mum: vind jouw verhaal zo heftig, krijg elke keer een brok als het weer ter sprake komt. echt vreselijk dat er op die manier voor jou is besloten dat de kinderwens nu klaar is. Ondanks je 2 pracht kinders toch heel moeilijk! Dikke knuffel voor jou! supermom: veel plezier met sinterklaas! wherona: Yanna slaapt in een pyama in een slaapzak, geen deken. Ik vind dekens niet zo fijn idee. Raden ze ook af tot 2 jaar. poookie: en lekker aan t genieten nu mannetje weer thuis is? mbtc: balen van het gemiste ei Ik snap er ook niks van EB: hoe is het nu? Het verliezen van al dat bloed is inderdaad niet vreemd of gevaarlijk, wel naar Dikke knuffel! nog gelukt met het gedicht? niet leuk he, alleen thuis vaneke: Yeeeeeeessss 12 weken! al wat geruster en aan het genieten? rrianne: waarom zo vaak naar de tandarts? dolfijnjes: leuk joh, zo'n oppas kindje Wel jammer dat 'ie niet in zn hummetje is Is dat vaker, of alleen vandaag? @ ruiken uit de mond: dat is hier vaak verkoudheid, heb het zelf dan ook heel erg en Yanna ook. Zodra ze gaat ruiken, weet ik dat ze weer gaat reutelen. karine: dat is inderdaad behoorlijk druk zeg, fulltime werken! Ik vind mijn 4 dagen ook behoorlijk druk. daantje: spannend? Of toch niet? En hoe is het met de pukkels van F? rica: zit daantje niet zenuwachtig te maken joh Zo iedereen weer bijgelezen en gereageerd Yanna is gisteren naar opa en oma gegaan, we krijgen nu af en toe een berichtje hoe ontzettend leuk ze het heeft. Ze heeft nog geen traan gelaten sinds ze de deur uit is (had ik ook niet verwacht hoor, maar toch fijn). Alleen maar lachen, de clown uithangen en gezellig zijn En wij hebben lekker een avondje de beest uit gehangen, behoorlijk wat wijn en baco's op, oops Maar t was wel even heeeeell gezellig. En net hard gelopen, dus de kater is er weer uit, ga ik onthouden Vandaag even een dagje voor mezelf, vanavond filmpje pakken en morgen na het uitslapen Yanna ophalen Heerlijk Voel me dus echt stukken beter, hopen dat het zo blijft!
@Vaneke, Nee hij heeft het altijd al gehad dat hij zichzelf niet kan vermaken. Dus best pittig. @EB, wat vervelend zeg dat bloeden. Je lichaam houdt dus echt even de grote schoonmaak. Heb je nog inspiratie kunnen vinden voor een gedicht? Heel veel plezier verder dit weekend en neem ook je rust. @daantje, Wie weet valt het mee. Heb ff voor je gegoogeld. 5e ziekte is eerst vlekjes en dan ziek en de 6e net anders om. Die begint met hoge koorts 3 á 5 dagen en dan de vlekjes. Dus denk zelf de 5e ziekte. Nu ook icm verkoudheid (wat weer heerst) zit het er dik in. @Rrianne, Heerlijk begin van de dag zo. Lekker. @Sahi, Goed zo meid. Neem het er maar even lekker van. Is je zeker gegund en goed om te lezen dat het ook wat oplevert (je voelt je lekker). Misschien vaker even de tijd nemen om een rondje te hardlopen als vriendlief thuis is. Even lekker je hoofd leeg lopen. Is heel goed. Ik mag ook graag even een blok om gaan. Even nergens aan denken en je hoofd leeg maken. @hier, Moest er zelf vroeg uit en nu even lekker op de bank. Mirthe slaapt en zodra ze wakker wordt gaan we op verjaardag naar mn zusje haar vriend. En vanavond lekker niks. Morgen eigenlijk niet echt iets op de planning. We zien wel dus.
