R. is alweer wat aan de betere hand gelukkig, Wel nog jengelig en verkouden.. Vrijdag moet ik helpen met t kerstontbijt op het kdv haha! En dan zaterdag nacht heeeee vroeg uit bed want we vliegen om 7 uur! Linda en Karine, Ja word tijd dat jullie weer eens mee komen kletsen meiden! Pookie wat leuk! En trof je de glitters nog aan?
hier ook drukke laatste weken van het jaar!!!! Nog 2,5dg werken en dan vakantie... twee hele weken... heeeeerlijk!!! lekker nog paar dagen naar groningen, ff relaxxen. @ wassen/bad: hier ook max 3x per week hoor, tussendoor met de washand, maar zeker niet vaker in bad. Mr X ook droge benen met van die rode plekken. Vooral in de winter! Ik heb creme van de apotheek gehaald (zonder recept) en die werkt daarom als een tierelier!!!! Hier bij Xavi en Roel ook nooit ontstekingen gehad, bij Jesper wel. Maar pas toen hij ouder was. Zijn voorhuidje was niet goed los en daardoor bleef er urine onder zitten en dat ging ontsteken. Hij is uiteindelijk besneden en toen was het over. Maar toen was hij al bijna 4 hoor! @ praten, hier is 'tie!tie' met een wijzend vingertje al duidelijk genoeg ook zegt hij mama en soms papa... hij begint ons wel na te praten. Verder weet ik het ff niet meer.... :S sorry!
Mbtc, hihih niet zo happen! Ik moest ook even lachen om het feit dat je er geen tijd voor hebt (er stond idd in je vorige stukje niet bij dat jullie haar 's ochtends gwn lekker wassen). En verantwoorden hoeft zeker niet. Poookie, ja dat lijkt me ook super van prematuur naar dit. Jullie ventje doet het super! Wat fijn dat hij een nacht door heeft gehaald heerlijk! Helpt het misschien om meerdere speentjes bij hem in bed te leggen, evt met doekje zodat hij hem makkelijk terug kan vinden? Karine en Linda, zwaai terug! Wij zijn jullie ook niet vergeten. Babyr, fijn dat ze opknapt. Hihih gezellig een kerstlunch op het kdv. Wij hebben dit jaar gekozen voor een nieuwjaarsborrel. Pruts, leuk om wat van je te horen. Welke crème gebruik jij? Die witte tubes? Vanmiddag even heerlijk geshopt in de aanbieding, 2 chino's en 2 shirt en een borgvest gescoord voor de helft van de prijs. Altijd leuk!
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm dit wordt vast een lange nacht..snotter de snotter. andere dames: proost op een goede nacht..gun het jullie niet verantwoorden mbtc, denk dat je het berichtje een beetje te serieus nam... babygrrrrrrr haha... babyr, karine pruts en linda vakantie jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee jarloers!
Rrianne, vaseline cetomacrogol creme fna volgens mij! gewoon te koop bij de apotheek, je hebt ook de zalf, die smeert lekkerder, maar deze is meer verzachtend geloof ik. Zat volgens mij altijd in die witte tubes met rode randjes volgens mij. Bij ons nu met opdruk van de Mediq apotheek. Oh en nog beterschap voor alle snottekoppies hier!!! Xavi ook wel snotterig, maar weinig last. Alleen vaak weer vroeg wakker s ochtends... 6.15 zit hij vrolijk brabbelend in bed...
Wat een gesnotter overal.. Hier begin ik nu zelf ook en dat icm die ^&%$ misselijkheid.. Rica, haha ja je hebt werkpaarden en sierpaarden he Slaap lekker! Ik duik mn bed in.. Ff een goeie nacht maken
@rianne, vind t zelf niet zo grappig dat ik zo weinig tijd heb voor t avond ritueel. Voor ik t weet is t alweer 11uur en nog zoveel te doen. @babyr, in bad gaan en wassen vind ik iets heel anders... @praten, ze probeerd veel na te zeggen. Ze zegt al best wel veel. Lichtjes, koekje, kikker, pappa' mamma' daatje (knuffel), zitten, die, naam van nichtje n.ouk, woezel en pip , bumba, boekje. Gaat zo hard die ontwikkeling niet normaal. @eb, nog bij appo geweest imv zalf? Zelf zou ik het denk ik niet gebruiken en vragen om alternatief bij ha. @hier, ga naar bed. Morgen weer een drukke dag met alleen maar inval en dan vrij tot na de kerst ben er zo aan toe. Gaan jullie. Nog wat leuks doen met de kerst?
