@ wherona hier ook nog geen kruipend jongetje hoor ofzo. Maak me daar ook echt niet druk om. Vind het stiekem ook wel lekker hoef er nog niet achter aan te rennen haha. Alles op zijn tijd. G.ijs eet ook bijvoorbeeld pas sinds een week echt goed boterhammetjes terwijl er al veel zijn die al weken brood eten. Rn dan nog ben ik hier drie kwartier bezig met 1 sneetje. Komt allemaal vanzelf wel toch? Zolang hij lekker tevreden mannetje is vind ik het ook wel prima.
Hé, zitten in de auto terug naar huis. Kan niet teveel typen, dan word ik wagenziek. Heenreis was pittig, Timo sliep nauwelijks. Nu terug zit ik bij hem achterin en kan ik hem vermaken, sapflesjes aangeven, broodjes voeren etc. Werkt stukken beter. Ook nu al in totaal 3 uur geslapen, omdat ik hem achterin goed in slaap kon helpen. Succes dus! We hebben het heerlijk gehad. Later meer!
Hey ladies, sorry dat jullie zo lang niet van me horen. Ik krijg het gewoon niet geregeld. Ik blijf gewoon mijn best doen, maar ik denk niet dat het me ooit gaat lukken jullie te kunnen volgen en op iedereen reageren. @wherona, hier ook nog geen kruipen zitten of staan. Meneertje kan alleen nog maar op zijn buik en terug draaien. That's it. Maar zoals linda al zegt, is wel lekker rustig . @hier, mooi weer geweest vandaag maar nu zit ik weer opgesloten op mijn kamer met de rolluiken omlaag want het onweert en ben er doodsbang voor. @all hebben jullie nog wat gehoord van s. andra en t.hijs? Ik las dat er al een man had gezegd dat hij al wel een baby wilde. Ik ben echt eens benieuwd wie er de eerste zal zijn hier die weer met baby nieuws komt!! Hier had manlief ook laatst zo een leuke opmerking maar wij houden het toch maar bij twee . @Elisabethbas, inmiddels alweer thuis en alles aan het uitpakken? Fijn dat het op de terugreis zo goed ging. Waar ben je geweest? Ik heb dat gemist geloof ik.... Fijne zondag nog allemaal en tot gauw weer (L)
Nou ben mijn bankrekening even na gelopen ivm het geld van T. zn knuffels. Deze namen zijn voor mij nog onbekend?
Sahi, klein dan weer he! Heel veel plz, geniet ervan en tot volgende week! Karine, heerlijk als kids zo lekker enthousiast zijn Oom wrsch ook helemaal trots?! Dolfijnjes, nee hij sliep overdag niet meer, was wel wat sneller moe, maar deed meer hazeslaapjes. 30 uur is ook veel te veel. Ga nu tussen de 18 en 20 uur werken, heerlijk! M. inmiddels ook weer helemaal opgeknapt? Linda, he bha regen? Het was hier heerlijk. Hele dag in de tuin bezig geweest. Wherona, kan me wel voorstellen dat je dr stiekem toch wat druk om maakt, maar echt het komt vanzelf hoor. Wij hebben nu een jongentje op het kdv die erg traag is met alles, met 10 mnd kon hij alleen nog draaien van rug naar buik, niet terug. Inmiddels is hij bijna een jaar en hij maakt me nu toch een inhaalslag, kan ineens zitten, kruipen, staan, beide kanten op rollen en zich op trekken. Dus het zegt helemaal niks. Kids die bv nu al kunnen staan, wil helemaal niet zeggen dat die bv eerder kunnen lopen dan jou D. Eb, wat heerlijk dat jullie zo hebben genoten~! T. 2e vakantie alweer. Supermom, leuk dat je weer even mee komt kletsen. Hoe is het met jou en jullie kleine N? Hier een lekker weekend achter de rug, veel gedaan, wat geeft dat toch een lekker voldaan gevoel! Vanmiddag in de tuin bezig geweest, alles is eruit, nu bedenken hoe we hem opnieuw in gaan richten. Net lekker cake gebakken, appel met kaneel. Het ruikt hier al lekker. En L. heeft weer 2 nachten zo goed als doorgeslapen.
