Joehoe! Iedereen aan het bbq-en? Op Timo's kamer is het 27 graden, maar hij is na een crèchedag doodop in slaap gevallen, gelukkig. Toen ik hem kwam halen lagen alle baby's op een kleed op het gras. De tuin was vandaag pas af (kdv is in januari geopend), echt supertiming!
Eb, wat super dat ze na zo lang vechten lekker thuis is. Ik weet niet meer precies hoe en wat, maar er staat me nog wel wat van bij. Tandjes; hier ook nog een tandloos jongentje. Verder neem je rust en beterschap! DQ, lekker ventje heb je! Gejanne, en wordt het naar jullie zin? Karine, ja L. heeft ook zo z'n periode's met de fles. Neem er altijd uitgebreid de tijd voor, doet zo een 45 min over de fles, veel spelen, kauwen, niet drinken. Uiteindelijk drinkt hij steeds kleine beetje. En anders houden we er gewoon mee op. HIj huilt trouwens niet hoor. Hij pruts gewoon heel veel. Rica, hahaha grappig is dat he nu je kids hebt dat je dan met bepaalde vrienden zo'n groot verschil ziet. Slapen, ik heb L. ook in een dun slaapzakje zonder mouwen, romper met korte mouwen en een lakentje. Gister ging dit prima. Vanavond komt hij maar niet in slaap, helemaal klam. Zit nu dus lekker met papa voor de tv, dadelijk nog eens proberen. Vanavond heerlijk wezen bbq-en. L. hield het ook allemaal goed vol. Erg gezellig.
Rrianne, ja hoor, inmiddels lekker gewend hier! Alleen even wennen aan de ruimte Heerlijk rustig hofje hier, leuke buurtjes, komt helemaal goed hier! Moet op zolder nog wel opgeruimd worden, maar dat gaan we in de weekenden wel oppakken. En dan gaandeweg eea opknappen qua schilderwerk e.d. Lekker weer, al die BBQ-tjes met dit weer
@elsbethbas, hier wel korstjes maar t zachte gedeelte blijft aan t gehemelte plakken en komt er later weer "intact" uit. volgens cb met 8-9 maanden pas boterham. weet niet zo goed wat nu t beste is. en ja in bed overdag heb ik haar in de romper liggen. 's avonds alleen shirtje en dun slaapzakje en dan een lakentje zonder dekentjes. maar door de warmte slaapt ze slecht. @slaapjes, we gaan nu denk ik naar 2 slaapjes per dag. gister en vandaag van 7 tot 11u wakker geweest. fles om 12u gegeven en dan weer slapen van 14-16u ongeveer. en dan wakker tot 19u. zijn er meer kindjes al met 2 slaapjes? en hoe laat zijn ze dan? en dan nu eindelijk ook de fles afbouwen. vandaag fles van 90cc en daarna hapje. vond ze prima. vanmorgen voor t eerst pap van lepeltje gehad lekker dat ze het vond. in t begin schreeuwen maar daarna heerlijk happen! @huis verkopen, we willen het wel proberen maar dan tot 1 jan en kijken wat ze met de kk gaan doen. anders moeten we nog ff blijven zitten want dat geld kan ik niet zomaar ophoesten ookal is overdracht maar 2%.
Timo slaapt ook maar 2 keer. 's ochtends even en 's middags. Rond 19 uur gaat hij voor de nacht naar bed en slaapt hij tot ongeveer 7 uur. Overdag slaapt hij vaak maar 20 minuten per slaapje, maar soms ook 2 uur. Geen pijl op te trekken.
nou zo grappig is dat hier soms niet, komen soms behoorlijke irritaties naar boven maargoed gelukkig ken ik er nu ook een paar met dus ach, van alles wat haha wat warm vandaag he!!!!!!! lois zat eerst in het afwasteiltje (die had ik voor mezelf om mij af en toe wat nat te deppen) daarna maar haar babybadje gehaald...lekker af koelen! Ik heb zonneallergie dus wil elke dag ff een half uurtje in de zon wennen maarja zonder water hou ik dat nog geen minuut vol kijken jullie ook draagmoeder gezocht??