Zalfje, heb de apotheek gebeld en die hebben een database met aanvullende info van alle medicijnen. Deze is veilig te gebruiken, de fabrikant dekt zich in door op de bijsluiter te zetten dat je hem niet mag gebruiken als je zwanger wilt worden, maar dat je dan de apotheek moet bellen. Geen probleem dus. Gelukkig, want ik heb echt megaveel last. Kan niet scherp zien met lezen, lastig met een kantoorbaan...
Mbtc, ik had toch al Sorry gezegd over het feit dat ik me vergist had? Dan hoef je niet weer te zeggen dat je dat 2 verschillende dingen vind, dat had je namelijk al gezegd en daarvoor zei ik ook Sorry. Hoop dat t nu klaar is.. En Rrianne bedoelde het denk ook niet zo letterlijk als dat jij t nu opvat.
Eb wat achterlijk dat ze het er wel opzetten!! Rica oh bah dus erg verkouden hopelijk een goede nacht!! Linda karine prutsje tot snel!! Nog ff en dan hebben jullie weer meer tijd!! Wassen hier ook twee keer in de week in bad of douche alleen niet altijd zijn haar met zeep ivm met zijn oren!! Zijn oor loopt nog steeds iets!! Jan weer na de kno arts De meiden gaan ook twee of drie keer ligt er aan. Maar elke morgen krijgen de meiden Haarlak in na school (ivm luizen) ( Pookkie wat jammer dat ze weg bezuinigt zijn!! Hier morgen nog 1 dag werken en dan een week vakantie en dan Jan tot april zoooo druk!! En ben erg benieuwd of ik nog iets van ze hoor!! Werk dus sinds mei bij deze firma hele grote zaak en ben benieuwd of nog iets van een kerstpakket krijg haha maar als ik morgen niks hoor stur ik mijn baas en leiding gevende en collega een mail en dan kijken of ik iets van hun hoor
nou uiteindelijk ga je voor hetZelfde eindresultaat... schoon achter de oren. wassen of badderen 1x per jaar of 7 keer per week... is aan de moeder, ieder zn ritueel. nou ist klaar toch..het is zo gezellig hier!!! en het is bijna kerst! vrede op aard
hahahaha rica wij kregen geen pakket, maar we mochten zelf iets uitzoeken op internet ... was wel leuk! Heb een armband met echte parels uitgekozen... collega vond het wel jammer, die zei dat ze het altijd erg leuk vond om een doos uit te pakken. snap ik ook wel! Wij hadden nooit zo'n geweldig kerstpakket, maar je moet blij zijn met wat je krijgt toch???
Joehoe, Hier ook druk druk ruk, maar heb meegelezen! Kan nu niet op iedereen reageren, kom ik morgen even doen. @ babyR, fijne vakantie! @ prutsje, F heeft ook rode plekken op haar benen soms. Niet handig als F en X straks samen kids krijgen, dat wordt een gevoelig huidje. F gaat evengoed wel 5 keer per week in bad of onder de douche dat vindt ze namelijk geweldig. Oeps.....zei ik nou toch weer iets over in bad gaan .
Daantje, dan mogen wij als omas die kleine lekker verzorgen en vertroetelen met onze ervaring hahahahahaha
Ik moet hier nog wel even op reageren. Mbtc, je reactie is wat kort door de bocht. Tuurlijk is het vervelend dat je 's avonds weinig tijd hebt. Maar mijn reactie was op het feit dat je schreef dat ze 3x in de week in bad gaat meer tijd heb ik niet. Toen moest ik even lachen en dacht ik? Je hebt toch altijd wel een momentje dat je haar even lekker kan wassen en dat was dus ook zo, alleen stond dat in dat stukje verder niet beschreven. Aldus mijn reactie Eb, fijn dat je nu dus alsnog kan smeren. Kerstpakket; hier ook nog niks, maar zal nog wel komen. Daantje2011, zwaaai! Babyr, heeeeeleeeee fijne vakantie! Geniet er van met je gezinnetje.