Oktober 2011 mama's! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Meikie, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    @eb, ik heb het forum nagelezen (had dit verhaal nog niet gelezen), maar jemig wat heftig allemaal. Kippenvel en tranen in mijn ogen. Ik hoop zooo dat het allemaal goed gaat vandaag!! Duim duim

2. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Middag,

@EB ik ken het verhaal doordat mijn schoonzusje het volgt (die zit ook op zp) en die vertelt het me vaak even tussendoor. Wat onwijs heftig voor die ouders zeg, vreselijk... Hopelijk gaat alles goed vandaag!!

Wij zijn vanochtend weer naar de kruipgroep geweest, was weer gezellig.
    We hebben lekker geknutseld, en Sinterklaas kwam nog even langs.
    Stijn had er niet zoveel zin in, maar de Sint vond ie toch wel erg interessant! :)
    Nu ligt ie lekker op bed en vanmiddag naar m'n stief schoonmoeder, blijven we gezellig mee eten.

Stijn heeft er tegenwoordig een handje van om mij (of papa) te slaan in het gezicht. We zeggen wel dat het niet mag, leiden hem af, of als we hem op de arm hebben zetten we hem op de grond, maar hij blijft het doen... Ik zou niet weten hoe ik hem dit kan afleren. Heeft iemand tips? De een zegt namelijk; Terugslaan (zachtjes, maar dat doe ik liever niet) de ander zegt negeren... Ik weet t ff niet meer haha.

3. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Ken het verhaal niet zal dadelijk ook even terug lezen, klinkt heftig.

Poookie, kort en duidelijk; Nee S. niet slaan! Doet hij het ngo een x dan van schoot zetten en idd negeren. Zo heb ik het met de bijt-fase gedaan. Terug bijten en slaan, geef je na mijn idee toch het signaal dat dit mag, jullie hebben immers een voorbeeldfunctie...

4. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Even in het kort, Romy is een jaar geleden opgenomen in verschillende (academische) ziekenhuizen met meervoudige longontstekingen. Ze heeft echt kantjeboord gelegen, maar is na een paar maanden toch weer thuis gekomen. Ging een hele tijd goed, maar met ieder verkoudheidje kan ze weer in het ziekenhuis terecht komen. Vrees dat zij en haar ouders een moeilijk leven zullen hebben met veel onzekerheden en ziekenhuizen.

5. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Goedenavond!!!

Iedereen pakjesavond gevierd?!?
    Heerlijk kinderfeest is dit toch!!!

@ Romy: Vreselijk als je kind zó ziek is en elke keer ZH in en uit moet. Ze heeft vandaag de operatie gehad en gehaald, ligt nu alleen nog op IC met veel morfine en onzekerheden... *duim, duim, duim*

@ Poookie: Ben het helemaal met Rrianne eens!! "Gewoon" nee zeggen en wegzetten (op de grond / van je af). En dit blijven herhalen, echt stoïcijns hoor!!

Verder weinig te melden.
    Weer een lekkere drukke werkweek gehad.
    Volgende week gelijk beginnen met Kerst :) Ook erg leuk!
    Ik ga nu even op de bank zitten, lekker op tijd mijn bedje in.

Ow, Micah is weer opgeknapt trouwens. Snottert alleen nog, maar heeft vannacht doorgeslapen. Hopelijk vanavond ook ;)
    Fijne avond!!!

6. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Even snel vanuit CP. Wat hebben wij het hier heerlijk!
    Net cadeautjes uitgepakt. F heeft een boek van dikkie dik gekregen en haar eerste pop. De oogjes kunnen open en dicht en dat vind ze toch wat. Merk dat ze het veel beter trekt om twee cadeautjes te krijgen dan mega veel net zoals op haar verjaardag.

@ EB, dat verhaal kende ik niet. Heel sneu.

@ pookie, zou hem ook gewoon op de grond zetten hoor. Slaan vind ik sowieso niet kunnen en is een teken van onmacht.

@ babyR, leuk die duplo. Die hebben wij nog niet (wel veel ander roze duplo haha).

@ karine, hoe was jullie pakjesavond?

7. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Heeee Daantje!! Ik ben jaloers op je! Je zit heeeerlijk in CP! Lekker genieten jullie!

Romy, jeetje wat sneu :( pff je zal het meemaken..

Supermom, ik lees t nu pas van N. Hoop dat t snel beter gaat meid!

