@mama05, nee helaas niet. mn ouders hebben 3x niets en mn schoonouders vinden dat we onze eigen sores maar moeten oplossen. vroeger moest je ook eigen geld hebben dus sparen maar. zou wel een jaar bij hun kunnen wonen om zo af te lossen maar dat ga ik echt niet doen!
Babynieuws, in plaats van te gokken... IS ER AL IEMAND BEZIG??? Wij nog niet, moet er nu nog even niet aan denken weer zwanger te zijn en weer zo'n klein, hopeloos wezentje te hebben. Over een paar maanden praten we verder, wil ook niet teveel tijd ertussen, als ik mag kiezen. Wat ik niet mag natuurlijk, maar toch... Dat Timo kan tijgeren, geeft ons juist heel veel rust omdat hij zichzelf echt tijden kan vermaken. Alleen had hij vanochtend de bakjes van de poezen ontdekt... Natte vloer maar gelukkig geen brokjes in zijn mond.
@Wherona nee wij zijn in december nog geweest ivm groei op aanraden van cb maar we hoefden niet weer te komen... Moet D nog naar de KA? Enne Stijn doet ook nog bijna niks hoor, op zitten na (zelfs niet rollen), dus zo erg loopt D ook niet achter Onze kids zijn gewoon wat luier dan de rest haha. @ BabyR en Meikie heel veel sterkte allebei vandaag!!! @ Babynieuws wij voorlopig geen tweede hoor, eerst deze maar opvoeden haha. De bevalling en daarna heeft zoveel impact gehad op mijn lichaam dat ik echt geen tweede wil. Misschien over een paar jaar... Maar zoals ik er nu over denk niet... Hier gister een heerlijke dag gehad, super zonnig, lekker bruin geworden. Stijn heeft voor t eerst kennis gemaakt met gras, en dat vond ie maar wat interessant. Vrienden van ons hebben een mega tuin, daar heeft ie heerlijk in 't gras gezeten en gelegen. Vond ie wel erg interessant! Hun fokken/kweken kippen en hadden kuikentjes van een dag oud, vriend van ons had kuikentje in de hand en hield die voor Stijn, die pakte het kuikentje aan en zou 'm zo in de mond stoppen! Nou al gek op kippenvlees hahaha. Gekkerdje Onze parkiet heeft ook wel bij hem op de hand gezeten, maar die vliegt wel weg als Stijn 'm probeert te pakken haha. Even een fotootje van mijn groene baby hihi
@ontwikkeling weet het ook wel hoor maar soms wordt je er toch stiekem een beetje jaloers op maar aan de andere kant het gaat allemaal al zo snel! En tis ook weer niet zo dat Davey niks kan hoor. @BabyR heel veel sterkte vandaag meid @Meikie ook jij heel veel sterkte en gelukkig toch nog een lieve collega heel erg fijn, hihi jij ook op Vaneke en hopelijk is de oorontsteking ook snel over @Sahi foei ga van je vakantie genieten hihi verslaafde @Rica fijn dat L. weer helemaal is opgeknapt nu jij nog @Daantje hoor steeds vaker klachten over de ipad na 6mnd. vreemd hoor. @Babynieuws ik denk VanEke @EB hahahah we zijn wel al aan het oefenen maar wel met bescherming hahahah @Poookie oke nee Davey hoeft ook niet meer na de ka toe. Hahaha wat een luie donders hebben wij dan he
