Oktober 2011 mama's! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Meikie, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poookie

    Poookie Bekend lid

    2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Even in een razend tempo bijgelezen en ga nu ook weer door, moet nog lunchen haha.
    Maar wou jullie even allemaal hele fijne kerstdagen wensen! :D
    Met een dikke knuffel van ons
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. mbtc

    mbtc Fanatiek lid

    9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @eb, jammer van je nega test misschien over paar dagen weer? 2e kerstdag z&jn we weer thuis heerlijk in ons eigen bed!
    @pookie leuke foto's!
    @hier de kerststress weer in vraag me elk jaar weer af waarom iedereen zo sjaggo is. J heeft net alle kados uitgepakt. Houten thee servies is ech helemaal top!
     
  3. elisabethbas

    elisabethbas Fanatiek lid

    2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Pfff, hou het echt niet droog bij All you need...! Echt de ideale kerstavond!

    FIJNE KERST VOOR IEDEREEN!
     
  4. fairy2011

    fairy2011 Fanatiek lid

    28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Ik ook niet bij het gezin waarvan de vader in Dubai zit, weg van kinderen en vrouw.

    Oh en ik hield het al helemaal niet droog bij de eerste kus :D. At was echt vreselijk!!
     
  5. elisabethbas

    elisabethbas Fanatiek lid

    2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Die eerste kus, dat waren zeker tranen van de slappe lach of niet? :D

    Nee, die vader in Dubai, daar ging het bij mij ook helemaal mis. Maar het begon al eerder, in de aanloop naar de afsluiting van Serious Request. Ben gewoon een beetje emo vandaag. Gelukkig hebben we een rustige kerstvakantie want als ik nu ook nog had moeten werken had ik het slecht getrokken.
     
  6. elisabethbas

    elisabethbas Fanatiek lid

    2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Volgens mij is de 15 maandensprong hier begonnen. Al een paar avonden lastig inslapen en de hele avond af en toe aan het huilen. Vandaag kon ik geen stap bij hem vandaan zetten of het was krijsen.
    We hebben sinds vandaag ook een hekje naar de keuken toe, als ik die dicht doe zet Timo echt een keel op, dat wil je niet weten!
     
  7. dolfijnjes

    dolfijnjes Bekend lid

    24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Hey dames,
    Wat een gezelligheid allemaal. Heerlijk

    @vaneke nogmaals super bedankt voor de foto's. Zal ze op de laptop nog even goed bekijken. Vind het nog steeds jammer dat we er niet bij konden zijn.

    @karine, ja deze weken staan in teken van klussen. Zijn vandaag al weer even bezig geweest. Heb bijna al het behang erop (zolderkamer sowieso) dus die kan ik gaan sauzen. Nu eerst laminaat voordat de laatste dingen gedaan kunnen worden. Schiet beetje bij beetje al op.

    @rrianne, keurig meid dat je al zoveel hebt bespaard. Ja hebben gister (zondag) een heerlijke avond gehad. Eerst kado's uitgepakt en toen heerlijk gegeten en s avonds met z'n allen spelletjes gedaan. Zeer geslaagd. Morgen nog een keer met m'n ouder en opa en oma. En dan woensdag bij so. Dus een en al vreet festijn.

    @eb jammer. Volgende ronde. Ben benieuwd wanneer je weer ongi wordt.

    @daantje. Ik zwem vaak zo met mirthe vanwege puppy guppy zwemmen. Had haar ook al eens in een zittende zwemband gehad maar dat vond ze niks (geen bewegingsvrijheid). Maar ik het pierenbadje kruipt ze zo. En ze zeggen bij ons in het zwembad zodra ze kunnen lopen bandjes om.

    @lopen, ja mirthe begint het leuk te vinden. We lopen steeds vaker samen. Gister liep ze met 1 hand vast een beetje wankel naar me toe en vandaag deed ze tot 2x toe een paar losse stapjes. Ben zo trots. Gaat nu wel snel moet ik zeggen.

    @hier, vanochtend mogen uitslapen tot 10 uur. Dus lekker rustig aan. Middags boodschappen gedaan en so even om een bakje. Toen mirthe lag zijn we beide aan de slag geweest. Toen eten klaar gemaakt 2 wasjes gedraaid, behangen en tussen door een bakje thee met serious request. Daar kon ik ook al lastig drooghouden. Dus maar geen all you need is lovegekeken (houd manlief ook niet van).

    Heb verder alles gelezen, maar reageer via telefoon. Dus weet het ff niet meer. Ik ga nu slapen. Morgen weer druk genoeg.

    iedereen hele fijne kerstdagen, en vooral heel veel gezelligheid en lekker eten toegewenst
     
  8. Sahi

    Sahi VIP lid

    4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Fijne lerst allemaal!!!

    mbtc; ik moest een beetje lachen dar j alle kados al had uitgepakt, hihi
    hier geen kerst stress hoor.

    wij hebben serious request en loft gekeen, wij zijn niet zo van die all you need mensen ;)

    yanna slaapt nog steeds, niet normaal joh!
     
  9. Rrianne

    Rrianne Fanatiek lid

    5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Iedereen hele fijne feestdagen, geniet van de gezelligheid en van elkaar!

    All you need is love, wij hadden gister bezoek, dus opgenomen, kan niet wachten om het terug te zien!

    L. vannacht een behoorlijke tijd lopen spoken, maar vanmorgen dubbel en dwars ingehaald. Om half elf met zijn allen opgestaan, nu lekker ontbijten.
     
  10. supermom

    supermom Bekend lid

    22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    @pruts en Linda, klopt supermom heeft 2 jongens en was er helaas niet bij :).

    @eb, hier ook vreselijke brok in mijn keel! Heb het wel droog kunnen houden wonder boven wonder. Als manlief niet naast me had gezeten had ik me waarschijnlijk laten gaan...

    Nielsjepielsje kan lopen sinds vandaag!!!! Joepie! Heel erg blij mee, want nu hoef ik niet meer iedere week nieuwe broeken te kopen ;). En ik was het dragen ook wel een beetje beu. Hij is ook gelijk weer super lief. Heeft zijn 15 maanden sprong denk ik nu gehad. Lekker!!! Mooi kerstkado :)
     
  11. dolfijnjes

    dolfijnjes Bekend lid

    24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Hier een zeer geslaagde dag gehad. Vanochtend eerst al het eten voorbereid (rollade en stoofperen). Toen mirthe op bed lag zijn wij gaan klussen. Om 12 uur gedoucht en in de kleren.
    Gegeten, de laatste dingen klaar gemaakt en rond 4 uur waren m'n ouders en grootouders er ook.

    We hebben allemaal heerlijk gegeten en zijn nu aan het uitbuiken. Niet normaal, maar zeer gezellig waar het ook om gaat.

    Iedereen nog een fijne avond
     
  12. dolfijnjes

    dolfijnjes Bekend lid

    24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @supermom, super echt een mooi kerstkado. Lekker van genieten. Hoop dat het hier ook niet lang meer zal duren.

    @forum. Moeten weer een nieuwe aanmaken. Zitten op 500 pagina's. Wil het best wel doen maar zit de telefoon dus wordt nu lastig
     
  13. dolfijnjes

    dolfijnjes Bekend lid

    24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland

Deel Deze Pagina