Oktober 2011 mama's! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Meikie, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    @eb, ik volg Romy nu sinds vrijdag (sinds je berichtje). Jeetje, het gaat gewoon weer niet goed met haar. Laten we hopen op een wonder en dat het nu eens een keer de goede kant op mag gaan! Weet jij hoe het heet wat ze heeft? Ze moet toch gewoon geholpen kunnen worden?!

Ik denk dan ook gelijk weer aan Sandra en T. en hoop heel hard dat het goed met ze gaat (naar omstandigheden natuurlijk). Weet er helemaal niemand hoe het nu gaat? Is ze ook niet meer actief op ZP?

@rrianne, ik had per ongeluk de active fit van pampers gekocht (doe dat normaal niet, want die zijn duurder) mar die zijn echt veel beter! Ik gebruik nu overdag de gewone en s nachts de active fit. Ik moet wel zeggen dat N niet zo veel drinkt dus hij plast ook niet zo veel. Toch merk ik dat die pampers beter zijn.

@poookie, wat super dat hij zo verwend is :). Lekker genieten is dat he.

@kerstboom, hier een kleine op een butler tray, want N zit overal aan.

@sahi, Ik kan ook heel moeilijk rustig blijven. Is wel het beste, dus ik blijf het proberen om telkens kort en krachtig (zonder boos te worden) N weg te laten als hij ergens niet aan mag of iets doet wat niet mag of wat dan ook. Ik merk dat hij namelijk nog driftiger wordt als ik boos word. Echt straffen lijkt me nog niet nodig en zinloos ook. Volgens mij heb ik L voor het eerst echt gestraft toen hij anderhalf was. Afleiden kan nu nog het beste denk ik en anders kort aangeven dat het niet mag en dan volhouden :). Succes! Hahahaha

2. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    @babyr, gaan jullie ook skiën? Wij gaan ieder jaar naar kitsbuhel. Ligt niet zo ver van kaprun.

@slapen, ik durf het bijna niet te typen maar het gaat beter! Ik duim heel hard dat het zo blijft!! Lang geleden dat ik weer gewoon van de wekker wakker werd :)

Morgen ben ik jarig en voor het eerst denk ik; nou voor mij hoeft het niet meer zo nodig die verjaardagen. Je wordt ineens zo snel ouder! Hebben jullie dat ook? Sinds we kinderen hebben vliegt de tijd en lijkt het soms of ik er iedere dag een lijntje in mijn gezicht erbij krijg. Wallen onder mijn ogen enzo. Anderen zeggen nog altijd dat ze het absoluut niet zien, maar ik denk dat het niet zo lang meer duurt voordat ze gaan toegeven dat ik idd wel lijntjes begin te krijgen. Of misschien verbeeld ik het me toch :). Laten we het hopen haha

3. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    babyr: wat gaaf, de volgende meet bij jullie :D Waar gaan jullie wonen dan? en is dat zo groot?! Coool!!!

rrianne: ja consequent is saai :p En wij zijn er niet zo goed in, hihi. ik moet soms ook zo lachen om haar gekke dingen die eigenlijk niet mogen, daar moet ik wel wat aan gaan doen, haha
    en als ik inderdaad niet lekker in mn vel zit lukt het minder goed, klopt.
    met dat nat liggen, zit zn piemeltje dan omhoog in de luier misschien. Gekke vraag misschien, maar daardoor lekte de jongens van mn vriendin wel eens door.
    en anders zou ik het niet goed weten, pampers staan goed bekend en blijven zeker 12uur droog zeggen ze...
    minder drinken tegen het slapen gaan misschien?

vaneke: heerlijk he, zo'n uitslapertje :D
    wat lekker, naar de sauna :D
    en 13 weken alweer :D

supermom: ja ik ben eerder van de positieve aandacht en belonen, dan van het straffen.
    yanna wordt tegenwoordig ook echt driftig en heeft dan echt zo'n peuter-driftbui-huil, ongelofelijk!
    ik vind mn verjaardag juist zo lekker om met mensen samen te zijn. niet per se om het vieren, maar gewoon onze dierbaren even bij elkaar. Vriend en ik zijn vlak na elkaar jarig, dus dan doen we het altijd samen, is wel gezellig :)

4. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Babyr skiën oh koud niks voor mij
    Hoe meer van de zon!!

