Oktober 2011 mama's! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Meikie, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    BbayR pff wat heftig! Hoop dat je wel de tijd voor jezelf kunt vinden, het is belangrijk dat jij ook kunt rouwen! Sterkte en succes met je tekst, erg moedig van je!
    Zelfde als karine, als je iets kwijt wilt, weet je me te vinden ;)

Karine bedankt voor de info...we zullen het vanavond wel zien! je hoort het wel :)
    Dus m.icah nog langer doorgeslapen zelfs!! wat goed zeg!

De overbuurvrouw is haar auto aan het wassen, IN DE STROMENDE REGEN!! paraplu in haar ene hand, borstel in de andere hand en daar staat ze...de tuinslang komt er ook nog aan te pas...volgens mij weet ze van gekkigheid niet wat ze moet doen, wil ze ziek worden ofzo!??
    haha lach me rot....misschien moet ik haar aanbieden mijn auto ook even te doen :)

haha sahi, grappig..maar ook wel sneu natuurlijk maar ze was dus mooi rustig haha!

Lois haar boven tanden (2) zijn door~!!!!!!!!!!!!!!!!
    2 streepjes zie ik, de onderste zijn echt al tandjes haha grappig hoor...

2. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    @ babyr wat heftig allemaal. Wat karine zegt neem ook de tijd voor jezelf en voor je eigen verdriet! Heel lief bedoeld van iedereen maar als je nu niet de tijd neemt voor jezelf komt het straks dubbel hard. En dan gaat voor veel mensen het leven heel snel weer verder terwijl de tijd voor jou nog steeds stil staat. Veel sterkte straks als je naar de plek toe gaat. Dikke knuffel en we denken allemaal aan je!

3. Princess01

Princess01 Niet meer actief

dacht na jullie reacties over dat ik 3 x 210 ml + 7 gaf, laat ik maar even aan de voedingsdeskundige hier op het forum vragen. want dan begin ik te twijfelen he. dat ik teveel geef. haar antw is, dat het advies is om tussen de 700 ml en 800 ml per 24 uur te geven. dus 210ml + 7 is prima om te geven.

maar dan nog, elk kind is anders. wij eten toch ook niet hetzelfde per dag. maar wilde alleen weten of ik nou niet teveel deed.

4. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Linda was vergeten op je te reageren...
    Maar wat rot dat je nu toch wel weer die onzekerheid hebt. jammer dat hij dat zo doet..
    Ja een vast contract zegt ook niet alles maar meer dan dit lijkt mij...vast contract is toch wel heel lekker dus snap dat je enorm baalt! Maar misschien krijg je die op den duur toch wel?? hoop het voor je! Domper weer zeg :(

5. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Rica: gekke over buurvrouw!
    babyr: wil je nogmaals een hele dikke knuffel geven en natuurlijk wat de rest ook zegt; probeer ook aan je rust toe te komen. Heel veel sterkte!!

Werd net gebeld door het KDV dat Yanna het wel goed doet, alleen die oogjes zitten echt steeds dicht. ze adviseerde oogdruppels. Nou gaan we zondag op vakantie, dus ik ga meteen even advies vragen aan de dokter wat wijsheid is...
    maar Yanna houdt zich er dapper onder!

6. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Rica lastig hoor hier geen problemen mee. Maar een vriendin van mij had het ook met haar zoon en zij is toen maar van die kant en klaar papjes gaan geven met smaak zodat hij in ieder geval nog melk binnen kreeg. En als je fruit tot sap maakt vindt ze dat niet lekker?

@Sahi zielig he als ze der iedere keer wakker van worden. Maar wel goed van der dat ze los ging zitten. Der oogjes goed schoonmaken met afgekoeld gekookt water en dan van buiten naar binnen en je kunt er ook een kleine beetje shampoo bij doen

@MBTC wat grapppig leuk bedacht dan

@Meikie gecondoleerd

@Linda wat vervelend zeg van je contract je hoort nu niets anders meer daarover snap de werkgever ook wel een beetje maar voor de werknemers is het echt balen.

@Poookie ja ja meid onze jongens zijn alweer 8 maanden :$ wat vliegt het voorbij he echt niet normaal hoor.

@Karine niet zeuren hoor nog maar 6 weekjes :D hihi duurt dan niet lang meer voordat de zomervakantie begint goed geregeld.