Volgens mij hebben we altijd tijd tekort maakt niet uit hoeveel uur we werken. Zou soms ook willen dat er meer uren in een dag zitten. Zijn toch voor de bobike city mini gegaan als fietsstoeltje omdat we dan eventueel ook nog een box kunnen aanschaffen om voorop te bevestigen. En de adapters om op andere fietsen te plaatsen waren een stuk goedkoper en aangezien we meerdere setjes nodig hebben ook voor oma enzo. Dit weekend dus maar eens gaan oefenen met stoeltje en zonder G.ijs nog haha en dan gezellig samen fietsen haha.! @ Rica die foto's van het badje en in het gras waren echt heel Erg leuk!! Moest er erg om lachen maar kon even niks op Facebook plaatsen lang leve de stomme Facebook app voor de iPhone. Draagmoeder gezocht heb ik een klein stukje gezien bij de eerste aflevering maar daarna vergeten op te nemen dus niet meer gezien. Is het wat dan? Wel respect als mensen dat kunnen en willen voor een ander. @babyr en meikie hoe is het met jullie meiden??
@EB, Fijn dat jullie het leuk hebben gehad. Mooi dat de terugreis beter ging. @wherona, nog geprobeerd met rietje? @Supermom, als je af en toe wat van je laat horen is ook prima hoor meid. @Rrianne, dat zijn inderdaad lekkere uurtjes. Ik draai nu 24 en vind dat heerlijk. Met Mirthe gaat het gelukkig al beter. Hebben nu wel dat we nachts er nog uit moeten voor de speen, die dan door het hoesten eruit is gegaan. Mmmm lekker cake. @guap, Je kunt gewoon de pil blijven doorslikken hoor, heb ik gehoord. Dit moet geen probleem zijn. @pookie, Ja had de foto gezien op fb. Leuke foto. Wat voor fietsstoeltje heb jij. Durf het eigenlijk ook nog niet aan, maar wil wel ff om me heen kijken en oriënteren. @princess, wat super. En dat is ook nog extra lastig lijkt mij. Wat een topper. Komt allemaal vanzelf @Mbtc, waar ben je geweest? Want ik ben ook nodig aan nieuwe bhs toe. Ga morgen naar de Hunkemoller. Omdat er dan ladys night is met 20% korting. Maar denk ook wel hoor dat ik een cupmaat kleiner zit door de bv. Denk dat bij mij de cup kleiner is en de omvang een maatje groter. Want juist door de beugel zit hij niet helemaal lekker (drukt in de huid) @gejanne, wel fijn dat het nieuwe huis goed bevalt. Ik hoop dat alle spulletjes snel hun plekje weer krijgen. Lekker genieten. @tandje, Hier komt er ook een tandje door boven. Joepie. Hij is nog niet door maar wel in zicht. @2e, hier eerst nog niet. Willen eerst genieten van Mirthe. Denk over 1.5 a 2 jaar wel weer kijken. Ben vandaag weer ongesteld geworden dus zal ff kijken wanneer ik weer begin met de pil. Nog niet begonnen nl. @kleren met deze warmte, vind het ook moeilijk. Maar als ze lekker aan het spelen is gewoon in romper. Soms met een t shirt over heen maar grotendeels in romper. Heb haar gister met romper, t-shirt en slaapzak in bed gelegd met raam open en de gordijnen dicht. En verder geen laken. Vanochtend vroeg kwam ik bij haar en heb ik later wel een lakentje over haar heen gedaan. Maar ze heeft er heerlijk om geslapen. Het was vanavond 27 dus nu het raam open, gordijnen dicht en een ventilator (van de camping) in haar kamertje met de deur open. Ze heeft romper met zeer kort mauw aan. @rica, vandaag gemist. Maar wil het zeker terug kijken. Want vind het erg interessant en bijzonder. @hier, Elke nacht moeten we er nog wel een aantal keren uit voor de speen. Ze hoest nog ontzettend. Helaas heeft ze ons nu ook aangestoken. We hebben het hee weekend super mooi en vooral ook warm weer gehad. Zondagochtend zeer rustig aan gedaan en de middags zijn we lekker wezen wandelen in het bos en op het strand gezeten. Was ontzettend leuk en heerlijk. s Avonds hebben we heerlijk buiten gegeten. Gister heb ik gewerkt en middags weer heerlijk in de tuin. Gaan nu weer op bed. Morgen weer een lange dag. Trusten
Goedemorgen!!! Wat een heerlijk weertje met die zon!! Beetje jammer dat het in NL dan gelijk zo benauwd is... Vandaag is de laatste keer wennen van Ryano op de basisschool. Dan volgende week hebben ze vakantie, dus 4 juni mag hij voor het echie.. Martijn is vandaag thuis, omdat ik vanmiddag een belangrijke bespreking heb op het werk voor volgend jaar. Heerlijk zo even met z'n drieën de stad in Fijne woensdag allemaal!!