Heb mijn handen weer vol met N. F. was uit logeren, en elke keer daarna is hij dan echt net een opstandige puber. Echt haalt het bloed onder je nagels vandaan! Wie heeft er nog meer zo'n ventje van 3, 3,5 jaar? en tips? Pffff, net of ik hem helemaal opnieuw moet opvoeden! Rrianne, lekker zeg, ook mijn 2 favoriete dingen om te doen: tuinieren en bakken! heerlijk! (en dankjewel) Wherona, elk kind is anders, die van mij zijn motorisch wel heel snel, maar daarentegen duurde het in verhouding lang voordat F. ging praten. Vaak zie je dat ze in het ene sneller zijn dan in het andere, en het schijnt dat die dingen vaak niet tegelijk opgaan. Maak je er dus niet druk om! Supermom, mij lukt het ook zeker niet vaak om uitgebreid op iedereen te reageren, en dat wordt alleen maar erger, nu ik steeds meer mijn handen vol heb aan N. Je bent altijd welkom hier, en we zullen altijd graag van je horen!!! Trouwens wij denken er nog even over, we willen wel graag een derde, maar iig nu nog even niet, en misschien komt het er wel helemaal niet meer van. Want eerlijk gezegd vind ik het al behoorlijk druk nu! EB, wat fijn dat het zo heerlijk is geweest, ben benieuwd naar je verhaal! Nou hier inmiddels zodanig afgevallen, dat ik nog maar één broek pas, dus afgelopen vrijdag gaan shoppen en supergoed geslaagd in een tweedehandswinkel. Gelijk toen ik thuiskwam mijn eigen kast uitgemest en alles in maat 44 eruit gehaald, dat kan ik ook via die winkel laten verkopen. Maar ik dacht: misschien zijn er hier nog dames die misschien interesse erin hebben? PB me dan, dan zal ik wat foto's maken en naar jullie sturen. Nou ik duik vroeg in mijn nestje, had ook deze week voor het eerst mijn M'tje, dus ben er erg moe van.... iemand ook nog tips voor anticonceptie waar je niet ongesteld van wordt (maar geen spiraal)?
@rianne, misschien van de mensen die je onbekend zijn een privebericht sturen? @optrekken, gaat wel erg snel hoor. gelukkig heeft ze t nog niet helemaal door! maak me wel zorgen om t bedje. dat kan niet verder naar beneden. ik en mn broertjes en zusje hebben er allemaal gemiddeld 3 jaar in geslapen en zijn er nog nooit uitgevallen. wel geklommen haha! (met slaapjas en al!) @wherona, idd ieder kind heeft zn eigen ritme. de een gaat eerst grofe motoriek ontdekken en de ander eerst de fijne. andere doen het weer om en om. vind t wel erg opvallend dat alle kindjes van mn cursus vroeg waren met optrekken enz (allemaal rond 7/8 maanden). misschien zit er hier in de omgeving iets in het water en gaat t net niet tot zandvoort @hier, pff beetje depri. zijn vrijdag bij hypotheker geweest voor info over huis verkopen. gingen er al heen met niet te veel verwachtingen maar zijn met nog minder verwachtigen thuis gekomen. t beste is als we voor 1 jan 2013 ons huis hebben verkocht en al een nieuwe hebben gekocht. waars vanaf 1 jan 2013 zelf k.k. gaan betalen is echt een hele som! plus dat we geen nieuwe hyp krijgen als we een restschuld overhouden en die niet met eigen middelen kunnen ophoesten. we zouden tussen de 7 en 10 duizend euro schuld overhouden heeft man berekend nou dat kan ik echt niet zomaar op tafel gooien! makelaar komt 19 juni voor waarde inschatting dan gaan we verder denken. maar ben bang dat we hier straks met 2 kleine kinderen zitten. pff wil zo graag verhuizen! iemand nog interesse ? @een 2e we willen wachten tot feb dan weten we meer over mn contract. en evt huis. maar dat huis laat ons niet tegenhouden daar is wel een oplossing voor. maar wil niet weer thuiszitten vanwege een zwangerschap. maar ben benieuwd wie er als eerste baby nieuws komt melden. mn man zei vandaag wel ben benieuwd hoe de volgende er uit komt te zien en wat voor karakter het heeft. maar daar moet ie toch nog ff geduld voor hebben hoor!! @babyr, hoe is het met je? mooie tekst las ik op facebook.
Wifi op de camping, jeee! En wij maar zeggen dat we niet verslaafd zijn, zitten hier allemaal met de telfoon Yanna deed het geweldig in de auto, vanavond even moeite met slapen, maar dat is niet gek met al die indrukken en drukte om zich heen. Heerlijk hier met een trui aan buiten voor de tent, echt genieten Kom van de week wel weer reageren Wherona: hier ook nog geen kruiopen of iets hoor, alleen rollen. Vind het wel prima
Sahi nee hoor niet verslaafd :) zou ik ook doen!!! Waar zitten jullie op de camping?? Mtbc oh zeg wat balen van jullie huis!!! Zou je niet iets van iemand kunnen lenen dat je het bij u hypotheek opneemt om terug te betalen ( weet niet of dat kan) Rianne wat goed dat je de keus hebt gemaakt voor jezelf je hebt het in ieder geval geprobeerd!!! Wherona alle kinderen doen op eigen tempo en volgens mij kruipen ze meestal rond 8/9 maanden en net wat Mbtc zegt de een doet moteriek heel goed en ander praten!! Onz oudste dochter heeft nooit gekropen die was een billen schuiver maar met negen maand zei ze wel al gericht mama papa baby kleine woorden!! En onze tweede dochter was weer iets sneller met kruipen!!! Guip hier ook een kindje van 3.5 jaar leuk hè dit vind ik echt zo fase dan zijn ze toe aan de basisschool thuis is niks meer goed en ze willen van alles terwijl ze eigenlijk nog iets te klein zijn!!! Hier gaat alles zijn gangetje ik ben nu weer twee weken aan het werk en kan weer goed wennen maar moet wel ff weer in komen met Kids ophalen eten koken en dan zijn ze super hyper!!! Eten en dan na bed brengen dus als ze oP bed liggen ben ik op!!! Vandaag heerlijk lazy sunday gehad niks gedaan heerlijk buiten in de tuin gezeten Kids lekker aan spelen wij lekker genieten!!! Nog twee weken en dan gaan we onze caravan op de camping zetten en dan hele maand juni elk weekend na de camping hopelijk zo mooi weer als vandaag!!!
