Oktober 2011 mama's! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Meikie, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja daan denk ik zelf ook ....geen idee waarom!!
    en jij nog maar 2 maanden wachten??

ik zat net aan de telefoon en keek even opzij naar lois...zie ik haar van de bank naar het raam lopen, los!!! zo uit het niets.... normaal zitten we met onze handjes voor ons uit zo van kom dan....maar ik vond dit geweldig zeg!!!
    Zal het dan bijna zover zijn??? jeeeee ben zo trots!! daarna kwam ze bij de convectorput (schrijf je dit zo?) met die ribbels dus dat stond niet zo stevig en bleef ze dus vallen... daarna gaf ze het op!

2. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @daantje, ben benieuwd of je gelijk krijgt! Wat zit er voor mij in t verschiet?
    @babyr, sorry dat ik heftig reageerde. T zal de tijd van t jaar zijn ofzo. Juist omdat ik bij mn schoonouders altijd zo bekritiseerd viel en door de dingnen due ze zeggen of niet zeggen voel ik me een slechte moeder. Dat kwam hierdoor ook naar boven.
    @vaneke, pas zo laat aan de positiebroek? Volgens mij paste ik met 12-14 weken al niet meer in mn broeken! Hopelijk volgen fotos van de meeting snel. Manlief wikt ze ook graag zien.

3. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Mbtc: stom he, hoe zoiets je ineens kan raken? snap at je t ff niet leuk vond. babyr bedoelde het ook niet zo, maar snap wel dat het zo binnenkwam. dikke knuffel voor jou!!
    rica: wat cool dat ze nu echt los loopt!

Yanna is zonder koorts gaan slapen, gelukkig. zelf ook weer iets beter na een avondje op de bank. morgen weer way dingetjes gepland die ik lievet niet afzeg.
    en 's avonds date-night. heb ik bedacht voor af en toe, lekker avondje op de babk, filmpje, wijntje, wat te knabbelen. vriendje vond het een leuke verrassing :D
    hopen dat ik me goed voel en dat we t weer eens gezellig hebben ;)

4. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Sahi, wat een goed idee, een datenight. Hoe was het? Jullie zijn goed bezig, heb ik het idee.

Rica, zo leuk die eerste stapjes! Timo verrast ons ook steeds. Dan weer een dag niet, dan ineens weer een stuk lopen.
    En ik zag Stijn ook losstaan op fb!

Ik moet zo lachen om die fb filmpjes van dansende kids! Timo reageert sinds een week of twee ook zoveel sterker op muziek. Dat onritmische gehup, zo schattig!

Gister kerstborrel gehad op mijn werk. Weer veel kerstpakketten en VVV bonnen uitgedeeld (mensen kunnen kiezen).
    Wel lastig momentje toen ik geen bubbels wilde, ik ben daar best wel van op zo'n borrel. Maar ben nog niet ongesteld dus wil geen risico nemen. Twee jaar geleden had k best wat glaasjes op op de kerstborrel, een week later testte ik positief en een dag later was het mis...

Nog één dagje werken, dan anderhalve week vrij! Deze laatste loodjes wegen enorm zwaar, ben er zoooooo aan toe.

5. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Hallo allemaal.

Hier weer eens een berichtje van mij.
    Zag dat er al veel kindjes aan de wandel zijn of tenminste
    aan het proberen.
    Nienke loopt nu ook sinds een aantal weken helemaal los.
    Was ze sneller mee als der zus die liep pas met 1,5 jaar.
    Wel leuk hoor maar nu moet je er dus echt iedere keer achteraan.

En Nienke is zo lekker ontdeugend daar werkt 1x nee zeggen niet tegen.

@prikjkes,hier vorige week de 14 maanden prik gehad en gelukkig geen last van gehad.

@praten,het blijft bij wat gebrabbel en gesputter maar nog niet echt woordjes.
    Maar daar zijn we al heel blij mee.
    De oudste heeft nog nooit echt gebrabbeld en praat nu ook nog niet voldoende.

@bad,hier doe ik ze iedere morgen samen in bad,kan ik intussen de boel wat opruimen boven.

@kerstpakket,als het goed is word die vandaag thuis bezorgd.
    Bij ons mag je ieder jaar zelf je pakket samenstellen dmv punten.
    Alleen onze groep is altijd als het laatste en dan zijn de leukste dingen al vergeven.
    Nu is het zo dat als je op deze dag "verhinderd"ben dat je dan een standaard kerstpakket thuis bezorgd krijgt.
    Dit jaar was dat bij mij het geval dus nu krijg ik hem thuis.

Mijn man heeft vanmiddag kerstborrel en heeft dan ook anderhalve week vakantie.