Sahi Hihi geduld en consequent hier ook niet ik zeg twee keer nee en doet hij het dan weer set ik hem op andere plek dan weer dan zet ik hem meestal ff in de box en meneer vermaakt zich daar ook prima maar hij heeft natuurlijk nog twee moeders die alles in de gaten houd ;)

Bij ons is een wonder gebeurt Jairo heeft gisteren geslapen van 19.00 tot 6 uur had hij dikke poepbroek en daarna gelijk weer in bed tot 8,45 toen heb ik hem wakker gemaakt!! En vannacht weer door geslapen hopelijk zet hij hier mee door want hier kan ik wel weer aan wennen!!!

Vandaag net Jairo na cb ben benieuwd hoe lang/zwaar hij is!!

5. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Mama05, lekker uitgeslapen! Wat heerlijk voor jullie! Wij moeten ook naar het cb met Timo.

Daantje, je krijgt een brief voor de 14-maandenprik. Mssr ik was ongeduldig en heb gebeld voor een afspraak. Toen zeiden ze dat die afspraak ook wel later kan. Welke prikken moet F voor jullie grote reis? Timo moet hep A voor Egypte...

Vaneke, hier is ronde 3 pas net begonnen... Geen idee wanneer mijn nod is.

Wij hebben ook heerlijk uitgeslapen gister, tot 10 uur! Vanaf 8:30 met z'n drieën in het grote bed. Verder hadden we, voor het eerst in weeeeeeken ern dagje niets. Deed Timo goed, hij heeft ook nog eens twee uur geslapen 's middags.

6. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Mogguh

@Sahi heerlijk toch zo papa en dochter tijd :) Ik vind dat ook altijd wel ff fijn als de heren hier samen op pad zijn. Ze zijn zo gek op elkaar, heerlijk. Haha en idd, wat je zegt, voor Stijn maakt de datum van Sinterklaas niet uit, hij snapt er toch niks van haha.

@BabyR logisch dat jullie geen kerstversiering ophangen/neerzetten. Is idd een beetje nutteloos als jullie er toch niet zijn met kerst haha. Enne meeting bij jou thuis, prima hoor! :p

@Rrianne misschien zorgen dat hij 's avonds niet zoveel meer drinkt? Hier was hij ook vaak 's morgens nat, maar nu zorg ik ervoor dat hij na het avondeten niet zo veel meer drinkt, en nu gaat t goed...

@VanEke das niet lekker wakker worden na zo'n droom. Gelukkig was alles goed met je moeder.

@supermom gefeliciteerd met je verjaardag! :D Ik heb dat nog niet zo, dat ik me zoveel ouder voel...

@mama05 wat heerlijk zeg dat je zo hebt kunnen doorslapen!!! :D Er is dus nog hoop voor ons, haha ;)

@eb ook weleens fijn zo'n dagje niksen!

Hier weer een pittige nacht achter de rug. R heeft gelukkig overal doorheen geslapen, die heeft vandaag zijn eerste echte werkdag in zijn eentje. Hij had er onwijs veel zin in! Hopelijk gaat het hem goed af :) Ik wil deze maand nog even aankijken met Stijn zijn slapen omdat er ook wat tandjes doorkomen. Maar januari gaan we echt maar eens naar de KA, want het duurt nou wel erg lang...

Ga maar eens ontbijten! Zwaai!

7. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Sahi, haha we verhuizen naar een ander huis in dezelfde plaats waar ik nu woon ;) En niet super groot hoor, wel een stuk groter dan nu, 5 slaapkamers :D

Mama, ohh ik hou ook niet van de kou hoor! hahaha volgend jaar wil ik lekker naar de zon.. Maar kerst in de sneeuw lijkt me wel heel leuk.

