Oktober 2011 mama's! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Meikie, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Hahahaha, 80,5kilo! Hahahaha

Hier ook vitD vergeetmama.... Maar volgens mij is het niet zo heel erg als je kindje maar veel buiten komt???? Zonlicht toch?
    Ach, heb t bij alle kids vergeten, en ze zijn allemaal gezond ;)

2. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    nee ze zegt dat het goed is voor botten en dat ze nu onderzoeken doen naar kanker. Ofzoiets...
    Daardoor vond ze het ook belangrijk omdat ze dat ook willen geven aan patienten met die ziekte en ze toch zien dat dat stofje ergens bij helpt.
    zoiets zei ze vorige keer....weet ff niet precies

3. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Supermomk jarig?

4. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Oeps hier ook een vitamine d mama vergeter! Het gaat enkele dagen goed en dan vergeten we eht weer, heel stom!

Maandverbandje hahaha ik las het een aantal x op het internet, dus dacht ach we zullen eht eens proberen. Maar nu ik lees dat er een aantal al in nr 5 zitten (heb nu 4+), gaan we dat ook maar eens proberen. Bedankt voor de tips dames!

Hier ook giller, hier hetzelfde als Eb, ene x werkt het helaas beter als de andere x;)

O en supermom, ook via hier; Gefeliciteerd! Heb je een leuke dag gehad met een extra rimpeltje;) hihih?

5. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    prutsje: ben benieuwd of maat5 gaat helpen tegen het lekken!
    Wat goed dat hij nu ook echt kruipt!
    beter dat jullie pas na de feestdagen gaan, ze heeft nu de BMR gehad, wie weet is ze met de kerst ziek :(

rica: ik heb ook het idee dat je het met buitenlucht wel binnen krijgt, maar t zal wel :p

EB: oh in een familie met botontkalking zou ik er wel op letten ja! En ook op de calcium enzo

supermom: ja met 2 kids in maat5 zou ik ook lekker voor maat5 gaan :p
    oh gefeliciteerd met je verjaardag!!! :D XD

gtst maar half gevolgd, is nina nou zwanger?? En waarom zegt ze dat niet tegen mike? ik vind het stom :p

6. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Joehoe!

@ pruts, kom maar op met die rijke man van je (euhm de kleine man dan hè?)

@ eb, ik kom nog even met een nieuwe datum. Volgende week ga ik niet redden. Heb trouwens ook het cb gebeld, je kon idd ook een oproep krijgen ond 16 maanden. Maar heb een afspraak met 14.5 maand gemaakt ivm onze reis idd!

@ Rrianne, in baby en dreumes gaat een topic over doorlekken. Zijn zelfs moeders die de luier andersom doen bij buikslapers. Hier nu pas 1 keer gehad, ook buikje nat.

Hier alles goed, begin onderda pas weer met werken. Kom later terug, even antm kijken.

7. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    Aaah nog meer felicitaties, wat lief! bedankt dames :)

8. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    @rica, klinkt serieus... Misschien moet ik daar dan ook eens mee beginnen. Komt er gewoon niet van op de een of andere manier...

9. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Vitamine D geef ik braaf iedere dag voor het slapen gaan is routine geworden en Davey vindt het heerlijk.

@Sahi hihi het is maar een soap hoor hahaha

@Rianne ah jij dus ook een giller ik zeg ook altijd tegen Davey ssstttt niet zo gillen/schreeuwen en dan luistert hij wel voor 10 min. :p Het is vooral als we aan tafel zitten en ik praat met mijn vriend dan is het helemaal feest.

Nou heb de kerstboom(pje) ook maar opgezet ben reuze benieuwd voor hoe lang met onze kleine sloper :cool:. Vanmiddag nog effe de deur uit heb kerstkaarten te weinig en moet nog wat kleine boodschapjes doen.

@MBTC ben effe nieuwsgierig waar je momenteel zit in je cyclus

Zijn jullie eigenlijk al bezig om die kleintjes met bestek te leren eten? en hoe doen jullie dat?

10. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Hey meiden,
    hier ben ik weer even.....
    Hier heftige weken achter de rug, Jordy was goed ziek had hoge koorts, huilde/gilde erg veel en wilde niet eten. Uiteindelijk bleek hij een dubbele oorontsteking te hebben....:(
    Gelukkig is hij inmiddels weer opgeknapt. Donderdag hebben we een afspraak bij de kno-arts, aangezien het aan de gang blijft bij hem. Dan hopen dat hij een oplossing weet....

Zijn er nog positieve testen bijgekomen? ;)

11. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ Meikie, hoi! Wat vervelend dat Jordy zo blijft kwakkelen zeg. Hoop dat de kno arts het op kan lossen. Laat je het weten?

@ Wherona, dapper hoor een kerstboom haha. Hier voor er eerst dit jaar geen kerstboom. Hij staat altijd daar waar nu de box nog steeds staat.

Hier laatste dagje vrij, morgen weer beginnen met werken. Verder weinig te melden. F doet het goed, heeft vanochtend nog even lekker bij mij in bed verder geslapen (haalde haar er om 07.30 uit dus dat is vroeg voor haar doen en viel na een flesje melk nog even heerlijk bij me in slaap. Groot genietmoment!

12. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Sahi, hihih gtst, jaaaaa Nina is zwanger van die walgelijke Mike!

Daantje, bedankt voor de tip, zal eens mee lezen!

Wherona, hahaha hij doet dus echt zijn best om er boven uit te komen.. Hier vooral gillen als hij boos wordt/is.
    Bestek leren eten; ik prik zelf een stukje boterham op zijn vorkje en geef hem dan het vorkje. Hij doet nu zelf heel erg zijn best om een broodje aan zijn vorkje te prikken, heel schattig om te zien. Warm eten nog even niet hoor, het is zo'n geklieder.

Meikie, aaaah arme Jordy, beterschap! Laat je nog even weten hoe het bij de Kno-arts is afgelopen?

Test 1 is mislukt, met maanverbandje nog steeds nat. Vanavond maar een 5 luier om en anders de luier achterstevoren!
    Ik geniet nog even van mijn luie bankhangmoment, L. en papa komen over een uurtje thuis.

13. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @Rrianne, Vervelend. Hopelijk is het straks met een nr 5 klaar. Het is voor L ook niet leuk.

@Meikie, Och die arme schat. Hopelijk knapt hij snel op en heeft de kno arts een oplossing.

@Daantje, Heerlijk om nog ff samen in bed te kruipen.

@wherona, Met het warm eten geef ik vaak wel een vork. Maar ze gebruikt hem niet altijd. Ze probeert het wel. Alleen met vla lepel ik het haar nog op.

@hier, Lekker aan het shoppen geweest. Eerst de boodschappen bij de Lidl en toen ff bij m'n zusje langs en toen samen met haar en m 'n moeder (en mirthe natuurlijk) nog even naar een tuincentra geweest voor kerst. Ze ligt nu nog even lekker op bed (had nog niet geslapen vanmiddag). Dus zo met het eten aan de slag.

14. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    @rrianne, jammer dat de test mislukt is! Had je ook al eens de active fit geprobeerd?

@meiki, Aaaah arme J. Ik zag het al op FB. Beterschap!!

15. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Mieden!

Suoermom nog gefeliciteerd hoor! Had er overheen gelezen

Meike, aahhh arme J!! Hoop dat de kno arts oplossing gaat vinden

Zo dinsdag zit er weer op. Heb zo'n hekel aan de dinsdagen..

16. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    meikie: ag gos arme Jordy!! Gelukkig gaat het nu weer ietsje beter

daantje: wij hebben ook een boom hoor, Yanna wijst ernaar, kijkt ernaar, maar zit er niet aan. dag 1 zat ze er even aan, maar we hebben gezegd dat het om naar te kijken is. En nu zegt ze steeds iets wat op boom lijkt en wijst ze ernaar
    wat heerlijk dat F nog flesjes op schoot drinkt :D

bestek leren eten: als het te doen is, geven we eten met een vork, soms pakt ze 'm dan zelf, soms steken wij t in dr mondje, net hoe het uitkomt. Maar ze vindt met de handen toch iets makkelijker.
    met de lepel is geen doen om haar zelf te laten doen en dat merkt ze ook heel goed.
    ze probeert ons wel na te doen met zelf prikken enzo, dus we leren het haar een beetje spelenderwijs

rrianne: hopelijk vinden jullie een droge oplossing!
    jah die mike is een engerd! En sjors is in t echie zwanger, zou me niks verbazen als zij dan ineens ook zwanger is van mike, whaha

babyr: wat is er mis met de dinsdagen? Gelukkig is 'ie weer voorbij ;)

hier verder weinig nieuws :p

17. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Meikie: Agossie... Benieuwd wat de KA zegt.

@ Daantje: Lekker geniet moment! Dat lukt hier niet.. wakker = eruit ;)

@ Rrianne: Hier ook gillen, maar dan huilend en op zijn buik op de grond liggen! :-o Whahahaha...

@ bestek: Micah eet al een aantal maanden met vork en/of lepel helemaal zelf. Wij mogen niet eens helpen, dan wordt hij boos en houdt zijn mond dicht :-D
    Dus zowel brood in stukjes als avondeten (vanavond bv lasagne) doet hij helemaal zelf...
    Trouwens ook het drinken uit een gewone beker (plastic kinderbekertje) doet hij sinds een week zelf, bijna altijd zonder knoeien.

Hier verder gigadruk, ga nu ook snel slapen, morgen weer vroeg en werken.
    Trusten!!

18. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Supermom nog van harte gefeliciteerd

Karine zo knap zeg van Micah hier niet Jairo drinkt af en toe uit tuitbeker Zonder antilek maar als ik denk dat hij te weinig heeft gedronken gewoon een flesje ;)
    Bestek we geven hem wel een lepel in de hand maar hij denkt dat onze tafel een drumstel is!!

Miekie hopelijk hebben ze een oplossing sinds Jairo de neusamandelen en buisjes heeft gaat de verkoudheid iets beter!! Hopelijk kunnen E iets voor hem doen

Daantje oh heerlijk zeg dat ze dan nog even lekker bij je blijft
    Liggen!!

Linda zijn je foto's al klaar???

Hier gaat weer redelijk goed gisterennacht Twee dochters en ik ziek allemaal overgeven en diarree fijn zo omstebeurten pffff gisteren lag ik om 8 uur in bed en ben nu er weer helemaal bij!

19. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Sahi, de dinsdagen zijn gewoon ruk. Geen idee is al jaren mn stomste dag vd week.. Misschien omdat ik vroeger blokfluit les had op die dag en dat vond ik vrselijk, misschien is het een trauma hahaha!

Masma, beterschap voor jullie! Balen zeg! Haha dat van die drumstel komt me bekend voor

Foto!!! Van de meeting, waaaaaaar blijft ie???????????!?!?!?!?!?!?!!??!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?

20. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Supermom, heb net even op het pak gekeken en het is de babydry, dus de active is idd ook nog een goeie om te proberen.

Babyr, hihih je maakt me nu wel nieuwsgierig wat is er toch met die dinsdagen?

Sahi, hahaha hilarisch, bedenk jij die soaps;)?

Karine, idd super knap van M. dat hij al zo zelfstandig eet en drinkt!

Mama05, wat een baalmoment, jullie allemaal weer wat opgeknapt? Beterschap!

Jaaa test luiers nr.5 is geslaagd. Eindelijk weer een droog jongentje:).

L. zit weer midden in de sprong, hij heeft er niet zoveel last van als voorheen. Maar op de piek, is het toch echt wel te merken, boos, huilen, niet willen slapen.

Deel Deze Pagina