@BabyR wat moet dit toch vreselijk oneerlijk gevoel zijn. Meid doe je tel effe uit en neem je tijd om het effe uit te schreeuwen denk ook aan jezelf hoor. En wat betreft de media die blazen altijd dit soort dingen op. Heel veel sterkte straks bij de plek des onheils dikke knuf van ons

@Rica whahahaha wat een rare buuf hahaha zie het effe voor me. En 2 boventandjes al :p

@Sahi chlooramfenicol druppels vragen werken reinigend

@ll hier niet echt een fijne nacht achter de rug Davey was erg huilerig vanwege die rot hoest weer arm ventje. Uiteindelijk om 3 uur maar tussen ons in gelegd en heeft ie wat geslapen 6 uur weer huilend wakker en om 6.45 maar een flesje gegeven toen tot 8.45 geslapen en nu ligt hij ook weer lekker te slapen.

Wordt der wel onzeker van hoor dat hij iedere keer zo verkouden is en dan met name dat gehoest erbij. Iedere keer als hij hoest gaat ie ook huilen dus het doet nog zeer ook :(. Ik snap gewoon niet waarom hij iedere keer zo ziekjes wordt doe ik wat verkeerd? Gaat er iets niet goed op het KDV (bv tocht) of is hij der gewoon heel erg vatbaar voor. In ieder geval hebben we besloten dat hij deze week niet naar het KDV gaat zodat hij nu eens goed kan gaan herstellen. Maar dit kan je echt heel erg onzeker maken en ook heel veel zorgen geven.

7. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    wherona: Yanna is ook al vanaf begin maart zo verkouden en snotterig, ze gaat vanaf half februari naar het KDV. Volgende week een weekje camperen zal haar vast goed doen! Maar het schijnt er dus bij te horen zeggen ze bij ons...
    Ik ken die onzekerheid wel, zeker sinds vandaag, omdat de leidster het ook al opviel hoe lang ze al snottert.
    ik twijfel of ik wel oogdruppels wil geven, dus even vragen wat de ha zegt...
    in ieder geval bedankt voor je tips!

8. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Sorry voor mijn gespam, maar wil het toch even spuien... ;)
    Huisarts vindt dat ik het even een paar dagen moet aankijken nog, het is pas sinds gisteren. Daar ben ik het wel mee eens, meteen druppels enzo vind ik wel overdreven. Maar dan mag ze dus morgen niet naar het KDV vanwege besmettingsgevaar...
    Dus morgen een halve dag oppas en dan verder thuis werken... En misschien op kantoor, maar dan vraag ik eerst aan mn teamleider of dat mag met een baby erbij... Wel een beetje raar natuurlijk, maar mn administratie loopt achter... of vanavond nog even naar kantoor? Ik denk nog even na...
    Dus Yanna heeft 2 weken om dr virus/bacterie uit dr lijf te werken en hopelijk is het dan een keer klaar. een weekje camperen zal dr ook goed doen hoop ik

9. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Meiden, kom even zeuren hoor;).
    Net even nageteld, van de 26 incl mij zelf, hebben er nu 21 betaald. Doordat niet iedereen zijn naam of forumnaam er op heeft gezet, heb ik geen idee wie er nog niet betaald hebben en heb op eerlijk te zijn ook niet zoveel zin om dit allemaal uit te zoeken. Dus is er nog iemand die niet betaald heeft?

Ps. Prutsje, je hebt te veel betaald, gul hoor;) 0,30 cent hihih.

Zo nu even terug lezen en hopelijk reageren, kom er steeds niet echt aan toe.

10. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Geslacht, wij hadden ons voorgenomen om ons te laten verwassen, maar met 16 weken een pret echo gedaan, omdat mijn vriend er bij de eerste x niet bij kon zijn en toen op de reis er na toe toch besloten om het geslacht te willen weten. Trots toen mijn vriend hoorde dat het jongentje werd hahah geweldig, dat gezicht vergeet ik nooit weer!

Sahi, douche ook eigenlijk nooit met L. hoor, de keren dat we het proberen is het huilen, hij vind dr niks aan. En hij vind het badderen zo leuk, dus gaan we lekker samen in bad.

Toetjes, ik geef L. niet vaak een toetje, hij krijgt soms wat geitenyoghurt, maar de fles zit er ook vrij vlot achteraan, dus lijkt me wat overbodig.

Princess, volgens mij is dat niet teveel hoor 210/7, is de 'officiele' max niet 750cc?
    Heb wel eens gehoord, dat je eigenlijk niet meer dan 200cc per x mag aanbieden, maar ach er mogen wel meer dingen nietv toch;)
    Hahahah moest ook erg lachen om Heidi. Ook echt niet mijn smaak.