Supermom, wat fijn dat het beter gaat!
    En ja we gaan ook skieen, althans ik wil snowboarden, maar of dat nu nog zo verstandig is?

Ahhh ik heb me weer een actie hoor. Gister uit de auto de logeerspullen en kadootjes enzo gepakt, en R.omee natuurlijk, en met de sleutels van mn vriend de auto op slot gedraaid. Vanmorgen wou ik boodschappen gaan doen en denh huh waar is mn tas nou. Ligt ie dus nog in de auto.. Auto op slot natuurlijk hahahaha, ik ken nu niet weg. Moet nog werken ook straks :O
    Nja auto van mn sm maar lenen hihi. Leuk hoor en dat op de maandag morgen..

8. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @pookie, Leuke foto’s op fb. En wat is hij weer lekker verwend. Leuk.

@Rrianne, Wat heerlijk kan dat zijn he als ze lekker uitslapen. Kun je zelf ook weer even lekker bijtanken. Ik gebruik nachts ook pampers. Misschien als hij nu nog lekt voor de nacht even een grotere maat proberen.

@BabyR, wat kan wachten dan lang duren he! Jammer dat jullie huis later wordt opgeleverd, maar dan kunnen jullie wel lekker genieten van jullie vakantie en dan weer fris aan de slag in het nieuwe huis. Heb je dan zoveel ruimte? Dat we er met z’n allen in kunnen? En dan met z’n allen eten op de amerikaanse manier (iederen wat lekkers mee?)

@Sahi, dat uitproberen had ik hier gister ook en daarna hard lachen. Maar volgens mij was het echt om aandacht vragen hier. Ik moest ff wat na kijken op de computer en manlief was buiten hout aan het zagen. Maar heb haar terug gezet bij de speelgoed en toen deed ze het weer. Toen heb ik haar wel even gestraft. In een hoek op de grond neergezet en verteld dat het niet mag. Ze heeft toen even gehuild en was het daarna ook wel klaar. Toen kwam ze heel lief naar me toe. Wel lekker dat je gister nog even tijd voor je zelf had.

@vaneke, Heerlijk ff naar de Sauna. Ik denk dat ik dat binnenkort ook maar ff moet doen. Heerlijk bijtanken en je verstand op nul.

@supermom, GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG. Maak er een leuke en gezellige dag van met je gezinnetje.

@mama, Heerlijk zo’n nacht. Ik duim voor je of het ook zo blijft. Ben benieuwd hoe groot en zwaar hij is. Wij mogen donderdag weer.

@EB, heerlijk zo’n nachtje.

@logeren, ze is 2x wakker geweest in de nacht en om 6 uur klaar wakker. Sm heeft nog geprobeerd om samen met haar een tukje te doen weer in bed maar dat vertikte ze. Dus naar beneden gegaan en is ze van half 8 tot half 9 weer op bed gegaan. Manlief was er rond 11 uur en toen lag ze alweer. Dus hij heeft haar maar wakker gemaakt om half 12 (ze had toen een 30 á 40 min geslapen). Thuis heeft ze heerlijk gespeeld, broodje gegeten en in bad en zou haar middag weer op bed leggen en dat vertikte ze. Uiteindelijk is ze bij mij op schoot in slaap gevallen om 6 uur tijdens het boekje lezen. Toen met pijn en moeite om kwart voor 7 gegeten en daarna gelijk naar bed. (het hele schema was in de war).

@kerstboom, hier nog niet in huis. Hij staat nog mooi in de grond te wachten. Maar moet ook nog maar ff kijken of ik wel bij m’n kerstspullen kan. Zijn nog steeds met de zolder bezig en alles staat nog steeds op het kamertje.

