@ rica, haha lief dat ze het niet verteld hadden. @ karine, welkom terug! @ meikie, succes maandag. @ rrianne, klinkt niet zo heel eng hoor. Mits het een beetje een ruime slaapzak is. @ EB, ik heb continu gevoeld, maar er kwam maar niks. Let even niet op en hoppa een tand als de aandacht even verslapt. Geen spuisluizen gehad overigens, alleen een paar keer enorm overstuur geweest en zo veel kwijlen dat haar hele shirt nat was. Slaap lekker bij m'n ouders dit weekend. F doet het nu super bij zowel mijn ouders als m'n schoonouders. Toen ze 4 maanden was en ik moest gaan werken, was ze mega eenkennig. Ze zeggen dat dit veel te jong is voor eenkennigheid, maar ze was het toch echt heel erg. Is inmiddels helemaal voorbij en een allemansvriend geworden. Breng haar nu een stuk makkelijker weg.
@daantje hoe kan je dat missen? J stopt mn vingers altijd in haar mond net als de rest wat ze voor handen krijgt haha. maar dat verklaard wel waarom F zo niet te genieten was! en dat kwijlen herken ik idd wel. spuitluiers gelukkig heb ik die niet gehad bij het doorkomen van de tandjes (nog nooit eigelijk *klop gelijk af!* wel zo'n 5a6 poepbroeken per dag :O wanneer word het eigenlijk een echt "tandje"? zie nu wel 2 puntjes/streepjes wanneer hoe lang duurt t ongeveer voordat je t zegmaar echt zichtbaar op de foto kan zetten?
Eb, hihih idd ook een idee, maar nee zou ik ook niet zo snel doen. Je antwoord geeft me weer wat moed hoor. Hahha ben erg gevoelig voor zulke dingen. Meikie, heb ik iets gemist? Heb je een sollicitatie? Daantje2011, hahaha spuitluizen Voelde je trouwens van te voren ook geen bultje/puntje of iets? Wat fijn dat de eenkennigheid voorbij is.
Ja, moest ook lachen om de spuitluizen van Daantje leuk hè, die telefoons! Fijn dat ze nu wat makkelijker is, Daan. Timo is totaal niet eenkennig, maar protesteert wel steeds meer als ik even uit zicht ben. Dan loop ik weer even in beeld, maak een grapje en dan is het goed en mag ik wel weg. Rrianne, slaapt L nog? Goede nacht vannacht!
Eb, jaa L. is na eventjes mopperen gaan slapen en heb hem nog niet weer gehoord! Als dit ook goed gaat doen we het gewoon zo. Geniet je van je avondje? Vind het soms heerlijk hoor, lekker een avondje alleen voor de buis.
Zie het laatste berichtje op pagina 52.... Ook reaktie op jou vraag over de pacco @ Daantje, hahahaha Spuitluizen hahaha rol hier bijna van mijn stoel hahaha
Ja, geniet enorm. Heb ook weer eens de ipad voor mezelf, daar moeten we normaal om vechten en dan verlies ik want hij is van M. Die speelt hele avonden Grand Theft Auto. Tja. Bij jou dus playstation? Dan is ipad beter, dan kan ik tenminste nog tv kijken. Haha, vanavond dus allebei tegelijk! Ipad èn tv!
Eb, hahah ideaal! Ja hier is het de playstation idd, dan kan ik idd niet tv kijken. Maar het is ook haast onmogelijk om iets te kijken wat we beide leuk vinden. Dus dan pak ik mijn pc-tje maar weer. Uitzending gemist en we komen een heel eind! Meikie, ga es even kijken.
Aaaah op blz 49 Meikie, daar schrijf je onderaan nu maandag gesprek bij de thuiszorg! Leuk, ben benieuwd, zal voor je duimen. Pacco, ik ga vannacht dit es uitproberen, even kijken of dit lukt. Anders kom ik misschien nog wel weer even bij terug. Zal je aanbod voor de 2e x onthouden hihih
Spuitluizen???? Ik moet keihard lachen. Sorry maar m'n iPhone doet soms waar hij zelf zin in heeft! Haha
VenEke, hoe gaat het met de mega-meeting? Wie komen er allemaal? Is het op dezelfde locatie als vorige keer? Heb er zoooooveel zin in. Om alle beebs weer eens te zien, hoe ze gegroeid zijn sinds vorige keer en wat ze nu allemaal kunnen. Dolfijntjes, denk dat je kleed nu te klein is voor al die kanjers! Meikie, Wapje en Vaneke, volgende keer mini-meeting op maandag? Dan komen wij ook. Andere dagen moet ik werken helaas!
