Oktober 2011 mama's! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Meikie, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Hier heerlijk gehad samen met Martijn gisteren!!!
    En de boys hebben het ook tof gehad bij onze vrienden :)

@ Daantje: Whahahaha... Mooie voorspellingen!! Ik denk alleen dat er sowieso 1 niet gaat kloppen ;) :D

Ik kom maandag weer uitgebreid reageren!
    Knuf

2. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Sahi, heb je een pb gestuurd.

Daantje, hihih een meisje dat lijkt mij overigens erg leuk!
    Denk dat jullie er ook een meid bij krijgen, dat is je eigen gevoel ook toch?
    Geniet van je vrije dagen..

Eb, ik zeg; GENIETEN! Dat kan inderdaad kloppen. Heb mijn gevoelens altijd heel erg weg gestopt, omdat ik me er enorm schuldig over voelde en ik ook het type ben die liever mooi weer speelt dan het uit naar de buiten wereld. Maar moet ook zeggen, dat ik het altijd af heb geschoven op hormonen, ontzwangeren en alle dingen er om heen. Schoof het voor me uit met de gedachte, het gaat wel over, gun het wat tijd.

Karine, fijn weekend!

L. net uit logeren gebracht. Papa en mama hebben een verjaardag en misschien nog even stappen? Morgen lekker uitslapen en dan ons lieve jongentje halen.

3. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    #4943 elisabethbas, 22 dec 2012
    Laatst bewerkt: 22 dec 2012
    Rrianne, klets het hier van je af, dat scheelt! Hier geen mooi weer spelen hoor, dat willen we niet.
    Jij ook genieten vanavond!

Net een ouderwetse spuitluier gehad, tot halverwege Timo's rug! Dat was lang geleden... Er komt weer een tandje aan (ook dat is lang geleden) dus daar zal het wel mee te maken hebben. Gelukkig waren we met z'n tweeën dus het badje was snel gepakt.

4. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    @rrianne, dikke knuffel voor jou meid. Wat vervelend dat je je soms zo rot voelt en dan weer goed en dan weer... Dus dit heb je sinds de geboorte van L? Heb je het idee dat het minder wordt of juist erger? Ik herken het wel. Ik heb dat bij L ook heel erg lang gehad. Nu niet meer gelukkig, maar ik weet eigenlijk niet meer wanneer het ophield. Ik ga eens heel diep nadenken.

Weet je wat ik nu heel erg heb? Ik ben zo gelukkig dat ik echt bang ben dat er iets met mij of met mijn man of kinderen gebeurt. Gek word ik ervan soms.

@EB, Romy heeft ook een weblog. Weet niet of je dat al wist? Mijn voorpagina - www.hetlevenvanromy.nl

5. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Supermom, ja, had ik gezien. Vreselijk om te lezen....

6. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    EB, ja erg he. Ik krijg er gewoon kippenvel van en tranen in mijn ogen. Kan me gewoon niet voorstellen hoe je dit als ouders allemaal kan dragen?! Echt diep respect voor hoe ze zo sterk blijven allemaal. Maar ja, je hebt geen keus als ouder. Je moet door, voor je kind.

7. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @Rrianne, Ja laatste weekjes alweer. Ging super snel. Maar heb er ontzettend van genoten. Ben weer even lekker bijgetankt. Eigenlijk mag het elk jaar wel. Maar dan niet een uitkering. Valt toch vies tegen. Maar ben wel wat prijs bewuster geworden en gelet op het financiële gedeelte (geen onodige uitgaven, Dit heb ik niet vaak, maar denk nu wel een keer extra na). Wel fijn dat je nou ongeveer weet wat het is. Kun je er aan werken. Ik hoop dat je er baat bij hebt. L. misschien toch last van de prikjes? Hoe was jullie avondje samen?

@daantje, Wat je dacht qua geslacht van het 2e kindje heb ik ook wel een beetje, maar ik denk dat wij nog een meisje krijgen. Al vind ik een jongen ook heel leuk.

