Oktober 2011 mama's! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Meikie, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Meiden,
    Hier verder niet echt nieuws. Heb alles wel gelezen maar reageer morgen wel weer ff. Heb er nu ff geen puf voor.

Mirthe vanochtend naar go geweest. Ze is heel lief geweest, maar ook go zei dat ze er nog niet helemaal was. Ze heeft veel geslapen. Misschien ook tandjes maar zie niks. Ze heeft gelukkig geen verhoging meer. Maar ze hoest nog wel aardig en het snot loopt uit de neus :D.

Voor morgen niks bijzonders op de planning en vrijdag moet ik gewoon weer werken. Dus hier niet echt vakantie. Kan het geld ook wel gebruiken heb een leuke rekening van de belastingdienst gekregen van de zorgtoeslag over 2010:x:x:x:x:x. Gaat weer een maand werken voor niks:x:x. Kan hier zo kwaad om worden he.

Maar ga zo op bed. Ben bekaf. Heb Mirthe pap gegeven dus hopelijk slaapt ze een beetje uit. Trusten.

BabyR, je kunt hier altijd je verhaal kwijt. Mag ook via PB. Sterkte meid, en ik snap het helemaal dat je nog graag die ene knuffel wilt hebben. Misschien net dat laatste stukje wat je mist om dat laatste gaatje verdriet te vullen om zo afscheid te nemen. Dikke knuffel meid.

2. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Karine, beterschap voor jullie allemaal!

Sahi, heerlijk geniet van je vakantie.

Princess, duim voor je dat ze lekker door slaapt.

Meikie, jep! Heel onhandig. Heb er ook nog niet zo'n goed gevoel bij. Ben eigenlijk helemaal niet enthousiast, nu weet ik niet of ik nu gewoon niet de juiste keus heb gemaakt wat betreft mijn carriereswitch;) of dat ik het gewoon even de tijd moet geven om te wennen. Spannend wat betreft je gesprek. Ik weet niet zo goed wta je nu doet?

L. vanavond met een zetpilletje op bed, ben benieuwd hoe het gaat. Is eigenlijk de eerste echte x dat hij echt ziek is en hierdoor ook echt de hele dag erg huilerig is. De keren dat hij koortsig was kwam door de prikjes. Vind hem nu dus wel extra zielig hoor hihih. Maargoed hoort er natuurlijk ook bij.

3. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Hey dames hoe is het daar bij jullie?
    Hier een rustige maar vroege ochtend. M was op 6 uur al wakker. Dus eerst een paar keer heen voor de speen. Uiteindelijk bij ons in bed genomen. Na wat jengelen is ze gelukkig nog in slaap gevallen tot 9 uur. Dus pap gegeven en nou ligt ze alweer een uur te slapen. Ook manlief heeft heerlijk uitgeslapen.

Voor de rest niks op de planning. Lekker lui zijn. Zal ff hapjes voor in de vriezer voor haar maken.

Ff wat anders een vriendin is hoog zwanger en heeft vannacht in de voorweeën gezeten. Dus dit kan niet lang meer duren. Hoop zo voor haar dat ze snel mag bevallen. Ze is namelijk vrij klein en smal en heeft een toeter van een buik. Dus zit lekker in spanning te wachten.

Fijne dag allemaal. Rustig zo hoor hier.

4. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Ow Rrianne hoe is het vannacht gegaan?

5. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Hey meiden

@Karine beterschap hopelijk gaat het vandaag weer wat beter

@Rianne jij ook nog steeds een niet fit kindje :( inderdaad zo zielig om te zien.

@Dolfijnjes wel fijn dat het goed is gegaan bij de go. Fijn zeg de belastingdienst :x

@Meikie heftig he dan zulke nachten en ook nog eens moeten werken wel superspannend woensdag ben benieuwd wat je der van vindt

@Vaneke gelefi met je afvalrace goed gedaan hoor.

@ll wat een hoop zieke kindjes en mama's weer bah zit het weer in de lucht ofzo ;) iig niet leuk laat de lente/zomer nu maar eens komen he.

Hier ook weer een behoorlijke nacht achter de rug maar vanochtend bij me in bed genomen en toch nog tot 9.30 geslapen dus wel weer effe bij kunnen tanken. Tot nu gaat het wel redelijk met hem hoest en snottert nog wel maar volgens mij wel een stuk minder dan gisteren maar goed het is nog vroeg dus we zullen niet al te hard juichen.

Heb wel een lekker lang weekend :D maar volgens mij zit het weer niet mee en weet ook niet echt of het verstandig is om met die jongen naar buiten te gaan. Gaan jullie gewoon naar buiten als ze zo verkouden zijn?

6. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Goedemiddag meiden,
    hier gelukkig een redelijke nacht gehad.
    Jordy wel vroeg wakker, dus nog even bij ons in bed en toen toch nog geslapen tot 9.00 uur. Nu zit ie lekker te spelen in zijn stoel :)

@ Wherona, met dit weer is het juist goed om naar buiten te gaan. Bij nat vochtig weer is jet niet handig met een verkouden kindje. Vooral niet te veel binnen blijven zitten, ze worden namelijk niet verkouden van kou oid. Maar echt van een virus/bacterie ;)

@ Rrianne, ik zit nu in de gehandicaptenzorg. En jij? Ik ben ook erg benieuwd naar woensdag. Heb inmiddels trouwens ook nog gesolliciteerd bij een andere thuiszorg organisatie...... Die belde gisteren al of ik ook interesse heb in werken in kleinschalig wonen met ouderen.... Uhm nee eigenlijk niet....

Nou nu even lekker spelen met die kleine en dan straks werken. Tot later meiden!!!

7. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    oke bedankt dan gaan we zo maar eens lekker wandelen

8. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Hey meiden,

Hier gaat het weer goed. Beide weer beter. Micah nog geen tandje, ach.. komt vanzelf... Micah is nu wel weer heel zijn ritme en schema aan het omgooien; hij slaapt ineens 1,5 uur in de ochtend en ruim een uur in de middag :$
    Dus weer even aftasten hier...
    Vandaag weinig doen, vanavond naar vriendin. We gaan samen de taart voor Ryano z'n verjaardag maken :)
    Fijne donderdag!

9. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Ow.. Ik pas trouwens morgen de babylijst weer aan, dus als iemand nog gegevens heeft... Graag een PB'tje deze kant op ;)

10. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Hoi,

Wat een weertje zeg. Ja kom er laat achter, lag te slapen na m'n nachtdienst. Was weinig te beleven vannacht, nog twee te gaan en dan dinsdag pas weer werken.

Zitten jullie kindjes al in de kinderstoel of nog in de wipstoel?

Veel kindjes vroeg wakker dus, hier ook eentje.

@ karine, willen wel een foto van de taart zien natuurlijk :)

@ EB, zal het wel gemist hebben maar hoe was jullie nachtje samen weg met Moederdag?

Ik kreeg voor Moederdag een fietsstoeltje. Zo lief.

11. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Dolfijnjes, lief dat je het vraagt, zie hieronder;). Lekker zo'n luierdagje he! Kan daar altijd wel van genieten.

Wherona, hopelijk is dit het begin en knapt hij gauw op. Hier gaan we ook gewoon naar buiten hoor, lekker inpakken en even de frisse lucht in.

Meikie, ik zit op de woonzorgappartementen, soort thuiszorg. Had ook gehoopt op lekker veel afwisseling en veel verpleegkundige handelingen, maar lijkt er op dat er eigenlijk niet tot wienig is. Lijkt het werken met ouderen je niks of gewoon het kleinschalige niet?

Karine, hihi lekker hoor, ineens een wat langere slaper. L. slaapt de laatste tijd overdag ook steeds vaker wat langer. Daar geniet ik stiekem dan wel even van hoor. Wanneer is R. jarig?

Daantje2011, leuk een fietsstoeltje. Moet hier eerst maar eens om een fiets uit.
    L. zit veel in de kinderstoel, de wipstoel hangt hij 's avonds na zn eten in voor de tv. Hahaha maar zit dan 9 van de 10x rechtop en mnr weet tegenwoordig het klittenband los te maken.

Arme ventje nog steeds niet fit, veel wakker vannacht.
    Om 02.15 was hij weer zo warm. Gewoon midden in de nacht temp van 39,4, arm kind. Lekker bij ons bed genomen. Uiteindelijk nog 2 uurtjes in zn eigen bedje geslapen. Om 05.00 de fles, hij had niet veel gegeten gister, deze trok hij ook erg snel leeg. Had dus echt honger. En vanmorgen leek het weer heel wat eigenlijk.
    Hebben een buggy via MP gekocht, de quinny zapp. Daarna nog even op lauwersoog geweest, heerlijk die zeelucht!
    En toen we thuis kwamen met zn allen op bed, was veels te veel lawaaierig buiten, maar heerlijk om even te dutten.
    Zit nu sloom op de bank, voel me ook lang niet fit. Hoop dat het niet doorzet!

12. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hoi lieve meiden,

Ik kom weer eens even om het hoekje gluren..

Lees dat er op dit moment veel mama's en kindjes ziekjes zijn. Hier ook, E.mma heeft sinds gisteren enorm ontstoken ogen...komt erg veel prut uit. Ze is ook erg verkouden de afgelopen anderhalve week. Morgen moet ik toch met haar naar het cb, miss kunnen ze wat voor mij betekenen.