EB, wat balen dat je zoveel bloed hebt steeds.. Waar was M? Omdat je je verveelde VanEke, t zal wel aan je hormonen liggen hoor, maar waaaaaar bijven die foto's nou hahah? Daantje, nog 2 dagen Sahi, fijn te horen meid!! Dolfijnjes, veel plezier op verjaardag! Rrianne, wat fijn dat je zo uitgerust bent! Heerlijk he! Straks sint cadeautjes uitpakken met R
Sahi, heerlijk, lekker genieten met zijn tweeen hoor en wat fijn dat jullie meisje zich zo vermaakt! Mijn voortand begon te verkleuren, bleek dood te zijn. Eerst 2 gaatjes gevuld, wortelkanaalbehandeling, noodvulling was er na één dag weer uit, dus weer heen en gister definitief gevuld. Maar het was het waard, mijn tand is weer wit. Dolfijnjes, lekker niks gepland, geniet van jullie vrije dag. Babyr, leuk! Maar zouden jullie het niet klein vieren, zag een hele grote zak op MP staan hahaha. Have fun!
Rrianne, hihi mp??? Haha het was ook vrij klein hoor, zaten alleen grote pakjes in dan lijkt ie al snel vol. Zaten 5 kadootjes voor R.omee in en voor ons ook ieder nog een pakje Ohhhhhhhhh ben fan van duplo! Dat prinsessen huis! En die koets van asspoester
Babyr, hahahah uhhhhh FB bedoel ik uiteraard! Vond ze het leuk? En waar ben jij mee verwend? De portomonnee van laatst?
Joehoe! Net thuis van m'n werk, heb 19 sinterklazen gezien. In een afgelegen gebouw zag ik wel erg veel licht dus ben eens gaan kijken, bleek het het sinterklazen-uitleen-zenuwcentrum te zijn . Reden af en aan, was erg vermakelijk. @ Rica, haha ja i know. Maar de ongi kan echt ieder moment losbarsten. @ dolfijn, helemaal onder de rode spikkels en begint inmiddels koorts te krijgen. Je hebt het niet voor het uitkiezen, maar handig net voor ons weekje center Parcs.... @ Rrianne, wat hebben jullie een zalige nacht gehad. Daar knapt een mens inderdaad van op! @ babyR, hoe was de pakjesavond? Ga slapen, ben gesloopt na drie late diensten. Morgen zijn de winkels open dus kan ik mooi even gaan shoppen met F. Vriend werkt dus alle tijd samen.
Goedemorgen!!! Hier weer een vroegertje... 5.30 uur Micah wakker, sliep bijna weer op schoot (gebeurt al bijna nooit) werd Ryano wakker om te plassen om 6.00 uur. Toen maar naar beneden gegaan... Pfff @ Daantje: Toch blijft het iets spannends, zo'n cyclus Whahahaha... Dat lijkt me écht een grappig gezicht! Al die Sinterklazen @ Rrianne: Ja klopt! De dagen die ik extra kan werken / kan invallen, die zijn mooi meegenomen! Maar wel weer ff pittig hoor Wat een heerlijke nacht gisteren!! Hier vannacht er 3x uit en nu dus heel vroeg... @ BabyR: Leuk he Sinterklaas! Wij vieren het vanmiddag. @ Meikie: Hoe is het met je hand?? @ Poookie: Fijn dat R weer thuis is!! Hoe was zijn eerste week?? En hoe heeft hij het ervaren? @ EB: Hoe is het met jou?? M alweer thuis? Hier straks (vanmiddag) Sinterklaas vieren met mijn broer en vriendin en mijn oma Niets bijzonders dit jaar, wel veel cadeaus weer... Fijne zondag allemaal!
Goedemorgen Rustig hier. Iedereen aan het genieten van de zondag en het vieren van Sinterklaas. Wie het vandaag viert alvast veel plezier. Hier rustig. Wel een bewogen nacht gehad. De kinderen op het feestje gister waren helemaal hyper. En mirthe is nog van de bank gevallen met het hoofd tegen een kastje. Dus een blauw eitje heefT ze nu. Ik en er 1x eruit geweest de rest manlief laten doen. Om half 5 haar tussen ons ingelegd en om 7 uur weer klaar wakker :s. Nu ligt ze alweer heerlijk. Manlief ff aan de klus en ik zal zo ff een cake bakken. Heb daar zo'n zin in. Fijne zondag allemaal
@daantje dan heeft ze waarschijnlijk de 5e ziekte. Die heeft helaas wel ff tijd nodig. Hopelijk knapt ze wel snel op. De besmettingsfase heeft ze al gehad.
