Oktober 2011 mama's! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Meikie, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    hallo dames,

ben er wel nog hoor, lees trouw mee, maar ff weinig schrijffut, nog altijd echt ontzettend moe...zal vast ook wel aan het weer liggen...hier weinig bijzonders eigenlijk, Elke leert wel weer boel nieuwe dingen laatste tijd heb ik idee en soms wat hangerig, dus zal wel in soort van sprongetje zitten...als dit het sprongetje is dan vind ik het prima want ze is niet heel vervelend in elk geval ;)
    Van de week had ze prikjes moeten krijgen maar de arts was ziek dus afspraak verzet. Vond het eigenlijk niet erg zo vlak voor de feestdagen

@foto's: heb manlief opdracht gegeven om pc boven weer aan te sluiten, dan kom ik eindelijk aan de mailadressen allemaal...dan stuur ik ze allemaal op...sorry dak ze zo laat stuur :cool:

@namen: hier zijn we der eigenlijk al uit wat het wordt, zowel voor Jongen als meisje...ging makkelijker als bij Elke, hoewel we daar met de optie voor de jongen ook 2 weken op voorhand zijn gewisseld, maar denk dat de opties nu wel blijven.
    Ik ben meer van de normale namen, hoewel iedereen hier Elke ook een speciale naam vind, maar is in Belgie een redelijk klassieke naam...Ik vonmd trouwens de meisjesnamen veel makkelijker :)

@babyR: I.sa vind ik wel leuk, N.im of M.ink vind ik persoonlijk niks, wel weer leuk dat namensnuffelen he ;)

@Sahi: ben wel benieuwd naar wat de opties waren voor jullie dan :D

@daantje: ik ben er nog hoor, alleen ff lezend en wat minder typend ;)

@meikie: balen zeg dat ie zo'n last heeft, dikke knuffel voor hem en u! :)

volgens mij ben ik de rest allemaal ff kwijt...spring van hier weer bij!!

2. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Ohja iemand vond nim leuker voor een meid, maar dan word er vast door kinderen nimf van gemaakt. Dat ga ik haar niet aandoen haha!

Sahi opzich niet gek goor, Yanna eindigt ook op een A Yanna & Isa klinkt best leuk vind ik.

Mama, dan als iesis? Of ijsis? Ken een isis en spreek je uit als ijsis..

3. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    ow..zit ook TVOH te kijken, heb eigenlijk nog maar 1 aflevering eerder gezien maar ik ben voor leona of johannes...

4. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Hahahahahaha VanEke, mink???? hahahahah neeee dat ken niet hoor :D Heb ik gelukkig ook nooit opgenoemd haha

Hoe voel je je Vaneke?

5. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ik kijk tvoh niet trouw, maar heb wel een aantal blind auditions gezien en was daar helemaal fan van barbara. dus Johannes is nu mn 2e keus. Ivar is me te justin bieberig en die meiden vind ik niks...
    vaneke: fijn dat het goed gaat, en logisch dat je geen fut hebt. lekker rustig aan doen :)

mama: wat is de volledige naam van R dan? als je het wil zeggen natuurlijk.

vind i.sis inderdaad ook wel mooi. Heb in de gehandicapten-zorg die naam heel veel gehoord, dus ook die naam heeft voor mij een associatie. Wel positief, maar wel dus mensen met een syndroom.
    Ik ben heel erg van de associaties zoals je merkt :p

babyr: ik vind juist 2 namen eindigend op een a zo jut en jul achtig :p
    Ik vind Elin ook heel mooi, mijn vriendinnetje vindt die ook zo mooi, maar haar oudste heet Aiden ;)
    Dus wie weet dat wij dat ooit nog eens op t lijstje hebben ;)

Ik wordt helemaal aangestoken door jullie, hihi :p

6. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    #4806 VanEke, 14 dec 2012
    Laatst bewerkt: 14 dec 2012
    @BabyR: ow...was het dan iemand anders die M.ink genoemd had?? Of ik zit dingen te verzinnen hier ;)
    Ik voel me best prima hoor, behalve het moe zijn...maar daat gaat hopelijk snel over, gelukkig wil Elke ook nog geregeld slapen, dus ga ik lekker mee bed in...gij ook nog kwaaltjes?? Hoeveel schelen wij nu eigenlijk in weken?? Ik was gisteren 14...