@hier, Ze was vanochtend al vroeg wakker. Manlief ging eruit en Mirthe is naast mij komen te liggen. We hebben samen heerlijk geslapen tot 8.15 Ik was goed 8 uur al wakker. Ze ligt nu bijna alweer een uur. Zal haar zo wakker maken, want dan weet ik zeker dat ze vanmiddag bijna 2 uur slaapt. Kan ik dan ff klussen of in huis aan de slag. Verder geen plannen vandaag. Het is ook niet echt weer om wat te doen. Dus ff wat boodschapjes en dan is het wel weer prima.

Zo weer een heel verhaal zie ik wel :D:)

9. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    ja dat is lastig...... Ook geen reserve sleutels?? en ik weet niet of je een autogarage in de buurt hebt. Meestal kunnen die de auto's ook wel open krijgen. En anders de ANWB als je daar lid van bent.

10. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Dolfijnjes, bedankt voor de tip! Mn vader wou hem ook al openbreken haha maar gelukkig kan ik een auto lenen..
    Reservesleutels zitten aan de bos van mn vriend..

En wbt ruimte, jahoor past prima! Gezellig en ik zorg natuurlijk voor lekkere dingen ;)

11. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Supermom gefeliciteerd

@Rianne zit zijn piemeltje wel goed dan? Davey had het ook alleen met luiers van de kruidvat sinds pampers niet meer

@Mama05 ow lekker voor je zeg hopelijk heeft Jairo het nu een keer door, succes bij het CB

@Poookie pffff nou duurt zeker lang zeg ook erg frustrerend als je niet weet wat er nou aan de hand is.

@BabyR hihihi das een lekker begin van de dag, enne snowboarden moet gewoon kunnen alleen niet op je buik vallen dan hoor, gezellig een meet bij jou.

@ll schreeuwen jullie kleintjes nou ook zo? Davey schreeuwt vrij vaak en het irriteert me echt mateloos, hij schreeuwt niet van boosheid maar meer als hij het naar zijn zin heeft.

12. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Even snel;
    Zijn piemeltje zit netjes naar beneden, hihi. Aan het eind van de dag geef ik hem wat minder te drinken alhoewel het wel een zuipschuitje is. Hij hoeft zijn fles maar te zien of hij piept om drinken. Hoeveel ik er ook in doe, het gaat altijd op. Hij drinkt met gemak, 6x 150cc. Zal trouwens eens kijken welke pampers ik heb... Heb nu maar maandverbandjes gekocht zodat ik die er boven kan plakken hahaha kijken of dat wat is? En een grotere maat, zal het er dan juist niet nog makkelijker bij langs lopen?

13. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Heb je 4+? die kunnen meer vocht opnemen dan 4 maar zijn dezelfde maat. Hier ook af en toe een doorlekker, maar niet heel vaak.

14. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    mama: lekker uitgeslapen :) Hier ben ik zelf ook wel eens te lui om overal maar steeds op te letten...

EB: wat heerlijk, zo lekker uitgeslapen!

poookie: als jij denkt dat er iets niet in orde is met Stijn moet je zeker de KA om raad vragen hoor!

babyr: ooohh wat balen van je autosleutel!! ANWB heeft dat altijd in 5 minuten opgelost ;)
    nou 5 slaapkamers is best luxe hoor :)

dolfijnjes: ja Yanna komt ook altijd kusjes brengen nadat ze iets stouts heeft gedaan :) Vriendje heeft een leuke hoek voor dr bedacht, bij de deurtjes van de trapkast, zucht...

wherona: Yanna gilt soms wel als ze enthousiast is, maar verder is ze nooit een enorme brullerd geweest en ze heeft niet zo'n hele harde stem.