@ EB: Heerlijk gehad dus! Goede oplossing om achterin te gaan zitten en zo T. te vermaken En ik snap dat hij zich kostelijk vermaakt! Zeker met het katten eten en drinken in de buurt @ Supermom: Nee, (nog) niets gehoord van S.andra & T.hijs... Hoop dat het allemaal een beetje gaat daar.... Vooral je best blijven doen om hier zo heel af en toe eens iets te plaatsen... Meer is niet nodig, komt wel weer en anders maar niet. Op iedereen reageren is haast onmogelijk! @ Rrianne: Oom was echt helemaal trots inderdaad! Zo leuk om te zien!! Fijn dat je terug kon naar je oude baas.. Jeetje meis: 30 uur!! Blij dat het nu véél minder is Heb je tenminste ook nog tijd en puf om leuke dingen te doen met L Slaapt hij nog steeds goed 's nachts?? @ Guap: Wat heerlijk dat je zo goed hebt kunnen slagen met shoppen!! @ MBTC: Wat onwijs sh** van jullie huis zeg!! Jeetje, wat is dat balen als je eigenlijk weg wilt, maar het kan niet... Hoop dat je de rust nog een beetje kunt vinden in je eigen huis. Nu heb ik geen schoonouders meer, maar kan me voorstellen dat je daar niet een jaar wil inwonen @ Sahi: Neeeee... Niet ons in de gaten houden!!!!! Ga genieten van je vakantie!! @ Mama: Kan me voorstellen dat het erg wennen is weer zo'n nieuw ritme met alle kids!! Gefeliciteerd met je trouwdag vandaag!! @ Lauraa: Fijn te horen dat alles goed gaat meis!! @ Rica: *zwaai zwaai* Hoe is het eigenlijk met de flessen van Loïs?? Drinkt ze alweer beter?? Micah heeft nu 2 dagen dat hij de middelste fles eigenlijk niet goed wil drinken en er meer op kauwt dan drinkt.... @ Daantje: Grrrr.. Die technologie van tegenwoordig ook.... Leuk dat F de buggyzit zo geweldig vindt! En fijn weer wat van je te horen! @ Poookie: Wauw, wat een kanjer!! Leuk dat hij al kan zitten! En kippenvlees is toch ook lekker?!?! Alleen die veertjes..pff pff @ Wherona: Niet te onzeker over D hoor!! Hij komt echt niet achter te lopen!! Nu hoor (lees) je nog verschillen, maar over een jaar is iedere baby hetzelfde. De een ontwikkelt zich nou eenmaal anders als een ander. Hier zo weer Micah ophalen. Wat een lekker makkelijk kind is hij toch!! Ik gaf hem aan de leidster en hij zat ons lachend aan te kijken toen we weggingen
Even snel een trotse moeder tussendoor. L. Heeft net boven op het tapijt gekropen!!! Ze kan het nu alleen nog op tapijt hoor.
Even gauw veel sterkte wensen voor meikie en babyr vandaag! Dikke knuffelsss!!! EB, wat fijn dat jullie het heerlijk hebben gehad in Normandië! Goed weer gehad enzo? Supermon, hier ook hoor; soms veel te druk om te reageren... Rrianne, heeft L. vannacht ook weer goed geslapen? Zou wel fijn zijn hè....miss heeft hij het licht gezien ghihi Guap, super dat je bent geslaagd met shoppen!!!! Enne..ik heb helaas geen tips voor je...ik heb zelf een dochter die in een soort van pre-kleuter-fase zit....soms erg GRRRRRRRRRR mbtc, Staan??????????? Jeetje dat is snel!!!! Ik zag ook een foto op fb voorbij komen dat ze overal kruipt en speelt behalve op het kleed haha hier ook zo'n eigenwijsje Sahi, geniet van jullie vakantie!!! Rica, werkse vandaag en hopelijk snel weer beter!!! daantje, S. ligt nog in de reiswieg...voorlopig zal dit zo blijven ivm gipsbroek straks...ach ja...is ook wel schattig karine, hoe heeft Micah het gehad op het KDV? Poookie, vind het zo knap dat hij al zo goed kan zitten! Lieve foto! Princesss, wat super knap! Vandaag niets bijzonders...heb beneden al van alles opgeruimd en gestofzuigd en nu met de beentjes omhoog in de tuin! Laters!!
hallo dames... snel ff een zwaai, nt terug van weekendje, was erg leuk, erg goed weer gehad...zo meteen werken, morgen ff tijd om weer bij te lezen/schrijven!! babyR en Meikie, sterkte voor jullie vandaag!