Rianne mijn oudste dochter heeft ook een periode slechte nachten Ehud maar niet zo slim en langs als Jairo haar hebben we een weekend gewoon laten huilen. En dat werkte en met Jairo ook geprobeerd maar dat hielp niet!! We gaan nu toch maar proberen om na ren homeopaat te gaan kijken wat je voor ons kan doen!! Mum Hele dikke diggie knuffel van mij, kan het me ook nog zo goed herinneren!! D.iamara hoe oud is ze ook alweer?? (sorry) is ze niet toe aan de basisschool?? Eb bah balen dat je zoveel bloed verliest!! Sahi fijn dat je even lekker weekend voor jullie tweeën hebt en Zijn jullie na de kroeg geweest of lekker thuis? Waterlelie nog ff volhouden het is zo voorbij (hopelijk) Dolfijntje is ze verder niet ziek?? Karine nu fulltime aan werk omdat je man bij huis is??
ha meiden, lief om te lezen dat jullie nog steeds zo met me meeleven! leuk allemaal die sinterklaas-vieringen! Kindjes zijn/worden allemaal weer goed verwend! hier ook.. TE verwend.. hebben al afspraken gemaakt over volgend jaar want dit hoeft van mij niet meer, kids weten van gekkigheid niet waar ze mee moeten spelen! @ Mama05: D.imara is in September 3 geworden.. de basisschool zal haar zeker goed doen, maar duurt dus nog wel een hele tijd. eigenlijk is dit gedrag begonnen toen haar broertje geboren is en die ellende met mij geweest is.. toen was ze net 2 dus kan ook gewoon het begin van de peuterpubertijd geweest zijn.. af en toe zijn die buien van haar erger dan anders en zoals nu in deze drukke en spannende tijd kan ik alleen maar op haar mopperen en straf aan het geven.. dat wil ik gewoon niet en doet me ontzettend veel pijn maar ik kan niet anders, haar gedrag kan gewoon niet door de beugel. Morgen ga ik weer contact opnemen met het CB want ze hebben me helaas nog niet teruggebeld!
Ontknoping van de casus: ongesteld . Aan de ene kant jammer, aan de andere kant opluchting. Wil liever niet zwanger rond gaan reizen. Daarom doe ik nu m'n kuisheidsgordel Om tot maart . @ mum, hoop dat het cb goed advies voor je heeft. Hier net stiekem sinterklaasinkopen gedaan, al doen we er dit jaar nog net aan. Althans dat dachten we haha. F is nu echt compleet rood, vooral als ze het wat warmer heeft dan is het heel erg. Ze doet niet ziek aan dus k heb het gevoel dat ik niet naar een arts hiermee hoef....toch?
Mum mmm moeilijk zeg het enige wat ik zou bedenken is dat ze aandacht vraagt op de verkeerde manier eerst broertje dan wordt jij ziek ve Spanning in huis!!! Misschien dat je kunt werken met stickers En juist alleen maar de goeie dingen kunt extra belonen ( dit zul je vast allemaal misschien al geprobeerd hebben) Maar hopelijk weet het cb morgen meer!!! Hier ook stuiter stuiter we dien vanmiddag Sinterklaas met mij Moeder en broertje schoonzus neefje en ze wachten tot iedereen er is!!! Ze vliegen door de kamer blij als 5 uur is hahah
Middag! @dolfijnjes wat vervelend dat het jochie zichzelf niet kan vermaken. Lijkt me voor zijn moeder ook heel rot, maar die zal het wel gewend zijn denk ik... @EB goed dat je toch ff gebeld hebt. Hopelijk is het bloeden snel voorbij. Hier idd ook het idee dat de weekenden zo vreselijk snel gaan, helemaal nu dat R de hele week verder weg is... @mbtc ik heb/had ovutesten (dipsticks) van sensitest. Heb er nog wel een paar liggen, kan ze evt naar je opsturen als je ze wil uitproberen? Heb ze toch niet nodig hier... @Daantje klinkt als vijfde/zesde ziekte, ff aankijken... Je eigen gevoel geeft vanzelf wel aan als t nodig is om naar de dokter te gaan. Enne wat grappig, zoveel sinterklazen bij elkaar haha! @Rrianne ja als ie meer vrolijk is dan verdrietig is het vast wel goed met 'm ondanks de kringen en het geurtje. @Sahi ja we hebben heerlijk van elkaar genoten nu hij weer terug is, maar weekend gaat wel echt super snel voorbij helemaal omdat ie vanmiddag heel de middag weg is naar een uitwedstrijd van zijn cluppie. Dus alleen vanavond nog samen en morgenochtend gaat ie alweer weg... Blijkbaar heb je het zo af en toe nodig, ff zonder Y, lekker losgaan en even feesten. Heerlijk meid, hopelijk blijf je dat fijne gevoel zo houden! @Karine leuke middag gehad met de pakjes? @Mum had t eerder ook gevraagd, misschien had je t niet gelezen. Gaat ze al naar een psz ofzo? Is misschien ook een idee... Werkte bij ons nichtje goed. Hier; zit al de hele dag thuis, veel te rot weer om de deur uit te gaan. Elke keer stortbuien hier, en Stijn is nog wat hoesterig dus lekker warm thuis gebleven... R is naar voetbalwedstrijd, die zal met een uurtje thuis komen denk ik, weet niet precies. En morgenvroeg gaat ie weer weg tot vrijdag. Schoonzusje en zwager kwamen vanmiddag ff de Sint cadeaus hier droppen, we vieren het de 8e pas omdat m'n schoonvader (chauffeur) niet eerder kon. Maar heb er wel zin in! Houden t relatief klein. Schoonzusje en zwager met dochter van 3, mijn ouders, m'n schoonvader met vrouw en 2 tienerdochters en wij zelf dan natuurlijk. Wil alleen nog iets voor R halen, maar zou niet weten wat... Zo lastig! Iemand ideetjes? Hoeft niet wat groots of duurs te zijn... Nou ik ga weer ff met Stijn en de blokjes spelen Fijne avond dames!
@ Daantje: Hihi toch wel leuk he dat sinterklaasgebeuren @ Mama: Ja klopt, dat denken wij inderdaad ook, helaas verbeterd het niet, wat we ook proberen! haha lekker dat gestuiter! @ pookie: Sorry, had het wel gelezen maar vergeten erop te reageren! Ze gaat 2 dagdelen in de week naar de psz (dinsdagmiddag en donderdagochtend) dat vind ze erg leuk en ze speelt daar heel leuk en lief, maar bij thuiskomst gaat die knop weer om lijkt wel.. Balen dat dat weekend dan zo voorbij vliegt he! uhm.. weet niet of hij van bier houdt, anders iets van een pakketje met verschillende biertjes, luchtje, pyjama, iets lekkers, cd, dvd?
Mum, heftig je verhaal joh! Snap dat je t moeilijk vind.. Is ook niet niks he.. Daantje, ahhhh jammer! Nja gelukkig niet voor t echie dan is de teleurstelling ook iets minder groot denk ik Karine, zijn de jongens goed verwend? Meikieeee where areeee youuuu? Pookie, geen idee vind t ook altijd zo moeilijk om wat voor mijn R te verzinnen? Voor kleine R is het wel makkelijk haha
@sahi, wat goed om te lezen dat het beter met je gaat! Houden zo!! @sinterklaas, wat een gekte. L heeft Sinterklaas op de crèche gehad, op Kdv, intocht in het dorp, kadi's in de schoen, Sinterklaas gister bij mams en dan woensdag nog bij ons thuis. Ik denk dat hij dan helemaal doorgedraaid is :-0 Hi is gisteren wel heel erg verwend. N trouwens ook. Stal van little people en treinbaan van Thomas de trein gekregen en kleren. En dan moet de Sint hier thuis nog komen . Verwende apenkoppen
N is de laatste maanden echt niet meer de lieve baby die ik gewend was. L had wel vaker sprongetjes, maar het lijkt wel of N nooit een sprong heeft gehad en ze dan nu al vanaf de zomervakantie 1 grote sprong die maar niet over gaat. Slecht slapen blijft. Nu heeft hij er iets nieuws bij geleerd: schreeuwen en driftig worden! Als hi iets wilt en hij krijgt het niet of het lukt hem niet, nou nou nou dan maak maar dat je wegkomt want je kan anders gelijk daarna naar streukens voor een hoorapparaat. Wat een driftkikker zeg! Pfff ik hoop echt dat deze eeuwig durende (zo lijkt het althans) sprong toch eens aan een eind gaat komen. Zoooo, klaagmuur weer uit