wij zijn ook op t CB geweest, Yanna liet braaf alle truukjes zien, optrekken, per ongeluk los staan, uit zeggen bij het uitkleden, noem het allemaal maar op :D
    Ik kreeg alleen op mn kop voor de vit D, die vergeet ik sinds ze KV kreeg. Nu drinkt ze geen melk meer, maar vergeet dus die druppels. ik kan me er niet zo druk om maken, maar ze vonden het vreselijk... zucht... Ik ga het nu wel aanwennen, maar dit lijkt me wel een miniem probleempje, pfff
    oh ja, yanna liet tussen het speelgoed nog de kippetjes zien en zij met haar hoogte piepstem: 'kip kip kip!!!' helemaal enthousiast :D Dus een heel verhaal met die dames dat wij kippen hebben en die mensen die daar werken komen uit de polders en hebben ook kippen. Was wel gezellig :p :D
    oh ja, 10190 gram en 76 cm. helemaal keurig ;)

verder gekke dag gehad, maar vandaag kon ik het aan :)
    auto stuk en pas halverwege de dag er achter gekomen dat mn horloge stil stond. daardoor was ik dus continu overal te laat, irritant...
    maar nu lekker avondje thuis ;) Yanna zo maar op bed en zelf even zumba doen en dan series kijken :)

15. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Ik lees wel hoor meiden, maar weer erg druk op t werk, tot de kerst fulltime werken! Collega's zijn vrij, en ik wil extra centjes ;)

Supermom, ook van mij nog gefeliciteerd hoor!

Hier verder alles ok, Xavi is ook onrustiger s avonds en s nachts, maar sinds een dag of drie kruipt hij eindelijk (hij tijgerde nog steeds) en hij klimt op de bank en staat los en kan dan zitten en gaan staan, dus ik denk een sprongetje!
    Ook weer tandjes erbij.... :)

Bijna kerst, we gaan van 25-12 tm 31-12 naar mijn moeder in Groningen, ik heb er zin in!

Luiers: hier ook sinds Vd week doorlekkend s nachts, niet heel erg, maar romper is nat. Mr x is een buikslaper, dus nu maar maat 5 aan gedaan, kijken of t helpt (normaal 4+).
    Rrianne, een maandverbanje! Hahahaha! Ben benieuwd of t helpt!

Sahi, prachtig dat Yana precies alles goed deed! :) hier pas 9januari weer op controle en de prikken.

Daantje, wanneer daten we met de kids ;) lijkt me strak plan, denk dat ze goed bij elkaar passen! Hahahahaha. Je hebt echt een prachtig meisje!!!

16. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    sahi hier precies hetzelfde, die vitamine D en elke keer komt ze er weer eme en zeg ik braaf NEE haha
    maar waarom niet...ja heel eerlijk, vergeet het steeds en dat is echt zo!
    ik ben nog niet zolang geleden geweest en ben het weer vergeten tot jij het nu zegt :)

nou gtsttijd!

17. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Veel cb bezoeken vandaag. Timo was 11.450 gram en 80,5 kg. M was geweest en die kan er niet over uit hoe dom die dames op het cb zijn. Volgende keer mag ik weer.

Sahi, lachen dat Yanna alles liet zien! Vitamine D doen wij altijd keurig in de ochtendfles. Ik vind het wel heel belangrijk omdat in mijn familie enorm veel botontkalking voorkomt, ook bij de mannen.

Wherona, Timo begint ook steeds meer te gillen. Ik kijk hem dan doordringend aan, doe ssssst met mijn vinger bij mijn mond en ga dan fluisteren. Op één of andere manier werkt dat heel goed en wordt hij rustig.

18. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    @all bedankt voor de felicitaties :)

@hier al pampers nr 5 inmiddels. 4+ past ook maar L heeft s nachts nog 5 dus ik vind het makkelijk om 1 zelfde maat te kopen voor beiden.

19. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    wow eb 80,5 kg!!! kan me voorstellen dat je man ze dom vind ;);)

:p

gtst reclameeeee

ohch het beste paard van het stal hoe kan ik die nou vergeten!!!
    SUPERMOM GEFELICITEERD!!!

20. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Woehaaa, dat weeg ik geloof ik...

Jaa, Supermom, gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina