworden? Klopt, maar als ik dan terug denk, vanaf een maand of zeven begon alles steeds lekkerder te lopen, inmiddels is dat dus ook alweer een maand of 7 geleden...

Eb, helaas is het zwanger (mogen) worden ontzettend on-eerlijk verdeeld!

Daantje, waar hoop je op? Mocht je er op hopen, ik duim keihard met je mee!

3. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ Rrianne, een tweede kindje is super welkom, maar na maart zou handiger zijn. Dus het maakt voor ons niet uit!

4. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Vaneke ik zou wel willen maar mijn verstand zegt toch te wachten tot maart. Stel ik raak meteen de 1e ronde zwanger dan zou ik niet op vakantie kunnen de zomer, wat ik wel graag wil (ja weet het een luxe probleem) en in januari/februari zwanger raken lijkt me ook niet echt een optie want dan is de kans groot aanwezig dat het kindje ook in September wordt geboren en ie maand is al zo druk met verjaardagen hihi

Stom he dat je denkt het te kunnen plannen hahaah maar we moeten gewoon nog effe wachten tot maart.

5. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    vruchtbaar hier!! hormone gieren door het topic haha
    spannend daan...3dec ben benieuwd

6. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    hey meiden,

ik ga ff bijlezen ;) van vorige week heeft niet zo'n zin natuurlijk maar ik ga ff kijken wat ik gemist heb ;) 66

7. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Nohhh wie keek ook alles is liefde?
    Ik moest toch janken bij dat jonge stel haha!

Nou winterpsort komt lekker dichtbij nu.. Heb er zin in!
    Alleen de vliegtijden, pff.. 4 uur uit bedje! Half 8 vliegen.. Hoop maar dat R het een beetje volhoudt en wilt slapen in t vliegtuig.. Al kan ze dan natuurlijk niet heel lekker liggen..
    Ken me er nu al druk over maken haha

Net belde mn sm.. ze wilt zo graag dat R eens komt logeren. Ze is laatst nog geweest maar goed. Ik heb er nooit zoveel mee om R uit logeren te doen.. Jullie wel?
    Als ze straks ouder is lijkt het me veel leuker voor ze. Kunnen ze lekker opblijven en chipjes eten en de volgende dag koekjes bakken ofzo.
    Ik zeur vast haha

8. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Ohhh en die kerstliedjes! Ik ken er zo van genieten he!

9. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @sahi: klinkt wel heftig meid!! denk je goed aan je zelf.

@nieuwe zwangere gefeliciteerd!!

@ziekenboeg: veel ziek geweest, ziek of wel zelf of de kids, allemaal beterschap!!

en verder ga ik nu niet komen ik moet nog heel veel doen voor het werk. gisteren een ouderavond gehad. moest ook spreken voor een grote groep wat ik nooit doe. zoo ik had echt de zenuwen.

10. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ babyR, hoe gaan jullie dat doen met R? Gaan jullie om en om een dag skieen ofzo? En over logeren: F slaapt iedere maandag bij m'n moeder. Ik vertrek dan 05.45 uur naar m'n werk en zij slaapt vaak tot 08.30. In het begin had ik er veel moeite mee, maar nu niet meer. En voor F is het heerlijk! Ben al twee uur aan het werk voordat ze wakker wordt. Nog geen andere logeerpartijtjes gedaan hoor. Vind ik haar echt nog te klein voor.

@ zwangeren, gaan jullie straks het geslacht van tevoren weten of laten jullie het een verrassing? Volgens mij waren er vorige keer nauwelijks meiden die het geslacht nog niet wisten.

11. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Pamsie: thnx voor je knuffel! Jij ook rustig aan he?
    @ logeren: yanna is nu 2x bij de oppas wezen logeren, dat ging prima. Komend weekend konden we geen oppas vinden voor vrijdagavond, dus nu gaat ze naar opa en oma. Eteen 2 nachtjes, omdat die verder weg wonen, misschien wel even goed voor ons. Ik weet dat het goed komt, maar vind t wel enorm spannend.
    Yanna vindt alles trouwens even leuk en gezellig, dus t is vooral mama die t moeilijk vindt ;) en papa ook wel een beetje, nu t 2 nachtjes worden ;)

Super drukke dag gehad, redelijk te doen, maar ben nu gesloopt en morgen weer een drukke dag. Dus even een zwaai naar iedereen! Heel erg bedankt ook voor alle steun! Doet me goed

12. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Daantje, wij gaan met mijn familie en die van mn vriend, dus een vrij grote groep. Dus afwisselen wie er op R past..

Geslacht, wij willen het dit keer niet weten, bij R wisten we het wel

13. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Hier weer een lekker nachtje gehad. Als ik 4 uur heb geslapen mag ik blij zijn.
    Ze loopt ook al vanaf 7 uur te zeuren.. Wilt niks. Word een gezellig dagje denk ik zo

14. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Oeh wij worden net wakker. Heb echt keihard geslapen! Wat knapt een mens daar van op zeg.

@ babyR, dat is wel heul erg relaxed zeg! Beetje jaloezie hier, al heeft onze familie het ook voorgesteld, maar wij maken in maart al eens hele dure reis.

@ geslacht, als wij er een uk bij krijgen dan neig ik ook naar niet weten en mijn vriend ook. Al weet ik zeker dat wij een meidengezin krijgen dus eigenlijk weet ik het toch wel haha. Kom zelf ook uit een gezin met alleen meiden. Ben benieuwd of het je gaat lukken om het geslacht niet te weten :p.

15. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Daantje, echt ik ben zo nieuwsgierig hoe jou casus eindigt.

Wherona, hahaha je hebt hetal helemaal uitgestippeld zo te lezen;).

Babyr, ben het nu aan het terug kijken. Vriendlief wil het nooit zien..
    Logeren, L. is nu een x of 5 uit logeren geweest (bij mijn so). 2x ivm werk en de andere keren voor ons zelf of de vraag van so. Ik vind het elke x ontzettend dubbel (maar dit komt meer omdat ik er zelf ook niet altijd even graag ben), maar geniet wel ontzettend van de tijd samen en ik weet dat er goed voor L. word gezorgd.

Sahi, lekker genieten met z'n 2-en. Gaan jullie wat leuks doen?

Geslacht; lijkt me ook enorm leuk om het niet te weten, maar ik ben veeels te nieuwsgierig aangelegd...

Nachten; het valt me echt op dat er vele kindjes 's nachts zo onrustig zijn, zou het met de doorkomende tanden/kiezen te maken hebben?
    L. is momenteel ook zo onrustig,ik vermoed dat er iets doorkomt, maar ergens ook weer niet...

16. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Goeiemorgen,

@logeren hier nog niet gebeurt. Vooral omdat meneer al maanden lang slecht slaapt, dat wil ik liever iemand anders niet aan doen. Wij zijn er aan gewend, andere mensen niet. En daarbij weet ik dat hij in een 'vreemd' bedje ook minder goed slaapt, lijkt me zo rot als ie dan de halve nacht overstuur is en wij liggen lekker thuis te ronken...

@geslacht ik zou het wel weer willen weten mocht er hier ooit een tweede komen. Vond het wel prettig ivm kleding, kon van een vriendinnetje van me met 2 zoons een heleboel kleding krijgen. En daarbij was ik ook gewoon super nieuwsgierig :D

@Rrianne hier al 3 kiezen door, nummer 4 is bezig. Gaat echt snel ineens! :$

Nou was hier weer een pittig avondje. Stijn is tussen 8 en 12 wel tien keer wakker geweest volgens mij... Hij heeft een onwijs vervelende droge hoest, en helemaal als ie dan ligt heeft ie er erg last van. Uiteindelijk rond half 12 een zetpil gedaan omdat ik het idee had dat ie keelpijn had, en dat heeft hem goed gedaan gelukkig. Geslapen tot 6u, en toen na speen nog weer even doorgeslapen.

