@ supermom wij nog steeds op 3 flessen hoor... Ons schema: 8:00 pap uit een bordje 130cc 7 scheppen bambix pap (alleen water toevoegen) tel ik als fles trouwens hihi 11:00 fruit (1 stuk vers of 200gr gepureerd) 13:00 boterham met korst en beleg 13:30 flesje melk 150cc tussendoor soms een koekje/rijstwafeltje, tuitbeker ranja tot beschikking maar drinkt ie weinig van 17:00 warme hap + toetje (kwark of yoghurt) 20:00 laatste fles 160cc 7 scheppen bambix (alleen water toevoegen) @ Sahi hier ook wisselend beleg hoor. Jam, smeerkaas, smeerworst en stroop afgewisseld. Jam al verschillende smaken gehad. Pindakaas durf ik ook nog niet zo goed, maar wij hebben ook alleen pindakaas met stukjes pinda in huis meestal... @ Rrianne wat griezelig van je kat... Ook wel heel sneu. Wij hadden twee katten toen Stijn werd geboren, maar binnen 5 maand tijd zijn ze allebei overleden Ivm Stijn voorlopig ook geen nieuwe kat weer, ondanks dat we beiden dierenvrienden zijn, misschien over een paar jaar als Stijn wat ouder is... We hebben wel een hond, maar hebben ook gezegd dat mocht het niet goed gaan dan gaat de hond de deur uit. Hond is echt mijn kindje, ze gaat dan ook naar mijn ouders, zou echt niet zonder haar kunnen! Maar tot nu toe gaat het belachelijk goed, ze zitten vaak samen op de bank, Stijn met zijn handje op haar rug, of friemelend aan haar oortje haha. @ Daantje hier ook maar af en toe een slokje ranja... Niet heel vaak, daarom wil ik ook nog geen fles laten vallen idd... Ik heb Nijntje koekjes, rijstwafeltjes van de Kruidvat en van die babykoekjes van de Kruidvat. Allemaal vanaf 8/9 maand maar hij eet ze al een poosje en gaat erg goed. Vooral rijstwafeltjes vind ie erg lekker! Oja, en er is natuurlijk ook nog gewone Liga Zo, nu Stijn zijn warme hap geven en dan zelf koken. Fijne avond...
Kat; Ja lastig! Hou hem zowiezo bij L. uit de buurt. Zat er nu ook bovenop hoor. L. zat naast me op de bank en onze kat lag op mn voeten, maar toch gebeurde het. Zit er wel mee hoor.. Maar eens flink over na denken wat nu te doen. Eten; wat een flinke hoeveelheid eten sommige beebs. Hier wisseld het per dag, maar over het algemeen is het 's morgens fles 200cc, 1 stuk fruit met wat sap en voor zn middagslaapje 130cc fles. 's middags 1 boterham zonder korst, een koekje of wat fruit met wat sap. Avond eten met soms wat geitenyoghurt en de ltste fles 200cc met wat rijstebloem Heb verder geen vaste tijden, ene dag eet hij meer dan de ander, of eerder/later. Maar net hoe het uit komt. Zn flessen vind hij echt niet boeiend, hij drinkt ze 9 van de 10x niet leeg of alleen maar aan het knoeien. Sap; hier maakt het niet zoveel uit diksap/roosvicee/thee, alleen water vind hij niet geweldig
oja en de koekjes, hier liga, maar los ze ook nog wel vaak op hoor, dan geef ik het op een lepeltje. Of van die bere koekjes, die gaan tegenwoordig uit de hand met een heerlijke zenuwachtige moeder ernaast. Rijstwafeltjes, zal dit binnenkort ook weer eens proberen. Hij vodn het laatst niks.