Sahi, super he dat zitten. L. is ook echt een zittertje, hij vind het geweldig. Hmmm, ben benieuwd wat de huisarts zegt van dr verkoudheid en schilferige huidje.
    L. heeft dit ook constant, ene moment zit zn gezicht helemaal onder de rode/vlekkerige bultjes, schilfertjes etc en andere moment is alles weer weg.

Karine, jou verlof nu dus ook officieel om! Idd echt snel, weet nog wel dat je zei dat je nog zolang verlof hebt. Heb je dr weer een btje zin in? Leuk dat je beide ventjes het zo goed doen!

Babyr, heftig hoor. Denk dat je het best aan kunt geven hoor, dat je even wat tijd voor je zelf nodig hebt, gewoon aangeven, iedereen zal het begrijpen hoor. En mocht je even van je af willen schrijven, pb me gerust hoor!

Meikie, he bha wat een vervelend nieuws. Sterkte (heb zo'n hekel aan het woord; gecondoleerd).
    Spannend wat betreft je baan, dacht vanmorgen nog aan je.

Guap, hihih geen idee, klinkt niet leuk BV en tandjes;).

Linda, he bha vervelend die onzekerheid hoor.. Je had toch juist laatst positief nieuws gekregen wta betreft je werk?

Rica, L. laat ook veel van de fles staan, soms zo 100 cc. Geef hem dan wel wat extra fruit of wat extra sap.
    Heb het idee dat L. de flessen weinig aan vind. hahaha moest zo lachen om je verhaal over de oerbuurvrouw! En al boventandjes hihih hier nog niets te bekennen hoor

Wherona, volgens mij kun je er niks aan doen hoor. Sommige kindjes zijn hier na mijn mening gewoon erg gevoelig voor en dus snel ziek. En als je het niet vertrouwd gewoon een x extra naar de huisarts. Beterschap en snap je onzekerheid heel goed!

Hier gaat alles goed. L. heeft vannacht helemaal doorgeslapen, zonder 1x speen *Trots* :D. Hij is erg gezellig, wel een lekker drift kikkertje, maar dat zal zn karaktertje wel zijn. Paps was vroeger net zo;)

Vanmorgen eerste werkdag gehad, zal erg wennen worden. Kan nog niet zeggen of dit mijn droombaan is, maar moet er eerst maar weer eens inkomen. In elk geval leuk om totaal iets anders te doen en uit de dagelijkse sleur te zijn.

11. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    rrianne, ik heb wel betaald toch?

Ik had mn naam er niet bij gezet, ik denk dat weet je wel via FB..

12. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ik had mn naam er dacht ik wel bijgezet...toch?? Ik ga morgen nog even voor je checken wat ik als info erbij had.
    Ik heb wel betaald en naar mijn weten is het wel verzonden maargoed als er niet is betaald door mij of wie dan ook vind ik het wel netjes dat dit alsnog gebeurt!!

13. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @rianne, vervelend dat nog niet iedereen betaald had. mn voorletters zijn mbtc dus dat is makkelijk terug te vinden.

@verkouden zijn, j heeft t elke keer te pakken als ze een dag bij mn schoonouders zijn geweest als mn neefje en nichtje er ook zijn. is nu al bijna 2 weken goed verkouden. snot loopt er aan alle kanten uit hoest slijm op. al 2x bij ha geweest maar ze is toch schoon. als ze hoest stikt ze soms in der slijm. zo erg en zielig. durf niet even weg te lopen als ze zo aan t hoesten is! heb nu druppels van vsm gekocht voor vastzittende hoest weet niet of t helpt en neusspray maar dat vind ze echt vreselijk elke keer weer strijd om dat er in te doen.

14. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Rianne ik heb volgens mij ook betaald ik zal morgen avond ff kijken

15. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @BabyR, gecondoleerd meid. Wat vreselijk nieuws. Heel veel sterkte. Ik hoop dat je nog tijd voor jezelf kunt vinden om dit alles te verwerken. Heel veel sterkte met je tekst.

@meikie, ook jij gecondoleerd. Wat vervelend. Maar wel goed nieuws dat je gesprek goed ging.

@guap, hier had ze al vroeg tandjes, met 4,5 maand. Dit ging prima. Alleen heel enkel wou ze nog wel eens per ongeluk bijten. Maar zolang ze goed toehapt hoeft er niks aan de hand te zijn. Ik moest helaas stoppen met bv omdat ik niks meer had. Maar heb het vol kunnen houden tot een half jaar. Dus sowieso al petje af.

@Rica, ook al de bovenste 2 tandjes zo knap he. Hier zijn ze nog ver te zoeken. Misschien wou ze daarom niet drinken…. Je buurvrouw spoort inderdaad lang niet.

