Ik doe al eeuwen zonder winterbanden :O pff schijnt morgen hier heel slecht te worden.. en geen held in het donker rijde en al helemaal niet als er sneeuw ligt..
@ Rrianne: Ja, weer een goede nacht gehad hier. Heerlijk! Hij was alleen om 6.00 uur al wakker en Ryano óók... Was dus een vroegertje vandaag @ sneeuw: Ik doe veel lopend. En de rest met de auto, maar hoef nooit ver weg. Dat scheelt wel! @ Sint: Ja de jongens zijn verwend, maar niet overdadig hoor!! Gelukkig hebben we geen grote familie én we doen niet aan kerst. Vandaag nog even een paar uurtjes extra gewerkt aan het leesbeleid. Boel uitzoekwerk en opzoekwerk, maar wel lekker om zo extra bezig te zijn. Vanavond gezellig een vriendin op de koffie Dan is de donderdag weer om
@Pookie, Heerlijk toch. Lekkere kerel. Dat slaan is echt even een periode hoor. Mirthe heeft dit ook wel gehad. @Rrianne, Die luiheid heb ik ook hoor. Dat ik niet appart er om wil vliegen voor een paar boodschappen die ik dan bij de Aldi of Lidl haal. Maar dat went denk ik snel genoeg hoor. @Eb, Wat vreselijk van Romee, heb een stukje terug gelezen, maar echt niet leuk voor het gezin. Hopelijk is de operatie goed gegaan. Fietsen door de sneeuw met Mirthe. Ook hier liever niet. Alleen heb ik er niet zon moeite mee. Hoe is het verder bij jou? Bloed je ook nog steeds? Leuk Burgers Zoo, zijn wij ook al eens geweest. Mooi park ook. @Mbtc, Zal volgende week (als het weer wat toe laat) ff kijken bij de lidl hoever ik kom met de boodschappen . Heb nu zo goed als alles al in huis gehaald. Ik doe vaak om de dag de boodschappen. Ook omdat het zo lekker makkelijk is dat het 2 straten verderop is. Wanneer heb je je NOD dan? @Rica, Spannend dus. Nog even wachten. @BabyR, wil je niet bang maken hoor, maar woensdag waarschuwden ze al voor vrijdag. @hier, een lekker dagje gehad. Mirthe is net weer wakker na 2 uur slaap (en vanochtend ook al 1,5 uur. Heerlijk. Zo naar schoonouders en daar eten. Dan kunnen we gelijk in bad/ onder de douche vanwege de rokerij lucht. Vreselijk, maar dan zijn die mensen ook weer blij.
rica: had het toevallig vanmiddag, een auto die aan het eind van de invoegstrook besloot om stil te staan... En dat terwijl de weg redelijk vrij was van verkeer en sneeuw. Dan is van 80 naar 0 best spannend. Ik bedacht me meteen dat ik blij was dat Yanna niet in de auto zat, schrok me echt kapot! dus wat je zegt, inderdaad een ander kan ook een hoop ellende veroorzaken. ben benieuwd naar je ei/cyclus! wherona: oh fijn dat het nog kan, ik hoor overal weer net als iedere winter dat het op is. babyr: wij doen dat ook pas de laatste jaren, winterbanden. Maar vind het wel een prettig idee, heb een paar jaar geleden op zomerbanden in de sneeuw een flinke schuiver gemaakt :S Niks geraakt, maar gewoon geen grip karine: klinkt als een lekkere dag dolfijnjes: ook jammer dat het zo moet met schoonouders he? Maar het is maar zo hier een gezellige avond, not... vriendje is chagrijnig en iedereen mag het weten, pfff maar ja, ik ga zo gewoon lekker mn eigen dingen doen, hij kijkt maar wat ie doet
Ik spring ff in, heftig van romy, ik heb het ook gevolgd vorig jaar, was er toevallig Vd week over aan t denken hoe het zou zijn. Hopelijk gaat het snel beter! Sinterklaas: hier doen we er niet teveel aan.hou er zelf ook niet zo van. Kids allemaal drie kados, geen klein spul, wel degelijk speelgoed. Xavi kreeg de toet toet auto garage met een auto erbij en een motor van chicco die zelf rijdt. Met kerst krijgen de kids nog kleine kados van kennissen van m'n schoonouders. Verder hier alles goed, alleen heeft Prutsman buikgriep
Poookie, dat is balen. Hier ook een nachtbraker vannacht, hij had het zo koud, arme schat. Dus was meer onze schuld. Het was blijkbaar vannacht een stuk kouder dan de andere nachten.. Ach en ik hoefde vanmiddag pas te werken, dus geen wekker heerlijk! Eb, super leuk! Alvast heel veel plezier. Wil dit jaar ook wel eens in de winterperiode naar de dierentuin. Op één of andere manier gaan we altijd alleen in de zomer.. Sahi, weet niet waarom maar ik las in jou stukje, we gaan een weekendje weg hahaha, nu lees ik het terug en zie ik eht toch niet meer staan. Hihih fijn weekend! Ons weekend is ook lekker begonnen, vriendlief heeft morgen vrij genomen. Wherona, wat een verwennerij he? Ontzettend leuk en lief, maar net wat je zegt waar laat je het allemaal? Een deel opbergen en dan de boel afwisselen? Rica, succes morgen! Kan me voorstellen dat je er tegen op ziet.