Met S.ofie alles goed! Ze kruipt sinds kort de hele kamer rond en wil al gaan staan :$ Ze laat nu steeds haar yoga-kunstjes aan ons zien..
    Maar straks krijgt ze haar gips grrrr (11 juni) en dan zit dat rotding in de weg, zo sneu.

@fietsstoeltje, hier niet omdat wij een bakfiets hebben waar ze in een schaaltje zit.

@meeting, ik ben er bij de 23e!!!!!!!!!! Hoe laat enzo of krijgen we dat nog te horen???

@babyr, las op fb het vreselijke nieuws van je vriendinnetje...nogmaals heel veel sterkte...:(

@karine, jaaaaa ik ben ook erg benieuwd naar het resultaat......fotooooooo als het af is graag! :D

Drukke dagen voor de boeg....morgen op visite, zaterdag naar kinderboerderij geertje aansluitend pannenkoeken eten :p en zondag weer op visite bij mij zusje...pfff

Okee girls, ik moet het avondeten gaan voorbereiden....

Tot later!!!!!

13. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Daantje: Wat leuk, een fietsstoeltje voor moederdag!
    Ja, ik zal de foto van de taart spammen ;)

@ Rrianne: Ryano wordt op 28 mei alweer 4 jaar!

@ Waterlelie: Jeetje... Wat gaat S.ofie snel!! Cool!! En alvast veel plezier dit leuke, drukke weekend :)

14. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Hier ben ik ook weer.
    Heb een lange tijd geen zijn gehad om te posten.
    Gewoon met te veel bezig geweest.

Ben er nu weer bij, miste jullie nl.

15. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    zo allemaal, verjaardagsvisite is weer weg, het was gezellig.
    De buurvrouw was hoogzwanger en toen de eerste visite kwam bij ons, reed er een kraamzorg auto achter ze aan. En toen nog 1 en een verloskundige auto. En daarna een ambulance.
    Bij het uitzwaaien van de vroege visite eens gevraagd want de verse papa stond buiten, ze hebben een zoon! Wat een commotie, heel de straat in rep en roer.
    De ambulance was er voor de zekerheid, omdat ze twijfelden of ze thuis mocht blijven, maar het is goed gegaan en ze is lekker thuis.

Verder goed verwend en leuke dag gehad.

Yanna is enorm aan het rommelen. Heeft wel 4 flessen op, maar wilde vanmorgen en vanmiddag brood, om 13u al 3 flessen op, dus 's middags maar weer fruit en een broodje aangeboden, vanavond groente en toen pas om 20u weer een fles.
    dus even zien wat ze de komende dagen doet, maar het is ineens hard zoeken naar wat ze allemaal hebben wil. Maar komt goed, gewoon toch maar beginnen met brood...

morgen inpakken alvast :)

16. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @Wherona, wij zijn niet naar buiten geweest. We hebben lekker lui op de bank gezeten. Op zich leek het me wel lekker.

@beebs, toch nog kinderen die aan het spoken zijn nachts. Maar wel lekker hebben uitgeslapen.

@meikie, werkse.

@karine, hoe is de taart? Is hij geslaagd? Ben erg benieuwd naar de foto.

@Daantje, met pap soms lekker in de wipstoel maar grotendeels in de tafelstoel. Ze wil haar nog wel eens afzetten en dan gaat de rugleuning naar achter. Dus dan ligt ze plat. Wat leuk een fietsstoel. Ik wil binnenkort ook kijken.

@Rrianne, Och die schat. Lekker bij je houden hoor. Ik heb Mirthe ook een nacht tussen ons in gehad. Ik vind als ze zo ziek dan mag dat gerust. Er hangt idd een virus in de lucht hoor steeds meer om me heen. Laat hem goed drinken en het kan wel 2 á 3 dagen duren. Wat leuk ff een lekker dagje weg. Heerlijk uitwaaien. En geslaagd voor een quini zapp. Wou deze ook graag maar kon voor 5 euro een mac laren krijgen. Maar stiekem zit ik er nog wel aan te denken. Vind die lijnen mooier.

@waterlelie, leuke dagen voor de boeg. En joepie, je bent erbij de 23e.

@av, welcome back

@sahi, wat leuk dat ze op deze dag is bevallen van een zoon en dat alles toch nog goed is gegaan. Fijn dat je een geslaagde dag hebt gehad. Kan dan een hoop drukte op leveren een verjaardag en bevalling.

@hier, ook hier lekker aan het bankhangen geweest. Ik mocht vanmiddag nog even bij slapen. Heerlijk maar had het ook wel nodig. Toen nog even aan het kokkerellen geweest voor hapjes in de vriezer. Nu op bed want het is weer veel te laat. Morgen weer de hele dag werken.

17. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Nou meiden wat een nacht zeg......
    Gisteren was ik aan het werk en toen belde mijn vriend al dat Jordy alleen maar aan het huilen was en hij het idee had dat er echt wat was met hem. Dus ik naar huis en inderdaad niet stil te krijgen en echt heel zielig huilen. Uiteindelijk gebadderd, hij had geen koorts en na een papfles viel hij toch in slaap. Dus ik weer terug naar mijn werk alles even afgemaakt.
    Toen we naar bed gingen was Jordy al erg onrustig, iedere keer wakker worden, huilen mopperen. Dat ging de hele nacht zo'n beetje ieder half uur zo door. Dus toen was ik er rond 4.00 uur klaar mee ik haalde hem helemaal heet uit bed... Voelde me gelijk al schuldig...
    Hij had dus een flinke poepbroek en toen ik hem ging tempen had hij 39.....
    Dus toch maar even hap gebeld, ook ivm zijn niertjes. Dus daarheen gegaan echt een hork van een vent. Ik moest hem in de kno greep houden en hij moest maar weten dat ik de baas ben....:x
    Maar hij kon niks ontdekken, dus wij weer naar huis. Hier heeft Jordy nog even in de maxicosi geslapen en toen hij wakker was hebben we een plaszakje geplakt om zijn plasje op te vangen om te checken. Net dus onze ha gebeld die is op vakantie en nu dus naar de vervanger om 9.30 uur. Die willen hem toch nog even zelf zien, zeker omdat ik aangaf dat die ander zo'n hork was....

Ik heb me maar ziek gemeld vandaag.... Vond het niet leuk voor mijn collega, maar heb zelf ook niks geslapen dus dan werken is ook niet echt een optie toch??? :)

Zo dat ben ik ook weer even kwijt.....
    Ik ga even hangen op de bank, kan vandaag denk ik niet veel meer....:)

18. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Sahi, was je jarig? Alsnog gefeliciteerd!
    Leuk, mijn vriendin is vorige week bevallen van een meisje, het rommelde al dagen en uiteindelijk in een dik uur bevallen, super snel!

Dolfijnjes, het is nu de 3e nacht dat hij flink koortsig is. Vind het wel wat eng worden nu, vannacht weer 39,7. Hij slaapt zo slecht. Mijn vriend is rechtop met hem in bed gaan slapen. Toen heeft hij uit eindelijk van half 5 tot 8 geslapen.

Meikie, aaaah sneu. J. dus ook ziek. Hou je ons even op de hoogte?

L. heeft nu al 3 nachten flinke koorts. Vannacht weer 39,7.
    Overdag is hij opzich redelijk te pas, drinkt en eet prima. Maar tegen de avond gaat het weer mis.

19. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Nou net bij de ha geweest en deze had gelijk zoiets van korte metten zeker met de hoge koorts van vannacht en rode oren (licht ontstoken). Nu hebben we een puffer gehad, en antibiotica en moeten over een paar dagen terug komen. Hopen dat hij snel opknapt. Nu is hij idd vrolijk, maar hij heeft ook pcm gehad dus voelt zich nu ook lekkerder. Nu gaat ie even lekker naar bed....

@Rrianne, kan je vandaag niet nog even naar je ha? Of ben je daar klaar mee? Die koorts is echt wel hoog en dat al een paar nachten.... Is hij ook benauwd?

20. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @waterlelie jeetje wat gaat S. hard zeg wel onwijs balen dan he dat gipsbroekje maar wie weet verbaast ze je nog

@Sahi druk daggie achter de boeg en gefeli met je buuf

@Dolfijnjes ook heerlijk bankhangen en fijn dat je effe hebt bij kunnen slapen doet een mens goed dan he. Ik ben wel nog effe lekker naar buiten geweest en zag dat Davey der ook wel aan toe was.

@Meikie jeetje wat een toestand allemaal zeg, fijn dat deze ha er wel serieus mee om is gegaan en hopelijk knapt ie gauw weer op.

@Rianne misschien effe met de ha overleggen?

@l hier een heerlijke nacht gehad (sorry) Davey viel gisteren om 7 uur in de wagen in slaap heb hem om 22.00 maar eruit gehaald en een fles gegeven en toen heeft ie dus de hele nacht rustig liggen slapen en vanochtend na 7 uur fles tot 9.30 wat een luxe mijn energiemeter is weer opgeladen voor de komende dagen. Wel drinkt ie best weinig momenteel alls ik alles bij elkaar optel komt ie maar net aan de 500cc per dag dus effe goed in de gaten houden.

@lle zieke kindjes heel veel beterschap zijn der best wel veel nu zo zielig laat die virus maar gauw overwaaien.

Deel Deze Pagina