@princess, Ik geef ’s ochtends en ’s avonds ook 210+7 alleen middags vaak 180+6. Maar wel HA en geen standaard.

@karine, Jeetje wat heerlijk om pas over 6 weekjes weer te hoeven beginnen.

@wherona, Je doet niks verkeerd meid. Je doet het gewoon super. Hier ook een meisje hoor die van begin af aan al snotterig is. Maar nu ook erg hoesten. Ze wil de hele tijd dat ze slaapt op haar zijde slapen. Heb wel het idee dat dit werkt (minder druk op de longen?)

@sahi, Heb je nog wat kunnen regelen? Beterschap met je meisje. Mirthe had ook een droge huid alleen op de romper van het lichaam. Heb nu een vaseline zalf gegeven. Dit werkt super.

@Rrianne, Fijn dat het werk voor vandaag beviel en dat je idd uit je sleur komt. Ik hoop dat het leuker wordt voor je. Komt vanzelf.

Nou dames heb even in etappes gereageerd. Ben vanochtend begonnen. Moest toen werken en nu eindelijk af kunnen maken, tussen het eten, badderen en de buurvrouw door :D.

Hier gaat het al beter. Gister lekker thuis gebleven bij haar en er niet uit geweest. Maar maar goed ook. Ze was er nog niet helemaal. Ze heeft lekker geslapen dus kon ik mooi door het huis heen. Van boven tot onder alles weer schoon. Heerlijk. Wel in etappes maar dat maakt niet uit. Ze had gister nog wel verhoging maar niet schrikbarend hoog. Vanmiddag heeft m’n moeder opgepast. Ze veel gehuild zei ze. Denk echt moeheid. Dus gegeten en daarna nog even op bed. Ze lag heerlijk op haar zij te slapen. Ze heeft geslapen tot 8. Toen in bad en de fles. Nu is ze knock out.

16. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    rrianne: ik ben K Fijma e/o JEP Janssen. En ik weet heel zeker dat ik betaald heb ;)

voor de rest iedereen gelezen, thnx voor de reacties op de verkoudheid!

zo, hier nog even een was doen en dan op bed. Morgen dankzij Yanna's oogjes een halve ochtend :p En dan pas 's avonds weer even een paar uurtjes werken en dan vakantie!!! :D

17. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Blegh meiden ik zit er echt ff doorheen.. ik weet gewoon niet wat ik zonder haar moet..
    Ik mis haar zo :(
    Wil haar zo graag vast pakken en knuffelen.

Sorry dat ik niet op jullie reageer, ff ego.

18. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    de rijdende rechter, peoh wordt gewoon bang van haar!! die heeft ze volgens mij niet helemaal koek koek :)

19. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Rianne, zet anders de lijst met dames waarvan je niet zeker weet of ze hebben betaald op het forum. Dan kunne. Zij per pb aan je laten weten wie ze in het echt zijn. En anders moet je het zeggen, dan verdelen we het bedrag dat nog open staat. Jij moet daar niet voor opdraaien.

BabyR, heel erg gecondoleerd. Ik snap dat je er helemaal doorheen zit, wat vreselijk. Ik hoorde het ook op het radio-nieuws vanmiddag.

Wij hebben een heerlijk weekendje weg gehad. Zondag lekker gewandeld en gisteren een geweldige Efteling-dag. Timo deed het super bij oma en oma heeft genoten. Al was ze gesloopt toen we hem kwamen halen...

Wij nemen het ervan en gaan morgen weer op pad naar mijn vader in Frankrijk. Gaan morgenavond al rijden zodat we niet 700 km achtereen hoeven te rijden met ons ventje. Mijn vader heeft Timo niet meer gezien sinds begin februari, dus die is heel benieuwd.

Verder, alles gelezen, maar weet het niet allemaal meer.

Meikie, doe mij maar even afval-pauze. Ik pak het over een tijdje weer op. En jij ook gecondoleerd met je oom.

Flessen, hier ook 3 flessen van 210+7. Geen probleem toch?

Rica, die is echt helemaal wappie van de rijdende rechter!

20. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    jaaaa erg he....het zou je buurvrouw maar zijn. Die mensen hebben hun zoon verloren en dan zulke uitspraken doen. pff valt me mee dat ze elkaar nog niet in de haren zijn gevlogen zeg!

en ik ben het met je eens ;)
    zet de namen anders even hier neer dan kun je het zo nagaan. Ik vind ook niet dat jij daar voor hoeft op te draaien, beetje jammer eigelijk :) maar misschien is er wel iets niet goed gegaan en weet diegene dat niet.
    Hoeveel mis je nog???

Deel Deze Pagina