Nou stom had ik eindelijk een leuke ticker, doet ie het niet meer. Nu maar op zoek naar een ander

8. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    @Rrianne & Daantje slaan doe ik ook niet, maar die tip kreeg ik wel. Tnt doe ik idd Nee-zeggen, op de grond zetten en verder negeren. Op het cb zeiden ze destijds ook al dat slaan idd een teken van onmacht is, en zo laat je idd zien dat het wel toegestaan is want papa en mama doen het ook... Ik ga dus gewoon door zoals ik nu doe, Nee zeggen en verder negeren. Thanks :)

@Karine ik geniet dit jaar ook onwijs van Sinterklaas. Maar hier helaas nog geen pakjes avond, nog ff geduld tot zaterdag. Kan niet wachten. Wel leuk om alle foto's te zien op fb enzo! Heerlijk al die vrolijke, verwende kindjes!

Stijn was vanmiddag bij oma gelukkig ontzettend vrolijk, continu aan het gieren en lachen, en de gekste capriolen uithalen voor een beetje aandacht. Heerlijk. Ik zei al tegen m'n schoonmoeder dat ie elke dag wel zo happy mag zijn! :D

Morgen even de stad in voor wat kerstspulletjes, we doen dit jaar een klein boompje ivm ruimtegebrek. Sinds we de nieuwe bank hebben, en de box er nog staat hebben we niet zoveel ruimte over... Volgend jaar maar weer de normale boom, als de box de kamer uit is!

Zo en nu lekker languit op de bank. Fijne avond meiden, hoop voor iedereen op een goede nachtrust!

9. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @pookie, deka is ook zeker niet goedkoop!! (waar woon je? dacht dat deka alleen maar in omg velsen/haarlem zit)
    luiers van de kruidvat vind ik zelf niet fijn. zaten naar mn gevoel ook snel vol. heb ze alleen in newborn en maat 2 gehad maar vrijsnel overgestapt.
    @wherona, spreek met mij af op vrijdag en we doen samen boodschappen :p
    @rica, bij de zeeman hebben ze ook een heel leuk kerstjurkje, voor 6eur geloof ik met een leuk bollerotje er bij. super leuk! winra hebben we hier niet in de buurt, misschien morgen ff kijken als ik naar mn ouders ga.
    @dolfijntjes, ik zou er zelf wel voor rijden. t zit nu om de hoek maar als ik verder zou wonen zou ik er wel voor rijden naar aldi of lidl. vind sommige producten alleen al de moeite waard om heen te gaan. bv de verse pasta uit het koelvak bij de aldi. J eet dat t allerliefst!!
    @daantje, hoe is t met je casus? die in inmiddels verstreken toch??
    @hier bah, buikpijn, sjaggie en kan echt NIX hebben...manlief zegt zwanger...ik denk nee hoor dat kan echt niet...onzeker over mn contract zou het maandag horen maar nee hoor nu hoor ik t de 13e. (de 13e zeggen ze vast na de kerst, dan is t nieuwjaar argh ik wil zekerheid!!)

10. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    SNEEUW! Hoe dorn jullie dat met de fiets? Ik ben een schijterd, durfde eerst ook niet zelf door de sneeuw te fietsen. Nu ben ik daar overheen, maar nu durf ik niet met Timo te fietsen... Lopend naar de crèche dan maar, of ze moeten de fietspaden schoonvrij hebben. Gelukkig is lopendnog geen 10 minuten.

11. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    even de dingen die ik nog weet
    sneeuw: ik ben blij met mijn auto, sorry XD ik durf nu echt niet met de fiets!
    romy: vreselijk: heb dat verhaal ook met vlagen gelezen de laatste jaren
    slaan: yanna doet dat ook, dan pak ik haar handje en zeg ik dat het niet mag. Maar ze doet het echt uit enthousiasme, ze probeert het in te houden. Net als bij de huisdieren gaat ze ons aaien na het slaan ;) Maar ze is nogal wild, ze kan zich dan gewoon even niet beheersen.

geen sinterklaas gevierd, vind het wel een superleuk feest, dus volgend jaar doen we vast mee. Dit jaar gewoon te druk en niet meer bij stil gestaan.
    vandaag nog een dagje werken en daarna lekker weekend :D

12. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Romy, heftig voor zowel het meisje, maar voor haar ouders ook echt ondraaglijk. Is de operatie geslaagd? O lees nu het stukje van Karine, ik duim mee!

Karine, fijn dat M. weer helemaal opgeknapt is, vannacht ook weer lekker doorgeslapen?

Daan, GENIEETTEEEEN!

Poookie, dan geniet je dubbel en dwars met ze mee he als ze zo goed in hun velletje zitten?

Mbtc, spannende tijd voor jullie momenteel! Nog even doorzetten..