@Sahi, heerlijk zo’n date night. Klinkt heel leuk en gezellig. Even tijd voor elkaar is heel belangrijk. Dat had ik vorige week ook.

@EB, heerlijk he vakantie. Ook omdat je er dan aan toe bent duurt het lang. Lijkt me ook wel vervelend dat je nog niet weer ongesteld bent, ook omdat je dan wel weer graag verder wilt.

@supermom, bedankt voor de link. Heb ook even een stukje terug gelezen. Maar inderdaad tranen in de ogen. Heftig allemaal.

@hier, weer even terug gelezen en gereageerd op een aantal. Vrijdag hebben we allemaal heerlijk gesmuld van de snert. Zelfs Mirthe. Zaterdagochtend lekker rustig aan gedaan en even op pad geweest. Gistermiddag hadden we kerstborrel bij onze gastouder. Dit was super leuk en gezellig.
    Vandaag vieren we kerst bij m’n ouders.

8. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Rianne en ik maar zeggen dat je een winterdepressie hebt maar als je het van je wilt afschrijven dan mag dat hier altijd en je mag me ook pben hoor als dat prettiger vindt. Hoe was jullie avondje?

@EB nog effe in de spanning zitten ben benieuwd wie weet een kerst kadootje

@Daantje hihihi nou lekker dan had stiekem gehoopt op een meisje.

Hier ook heerlijk 2 weken vakantie. Momenteel is Davey echt in een hele vervelende fase als hij iets niet mag dan wordt ie erg boos en gaat zich dan verzetten. Als ie niet meteen zijn zin krijgt gaat ie flink mopperen pfffff we moeten echt erg vaak nee dat mag niet tegen hem zeggen, niet leuk en erg vermoeiend ook. Zal wel te maken hebben met die vervelende sprong ook slapen overdag gaat met veel moeite. Gelukkig is hij in de nacht wel rustig. Gelukkig weet je dat het maar een fase is (een van de vele) en gaat het vanzelf weer over.

9. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Eb, hier gaan de tandjes-luiers al tijden af en aan, kauwen op de speen, rode wang... Maar na een flinke tijd zie ik nog steeds niks doorkomen.

Supermom, het is idd vanaf de geboorte van L. begonnen. Waarbij het af en aan ging. Kan nu wel ontzettend genieten van ons kleine ventje en het moederschap (in tegenstelling tot de eerste maanden). Dat vind ik zelf al een hele vooruitgang, maar nu zijn het meer klachten met betrekking op mezelf, waardoor ik gewoon niet prettig in mijn vel zit en waar de rest van mijn gezinnetje de dupe van wordt.
    Wat betreft die bezorgdheid, die heb ik ook heel sterk. Ontzettend bang om dierebare mensen om me heen te verliezen...

Blog Romy, vreselijk. Heb net een aantal stukjes zitten lezen. De laatste operatie is dus helemaal niet postief uitgepakt... Ontzettend sneu.

Dolfijnjes, dat wil ik wel geloven ja. Wij zijn nu een maand bezig met bewust ons geld uitgeven en het werkt super. Zijn alleen al van boodschappen geld van ongeveer 120 euro per week naar 85 gegaan. Ik is blij!
    Veel plezier met het vieren van kerst, wat het geslaagd?

Wherona, wat kunnen ze mopperen he? Hier ook zo'n fase achter de rug (alweer tijdje geleden). Volgens mij kwam het hier door doorkomende tandjes... hihih nou dat geeft toch niks. had even goed ook gekund. En de winterperiode versterkt het nu vast en zeker.

Bedankt voor je knuffels meiden en de lieve woorden, doet me goed!

Vannacht toch nog wezen stappen, was gezellig, vanmorgen uitgeslapen tot 12 uur, heerlijk (waren weer veels te laat thuis) Maar wat is het toch altijd heerlijk om je ventje de volgende dag weer op te halen.