Zo ik ga de kids naar het kdv brengen.
    Mocht ik jullie niet meer spreken dan wens ik jullie allemaal fijne dagen,een goed uiteinde en een fantastisch 2013 toe!

6. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Even kort want zit met Stijn op schoot die ook steeds wil typen....

@babyr wat fijn een goede echo met kloppend hartje!!!

@rica wat knap dat lopen. Hier ook steeds vaker 3/4 stapjes los! En idd als je niet kijkt haha.

Hier vannacht weer zo goed als doorgeslapen! Om 23:30 ff wakker maar daarna doorgeslapen tot half 9 :) zou hij het eindelijk door hebben??

Vanmiddag ff naar glazen huis :) Zin in! Stijn gaat niet mee, wil niet met buggy door die drukte. Dus die blijft bij oma in Enschede, daar eten we ook mee. Makkelijk familie in Enschede hihi. Morgenmiddag ook weer middagje in Enschede, nichtje is jarig. Dus zal denk ik zondag of maandag worden dat ik hier weer ff kom kijken! Wens iedereen een fijn weekend!!

7. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Daantje en heb je ook een bepaald gevoel bij mij jongen/meisje ? enne dat is nog eens een leuk bedrag winnen

@Rica wat goed van L. zal niet lang meer duren voordat ze het los lopen helemaal onder de knie heeft

@Wendyw80 ook al een lopertje leuk hoor

@Poookie veel plezier bij het glazen huis.

@ll wat gaan onze kids ineens hard he zo leuk dat ze beginnen met lopen of ze lopen al. Davey doet het ook steeds vaker los staan en dan een paar passen zetten en trots dat ie dan is.

@Meikie hoe is het met jullie?

Straks op mijn werk ook een kerstborrel, opa komt op Davey passen en daarna lekker chinezen in restaurantje

8. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Vakantie.... Heerlijk een week lang lekker doen waar we zin in hebben!

Heb het snel even terug gelezen, waar ik erg om moest lachen is Daantje haar tip om je vriend om te kopen met een playstation, hahaha dat had hier ook zeker gewerkt;).

Ga zo naar de huisarts, heb een afspraak gemaakt omdat ik na de geboorte van L. constant last blijf houden van stemmingswisselingen. Het gaat steeds een tijdje goed en dan kom ik weer in zo'n dip dat ik me enorm rot voel.

9. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Rrianne, wat lekker vakantie!!
    Oh dat is niet echt leuk.. Hoop dat er wat tegen is..!!

Rica, wat goed van L!!!

Wherona, veel plezier op de kerstborrel!
    Hmm borrel, zou ik ook wel lusten.. Hahaha. Pff mn vader belde net: Jo we hebben genoeg wijn voor je mee hoor.. Uhhh oke bedankt pap ;)

Daantje, hahah ja dat idee heb ik ook wel ja! En EB krijgt nog een jongen en mbtc ook een jongen denk ik..

Mbtc, fijn dat het uit de wereld is :). Vervelend dat je je zo voelt!

Pookie, ik hoop van harte dat ie het doorslapen nu door heeft!

Nou ladiesssssssssssssss, ik ga nu naar ons huis, dan nog ff laatste dingen doen en dan tjopppppppp naar schiphol!
    Ik heb een klein bundeltje genomen om in t buitenland op internet te kunnnen, dus ik spiek met jullie mee hoor!
    En EBBBBBBBB Wanneer ga of kan je testen?

10. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Ohja en iedereen HEEELEEEE FIJNE FEESTDAGEN!!! Geniet lekker van de gezellige dagen!

en SAHI jou helemaal vergeten, wat fijn zo'n date night! Maak het maar flink gezellig!!!

Met oud&nieuw ben ik weer in town, dus ik wens jullie nog geen fijn nieuwjaar daar is het te vroeg voor ;)

11. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    BabyR, jij ook fijne kerst en lekker skieën!

Ik weet niet wanneer ik kan testen... Op internet staat dat het 4 tot 6 weken duurt totdat je menstruatie weer op gang komt. Vandaag is het 4 weken na mijn miskraam.

12. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    @babyr fijne vakantie en jullie ook fijne dagen maar dat komt vast goed met de mooie echo die je had! Gaan jullie het daar ook vertellen aan je ouders?

@sahi fijn om te horen dat jullie echt werken aan jullie relatie zoals eb al zegt klinkt als jullie op de goede weg zijn

@rrianne nog iets wijzer geworden bij de huisarts?

@eb je werkdag al bijna voorbij? Sterke nog even

@ karine veel plezier dit weekend!