hoi hoi, jeetje moest weer ff wat bijlezen! @daantje, bij ons staat wel "vast" dat er een 2e komt. maar het gaat zo als het gaat. eerst nog even van ons meisje genieten en volgend jaar gaan we er weer over nadenken. willen er niet te veel leeftijd tussen hebben maar is altijd afwachten of het allemaal wel lukt. @flessen, ik word er een beetje gek van! ze krijgt 2x een fles maar laat van beide zeker 60cc staan. tussendoor wilt ze ook niet echt drinken. thee, water, diksap niets. heeft nog wel natte luiers maar snap er niets van. ons schema is: 7.00u pap van een lepel, 150cc water + 50gr pap. 10-11u fruit 12u halve boterham + fles 180+6 15.30 half potje groente + yoghurt 19.00 fles 180+6
@daantje, Ja het tandje is nu helemaal door. Zoals ik het nu kan zien is de andere ook al onderweg. Maar even afwachten wanneer deze doorkomt. We hebben al nagedacht over een 2e maar nog niet gelijk. Ik wil er een kleine 2 jaar tussen hebben denk ik. Dus we zien volgend jaar denk ik weer. Hebben het er eigenlijk nog niet echt over gehad. Mirthe wil geen water, maar drinkt wel thee met gewone melk en roosvicee. Probeer meerdere keren hetzelfde aan te bieden zodat F eraan kan wennen. Ik merkte wel zodra het warm was (temp van de melkflessen) dat ze het dan wel wou hebben. Qua eten houd ik het vanaf het begin af aan al vrij grof dus ze geeft nergens om. Alles gaat prima qua eten. @meikie, Hoe is je andere sollicitatie gesprek gegaan? O lees het net. Gefeliciteerd met de nieuwe baan. Meende ook dat ik wat op facebook had gelezen. @Karine, Zag de foto op fb. Mooie taart hoor. Petje af. @rica, ik heb zelf een maclaren. Ik vond zelf de quinny buzz zo mooi maar het zelfde wat jij zegt, hij kan niet op de fiets. Dat gillen is zeer herkenbaar. Mirthe doet dit ook bij/tegen onze poes. @pookie, die is flink de lucht in geschoten zeg die stijntje. Hij haalt de schade wel in. @EB, lekker even een paar dagen vrij. Timo heeft nu echt de smaak te pakken he met het kruipen. Vet leuk. Mirthe zit nu ook echt op handjes en knietjes. Sinds donderdag. Dus ben benieuwd hoe snel ze is. @AV, wat jammer. Maar ik moet toe geven vind het ook heerlijk om haar nu de fles te geven. Petje af dat je het zolang hebt kunnen geven. Echt super. Ik moet toegeven dat ik een aantal traantjes heb moeten laten. En net als . (weet het ff niet meer) heb ik ook fotos gemaakt van de laatste keer. Gewoon lekker op bed de bv gegeven en echt genoten. Kan terug kijken om mooie momentjes en dat ik het ook nog zolang heb mogen geven en vooral dat ik het heb kunnen geven. @sahi, wat knap dat ze al pappa zegt. Hier nog niks. Wij zijn voor de bobike fietsstoeltje gegaan. Broodbeleg geef ik appelstroop, smeerkaas, smeerworst, kipfilet. Jam nog niet gegeven. @supermom, ik zou gewoon 1x brood geven met een flesje. En dan middag een koekje of rijstwafel. Dan ben je al een flesje kwijt. Ons schema is: 8.00 180cc met pap 10-11 fruit met drinken +/-12 brood met 180cc 16.00 rijstwafeltjes met drinken 18.30 groente en yoghurt 20.00 210+7 en rijstebloem @staan/zitten/kruipen, Ze zit sinds donderdag op handen en knieën. Echt super mooi. Kruipen op deze manier nog niet, maar wel op de buik kruipen. Dit gaat nu redelijk snel. Staan bij ons vind ze ook geweldig. Hoef haar maar een beetje vast te houden. Ze staat wel redelijk stevig. Zitten gaat ook super. Ze red haar zelf wel van zittend naar de buik. Vet leuk, haalde haar gister op bij de go vandaan en toen zwaaide ze ineens. Dus nu zwaait ze constant echt vet leuk om te zien. @hier, Mirthe gister voor het eerst te logeren geweest bij mijn ouders. Hadden een pv van manlief zn bedrijf. Zijn collega zit 25jaar bij de zaak. Was zeer geslaagd. Mirthe heeft het goed gedaan. Ze wou eerst nog niet slapen. Dus haar via de telefoon toe gesproken dat ze maar moest gaan slapen en dat ik haar wel weer kwam ophalen. Dus heeft ze het laatste beetje uit de fles opgedronken en toch gaan slapen. Dit heeft ze gedaan tot 8.30 :O. Dus mn moeder had een makje. Ik heb heerlijk kunnen uitslapen. Maar toen ik wakker was wou ik haar ook wel weer thuis hebben hoor. Best wel raar dan zon leeg huis. Voor de rest gaat het hier super. Ga nu op bed het is alweer te laat. Morgen een lange dag. Pake is jarig
