hahah Babyr, heel suf idd om het na een jaar nog eens te vragen Heb het me al eens vaker afgevraagd, maar nooit gevraagd... Maar mijn vermoeden van uitspraak klopte hihi, mooooiiii! Rica, amandelen? hihih geen idee, heb ze al jaren niet meer.. Maar idd als je niet fit bent/keelpijn hebt, komt er vaak ook zo'n vreemd luchtje bij. Mum2be, nee ben juist niet aan de pil.. Vervelend zo'n moeilijk periode met je meisje, succes! En een hele dikke knuff voor jou, kan me indenken hoe moeilijk het voor je moet zijn! Supermom, ahaa dan zal dat het vast zijn, alleen zie ik echt niks in zijn mondje, al laat hij dat ook niet echt toe om te kijken. Eb, wat vervelend! Hopelijk stopt het gauw en wat Daan al zegt; je kunt altijd even bellen! Hier een ouderwetse rotnacht, vanaf 04.15 al in de weer, uiteindelijk viel hij om 6.30 in slaap om om 7.10 weer wakker te worden.
@ Supermom: Vorig jaar ben ik 3 weken na mijn bevalling opgenomen met een slagaderlijke bloeding in mijn baarmoeder waardoor ze mijn baarmoeder helaas hebben moeten verwijderen! @ Dolfijnjes: Leuk dat jullie zo langsgaan bij de buurtkds! have fun met de nieuwe auto! @ EB: Tja het is wel een beetje mijn eigen schuld want blijf hier gewoon lezen natuurlijk maar jullie moeten gewoon lekker blijven kletsen hoor, ik moet ermee leren leven, maar neem een beetje afstand door er niet (teveel) op te reageren wat erg van dat bloeden zeg.. brr krijg er de kriebels van! @ Rianne: hmm.. lastig dan inderdaad.. heb je een andere vorm van anticonceptie of gebruiken jullie alleen condooms? blegh wat een nacht! Hier wel doorslaapnachten maar om 6 uur gewoon klaarwakker!
@mum, jeej dat is wel heel heftig idd. Knuffel voor jou x @rrianne, dat is dan toch gek, want ik ruik dat altijd pas als ik ze al door zie komen? Is hij verkouden? Dan ademen ze met de mond open en dan kan dat ook. Wat ruik je eigenlijk? En komt het echt uit de mond of bij zijn oortjes vandaan? @dit weekend vier we Sinterklaas bij mijn moeder en blijven daar ook slapen met z'n allen. Heel gezellig!
@Rianne ik ga der eens op studeren misschien vindt ik nog eens iets supers uit voor alle moeders. Davey ruikt ook uit zijn mondje maar die is verkouden en dan ruikt het vaker minder fris. @Mumtobe ow dat klinkt heftig zeg hopelijk kan het cb je advies geven. voor jou indd niet zo leuk om te lezen over kriebels knuf daarvoor @EB jakkes vervelend als je het niet vertrouwd inderdaad effe bellen Hier aan het pakken jemig wat moet je een hoop meenemen voor een weekendje weg zeg! ppppffffff.... Goede nacht gehad hij heeft ong. 4x gemekkerd niet op gereageerd en ging zelf over daarna radio stilte en heeft hij heerlijk tot 7 uur geslapen, dus ik ben weer effe blij maar juich nog niet te vroeg. @Poookie yeeeeehhhh R. komt weer thuis lekker met z'n 3tjes kroelen. Ik heb Davey vanochtend voor het eerst bananen twinkels van Bambix gegeven dat vond ie wel lekker hoor. Heb ook de honing rondjes gekocht dus ben benieuwd of ie dat ook lekker vindt. Zo ga maar weer eens effe verder met pakken en dan efkes naar mijn ouders toe. Ow ja wou ik nog effe vragen waar slapen jullie kindjes in? al in een winterslaapzak of onder een duodeken?