@ pookie leuk naar het glazen huis! Veel plezier ook

Leuk al die kindjes die nu voorzichtig gaan staan en lopen je voelt je dan zo enorm trots en een emo muts of niet haha heb ik alleen bij zijn eerste stapjes gehad hoor haha

Gijs loopt al wat langer en ondanks het feit dat we er achter aan rennen hebben we wel ons kereltje weer terug na al de tand en kies ellende en hij is ook veel minder gefrustreerd nu omdat hij zelf zijn gang kan gaan en het ook prima lukt me af en toe flink vallen er achter aan haha merk wel dat hij op de wat hogere schoenen en pantoffels veel beter loopt als op de lage varianten kan dat kloppen?

Vandaag eerste vakantie dag vanochtend even de stad in geweest kerstkadootjes gehaald en voor het eerst in mijn leven naar de kerststal geweest in de St. Jan haha schaam woon hier al heel mijn leven haha daarna dus ook maar voor het eerst een kaarsje aangestoken voor mijn opa die was zelf gelovig dus vond het wel gepast. Ook staat hier Joris kerstboom van de NCRV met een hele kerst parade enzo erbij schaatsbaan enzo dus wel even leuk om te zien. Mijn man heeft geen vakantie pas na volgende week die is nu weer aan het werk en Gijs is lekker aan het spelen met al zijn nieuwe speelgoed van Sinterklaas haha

Zijn er nog kindjes die nog last hebben gehad van de 14 maanden prik? Hier nog niks te bekennen.

Oh moet gaan Gijs wil samen met zijn mama en de blokjes spelen haha

13. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Even snel een berichtje voor babyr heel veel plezier en lekker genieten. Jullie ook hele fijne feestdagen.

Zullen zo te snert eten bij so. Daar is het ook wel weer voor. Nu wachten op manlief. Zal kijken of ik vanavond weer uitgebreid kan reageren. Ook hier nog 2 weken vrij. Manlief 1,5 week.

14. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    #4934 Rrianne, 21 dec 2012
    Laatst bewerkt: 21 dec 2012
    Babyr, heleeee fijne vakantie, GENIETEN!

Eb, durf het je echt niet te zeggen. Nog even afwachten misschien en als je vermoedens hebt testen?

Linda, fijn dat juliie je oude gezellige mannetje weer terug hebben. Gezellige tijd van het jaar he? En wat lief dat jullie een kaarsje laten branden.

Dolfijnjes, je laatste twee weekjes alweer? Nog even lekker genieten!

Huisarts bezoek was nuttig, doorgestuurd naar een psycholoog, vermoeden een postnatale depressie (vorm van). Kwam niet geheel onverwacht aangezien een vriendin (zij is zelf psycholoog) me hier al min of meer al een beetje op had voorbereid/gewaarschuwd. Ben blij dat ik eindelijk de stap heb genomen (voelt echt een beetje als een opluchting, ook al is er nog niks vastgesteld en het natuurlijk nog alle kanten op kan) en nu hopen op goeie hulp.

15. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    @BabyR: dat had ik ook dat het bij Elke veel langzamer ging ja, mss ook omdat mijn buik al sneller zichtbaar is nu, wel zo leuk.
    Wat het gaat worden?? Bij Elke had ik echt gevoel dat het een meisje werd...maar nu nog geen idee...beetje voorkeur voor weer een meisje, maar ben ik zelf ook gewend met alleen maar zussen dus mss daarom, broertje zal vast even leuk zijn...
    Veel plezier op vakantie!!

@daantje: hahahah, leuk die voorspellingen, enig idee hoe ge bij dat idee komt?? Ik heb nog geen idee...
    Moest ook erg lachen om uw omkoopactie!! zou volgens mij niet werken hier...vind het ook niet zo erg om het niet te weten hoor...had alleen het verrassingsgevoel vorige keer niet helemaal ervaren dus maakt het me deze keer eigenlijk niet heel veel uit

@Rrianne: goede stap dan dat ge naar de HA geweest zijt, gelukkig dat het mogelijk ergens toe leidt...nu inderdaad hopen dat ge der verder mee komt!

@Sahi: leuk idee zo'n date-night, voor hier misschien ook wel eens ene goed plan...toch thuis en toch ff echt bewust tijd voor elkaar!!

@Linda: hallo ook weer!! G.ijs gaat lekker geloof ik, fijn dat jullie je ventje weer terug hebben! :)

@Wendy: leuk ook weer van wat te lezen! Wat gaat het ook hard bij jullie he :)

@Pookie: jaaaaa, hij heeft het door!! Dat ie het nu maar vasthoudt, hij kan wel op korte tijd opeens weer een hele boel nieuwe dingen geloof ik he!