@sahi, Gelukkig viel het vandaag mee. Ze had ver van te voren alles al gelucht en er hing geen enkel luchtje rook. Natuurlijk stink je alsnog wel (hangt in de meubels). Soms dan zijn we net binnen en wordt Mirthe al jengelig. Ze heeft dan gelijk al last van haar oogjes. Zo sneu. Maar was zeer gezellig vanavond. @Rrianne, het was vanochtend om 9 uur -3,5 gr. @hier, een leuke avond gehad. Net heerlijk gedoucht en ze ligt nog maar net. Ik heb laatst voor haar bij de action Foam dingen gehaald voor de bad/douche. Die dingen kosten minder dan 2 euro. Maar ze vind het helemaal geweldig. Dus zeker een aanrader @daantje, Nog heel veel plezier. Geniet nog even lekker van elkaar. @hier, ga lekker op de bank hangen. Manlief is nog weg voor een warming up van het werk (werkt in de schaatsen). Ze gingen bowlen en hadden daarbij een stampotbuffet.
Whaaa ik heb ondertussen wallen tot aan mn knieën. Van doorslapen is de laatste weken niks meer van over.. En nu viel ik net in slaap.. pff echt vreselijk dit. Als ze zo weer slaapt lig natuurlijk eerst weer een uur wakker. Sorry voor mn geklaag haha maar t lucht op
Ohh, BabyR, hoe is het? Je zit nu alweer op zp zie ik. Pak je rust zoveel mogelijk hè meis! Laat je vent een avond en nacht het zware werk doen en doe oordoppen in. Hier, vandaag voor het eerst bloedvrij. Voel me prima!
rrianne: hihi, soms denk je er inderdaad zoiets uit begrepen te hebben, geeft niet We maken er wel weer een gezellig weekend van hoor prutsje: hoeft toch ook niet te veel, die kado's? Gewoon een mooi degelijk iets, hartstikke goed toch! dolfijnjes: wat fijn dat ze gelucht hadden van te voren, dat is wel lief Wij hebben ook vrienden die roken, gelukkig houden ze rekening met Yanna en is het verder niet te erg als wij er zijn. Maar je ruikt het altijd aan iemands kleding en meubels inderdaad. Ik ben daar ook altijd wel een beetje precies in, ik vind dat niet zo fris babyr: goed dat het oplucht om even te klagen! Hoe ging de rest van de nacht? EB: wat fijn dat je je goed voelt en dat het bloeden nu voorbij is! Je klinkt erg positief, knap hoor! Hou jezelf in de gaten hoor! hier vanmorgen een dik pak sneeuw. Vind het echt spannend, want vriendje moet gewoon werken, ik ben blij dat ik zelf vrij heb! Maar ik vind sneeuw wel erg gaaf! Jammer dat Yanna nog niet loopt, want nu moet ik wel met de wagen in de sneeuw baggeren, anders kon ze zelf nog wel wat stappen. Boodschappendag vandaag, doe ik altijd lopend, maar kan nu niet met de buggy, en met de grote wagen kan ik niet veel tassen eraan hangen. Dus dat wordt alleen noodzakelijke dingen halen en snel weer lekker naar binnen
@BabyR ik vond winterbanden altijd maar onzin in nederland maar gister met dat kleine beetje glibberde mijn auto alle kanten op, komt waarschijnlijk ook dat ik nu een wat grotere auto heb, maar vond het maar niks dus toch maar winterbanden dan. @Rianne ja dat heb ik ook gedaan heb een hoop in de kist gelegd en dan gaan we afwisselen @EB fijn hopen dat het zo blijft @Sahi hier eigenlijk ook boodschappendag maar we hebben nog genoeg in huis dus stel het een dag uit dan is mijn vriend ook thuis en hoef ik Davey niet mee te nemen. @ll hier ligt een lekker pak sneeuw zo eerst lunchen bij mijn so en dan sleeën maar. Davey was vannacht om 1 uur echt klaar wakker effe boekje voorgelezen en gelukkig viel ie weer in slaap. @Poookie yeeeehhh het is vrijdag @BabyR hoe voel je je? bijna naar de vk spannend @Meikie meid hoe gaat het met Jordy is de ontsteking al over?