Hier ook gillen naar de katten en honden die ze ziet. Zo leuk Yanna en vriend zijn aan de diarree, yanna begon, dus ik hoopte nog dat t van de tanden was, maar vannacht begon vriendje ook... Even afkloppen, maar ik heb nog nergens last van. Yanna en vriend hebben er verder ook geen last van Verder alles z'n gangetje hier
Goedemorgen, niet al te vroeg gelukkig. We waren gister bij de boot, hadden geen tijd bij ons en hadden ons flink verkeken. 20 uur waren we thuis, toen moesten we alledrie nog eten. Timo maar een fles met 8 schepjes gegeven en toen zijn bed in gedaan. Wijzelf een pizzaatje uit de oven. Timo sliep tot 9 uur vanochtend, heerlijk! Flessen, hier nog drie. Hij vindt ze zo heerlijk! Alleen al zijn stralende gezichtje als hij zijn fles ziet is alles waard. Zeker de ochtend- en de avondfles houden wij er nog heel lang in. Zijn wel van 7 naar 6 schepjes per fles gegaan. Zijn pap 's ochtends vindt hij minder. Gaat er wel in, maar tegen heug en meug. Ga proberen op de dagen dat we tijd hebben, een boterham te geven. Verder aardappels, groenten en soms een beetje vlees. 200 gram per dag, ik vind het soms net een dijkwerker, maar alles gaat erin. O ja, 's ochtends een fruitje. Zitten, gaat hier zo goed. Al heel mooi rechtop. Alleen gáán zitten maakt hij nog totaal geen aanstalte. Ik denk dat wij ook wel langere stukken mogen fietsen, maar ik wacht er toch nog even mee vanwege de sterkte van zijn rug en nek. Korte, praktische stukken ben ik al heel blij mee. Over drie weken op de fiets naar het cb (da's denk ik 10 minuten) en dan hoor ik het wel verder. Wij hebben een yepp fietsstoeltje en die kan ik iedereen aanraden! Hij ziet er leuk uit, is van heerlijk zacht materiaal gemaakt, daar hoeft geen kussentje in dat nat kan worden. En je kan hem heel makkelijk van de ene naar de andere fiets verplaatsen als je een extra blok koopt. Rrianne, goed idee zelf wegen! Hij is 8700 gram! Stoer van je van de berenkoekjes meid! Hier berenkoekjes, die eet hij zelf. En ontbijtkoek met minder suiker, ook favoriet. Maar daar help ik hem bij, die kruimelen zo. Oh, waarom poept het altijd zo heerlijk in een schone luier Vandaag zijn we twee jaar getrouwd! We gaan high tea-en in de theetuin waar we zijn getrouwd. Toen was het stralend weer... Fijne zondag allemaal!
Oh, dolfijntjes, er zat bij Timo anderhalve maand tussen tijgeren en kruipen. Op zijn knietjes zitten en achteruit kruipen deed hij steeds in die anderhalve maand. Ook heel veel op handen en tenen, net een acrobaat!
Wat leuk om jullie schema's te bekijken!! Nou, dan moet ik ook even *8 uur fles rijstebloem 200 cc *10.30 uur fruithapje * slapen * 13 uur 1 sneetje bruin brood met beleg zonder korst en drinken * 15 uur 120 cc melk * slapen * 17 uur warme hap 1 potje of zelfgemaakt met drinken * 19 uur pyjamapapje en dan slapen Soms geef ik haar nog wat extra brood tussendoor of een rijstewafeltje.
Hoi! Ons schema 07:00 ochtendpap/fles 10:30 fruit 12:30 Brood met wat slokjes roosvicee 15:00 melk maar daar willen we mee stoppen, ze drinkt er weinig van (vervangen door koekje/wafel met drinken) 16:30 Groente 19:15 papfles rianne wat vervelend, eerlijk gezegt zou ik het echt niet meer vertrouwen. straks loopt L. en dan is het soms niet makkelijk er boven op te zitten of je moet je kat naar buiten doen. Het is geen buitenkat??? Vervelend hoor en lastig natuurlijk..hoe lang heb je de poes al? Baby r hoe gaat het met je???