@hier: beetje ziekenboegje gehad afgelopen week, zelf vorige zondag ziekgemeld, woensdag hubbie ziek geworden en deze ochtend Elke wat hoestend, maar die heeft er gelukkig weinig last van geloof ik, geen koorst en dergelijke en behalve wat sneller moe speelt ze wel lekker dus dat komt wel goed denk ik...ze werd alleen deze ochtend erg vroeg wakker van haar hoestje...5.30 voor het eerst en uiteindelijk na 30 minuten weer slapen toch om 6.30 maar opgestaan...om 8 lag ze er wel al weer in dus ben nog ff lekker mee terug erin gekropen!!

Vanavond weer opt werk, gelukkig erg rustig hier, en morgen tot na de kerstdagen vrij...gaan in belgie kerst vieren, met hele familie dus wordt wel gezellig...in elk geval voor iedereen al fijne kerstdagen, hier wel paar dagen weer wat minder actief...

ow, heb de mailadressen trouwens op de goeie pc staan nu...dus ik ga morgen de foto's opsturen!! :)

16. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ff kort via mobiel.

babyr veeeel plezier!!!

rianne wat vervelend zeg..hoop dat hij de oplossing heeft.

eb ja bij de 1 duurt het langer als bij de ander maar spannend!!

lois ziek, snot, keel en koorts! dus zetpil erin en nu is ze aan het dromen. ik hoor af en toe een geluidje dus hoop geen nachtmerrie.
    ze heeft haar kontje enzo ook vuurrood.... awwwwww

niu ben weer weg!!!

trusten dames

17. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Vaneke, geniet lekker van je vrije dagen! Ben erg benieuwd naar de meeting-foto.

Rica, aaah sneu. Heeft ze vannacht een beetje geslapen?

L. vannacht erg rommelig geslapen, steeds huilen, zelfs na een flesje bleef hij wat onrustig. Hij zit volgens mij niet helemaal lekker in zijn velletje..

18. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Datenight was gezellig hoor. waren allebei wel moe, dus wel vroeg naar bed gegaan, maat wel ff leuk dus :)
    kerstavond ben ik op tijd thuis en maak ik een uitgebreid kerstmenu voor ons 3en.
    verder las ik rrianne over een post natale depressie. aks jij sttaks meer weet, ben ik wel heek nieiwsgierig, aangezien ik een 'gewone' depressie heb. wil t evrschil wel weten.

bandaag kerstdiner bij scouting, dus dan wordt ik lekker bediend zo als het goed is.
    yanna is nog steeds chagrijnig, zal de sprong wel zijn. wel vermoeiend hoor...

19. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Hoi,

Gelukkig uit de nachtdiensten dus ben er weer :).
    F en papa hebben zich samen prima gered de afgelopen twee dagen, fietsen, wandelen, shoppen, alles hebben ze gedaan.

@ Rrianne, PND? Wat balen zeg, wel goed om te weten. Je kan er nummer aan de slag. Sterkte!

@ EB, wanneer wil je gaan testen? Heb je na je miskraam helemaal nog geen normale menstruatie gehad? G zo m'n agenda pakken, sorry dat het zo lang heeft moeten duren haha.

@ voorspellingen, daar komt ie: Wherona krijgt er een jongen bij, sahi nog een meisje, eb een jongen, vaneke een jongen, Karine weet het ng niet maar er blijkt toch nog een derde jongen te komen (hoi Karine! :D), dolfijnjes een jongen. Jemig wat moeilijk om alle namen uitje hoofd te doen....nou en babyR, Rica en ik een meid. Oh en Rrianne ook een meid. Oké nu niet vergeten waar de voorspellingen staan, dan zoeken we het later terug :)

Ik hoef pas na de kerst weer te werken dus heerlijk genieten van 5 vrije dagen.

20. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Hoi hoi!

Rrianne, ik wist helemaal niet dat je je steeds zo vervelend voelde. Had het idee dat het beter ging nu Lars (normaal gesproken) goed doorslaapt. Gelukkig gaan jullie ermee aan de slag!

Daantje, een jongen, leuk! Ik ben ook wel een jongensmoeder al zeg ik het zelf :D. Ik hoor wel wanneer jullie kunnen.

Testen, geen idee wanneer ik dat ga doen. Als ik de hele dag aan niets anders meer kan denken, denk ik. Dat is nu nog niet het geval, dus ik wacht het rustig af. Ga toch niet aan de wijntjes zolang ik niet ongesteld ben, just in case. Ben niet zo'n zuiper, dus geen probleem. Daantje, nee, ik ben nog niet ongesteld geweest na mijn miskraam, die is nu 29 dagen geleden.

Hier ook heeeeeerlijk vakantie. Wat was het een lange laatste week! Ik kan zo enorm genieten van een hele week met mijn twee mannen :p:p:p

Deel Deze Pagina