Mogguh @Lelie ik zou de strip wel afmaken, lijkt me het beste... Enne zoals mama05 al zegt, hier ook geen gierende hormonen hoor hihi. @Vaneke heerlijk even bijtanken toch, niks mis mee Jeeej 12 weken!!! @Wherona ik moet er al een paar maanden elke nacht uit voor Stijn, kan moeilijk zeggen of het nou tijdens het doorkomen van de kiesjes erger was eigenlijk... @BabyR Wij hebben ook al tegen elkaar gezegd dat mocht er een tweede komen en het zou een meisje worden, dat we een andere naam gebruiken dan die we bij Stijn hadden gekozen als hij een meisje was geweest. Toch wel vreemd, kan ook niet echt vertellen waarom haha. @Rrianne hier ook een vreemd luchtje uit Stijn zijn mond nu met de kiesjes. Maar het kan ook wijzen op iets met de keel geloof ik, maar dan zou je dat wel moeten merken lijkt mij... @mum wat vervelend dat D.imara zo opstandig is... Hopelijk heeft het cb wat tips voor je. Gaat ze al naar een psz ofzo? Mijn nichtje begon na haar 2e erg opstandig te worden, brutaal en te slaan enzo. Sinds ze naar psz gaat 4 dagdelen in de week gaat het zoooo veel beter! Sterkte hoor. En begrijpelijk dat je het best moeilijk vind met al die zwangeren en kriebels hier zo... Lijkt me echt vreselijk voor je, dikke knuffel! @EB he bah dat klinkt niet lekker. Knuffel! @Wherona Stijn vind die honingrondjes helemaal niks. Hij sabbelt de melk weg, en de rondjes spuugt ie weer uit haha. Jeeeeeej vandaag komt R. weer thuis! Eindelijk! Lekker weer 3 nachtjes samen slapen Nu even lekker dik inpakken en een stukje wandelen. Heerlijk zonnetje schijnt hier! Alles is nog wel wit, maar het is in elk geval droog en zonnig
@eb, klinkt niet fijn. Als t niet goed voelt kan je altijd nog ha(p) bellen. @geslacht wij wisten het niet en bij de volgende zou ik het ook niet willen weten. Vond t juist t leukste na de bevalling, eindelijk weten wie er in mn buik had gezeten. @namen, hoeven we ook niet over na te denken, jongensnaam blijft staan en voor een meisje zou ik het ook al weten. Nu nog zwanger worden... @vaneke', lekker alweer op de 12weken t gaat snel zeg!
Supermom, Fijne sinterklaas! Dat lijkt mij idd ook dat er dan wat door moet komen. Maar net wat ik al zei, hij laat het ook niet echt toe in om in zijn mondje te kijken, misschien zie ik het over het hoofd. Wat ik ruik komt het echt uit zijn mondje.. Wherona, gaan jullie dit weekend lekker weg? L. is niet verkouden momenteel. Ennuh ik wacht je resultaat af wat betreft je studie hihi Poookie, heerlijk lekekr genieten met z'n 3-tjes. Kan ook zijn keeltje zijn hoor, maar hoe kom ik daar achter? Ben weer weg. L. even naar mijn ouders en ik mag voor de 4e x deze week naar de tandarts, zucht!
@supermom, Heel veel plezier dit weekend. @wherona, Ja erg he zoveel mee. Ik heb mirthe in een pyama, winterslaapzak zonder mouwen en een duodeken, maar dan de kachel bijna uit. Het is dan 18 gr. Op haar kamer volgens mij. Nu helemaal omdat we het plafond hebben geïsoleerd. @pookie, Lekker weer samen!!! Nog lekker gewandeld. Ik hoop hier er vanmiddag ook nog even uit te kunnen. @Rrianne, wat vervelend dat je weer naar de tandarts moet en dat voor de 4e keer al. @hier, eerst ff gal spugen hoor. Heb vandaag weer het zoontje van vriendin. Hij kan zich totaal niet zelf vermaken. Nou wil ik hem natuurlijk helpen, maar hangt alleen maar aan me (mirthe is heerlijk aan het spelen). Begint hij ook nog te jammeren. Niet even maar de hele tijd door. Heb er nu al genoeg van. Tevens met brood smeren continue aan mn been hangen en jammeren. BLegh. Alles al geprobeerd. Nu liggen ze lekker op bed. Ben benieuwd hoe hij straks is. O ja en vieze vingers heb ik geen moeite mee (bv op keuken) maar zijn handen vind ik overal terug. Zelfs als ze schoon zijn. En heb ik echt geen smetvrees of weet ik het wat, maar hier voel het nu wel vies aan hoor. Dus net eerst ook maar even overal een schoondoekje bij langs geweest. Zo dat was dat. Nu ff lekker tijd voor mezelf dus tijd voor zp . Heb de keuken weer schoon en de ramen van binnen en buiten gelapt. En de wc gedaan. Morgen de rest weer hoor. Iedereen fijne dag. Ik ga nog even goed met de beentjes omhoog.
hallo dames, hier vandaag toch weer het oude vertrouwde rimte, rond 7 wakker en dan toch gewoon lekker 2 slaapjes, vanochtend heeft ze 3 uur geslapen!! Om 9.30 er terug in gelegd en om 12.30 werd ze terug wakker!! Was zelf ook weer ff gaan liggen, en werd wakker van haar, dus hier een gat in de dag geslapen...ik schaam me bijna Als ik nu nog niet bijgetankt ben dan weet ik het niet hoor Net even naar de bib geweest, moest haar nog altijd inschrijven, zelf ook meteen ff lid geworden, kregen we er nog een speeltje bij...verder kort maar even rondgekeken...ze vind het pagina's en flapjes scheuren nog altijd veel te leuk, dus dat vond ik niet handig in de boeken van de bib...nu ligt ze weeral op bed, dus ff zp tijd @pookie: fijn dat jullie weer met z'n 3tjes zijn!! Geniet er maar weer van @Rrianne: gek dat geurtje uit zijn mond, hier nog nooit gehad, geen idee waar het aan ligt...succes bij de tandarts!! Ik ben er hier gelukkig weer voor een tijdje vanaf @mumtobe: pfff, dikke knuffel van hieruit hoor!! @sahi: ook dikke knuffel voor u weer!! @dolfijnjes: vermoeiend zeg als ie zichzelf niet bezig kan houden!! Heeft ie dat altijd zo erg of zit ie in een sprongetje ofzo??