Vandaag een huishoud-dagje in de planning. Kattenbak uitschrobben, woonkamer afsoppen, stofzuigen en dweilen, wc schoonmaken etc. Maar nu moet ik zo te ruiken eerst even Stijn een schone luier doen, bah wat een lucht komt er uit de box zeg! :$

17. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @eb, helemaal eens :p
    @wherona, ja idd luxe problemen zo dacht ik er eerst ook over, wilde wachten tot feb vanwege contract maar de wens is toch groter.
    @hier, respect voor alleen staande ouders. Nu man weg is en ik al 2 nachten wakker ben en in de weer ben met j. Gelukkig komt man vandaag thuis en zijn we weer samen. Vanavond maar aan de klus. Heb hem enorm gemist!

18. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    @mbtc ja hier ook respect voor alleenstaande ouders! Ben nou 4 nachten alleen, maar vind t nog best pittig!

19. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Logeren nog niet voorgekomen vindt hem daar ook nog te klein voor. Komt vanzelf wel een keer als het echt nodig is of als hij wat groter is.

@Geslacht Bij Davey hoefde ik het niet zo nodig te weten tis dat mijn vriend het wel graag wou weten. Bij de 2e zou het niet anders zijn denk ik zo.

@Nachten hier ook weer prutje om het uur werd ie huilend wakker.

@Poookie meteen een pufje geven voor zijn hoest

@Rianne ik twijfel ook opeens eraan of het wel de tanden/kiezen zijn.

Overdag is hij heel erg vrolijk en gister op het kdv heeft hij goed gegeten. Alleen de nachten zijn echt drama momenteel, en als je naar hem toe gaat en effe over zijn koppie of ruggie wrijft dan is het weer over, om vervolgens het nieuwe uur weer opnieuw te beginnen. Ik begrijp der effe helemaal niets meer van.

De leidster zei dat het ook zou kunnen dat hij snachts aan het verwerken is wat hij overdag heeft gedaan. Momenteel heeft hij namelijk het zelf zitten vanuit staande positie door en loopt hij sinds kort aan 1 hand en staat steeds vaker los. Dus hij is heel erg bezig met het lopen. Maar ja het blijft echt gissen. Ik wil een baby vertaler die met kan vertellen wat er aan de hand is wat een uitkomst lijkt me dat.

20. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Wherona ik herken je gevoel je Zegt vaak oh zijn de tanden of kiezen hier net zo kan ook niet wachten tot het gebit er helemaal is!!

Pookie mtbc als het vaker voor komt wel
    Je er ook aan dat je alleen bent hoor als het heel af en toe gebeurt lijkt het heel wat mijn man gaat maandag weg en komt meestal vrijdag of zaterdag thuis soms door de weeks maar dan pas als de Kids op bed liggen!! Ik heb een vast ritme en moet in weekend wennen als hij thuis is loopt alles anders :)

Sahi lekker twee dagen ben jaloers zou best ff lekker weekend met zijn tweeën willen zijn ff man en vrouw hahah

Logeren ik ben heel makkelijk met logeren alleen de laatste half jaar zijn ze niet geweer omdat Jairo dus wakker wordt maar het gaat nu langzaam beter ( oh niet moeten zeggen vorige keer was hij de nacht erna weer lekker bezig) en als hij door slaapt mag hij en de meiden lekker logeren bij opa en oma en dan gaan wij wat leuks doen!! En lekker hotelletje slapen!!!

Geslacht wij wisten het bij alle drie en we hebben het voor ons gehouden en dat vonden we prima!!

Linda hoe was het zaterdag gegaan?? Of heb ik er overheen gegelezen??

Zijn hier nog dames die de vijftig tinten gelezen heeft of wil lezen????

Deel Deze Pagina