Hoi meiden, Ben ik ook weer eens! Heb wel alles bijgelezen, helaas niet alles onthouden. BabyR; wat vreselijk!! Gecondoleerd veel sterkte gewenst! Meikie; jij ook gecondoleerd en veel sterkte gewenst! Lullig van je werkgever en collega's! Snap dat niet, maar gebeurd helaas ook regelmatig bij mij op m'n werk! Rrianne; goede keuze van je werk! Hoop dat je meer rust kan vinden zo! Eb; fijn dat jullie het leuk hebben gehad! Lekker dat T. de terugweg wel kon slapen. Sahi; veel plezier op de camping! Rest; sorry als ik jullie vergeten ben!!! Hier; alles z'n gangetje, drukte hoop ik nu voorbij. Maar dat dacht ik vorige week ook.... E. Doet het super! Rolt de hele kamer door, schuift achteruit en ontdekt van alles! Ze probeert ook op handen en knieën maar dat lukt nog niet heel erg. Afgelopen week een paar keer naar 3 flessen, dat pikte ze goed! Maar is nog niet structureel. We kijken gewoon per dag wat ze doet/wil, komt vanzelf en gaat allemaal al hard genoeg!
Ik kom ook even zwaaien ! Lois is beter, ik ben nog wat snotterig maar verder gaat het wel! wil eigelijk slapen maar moet mn ritme weer even oppakken, ben over mn slaap heen! morgen werken...dan drie dagen vrij! Naja vrij, dan wacht er wel weer de was op mij!! Nou tot snel!
@ rica, hier hetzelfde...probeer ook weer in het normale ritme te komen na een reeks nachten. Hmm lukt nog niet helemaal. @ EB, waar ben je heen geweest. Vroeg me al af of er iets met je aan de hand was. @ de rest, m'n iPad heeft het weer begeven (tja is ook al 6 hele maanden oud grr) dus ik kan niet makkelijk reageren. Ik lees met jullie mee en hoop dat ik snel weer gezellig mee kan kletsen. @ babynieuws, ik gok op rica of sahi. Geen idee waarom haha. Hier nog gen idee of er een tweede gaat komen. Verder weinig nieuws. Merk dat ik nog meer van F geniet en ik dacht echt dat ik al maximaal aan het genieten was. Het is zo'n pretletter, giert het de hele dag uit van het lachen en lacht ook om dr eigen "grapjes". We liggen helemaal dubbel om haar. Zit sinds drie dagen in het buggydeel en niet meer in de reiswieg. Ze vindt het geweldig. Had nog zeker een maand in de reiswieg gepast, maar papa bleef zo zeuren dat ik maar toe heb gegeven. Weer een stapje naar het "baby-af" zijn snif. Slaap lekker!
Daantje; datzelfde heb ik ook! Kan uren naar haar kijken en zwijgend genieten! Heerlijk is dat hè. Nu in de buggy zit, ja dan worden ze ook weer groot! Maar het brengt ook weer leuke dingen met zich mee. Hoe kan je iPad het hebben begeven??
Goedemorgen! Eerst: @ BabyR: Heeeeeel veel sterkte vandaag meis!!! Het zal een zware dag worden, maar vast een mooi en waardig afscheid van je vriendin! *knufffff* @ Meikie: Ook jij sterkte gewenst vandaag op de begrafenis van je oom! Dan: Straks reageer ik op iedereen. Nu de boys aankleden, want Micah mag zo een ochtend wennen op het KDV
Babyr, ook ik wil je vandaag heel veel sterkte toewensen, hele dikke knuff. Meikie, ook voor jou sterkte, knuff.
BabyR en Meikie, veel sterkte vandaag. Daantje, wij waren bij mijn vader in normandië, die woont daar.
Hey meiden, wij zijn nu onderweg naar de begravenis. Er belde gisteren een lieve collega die het allemaal zo idioot vond en zei ging mijn dienst draaien. Vind het zo lief van haar!!! Nu dus onderweg naar doetichem, ruim 1,5 uur rijden met ws de nodige file..... @ Babynieuws, ik gok eerder op vaneke eigenlijk.... @ Guap, lekker hoor shoppen en je kast uitruimen. Heb je een pb gestuurd! @ Wherona, Jordy gaat gelukkig weer beter. Geen koorts meer alleen nog slijmvorming, maar dit kan hij goed weghoesten. Gisteren zat hij ook wat meer met zijn handjes bij zijn oortjes. Dus hoop dat van de week die oorontsteking over is..... Nou ik ga maar even een tijdschrift lezen ofzo.... Ik heb alles wel gelezen hoor meiden, maar even weinig fut om te reageren....