EB lief van je! Maar er moet ook gewerkt worden hihi vandaar weer zo vroeg op. Manlief was er weer eens niet zucht. Sahi, we sliepen om 2 uur weer.. Wherona, nou duurt nog 2 weken hoor hihi. Moet zeggen vind t minder spannend als bij R. Toen kropen de weken, vind t nu al aardig snel gaan haha.
Middag! Even snel want Stijn is jengelig... @wherona jaaaaa tis vrijdag! Gelukkig is deze week vrij snel voorbij gegaan, had genoeg te doen en genoeg afleiding @Prutsje beterschap voor Prutsman, hoop dat jullie t niet allemaal krijgen.. tis zo besmettelijk als wat! @dolfijnjes ja rokerij is niet fijn als je zelf niet rookt... Heb t bij bepaalde mensen met frituurlucht, die frituren heel veel, als je daar weg komt ruik je naar de plaatselijke cafetaria... Bah! @BabyR balen van je nacht, zo herkenbaar. Slaap je net, word kleine wakker, en als kleine weer slaapt lig je zelf nog een uur of wat wakker... Zelfde hier vannacht weer. @hier mijn mams bleef slapen vannacht, was heel gezellig. Gister even door de stad gesjokt, kerstboompje gescoord, daarna samen Chinees gegeten en film gekeken. Gezellig gekletst. Vannacht om half 3 was Stijn wakker, ik was er stront chagrijnig van dus oma heeft zich met hem bezig gehouden. Lief van haar Vanmorgen samen gepoetst, en ik heb ff boodschappen gedaan door de sneeuw. Ook wel eens fijn zonder een jengelende Stijn erbij in de buggy... Even wat hapjes enzo ingeslagen voor morgenavond, pakjesavond in huize Poookie Sinds gister kan Stijn stappen als hij zich ergens aan vast houd, gister ging ie ineens met de krabpaal de kamer door En vandaag met de blokkenwagen, wel met hulp want anders gaat ie voorover op zijn gezichtje, maar t gaat hem steeds beter af! Trots Zo, nu ga ik weer ff met Stijn blokkies stapelen en wachten tot papa wat van zich laat horen over wanneer hij thuis komt Zwaai!
@BabyR over 2 weken pas jemig hihi dacht volgende week al @Poookie wat kan je dan trots zijn he Davey loopt nu ook heel stevig aan 1 hand mee en gebruikt ook alles om te lopen. Ook staat hij steeds vaker en langer los, het gaat nu echt hard ben echt benieuwd wanneer onze kereltje los gaat lopen. Davey vindt het sleeen echt geweldig jammer dat het hier al flink aan het dooien is.
Pookie, ja vervelend is dat he. Als ik al ff lig te slapen dan is t anders.. ook niet leuk natuurlijk maar als je net slaapt, dan word je zo gek wakker.. Wherona haha ja 2 weken, ach zo voorbij
Pfff even een frustratie-ego-berichtje... Vanmiddag met middagdutje was ie al aan t huilen voordat ie in slaap viel, en nu is ie alweer ruim 20 min aan t huilen... Hij is moe, heeft gegeten, gedronken en een schone luier. Zal wel weer zo'n uitprobeer-fase ofzo zijn. Heb er kopzeer van inmiddels, bah
I am back! Ga zo alles bij lezen. Wij hebben een heerlijke week in CP gehad. En wat is F toch lekker makkelijk. Gaan we daar slapen? Ook best, slaap ik daar elke dag tot 08.30 uit. @ EB, knuffel voor jou ivm je broertje. Al 27 jaar geleden,maar wat een hel voor je moeder. @ pruts, misschien moeten we toch een keer meeten nu we de kids uitgehuwelijkt hebben Ga alles lezen!
Dank Daantje, lieverd. Had je mijn post in dat andere topic gelezen? Fijn dat jullie het leuk gehad hebben!
Ja zag het topic en kon het niet laten die te openen. Ben er namelijk ook vreselijk bang voor. Nou ja, voornamelijk geweest.
Oh EB wat vreselijk!! Ik wist dit niet (heb gelijk ff gekeken waar jullie het over hadden) dikke knuffel voor jou!! En uiteraard je moeder.. Wat erg dat ze dit mee heeft moeten maken. De angst van iedere ouder