@princes, tapijt is makkelijker dan houtenvloer. bij mn schoonouders kan ze wel kruipen maar bij ons thuis niet (alleen maar laminaat hebben wij door het hele huis) zo maar eens even gaan weken. blegh geen zin. ben niet zo lekker vanmorgen bij ha geweest. heb vocht achter mn trommelvliezen en dat doet pijn! hele L kant van mn gezicht doet pijn en voelt dik en zacht aan. maar geen ontsteking te zien ofzo. eerst een week met zelf medicatie aan de slag en anders terug komen. gelukkig is J niet meer verkouden maar met zo'n moeder heeft ze t snel weer te pakken denk ik. @borsten ,sorry moet t ff weten. heb vandaag mn bh maat laten meten. na een half jaar bv en nu ruim een maand gestopt dacht ik het is wel eens tijd. bh's zitten niet meer zo lekker. blijkt dat ze een cupmaat kleiner dan voor de zw zijn! :O maar als ik het zelf meet dan kom ik op mn oude cupmaat uit. wat moet ik nu geloven?? @babyr en meikie, heel veel sterkte vandaag! *knuffel!*
@MBTC zitten je voor je zwangerschap bh's nog goed of zijn die te groot of te klein geworden? Ik wou dat die van mij een maatje kleiner waren geworden maar helaas mooi niet :x @Princes goed hoor ook kruipen wij gaan het ook eens op het tapijt proberen kijken wat D. dan doet. @Karine hoe was het gegaan op het KDV? En D. is momenteel ook zo aan het kauwen op de fles. Gisteren had ik Davey zijn broekje uit gedaan (vindt ie lekker) en merkte dat hij dan wel meer bewegelijker is dan met broekje geinig ik doe hem juist expres van meestal van die joggingbroekjes aan zodat hij meer bewegingsruimte heeft hihi. Zat weer eens grotendeels van de dag alleen op kantoor wel heel erg saai hoor maar wel goed voor de productie . Nog een half uurtje en dan gaan we weer lekker naar huis en zijn we morgen weer vrij
@mbtc die van mij zijn ook gekrompen, en ik heb niet eens bv gegeven. Nou kon ik ook wel wat missen, maar vind ze nu zo slapjes... ghehe... Hier is het weer superwarm. Vanmorgen een uur gefietst met Stijn, ondanks insmeren met factor 50 is ie toch ietsjes rooiig op zijn armpjes, maar niet extreem. Zal morgen wel weer weg zijn. Zonnetje is nu weg, maar nog steeds erg benauwd. Was tijdens Stijn zijn middagdutje in de tuin in slaap gevallen en werk wakker met knallende kopzeer Bah..
@ Borsten: Willen jullie een beetje?? Die van mij zijn (wéér... bij Ryana ook al) gegroeid... Wordt er een beetje gallisch van aangezien ik al niets te klagen had...... Micah vond het geweldig op het KDV!! Heeft heerlijk fruit gegeten daar (appel en peer) en rondgekeken en gespeeld. Ze hebben nog geprobeerd om hem te laten slapen, maar dat wilde hij niet Hij huilde wel even (ik liep net langs om hem op te halen) want de oudere kinderen waren aan het schreeuwen en "baby-bleren"
@ karine, is hij op het KDV een meisje geworden? Wel makkelijk als e het geslacht niet had geweten. Gewoon een ryano of een ryana haha. En wanneer ga jij eigenlijk aan het werk? Nieuwe schooljaar pas? @ poookie, had je groene monster al op FB gezien, grappig. @ wherona, komt vast helemaal goed met D. Ze leren van de ene op de andere dag nieuwe trucjes. @ babyR en meikie, sterkte vandaag! @ vaneke, welkom terug. @ lelie, S is sowieso wel een ukkie toch? @ EB hier ook niet bezig hoor. Maar mochten we een tweede willen dan zouden we er ook liever niet meer als drie jaar tussen willen hebben. Zijn er al fietsende meiden naast poookie? F zit nu sinds een week stevig, maar het is zeker nog te enthousiast om al te gaan fietsen he?
Mbtc, ontzettend balen van jullie huis. Beterschap! Eb, hihi die T. Lijkt mij ook wel wat L. die gaat tijgeren, hij wil nu echt niet alleen op het kleed spelen, omdat hij liggen niks vind. Zittend is er niks aan de hand. Een tweede; hier voorlopig niet hoor. Misschien over een jaar of 2 weer eens over hebben. We zien wel hoe het loopt. Pookie, leuke foto van S. in het gras! Karina, jaa gaat echt aanzienlijk beter. Alleen toen hij ziek was, ging het mis. Maar inmiddels alweer 3 nachten prima! En die 30 uur, nee ik vond het echt geen doen, zeker niet icm met die nachten. Waterlelie, jep de 3e goede nacht weer te pakken. Hoe is het met S en dr gipsbroekje? Gaat het goed? Hoelang moet ze hem dragen? Vaneke, wat fijn dat jullie zo genoten hebben! Mbtc, hmmm ben ik dus niet de enige. Mijn borsten zijn ook flink gekrompen hahaha. Heb het idee dat ik ook wel een cupmaat kleiner kan, zal het ook eens na meten. Wherona, L. vind het ook heerlijk zonder broek. Vandaag lekker in korte broek en blote voetjes buiten de in wandelwagen, geweldig vond ie het. Daantje, L. zit ook aardig stevig. Maar ben bang met al dat gehobbel, hij alle kanten op vliegt. Dus wacht er toch nog even mee. Maar niet te lang hoor, kan niet wachten.