Wij willen een deze dagen weer een keer samen zwemmen (alweer veels te lang geleden). Hebben jullie de kids nog in een zwemband of echt al bandjes om de armen?

10. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    Hey dames!!

De groepsfoto's zijn verzonden!! heb ze ook verzonden naar een aantal die er niet bij waren maar hier wel actief zijn, wel zo leuk toch!!

@Rrianne: herken al die schommelingen ook wel hoor sinds de bevalling...ook hier altijd gewijt aan hormonen en ontzwangeren, hahaha, en hier te snel zwanger geworden om te kijken of het na een jaar minder wordt ;) Zal wel zien hoe het na deze loopt, merk dat de meeste emotieschommelingen nu ook al wel weer wat beginnen te minderen, dus zal hier vast wel meevallen :)
    Lekker dat stappen, kan echt weer eens deugd doen he!!

@daantje: hahaha, heb stiekem toch een kleine voorkeur voor een meisje hoor...rond 13 juni weten we het als het goed is ;)

@blog Romy: volgens mij ga ik hem niet lezen, vind ik best wel lastig nu dat soort verhalen!

@hier: sinds gisteren bij mijn ouders thuis dus lekker mogen uitslapen deze ochtend, hoewel doorslapen niet echt lukte, Elke slaapt hier bij ons op de kamer en bij elke beweging dat ik maak heb ik schrik dat ik haar wakker maak, dus heel ontspannen ligt het niet...maar ach, in de ochtend mag ik ze aan bomma geven en er dan weer lekker inkruipen ;)
    Vanmiddag nog ff wat kerstboodschappen gaan doen en lekker alleen ff stad maarsticht in geweest, was ook ff lekker...was blij dak Elke niet bij had want was best druk, en daar met de wagen doorheen was echt niet handig!!
    Morgenavond hier kerstavond en kadootjes, heb er zin in!!
    Nu ff met mijn hubbie chatten, want die zit nog eenzaam thuis, die moet morgen nog werken...weten we ook weer wie we missen na zo'n paar daagjes zonder elkaar ;)

11. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Bleeeh, weer een vieze tandjespoep! Niet zo erg als gisteren, maar toch weer een behoorlijk natte broek.

Vandaag lekker wezen zwemmen, was weer leuk.

Rrianne, wij hebben vleugeltjes voor Timo. Daar kan hij niet zelfstandig mee blijven drijven, maar je laat hem toch niet alleen. We zijn trouwens ook veel in het pierebadje geweest.

Vaneke, leuk om de foto's te zien!

Morgenochtend ga ik testen. Ben al de hele middag misselijk, dus ik heb goede hoop. Zou best teleurgesteld zijn als het negatief is...

Wat is vakantie toch heerlijk!

12. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Eerste kerstdag een nieuw topic denk ik, zitten al bijna op 5000 berichtjes!

13. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ahhh mooie fotos!! bedankt!

14. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    Hoi, ff snel reactie via tel.
    @rianne, verstandig dat je naar ha bent geweest. Herken jou klachten ook misschien moet ik ook maar eens naar ha.
    @babyr, geeft niet hoor. Kan soms niet zo goed met kritiek omgaan.
    @alle lopende kindjes leuk he dat wandelen? Allemaal al mooie schoentjes? Hier zitten we nu aan het 2e paar.
    @eb geen idee zou na 4weken testen denk ik als ik jou was.
    @daantje, geen voorspelling voor mij? Jammer…misschien kan je je voelsprieten nog uitzetten?
    @hier, ziekenboeg. Eergister j ziek. Spugen en aan de diaree. Zo zielig. Vannacht heb ik alles er uit gegooid. Gek genoeg ging het daarna een stuk beter. Zijn daardoor bij mn ouders gebleven. Dan moet je toch crea zijn om te klussen… ach ja we zien wel vruchtbare dagen met kerst is toch niet heel handig.
    @sahi, fijn dat jullie zon gezellige avond hebbe gehad. Heb je pb gestuurd zie je 2e kerstdag wel verschijnen. Als je ongeveer een tijdstip kan noemen zou dat fijn zijn.
    @all hele fijne kerst bij ons thuis begint t morgen al met cadeautjes onder de boom. Vinden jullie kindjes die lichtjes ook zo mooi?

15. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Ja leuk, ik had ook de fotos :) ik ga zo even goed spieken wie wie is :)

Mbtc, beterschap!!! misschien iets verkeerds gegeten???

Eb, toch ook wel spannend dus, en ik begrijp je teleurstelling als het negatief zou zijn... Ben erg nieuwsgierig :)

Rrianne, ook ik had niet door dat het niet zo lekker met jou ging (alhoewel ik dat hier zo op t forum eerst ook bij Sahi niet doorhad hoor, daar is een forum ook wel heerlijk anoniem voor natuurlijk..) maar erg goed dat je hulp hebt gezocht!!!

Daantje, ik las jouw voorspellingen en dacht: huh??? wherona ook zwanger?? en karine???? hahahahahaha!!!! Soms heb ik ook wel kriebels hoor.... *zucht* zo'n klein prutsje... maar goed, ik heb nu vier gezonde kinderen (op hun 'psychische' dingetjes na... ;)) en daar moet ik ook maar erg blij mee zijn.

Voor iedereen verder hier: geniet van de kerstdagen, en al het goeds voor 2013!!!!
    en hopelijk veel vruchtbaarheid in 2013 :D

Hier verder alles goed, Xavi wel flink verkouden, maar hij hoest goed en het zit wel los. Vorige week wel twee dagen verhoging/koorts gehad, maar was verder vrolijk en gezellig.
    Andere kids ook alles goed, zijn nu lekker tot eerste kerstmiddag bij hun papa, daarna lekker weer bij ons en dan gaan we naar mijn moeder in Groningen.

Xavi begint nu ook driftige trekjes te laten zien, hard huilen als hij iets niet mag en zelfs op de grond gaan liggen van boosheid! hahahahaha! Gelukkig niet vaak, maar goed, vind het ook wel leuk, er zit wel pit in :D

16. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Hier trouwens nog geen loper hoor.... hij kruipt als een speer! hahahaha, hij heeft wel goede schoentjes, gekocht op de kerstmarkt.
    Kosten 10€, van RedRag, officiele prijs 74€... zijn waarschijnlijk van het jaar hiervoor, maar goed, dat boeit mij niks ;)

17. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Vaneke, heerlijk zo lekker bij je ouders. Vind dat altijd even echt ontspannen, verwent worden door mijn moeder en opa&oma vermaken L. hihih. Bomma jou moeder? Ga gelijk op mijn mail kijken ben benieuwd.

Eb, duim heel hard voor je. Dat zou toch een cadeautje zijn zo voor de kerstdagen:). Bedankt voor de tip!

Mbtc, aaah beterschap met je meisje! Hier nog steeds de eerste loopschoentjes, al vind ik hem op sloffen toch nog steeds veel beter lopen. Zijn schoenen hebben een flexzool, maar omdat hij letterlijk rent remmen z'n schoenen hem vaak af, waardoor hij struikelt over zijn eigen voetjes.

Prutsje, hihih vind die driftige trekjes soms ook echt hilarisch!

18. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Mbtc, kerst is nog lang hoor;), al is klussen als je diarree hebt, eht geen pretje. alles nu rustig? Mijn voorspelling: een jongen èn een meisje!

Ik kreeg vandaag een mailtje van oei ik groei dat de 15 maanden sprong eraan komt. De sprong van de principes. dan hebben ze meer behoefte aan regels...

19. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Leuk! De groepsfoto's. Moest even denken wie jij was Rica, maar toen viel het kwartje dat L. zo ziek was en je alleen ging. Erg leuk meiden

20. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Mbtc, lees nu pas dat jij het ook te pakken hebt, beterschap!

Deel Deze Pagina