Wat rustig hier! Vandaag bij mn broertje geweest, hij had zn housewarming, gezellig! Yanna deed t super, dus helemaal goed. Morgen ontzettend vroeg dag (voor ons doen dan). Fijne avond!
Hey meiden! Heerlijk weekend gehad hier!! Morgen gaat Ryano echt écht naar de basisschool... Dus vroeg op (hahaha.. vroeger dan 6.00u moet niet moeten ) En Micah gaat de ochtend naar het KDV. Nu maar snel slapen, ik zal morgen weer echt reageren Welterusten!!
Hallo allemaal. Ik kom eventjes gedag zeggen. Ik heb simpelweg de tijd niet meer om hier regelmatig wat te posten. En omdat ik zo weinig reageer valt het hier niet eens meer op als ik wel eens reageer en bv iets te vragen heb aan jullie. Voor de meeting wil ik me daarom ook afmelden. Jullie zijn zo'n hechte club geworden en ik mis dan toch de aansluiting om gezellig mee te kletsen deze middag. Geeft me een beetje 5de wiel aan de wagen gevoel. Dames ik kom hier zeker regelmatig nog even spieken en wens jullie alle goeds toe voor de toekomst samen met jullie kleintjes. Tot ziens allemaal !!!!
Hey allemaal @wendyw80, jammer dat je weg gaat en ook niet bij de meeting komt. Maar snap je helemaal hoor. Als je al langs komt te lezen mag je ook wat van je laten horen hoe het daar gaat. Daar zijn we altijd wel benieuwd naar. Moet ook toe geven dat ik ook niet altijd op iedereen kan reageren maar kan ook niet zonder zp. Het ga je goed meid en geniet lekker van je kids. Anders volg ik je op fb. @eb, zag al mooie foto's voorbij komen van jullie trouwerij. Nog gefeliciteerd. Mirthe heeft er ook een handje van om lekker in de schone luier te poepen. Gister tot 3x toe verspreid over de hele ochtend. Zo dan heeft T het snel gedaan het kruipen op handen en knieën. Ben benieuwd hoe snel het hier gaat. @karine, succes vanochtend. Ben erg benieuwd hoe Ryano het vond. @hier, gister leuke dag gehad. We vierden de verjaardag van mijn opa (Pake) die morgen 86 word. Alle familieleden waren. Dus wel druk maar gezellig. Mirthe heeft het super gedaan en ook nog geslapen. Maar het was zo druk waardoor ze gisteravond nog klaar wakker was en het vertikte om te slapen. Uiteindelijk is ze tegelijk met ons gegaan om half 11. Helaas vannacht wel een paar keer flink huilen en de speen gegeven. Zal me ff klaarmaken. Zo werken tot 1. Fijne dag allemaal
Goedemorgen!! Hier weer twee vroege vogels, om 6.10u beide boys weer wakker. Dus wij zijn nu al klaar om naar school te gaan, maar ja... Het is pas half 8, hahaha... Ryano heeft er wel veel zin in! Heerlijk om te zien! @ Wendy: Jammer dat je weggaat en niet op de meeting komt! We hebben allemaal wel dat we niet op iedereen kunnen reageren... Mag ik nog vragen wat je had gevraagd, waar we niet op hebben gereageerd?? @ Dolfijnjes: Fijn dat het zo leuk was en dat Mirthe het zo goed gedaan heeft! Heerlijk dan he?!? Werk ze vandaag!!