@Sahi: hahaha, leuk toch dat namen bedenken...Ik benm ook heel erg van de associaties...zeker met de patienten...dus een aantal namen vallen hier meteen af, zelfs al waren het leuke clienten :D

7. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ja de naam mink is hier ook gevallen hoor! dus dat verzin je niet :p
    ja dat is het met ons werk he, die associaties?
    En in Dordt heb je ook een beetje een kamp-mentaliteit, dus heel veel mensen van mn school met van die namen waar ik al niet zo van hou en dan ook van die aso-kinders.
    maar ik ben dan ook weer van de bijzondere namen, het moet wel een beetje apart zijn, opvallen ofzo. Maar niet raar, gewoon apart.

ik zal nu even stoppen met het topic vol lullen :p

8. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @sahi, wij zijn ook van de aparte namen.
    @wherona, j is weer beter heeft gister zelfs frikandellen gegeten
    @rica, geen idee wanneer nieuwe nod is. Het bloeden is hier nu gestopt. Toch raar 2.5 dag "ongesteld" morgen eerst maar even testje wagen voor de zekerheid. Normaal 5-6 dagen ongi.

9. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    Hi dames, ik kom weer ff zwaaien! Zit tvoh te kijken, maar mijn ogen vallen bijna dicht.

@namen, i.sa vind ik heel erg leuk! Nim en Mink vind ik persoonlijk niks.

10. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @sahi isa vind ik niet zon leuke naam. Komt vooral door t beeld wat ik bij die naam heb

11. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @meikie, knuffel voor jou en je binkie!

Via tablet meelezen is toch niet helemaal handig...

12. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Hihih leuk al die namen, geweldig! Mink is inderdaad voorbij gekomen.

Isa vind ik opzich leuk, maar hier te vaak voorkomend, alleen op het werk heb ik al drie meiden met die naam. Net als Sem en Sam. L. is overigens ook een redelijk voorkomende naam (zag hem in de top 20 staan), maar hier gelukkig niet:).

De voice, nee helaas niet. Vaak vrienden van N. op vrijdag over de vloer en de voice duurt veeeels te lang volgens hun.

13. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    alle liedjes geweest...dus ik ga lekker mijn bed in, morgenvroeg weer zwemmen en dit weekend laat-dag werken, dus ik zie morgen wel wie er gewonnen heeft ;)
    Leuk dat ik de finale nu gezien heb maar volgens mij toch niks gemist dat ik de serie niet gevolgd heb geloof ik...

14. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Mbtc, het is dus nog niet helemaal uitgesloten? Spannend, hoop het voor je meid!

15. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Nou meiden kom op zeg johannes.....:$
    Das toch geen voice.... kop op zeg....;)
    Jammer genoeg hebben ze hier geen overgeefsmilie...:p

Nee doe mij nu Leona maar, ie kan tenminste zingen. Dat vind ik van Johannes niet. Ik zou het Johannes alleen gunnen om nick en simon te zieken, volgens bij baalt voornamelijk nick als je af en toe die chagerijnige kop ziet... (ben lekker bezig trouwens....:)) :p

Wij zijn trouwens niet van de aparte namen, maar willen ook geen namen die in de top 10 staan. Gewoon een naam die in iedere generatie voorkomt :)

Nou ik ga de finale ff kijken, daarna naar bedje toe!
    Slaap lekker alvast!

16. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Sahi nee vind I.sis wel leuk bij de naam van Babyr haar dochter
    Ons gezin is compleet dus hier geen namen meer nodig :)

Babyr iesis zo vind ik hem mooier als ijsis!

Spannend.............. (THE VOICE) ;)

Miekie nou vond dat laatste nummer van Johannes best goed ik hou wel van zo'n rauwe stem Hahaha dus nee ik hoef hier van over te geven

17. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    mbtc: ik zag je frikadel foto, leuk he :D
    Fijn dat ze weer beter is. En wie weet was je 'ongi' wel innesteling! Al wil ik je geen valse hoop geven natuurlijk ;)
    ja leuk he, die associaties bij namen ;)

rrianne: ik heb altijd eters op vrijdag, maar die gaan met zn allen naar sport en scouting tegen 8en en dan ben ik meestal alleen thuis daarna, dus lekker tvoh kijken

vaneke: oh succes met je laat-dag. vond ik altijd zo'n rotcombinatie

meikie: ik vind johannes schattig, maar zingen kan die natuurlijk niet geweldig, haha

mama: ooh zo bedoelde je die naam ;)

leona dr singel, wow wat kan dat mens zingen he! Dus eigenlijk is zij de winnaar ;)

nog ff de uitslag kijken. Ik wil op tijd slapen, maar ben helemaal nog niet moe...

18. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Maar gun het Leona ook dat scheelt ook weer hahaha

19. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    nou leona heeft gewonnen hoor! De uitslag ging zo snel ineens (verwacht je niet bij rtl) dat ik t half mistte, haha :p

20. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Hahaha nou dat vond ik ook al normaal nog reclame maar nu gelijk pffff scheelt weet kan ik na bed :)

Deel Deze Pagina