Eb, op de fiets; lijkt mij ook doodeng (ben dan ook echt een mooi weer fietser), gelukkig heb je de mogelijkheid om te lopen..

Sahi, lekker waar gaan jullie heen?

13. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Goeiemorgen op deze witte morgen!

@mbtc wij wonen in Almelo. Maar volgens mij zijn wij 1 van de weinige plaatsen in het oosten die een Deka markt hebben... Balen dat ze je zo in spanning houden, hopelijk snel goed nieuws!

@EB ik hoef nergens heen op de fiets gelukkig, dus dat doe ik ook niet. Maar kan me voorstellen dat je niet door de sneeuw durft te fietsen met T. in het zitje. Zou ik ook niet gauw doen...

@Sahi werkze en alvast fijn weekend :)

@Rrianne ja is idd genieten als ie zo vrolijk is. Jammer dat ie vannacht weer vervelend was. Ik ben tussen half 2 en half 4 wakker geweest... In eerste instantie door Stijn, toen hij eenmaal weer sliep kon ik niet meer in slaap komen :) Lekker handig haha.

14. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Ik doe alles op de fiets... Maar gelukkig is Hilversum goed beloopbaar en heb ik alles bij de hand. Durf zelf wel prima door de sneeuw te fietsen inmiddels, dat heb ik wel geleerd de afgelopen winters!

15. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Poookie dat heeft Davey ook een tijdje gedaan en ik gaf hem dan “straf” en gaf hem een tijdje geen aandacht en zei dat hij dat niet mag doen.

@Karine fijn dat Micah weer is opgeknapt

@Daantje lekker aan het genieten met je gezin heerlijk he

@MBTC hihi het is wel onze boodschappendag meestal, wat balen zeg dat ze het nu weer uitstellen van je werk

@EB hier met de auto weg gebracht maar was wel erg glibberig

@ll wat een kadootjes weer zeg! echt TE veel speelgoed heeft Davey gekregen. We zouden het klein houden nou weet niet wat hun met klein bedoelen hoor. Hij heeft een garage gehad, visjes voor in bad, kleding, pyjama, boekje, tol, tamboerijn, fluit, sambabal, dvd, speel pda, kleine speel tv, stapelblokken, vliegtuigje, kralenspiraal, xylofoon, waar moet ik het allemaal laten. Ik heb wel tegen ze gezegd dat we met kerst dan maar 1 kado doen en meer ook niet.

Wat een sneeuw he 1e keer met mijn nieuwe auto :$ iiieeeeee die glibbert te veel dus meteen maar winterbanden besteld.

16. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    HEERLIJK een auto :) wel met winterbanden maar nog vind ik het eng! morgen vroeg een lange rot naar mn werk en zie die witte lijnen dan zo slecht! enggggg

verder niks gelezen, pfff het lijkt wel een zondag!
    vanmiddag maar ff sleeen!

17. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Wil ook wel vrij zijn... Nog anderhalve dag werken! Wij gaan zaterdag naar Burger's Zoo in Arnhem. Daar is lekker veel binnen, want ze geven de hele dag vorst op.

Rica, slee ze! Ben jij trouwens al weer ongesteld geworden? Ben echt heel benieuwd wanneer alles weer normaal is.

18. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    rrianne: oh we gaan verder niet weg hoor, maar donderdag is altijd de laatste werkdag van de week :)

poookie: nog wel een beetje uitgerust?

EB; alles gelukt op de fiets?
    Veel plezier in Burgers Zoo! Leuk!

wherona: kun je nu nog winterbanden krijgen? Gelukkig hebben wij die van ons afgelopen weekend eronder gezet zeg!

rica: ik ben gelukkig een ervaren bestuurder, dus ik ben niet zo bang ;)

zo, ik ga weer verder werken :p

19. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja sahi hier ookal de nodige kilometers gereden maar ervaring zegt ook niet altijd alles, een ander kan het je behoorlijk moeilijk maken.
    Ik wordt er altijd nerveus van, zeker als ik de lijnen niet meer zie en anderen spontaan op de rem trappen :)

eb, nee nog niet...en hoop het ook niet weer eigelijk! :D
    Volgens mijn normale cyclus zou ik rond 12-12-12 ongi moeten worden (kan dus een dag of 2 later of eerder zijn aangezien ik niet weet wanneer het bloeden mijn ongie was)
    Maar heb wel mn ei gespot met ovutesten dus dat is dan wel een pluspunt, er kan een bevruchting plaatsvinden! Ik hoop het maar...nog even geduld dus.
    hoe gaat het met jou??

20. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    tuurlijk kun je nog winterbanden krijgen volgende week al een afspraak

Deel Deze Pagina