zo wat een geklets! En ik wilde even snel kijken @puckababy enzo: geen ervaring mee @tandjes: hier nog steeds het vermoeden, maar nog geen scherpe dingen ontdekt @meeting: ook wel zin in!! zo, mn vader is ook weer weg. t is wel mn vader, maar behoorlijk intensief als hij is geweest, pfff. kan ook niet zo goed uitleggen waarom het is, weet niet zo goed hoe ik dat moet uitleggen... maar het is gewoon een vermoeiende man... Verder was Yanna vandaag haar knietjes eronder aan het zetten als ze op haar buik lag. En heeeeel veel mopperen en jammeren, pfff, had het er maar druk mee. Ligt nu gelukkig heerlijk te slapen. zal wel weer van alles aan het leren zijn, dat ze zo moppert. En ze slaapt door de weeks heel weinig en op vrijdag blijft ze maar slapen, grapjas zo nog even mn broertje ophalen ergens en daarna naar bed.
@babyzwemmen, we zijn niet geweest. Had helaas geen auto en Mirthe is lang niet fit. @princess, wat ontzettend fijn dat alles goed was. Geen spreibroekje dus. @Meikie, hoe is je gesprek gegaan. Ik hoop dat er het één en het ander wat viel te regelen anders moet je het inderdaad niet doen. Vooral als je er niet veel op vooruit gaat qua loon en werk. Ow lees het al . @rica, Lois is inderdaad lang. Want mirthe was dinsdag 7950gram en 69cm. En die curve is maar een richtlijn. En ze krijgt zeker genoeg eten, maar als ze niet meer hoeft dan houdt het op toch. @pookie, Mooi schema hoor. Misschien rond 19.00 de fles en kijken of hij de nacht doorhaalt? @babyR, Lekker toch even een dagje vrij en dan helemaal voor jezelf. Ik zou haar dan ook gewoon wegbrengen. Ik heb haar dan wel bij de go en zou het wel zeggen. Maar ik hoop dat je het er lekker van hebt genomen en goed geslaagd bent. Je moet je er niet schuldig over voelen hoor. Er zijn genoeg ouders die het ook zo doen. @sahi, Ik wil het niet afkraken hoor, maar heb gehoord dat een drinkbeker met een rietje beter is. Anders houden ze er later zon speen mond van over. Ik heb haar nog gewoon onder lakentje dekentje en in een slaapzak. Heb wel het idee dat ze dit lekker vind. Qua tempratuur is ze dan lekker. Maar heb bijna geen kachel aan boven. @Rrianne, Wat fijn dat je dan eindelijk het broekje hebt. Valt het gelukkig toch nog mee. @guap, Echt knap van je hoor dat je het nog steeds volhoud. Petje af. Vooral zoveel voedingen nog. Maar wel goed om te horen dat de nachten goed gaan. @EB, zo houden wij ook niet van koffie. We drinken hier wiener melange. Ja ik weet het wel zeker dat het nu te klein is. En vooral omdat ze er toch afrollen en tijgeren @daantje, Mirthe had dit ook vrij vroeg. Alleen is ze nu snel verlegen en doet ze de handen voor de oogjes . Moet zo lachen om je reactie op de spuitluizen. Ik had gewoon spuitluiers gelezen. Maar als de eerste en laatste letter maar goed staat dan kun je het alsnog lezen. @forum , jullie hebben flink wat afgekletst zeg . @hier, Gister echt een dagje voor mezelf gehad thuis terwijl mirthe lag te slapen. Dit was zo raar dat ik me verveelde terwijl ik nog genoeg kan doen (boekjes lezen). Ons meisje is lang niet fit. Gister veel hoesten en snot verkouden. Ze was alweer vroeg wakker 6 uur. Dus half 8 pap gegeven en half 9 weer op bed. Ze was bekaf. Ze heeft geslapen tot 11 uur en mem ook , heerlijk. Toen brood, in bad (ze zat er onder) en toen de fles (halfslapend) dus weer op bed (14.00 uur) tot 16.00. Dus fruithap en boodschappen. Toen 2 vriendinnen op visite en bleven eten. Na het eten weer geslapen 45 min. Dus had tijd over maar voelde zo raar. Vanochtend heb ik haar van bed gehaald en blafte ze helemaal. Dus voor de zekerheid even langs de huisarts. En de longen en oortjes waren schoon. Wel heeft ze wat last van haar oogjes. Maar zolang ze geen koorts heeft mooi zo laten zei hij. Dus we wachten af. Maar het is zo zielig. Het is een heel ander meisje zo. Ze is lang niet fit. Maar we houden het even in de gaten. Wij gaan ook op bed. Morgen weer een lange dag. Trusten