Karina, doe mij maar een beetje hoor! Bij mij heeft de hele zwangerschap totaal niets met mijn borsten gedaan. Nog steeds een kleine B hier... Daantje, ik heb met Timo hele kleine stukjes gefietst van een paar minuten. Hij zit heel goed, maar ik durf niet te lang idd vanwege het gehobbel. Maar naar de supermarkt en sinds dinsdag ook terug van het kdv. Langzaamaan opbouwen maar. Poookie, hier ook koppijn. Migraine, heb ik al tijden niet gehad. Balen!
Weten jullie nog van Romy, het kleine meisje dat begin december zo ziek was dat ze er bijna aan onderdoor ging? Ze heeft een half jaar in het ziekenhuis gelegen, maar is nu thuis. Nog steeds ziek en veel onzekerheden, maar het gaat dus stukken beter.
Sorry dames, veel te lang niet geweest, zo druk geweest (zijn anderhalve week geleden verhuisd) en dus nu nog druk met de gevolgen daarvan! BabyR, las het nieuws van je vriendin op FB, wat vreselijk, heel veel sterkte de komende tijd! Rrianne, ik heb nog steeds niet betaald, sorry!!! Wil je nog even je gegevens pb-en? Dan maak ik het vanavond alsnog over! Mbtc, balen zeg, van je huis! En helaas kan ik meepraten over een schuld, wij hadden ruim 5 jaar geleden een tophypotheek genomen voor ons appartement, dus inc. overdrachtsbelasting e.d. Nu hadden we dus een schuld van 25000 (lagere verkoopprijs en al deze kosten moesten betaald worden), maar we konden het gelukkig zelf ophoesten. Maar zo rotgeld, moeten nu nog eea inrichten in ons nieuwe huis maar moeten klein beetje (paar duizend ) lenen bij mn ouders en dat kan gelukkig ook! Maar met die 25000 hadden we heeeeel veel andere leuke dingen kunnen doen Jullie gaan het wel te koop zetten? Guap, wow, wat ben je goed afgevallen! Rest, niet goed bijgelezen, hoop weer eens wat vaker te reageren, maar met ons grote huis, mn werk en de kids zijn mn dagen al snel gevuld
@gejanne, we twijfelen nog. ligt een beetje aan de waarde schatting van de makelaar. als ik appartementen in onze straat bekijk is de vraagprijs nog wel t zelfde als toen man het kocht. maar k.k ook mee gefinancierd dus dat is zuur die haal je er niet uit. idd zonde geld van dat geld had je veel leukere dingen kunnen doen. en de vraag is of we het voor 1 jan 2013 verkopen app. staan hier nogal lang te koop. @wherona, ja ze zitten strakker. maar 1 borst is groter geworden de andere juist kleiner en zit de cup dus te wijd. was altijd wel een verschil maar zo'n verschil nee hoor. heb net nog ff de bh gepast die ik vandaag gekocht heb maar die gaat morgen terug volgens de vrouw zat hij prima maar aan 1 zijkant komt ie er bijna uit. denk toch te klein.
@ Daantje: Stiekem hebben wij 3 kinderen Whahahaha!!! En ik ga over 5 wk weer werken voor drie weken en dan is het zomervakantie! Ik heb er wel zin in hoor... @ EB: Niets erbij en eraf... Hmmm... Nee, dat had ik niet.. @ Rrianne: Fijn dat de nachten goed gaan!! Scheelt een hoop. Hier ook trouwens.. @ Gejanne: Balen van het geld zeg!! Dat zouden wij hier ook hebben als we zouden verkopen, maar wij hebben de financiële mogelijkheid niet... Vraagje: Micah heeft een aversie tegen zijn middag- en avondfles. Draaikonten, kauwen, huilen en gewoon niet drinken... Hebben meerdere kids dit??
Mbtc: wij hebben uiteindelijk 5000 minder gekregen dan we zelf betaalden, nog niet echt te klagen eigenlijk. Heeft wel 21 maanden te koop gestaan! Voordeel was wel dat ons huidige huis ook niet zo duur was en dat de overdrachtsbelasting maar 2% was/is. Je kunt het altijd proberen te verkopen! Karine: we moesten wel weg uit het appartement, werd echt te klein voor 4 personen, plus geen tuin e.d. We mogen überhaupt blij zijn dat we die schuld gelijk konden aflossen, anders blijft het je maar achtervolgen. Maar het was wel een hele smak geld. En we zijn nog jong genoeg (26 en 27), dus we kunnen hier lekker opnieuw starten