Oktober 2011 mama's! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Meikie, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    lieve Babyr

Heel veel sterkte aankomende tijd!!!

liefs!!

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Jeetje Babyr wat een vreselijk nieuws :( Gecondoleerd en heel veel kracht en sterkte de komende tijd!

3. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Oh wat naar BabyR! Wat vreselijk, ik wens je heel veel sterkte! Gecondoleerd....

4. natalie78

natalie78 Actief lid

5 aug 2009
    380
    0
    0
    Babyr gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd.

Fijn dat Thijs weer thuis is.

Verder alles kwijt.

Moederdag weinig aan gedaan, alleen naar de oma van mijn man geweest.
    Wel chinees gehaald om dat k gisteren ook jarig was.

Jesse gaat heel erg goed brabbelen, mijn schoonouders denken dat hij snel zal praten.
    Hebben jullie kindjes ook zo´n last van kiezen Jesse wel.

5. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Babyr: wat verschrikkelijk zeg! Zulke dingen wil je nooit meemaken! Was dat in N-H? Wat in het nieuws was? Vreselijk!
    Heel veel sterkte de komende tijd!

6. LittleAngel83

LittleAngel83 Actief lid

28 feb 2012
    116
    0
    0
    Huismama
    Antwerpen
    Hey meiden,

Kom even snel zwaaien.

@Babyr: Wat vreselijk, gecondoleerd en heel veel sterkte meid! Dikke knuffel! :(

7. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Bedankt meiden.

Het is echt verschrikkelijk. Kan me geen leven zonder haar voorstellen..
    Sahi, klopt idd in NH wat op het nieuws was.

8. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @BabyR las het ook al op FB ook hier mijn coleance echt vreselijk dat soort dingen. Heel veel sterkte ermee meid

9. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ja las het ook, vreselijk! nogmaals gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd! Knuffel!!!!!!!!!!!!

Verder weinig te melden eigelijk...3 dagen vrij dus de wasmachine draait weer.

10. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    @ BabyR, jeetje zeg wat een klap.... Heel veel sterkte, en als je wat kwijt wil kan dat hier altijd he!!!!

Nou meiden,
    vanuit hier even snel een teken van leven. Jordy is ziekjes, erg verkouden en veel hoesten. Hierdoor erg slecht slapen en mama dus ook al een paar nachten...
    Dus daarom even een korte reaktie ;)

@ Geslacht, bij jordy wisten we het en de omgeving ook!!! Vonden we geweldig, we hebben hem alleen nooit bij zijn naam genoemd gedurende de zwangerschap. Bang om ons te verspreken :D

Nou ik ga weer, tot later meiden ;)

11. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    babyr: moest er nog aan denken vandaag, lijkt me zooo vreselijk om mn vriendinnetjes te missen! Vind het echt heel erg!!
    Heeeeele dikke knuffel voor jou!!

Yanna is vreselijk verkouden, maar laat zich niet uit het veld slaan, de knapperd. Ze is tussen het snotteren door redelijk vrolijk.
    Vandaag is ze met de oppas naar Blijdorp! :D Echt leuk :) Krijg steeds foto's op de whatsapp :D
    Maar nu wordt ze dus pas straks thuis gebracht, ik ga haar al bijna missen...
    Vandaag is ze precies 7 maanden :D

Wij hebben haar naam eigenlijk nooit gebruikt in de zwangerschap, vond het zo raar, het was allemaal nog zo onwerkelijk. We hadden het altijd over 'de baby'. Zo konden we ons ook nooit verspreken.

12. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Doordat mijn pokke laptop de helft van de tijd niet meewerkt loop ik een paar pagina's achter. Ik zag wel voorbij komen dat S.andra en T.hijs thuis zijn, das heel mooi nieuws!!!

Verder moet ik nog even bijlezen, maar nu met die rot laptop word dat ff niet wat, dus hopelijk tot snel!!

Edit: BabyR lees nu ook jouw berichtje, wat vreselijk voor je. Heel veel sterkte met het grote verlies!!! Knuffel

13. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Hier wist iedereen vanaf 20 weken dat het een jongen is.
    De naam niet, Micah had als bijnaam/ zwangerschapsnaam "Cees", had Ryano verzonnen :-D
    Whahahahaha

14. Princess01

Princess01 Niet meer actief

Baby, heel veel sterkte.

Hier wisten we ook het geslacht met 20 weken, en iedereen mocht het weten. Ze heette tijdens de zwangerschap Heidi, anders zou ik me echt verspreken. Maar moest dus na de bevalling echt even omschakelen.

15. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    haha :)

zeg even een vraagje!
    lois heeft nu weer haar papfles niet opgedronken....eigelijk laat ze alle flessen staan!...smorgens laat ze 30cc van de 180cc staan en in de middag drinkt ze er maar 30cc...Zelfde geld voor de papfles...die laat ze met 120cc van de 200cc staan en soms laat ze wel meer staan.
    heb al geprobeerd met rijstebloem (vanille), pyamapapje, gewone melk...zal ze de melk gewoon niet lekker meer vinden?
    Moet wel zeggen dat ze haar groentjepotje leegeet en daarna nog een grote danoontje op eet. zal ze dan gewoon vol zitten??
    Op cb zeiden ze dat het best mogelijk is dat ze haar melk gewoon niet meer wil..dan moesten we in de ochtend met brood verder met wat yoghurt of beetje melk maar kwa nattigheid vind ze maar weinig lekker.
    wat geven jullie als laatste fles en hoeveel en hoeveel uur zit er dan tussen het avond eten en de papfles?Ik ben zo bang dat ze te weinig krijgt. Nu is de fles gewoon een martelgang geworden omdat ik haar beetje dwing wat te drinken....

16. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    poookie: irritant van je laptop...

karine: haha, wij hadden ook Cees als werknaam, want dan kon het zowel voor een jongen als een meisje en kunnen we 'm hergebruiken :p
    iedereen wist wel dat we een meisje kregen, maar je weet het natuurlijk nooit ;)

princes: hoe is die naam heidi ontstaan? Ben wel benieuwd. :p Haha, haar ook wel eens per ongeluk zo genoemd na de bevalling?

rica: jeetje wat een gedoe. Is dat ineens zo met die flessen? Want meestal gaat dat geleidelijk dacht ik...
    Maar gewoon andere melkproducten gaan aanbieden, yoghurt, pap van een lepel, etc.
    danoontjes mogen die al? Lijkt me zo zoet al!

Net met Yanna gedouched voor het stomen, ze vond het wel even lekker :)
    Het is schandalig, maar ik heb nooit alleen met haar gedouched. Durfde dat nooit, vond het zo'n gedoe met allebei afdrogen en omkleden enzo. Maar nu eindelijk eens zelf met Yanna gedouched :p
    Badderen deed ik wel altijd zelf hoor, maar vond het met douchen zo lastig dat ik ook mezelf moet omkleden en alles.
    En zo lastig was het helemaal niet, hihi ;)
    En nu ligt ze heerlijk op bed, wel af en toe wat mopper-kreuntjes, maar ja... Kan het verder ook niet helpen, arm moppeke...
    Bij veel verdriet neem ik ze vannacht wel bij me, maar liever heb ik haar in haar eigen bed, dat is voor ieders nachtrust hier beter.

17. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja ik gaf haar eerst die yoghurt 6+ MAANDEN, zit ook in kuipjes....lijkt hetzelfde, smaakt hetzelfde...ik heb dit ook gezegt. ze zeiden niks van mn schema, alleen dat ze geen gewone melk mocht maar dat wist ik ik bedoelde met gewone melk opvolgmelk zonder toevoegingen :)

ze zei ook dat ik yogurt kon geven met diksap er door...misschien dat eens proberen want gewone yoghurt vind ze zo zuuuur :)
    maar dan nog drinkt ze echt heel weinig melk....

18. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Rica: Hihi, wat een draakje :)
    Hier eet Micah 's morgens pyjamapapje ontbijt uit een bordje (of gewoon uit de fles maar minder dik) dat is 150cc
    Na het brood eten een gewone melkfles van 150 cc
    En dan 's avonds een fles pap met rijstebloem óf pyjamapapje avond (ongeveer 150cc).

Micah vind het ook gewoon allemaal nog lekker hoor.
    En drinkt eigenlijk alles leeg.
    Ook zijn fruit- en groentehap.

19. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ babyR, heel veel sterkte! Afschuwelijk dat iemand plots uit het leven word gerukt door een ongeval.

@ Rica, een heel groot danoontje na de groente? Wow, niet vreemd dat ze geen melk meer wil haha. F eet haar groente en 5 happen yoghurt en klaar. Dit krijgt ze om 17.15 uur en dan om 20.00 de papfles 180 cc. Ochtend ook 180 cc en in de middag 150cc.

@ Sahi, ik neem F ook nauwelijks bij ons in bed. Maar als ze zo verkouden zijn dan mag het best he.

Veel zieke kindjes, Meikie, Wherona en ik dat dolfijnjes, beterschap voor jullie kleintjes.

Hier vandaag een heerlijke de gehad. Vriendin kwam met haar 10 weken jongere zoontje. Ze beginnen nu echt op elkaar te reageren in de box. Daarna samen een uur over de hei gewandeld in de zon, heerlijk. Deze week nachtdiensten werken dus kom van het weekend weer meeschrijven.

Ow en Meikie, had je vandaag niet een gesprek gehad?

20. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    @ Rica wij hebben hier precies hetzelfde probleem al een paar dagen geen een fles gaat op en al een paar avonden gehad dat hij zelfs de hele fles niet hoeft gewoon geen druppel. Dan alles maar op een bordje doen en extra pap erbij dan pakt hij met een beetje geluk 10 hapjes maar dan is het echt klaar. Ander drinken pakt hij nauwelijks maar fruit en groente tikt hij moeiteloos weg. Hij krijgt niet meer als een paar weken geleden toen wel alles opging. Wordt er ook een beetje moedeloos van. Brood is hier ook nog geen succes terwijl groentehapjes met stukjes weer geen probleem is. Nu het consequent lijkt te worden dat de flessen niet of nauwelijks op gaan maak ik me ook wel een beetje zorgen of hij niet te weinig en met name te weinig vocht binnenkrijgt. Maar aan de andere kant zullen ze zichzelf niet verhongeren maar baal er ook van. Dus lees graag mee voor tips!

Deel Deze Pagina