dolfijnjes; de tuitbeker is meer zodat ze zelf kan drinken zonder onze hulp en zonder er een bende van te maken. rietje snapt ze nog niet en soms helpen we haar met een gewone beker of glas. en als de motoriek beter wordt, gaat ze vanzelf oefenen met een kinderbeker, maar nu eerst dit vervelend dat mirthe zo ziekjes is
@ dolfijnjes, F doet af en toe ook haar verlegenheidsact hoor. Naar iemand lachen en dan al lachend haar gezichtje opzij draaien in de maxi Cosi. Maar eenkennig is ze echt niet meer. Enige is dat als we ergens binnen komen, ik haar niet meteen aan iemand moet geven. Ze wil even de omgeving scannen en dan is het daarna goed. @ wow, ik ben überhaupt nog niet verder dan de gewone fles. Is het al de bedoeling om dat af te bouwen? Heb er nog helemaal niet over nagedacht. Is het brood eten bij jullie kindjes ook zo wisselvallig? Dacht ik dat F het lekker begon te eten (oke nog steeds maar 6 happen) wil ze het de volgende dag gewoon niet meer.
Hallo dames, ben ik weer. Wat een tijdstip en dat voor iemand die altijd moe is haha. Heb wat troubles met m'n laptop, nu nog steeds druk mee. Zo toch maar naar bed, morgen weer een nieuwe dag. We hadden trouwens vanaaf voor t eerst Dromerig Avondpapje van Bambix voor Stijn met biscuitsmaak, een paar slokken en meneertje hoefde niet meer. We mochten geen rijstebloem meer geven van het cb ivm Stijn zijn gewicht, morgen maar ff kijken voor wat anders want dit papje word 'm ook niet. Denk dat ik maar gewoon granenpap ga halen. Nou, ik kom morgen weer lekker uitgebreid reageren! Trusten!
Hahahahahahahaha nu lach ik om jullie hoor! Wat zijn we kippig met zn alle, Daantje zegt geen spuitluizen, maar spuisluizen! Reageer zo weer verder. Ff snel vanaf de foon en ben net wakker
Jij bemt echt wakker BabyR! een spui-sluis is wel een echt woord! Hier heerlijke ochtend. Timo was om 7 uur wakker. Vroeg voor zijn doen maar wel logisch omdat hij om 19:15 uur in bed lag. Wij niet, dus ik was nog enorm slaperig toen hij nog even bij ons in bed kwam liggen. Gelukkig heeft M hem mee naar beneden genomen zodat ik nog even kon slapen. Kussen op mijn hoofd en voor mijn gevoel 5 minuten later werd ik wakker en was het half 10. Daantje, wij hebben een tuitbeker, maar dat vindt Timo nog lastig. Houden het even bij de fles, is toch makkelijker. Hij heeft nog tijd genoeg om te oefenen met tuit/rietjes/gewone bekers. Brood gaat er bij Timo in als koek. Met geprakt fruit als broodbeleg. Gezond en hij vindt het heerlijk. Pookie, nog een beetje uit kunnen slapen?
daantje: bij ons gaat melk nog uit de gewone fles, water en thee en dergelijke gaan uit de tuitbeker. brood zijn we nog niet mee bezig, maar kan me voorstellen dat het af en toe wisselend gaat. wij hebben zelf ook niet elke dag exact evenveel trek, toch poookie: jeetje wat laat! is het geluk met de laptop? wij geven helemaal geen pap, ze vindt het niks en ze is groot en zwaar zat, dus het heeft totaal geen meerwaarde. zou je niet gewoon melk kunnen geven? eb: jij ook een water-rat toch Ik dacht ook meteen; 'spui-sluis' is een heel normaal woord! heerlijk, zo uitslapen! hier weer een uitslaap baby, heerlijk! Maar ze fungeert dus nu officieel niet meer als wekker. Vriendje gaat naar een oude-auto-meeting en hij dacht dat Yanna toch wel op tijd wakker zou zijn, zodat hij rustig kon opstaan, maar nu moest hij alsnog haasten Zo naar m'n broertje, lekker shoppen (hij woont in R'dam Centrum) en bij hem eten. Helemaal goed