@rianne, j ruikt altijd uit haar mondje als er tandjes komen. Volgens mn moeder heel normaal. @hier, vruchtbare dagen denk ik gemist. Gister wel posi ovu test, vandaag bijna geen streepje te zien. Baal als een stekker weer een kansloze maand. Eind dec sluiten we ons op in huis denk ik.
Vaneke, wat heerlijk dat je als Elke slaapt zelf ook kan slapen. Dat lukt mij niet, wil altijd veel te veel doen, maar wel heel belangrijk nu je zwanger bent! Mbtc, laat de donkere dagen voor kerst wonderen doen! Kiezen, hier nog steeds zes tandjes en niets op korte termijn onderweg. Bloed, heb de vk gebeld. Zelfde verhaal als Rica, het bmslijm moet eruit en dat kan heftig zijn. Moet wel mijn rust nemen en niet teveel staan of lopen als het zo erg blijft. En genoeg eten en drinken. Hier morgen sinterklaas bij mijn schoonouders. Daar blijven we slapen, maar ik wil zondag vroeg naar huis om nog wat aan onze dag te hebben. De weekenden gaan zo vreselijk snel voorbij...
@eb, laten we t hopen. heb ff een topic geopend over mn ovutesten misschien kunnen jullie er naar kijken? #iksnapernixmeervan.... http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/403927-snap-niets-ovutesten.html
Pfffff, ik moet een sinterklaasgedicht schrijven voor morgen. Had het tot het laatst bewaard, ik werk goed met deadlines, maar heb totaal geen inspiratie.
Even een zwaai vanaf hier! Ik ben gesloopt!! Pfff... Fulltime werken na 5 jaar parttime is wel ff anders... Hahaha... Ga nu lekker m'n bedje in! @ EB: Rustig aan doen idd! En balen van de a-inspiratie Succes en veel plezier morgen!! @ all: Fijn weekend!!!!!! Ik heb écht geen puf meer om terug te lezen en te reageren, sorry!! *knuf*
mbtc die testen staan nogal negatief int beeld. mijn mening ? koop anderen (zwanger en kids dipstick ofzo ) eb ja het is heftig..ook zon buikpijn? sterkte verder hou ik t kort. zit op mobiel
Nee, geen buikpijn gelukkig. Alleen al dat bloed... Verveel me dood. Alweer de derde avond op een rij alleen. Voice aan het kijken en heb heel zp doorgestruind. M mag wel thuis komen van mij... Fijn weekend allemaal!
@ EB, hoop dat het bloeden snel minder gaat worden. @ mbtc, kan niks zeggen over je ovutesten. Vreemd resultaat, maar lees wel slechte ervaringen met kruidvattesten. De ovutesten dan. @ Vaneke, gefeliciteerd met de 12 weken! Hier meisje compleet onder de uitslag toen ik haar uit bed haalde. Allemaal kleine rode spikkels. Ze doet niet ziek aan vijfde of zesde ziekte? Zit al dagen in de late diensten dus ven weinig tijd om te reageren. Straks weer naar werk, maar vanaf morgen lekker anderhalve week vakantie! Het is bijna tijd voor de ontknoping van de casus, maar voel m'n ongesteldheid aankomen. Ga dus ook geen test kopen vandaag. Verder ook nul symptomen die duiden op een zwangerschap.
Vaneke, lekker heb jij ook even flink bij kunnen tanken, kan je soms zo goed doen. Mbtc, het klinkt voor mij ook niet raar hoor, alhoewel hij het mijn de eerste 6 tandjes nooit heeft gehad. Balen van je gemiste maand! Opsluiten in huis vind manlief vast niet erg Eb, denk om jezelf, rustig aan nu. Laat je maar even lekker verwennen het weekend! Prachtige foto van jou en T. trouwens op fb. Karine, dat kan ik me heeel goed voorstellen. Je werkt fulltime totdat M. weer werk heeft? Daantje, alvast een hele fijne vakantie. Ook niet een begin van de waterpokken? Ben benieuwd hoe je casus eindigt. Wat doet wat extra slaap je toch goed! L. van 20.00 tot 8.30 geslapen (en zelfs de nacht helemaal door). Echt een cadeautje, zo wil ik ieder weekend wel beginnen. L. vanmorgen ook erg gezellig, dus hij zal het echt nodig hebben gehad. Nog steeds rode kringen om zijn ogen en vreemd geurtje uit zijn mond.. Maar zolang hij vaker gezellige momenten dan verdrietige heeft zal het wel goed zitten... Fijn weekend allemaal!