hallo dames, hier na 2 daagjes avonddienst weer lekker 3 daagjes vrij...niet verkeerd met dit weer!! Elke deze ochtend al van 6 uur wakker, lijkt met slapen wel weinig last te hebben van de warmte, haar slaapkamer komt de zon ook wel nooit op dus dat scheelt een boel. Ze heeft in een romper onder laken en deken geslapen, heb ze hier nu beneden als we binnen zijn wel gewoon in de romper liggen... Nog altijd geen tandjes door verder...dus daar blijven we nog op wachten, hoewel ze kwijlt en overal op bijt als een gek, dat kleine witte puntje wat we zagen is ook weer weg!! vandaag lekker rustig doen hier, genieten van het mooie weer, alleen strals ff richting boodschappen, rest van de dag met wat te drinken en tijdschrift in de tuin, Elke lekker naast me op haar kleed! Fijne dag allemaal...geniet lekker van het weer!
Hoi meiden, Wat een weer! En laat ik vandaag nou net lekker vrij zijn. Het lekkerste aan dit weer is toch wel dat we nu hele dagen buiten zijn en van 19.00 tot 20.00 ook altijd nog heerlijk een uurtje wandelen. Om 20.15 de fles en slapen maar. @ Rica, ik kijk ook draagmoeder gezocht! Vind het een leuk programma. Moet die van vorige week donderdag nog wel terug kijken. @ Gejanne, lekker dat jullie inmiddels goed aan het wennen zijn in jullie nieuwe huis. @ MBTC, hier sinds twee weken ook twee slaapjes. Ze slaapt nu van 10.00 tot 11.15 en van 14.45 tot 17.30. Haar middagslaapje is dus wel bijna 3 uur nu! Maar volgens mij is dit ook waar je uiteindelijk naar toe gaat: 1 lange middagslaap en verder niets. F gaat overigens rond 20.15 slapen en wordt om 08.00 uur wakker. @ Dolfijnjes, ik heb geen idee waarom, maar ik ben er iedere keer van overtuigd dat jullie een jongen hebben. En dan lees ik weer Mirthe en denk ik huh? @ Karine, jij schijnt alles van basisonderwijs te weten . Vroeger (zo nu klink ik mega oud) mochten vroege oktober kindjes vaak nog gewoon mee het schooljaar in. November kinderen moesten een extra jaar kleuteren. Ik begreep nu dat daar iets in veranderd is. Weet jij hoe dat zit? @ Warmte, F slaapt nog steeds als een beest. Haar kamer ligt dan ook aan de voorzijde van het huis waar de zon niet op staat dus dat is helemaal super. @ Ontlasting, hebben jullie kindjes ook zulke harde ontlasting momenteel? F heeft er nooit last van gehad, maar sinds twee dagen wel. Zou ze te weinig vocht binnen krijgen? Ze krijgt 3 flessen (2x 180 en 1x 150). Daarnaast probeer ik haar wat thee en water te geven, maar ze loopt er nog niet echt warm voor. Tja, wat zal ik zo eens gaan doen op mn vrije dag. Vrees dat we maar even naar een terrasje moeten gaan wandelen en daar lekker wat gaan drinken... Fijne dag all.
Hoi dames Wat een tropische temperaturen zeg, jemig! Gister de hele middag met Stijn bij mijn schoonzusje geweest. Die had het badje staan voor haar dochter (2,5jr) en Stijn heeft ook lekker gespetterd. Wat geweldig, hij heeft wel 2 uur ofzo in het badje gezeten, begon niet te vervelen. Zelf ook maar gauw een badje halen! @ Dolfijnjes ik heb een bobike zitje voorop de fiets Bevalt prima! Ik laat het hier ff bij, kom vanavond of morgen wel ff uitgebreid reageren. Oh ja even een foto showen natuurlijk van spekkie in het badje hihi
Oh wat heet! Het is echt hollen of stilstaan hier in nederland. Het is hier 26 graden binnen en in Timo's kamer (en ook in die van ons) is het 29 graden. Ik zweet me te pletter. Ben binnen gaan zitten (net terug van mijn werk), daar is het nog een beetje uit te houden.
Heerlijk dit mooie weer, maar wat warm. Lekker de schaduw in of in huis. Hier helaas ook een jongentje wat erg slecht slaapt. Daarom vanmiddag maar even naar mn ouders, daar is het heerlijk koel op zn slaapkamertje en hij heeft geslapen als een roosje. Vanmorgen op het CB geweest. Moesten meer gaan oefenen op zn buik, omdat hij anders het kruipen wrsch over ging slaan en dit toch wel erg belangrijk was voor zn ontwikkeling. Ze heeft gezien wat mnr doet als je hem op zn buik legt en ze snapt idd dat we dit graag uit de weg gaan. Meneer schreeuwt namelijk moord en brand. Het is gwn echt een driftkikkertje. Maar ze heeft natuurlijk wel een punt dat ik dit niet uit de weg moet gaan. Dus we zullen eht maar eens proberen, iedere dag 5 min. en dan steeds wat uitbreiden. Gister was er toch iemand die zei dat ze mochten gaan fietsen? Dacht zal hier de vraag ook eens stellen. Mocht rond 9 mnden, wrsch wel iets eerder omdat hij al zo goed zat hahah. Wat een verschillende adviezen weer he. Vanmiddag de chicco speeltafel opgehaald, hij vind hem geweldig. Ik zet hem bij mij op één been en hup hij trekt zichzelf zo tot staan, helemaal trots dat ie is. Nu eerst even een hapje eten.
@ Poookie: prachtige foto!! Wat zit hij goed! @ EB: Ja, heel warm Maar beter dan regen @ Rrianne: Fijn dat L wel even geslapen heeft bij opa/oma!! Alle CB's inderdaad verschillende adviezen.. ach.. het blijft verschil in ontwikkelingen van kinderen... @ Daantje: Ik ben er al ffies uit, maar er is nog steeds een zogenaamde 1 oktober telling om te kijken (tellen) hoeveel kinderen er op school zijn ivm formatie. Dan de novemberkindjes: Volgens mij is het zo dat als het kind in de ontwikkeling goed mee kan dat ze nog wel een groep verder kunnen. Is dit niet zo, dan blijven ze een jaartje extra kleuteren... Snap je het nog??? Hihi Hier een heerlijke dag gehad! Ryano vond het weer super op school en ik ben 's middags even gaan overleggen op t werk voor volgend schooljaar.. Martijn lekker thuis met de boys, was gezellig Nu bad aangezet voor Ryano, daarna ga ik lekker op de bank hangen
Hey meiden, wat een warmte he.... Hier gaat het wel weer hoor, merk wel dat het meer inpact heeft gehad dan ik had verwacht.... Maar het was een mooie begravenis @ Warmte, Jordy slaapt er ook slecht van zowel overdag als de nacht. Dus ook ik weinig rust..... Sorry meiden maar ik heb echt even geen fut om te reageren... Mijn ogen branden van vermoeidheid... Dus duik er zo ook maar in... Slaap lekker meiden
Oh Meikie, ik voel met je mee. Net een vreugdedansje gedaan omdat de temp in Timo's kamer van 29 naar 26 graden was gedaald, omdat de zon hier weg is en het is gaan waaien. Hopelijk morgen ietsie later dan half 6... Trusten!
ohh heeeerlijk die wind. Het is alleen in onze kamer nog steeds bloedheet en het onweert...blegh! verder weinig te melden eigelijk
TIMO KROOP! En niet een paar pasjes maar gewoon ferm achter elkaar naar zijn speeltje toe. Ik ben zo trots, had echt tranen in mijn ogen. Wekenlang al aan het oefenen, steeds dachten we, nu moet het lukken en vanavond ineens alsof het niets is.