Hooooooooooi, Allereerst Wendy neeeeeee niet weggaan hoor. Snap het aan de ene kant wel, ik heb ook vaak geen tijd om te lezen of te schrijven...is dan ook zo moeilijk als je lang bent weg geweest om dan in te haken Je schrijft hier zo lang mee! Denk er nog even over na, zou geweldig zijn als onze mooie oktober kleintjes bij elkaar kunnen zijn! karine, jeujjjjj R.yano naar school! Stoere knul! ben benieuwd hoe hij het gaat vinden! sahi, werkse....enne wat is dan vroeg? dolfijnjes, ah M.irthe heeft het naar dr zin gehad! Moet ook wel, ze kreeg vast en zeker veel aandacht van iedereen Nog gefeli met pake's verjaardag. 86 mooie leeftijd! Het is snert weer....wordt dus binnen zitten en strijken blehhhh Hopelijk is E.mma rustig want ze kan nog steeds erg vervelend zijn grrrrrr
Daantje ik ben er nog hoor ik lees ook elke dag trouw mee maar reageren lukt op een of andere manier nooit!! zoals nu ook weer huilend meisje aan me been!!! Hier gaat alles goed heb niet zoveel te vertellen bushalte dat Jairo nachts weer wakker is pfffff heel irritant maar ja zal wel fase zijn!!! Leuk om jullie schema te zien Hier ons schema 7.00 180 cc melk 9.30/10.00 fruit potje of zelf gepureerd 12.00 boterham met jam appelstroop smeerkaas of leverpastei Daarna fles van 150 cc melk 15.00/16.00 liga of berekoekje met wat Roosivice, of water 17.30/18.00 groente (half potje) daarna toetje 19.15/20.00 fles 210 cc Doen jullie warm etenslucht 200 gram?? Eb gefeliciteerd met je trouwdag, was het een leuke high tea??? Wendy jammer dat je afmeld ik schrijf ook niet veel maar lees wel mee en denk dat het niet bewust gaat het reageren op iedereen maar kont ook dat we het nu allemaal wat drukker krijgen en zp er nu naast doen als we tijd over hebben Rrianne oh moeilijk zeg met de kat maar je kunt niet voorzichtig genoeg zijn vervelend zeg!! Hoe oud is de kat? Karine nog van harte met Ryano lekker naar school leuk man!!! Moest je nog een traantje weg vegen toen je weg ging!! Mooie taart had je gemaakt zeg!! Ik heb dat ook een poos gemaakt marsepein taarten maar ben er nu ff meegerookt heb er nu ff geen tijd meer voor Moet nu weer gaan sorry dat ik niet op iedereen heb gereageerd maar is niet zo makkelijk op iphone!!! Linda0501 hoe gaat met jou phone heb je al een andere!!! Mijn iPhone was ik drie weken kwijt!!! Hopelijk heb je hem snel terug!!!
Hoi mama05 gezellig dat je even binnenwandelt. Ging je nou ook mee naar de meeting? Lastig hè al die fases! Gelukkig is dat altijd maar van korte duur... Ik zit er nu ook even middenin pffff
Wendy, jammer dat je niet meer meeschrijft, maar we zien elkaar op facebook! Mama05, wij doen warm eten idd 200 gram. Meestal gaat het erin, maar soms de laatste hapjes niet. Karine, ben benieuwd hoe R's eerste schooldag gaat! Hier, heb Timo net een boterham gegeten ipv een bordje pap. Het ging super, maar ik had na de eerste helft moeten stoppen. Toen bijna de hele boterham erin zat, keek hij moeilijk en bwah, alles er weer uit. Zo sneu! Maar een les voor mama... Gisteren high tea gedaan in de theetuin waar we zijn getrouwd. Was heel bijzonder om daar met Timo te lopen. Jullie hebben de fb-foto's denk ik wel gezien. En ook lekker gegeten! Ik moet even mijn ei kwijt, al zullen de meesten wel denken dat ik zeur... Timo gaat zo vreselijk hard met zijn ontwikkeling, ik kan hem niet bijhouden. Het kruipen zat eraan te komen, daar kon ik nog goed bij. Dat hij nu goed kan zitten is heerlijk. Maar hij gaat zo vreselijk hard door. Waar hij eergisteren nog overal op zijn knietjes bij ging zitten (tafeltjes, bankjes) was hij daar gisteren al niet meer tevreden mee en moest en zou hij bij gaan staan. Gisterenavond begon hij zelfs langs de rand van onze salontafel te lopen. Een paar stapjes en daar deed hij heel lang over, maar toch. Het gaat voor mij gewoon te snel. Ik denk, ga eerst even lekker genieten van kunnen kruipen, dan eens proberen zelf te gaan zitten. Staan en lopen kan over een half jaar ook nog. Maar daar denkt meneertje anders over, die wil door en door en door. Dadelijk is hij een jaar en moet ik achter hem aan rennen omdat hij de weg op wil lopen. Ik was zelf ook heel snel, liep al met 11 maanden, maar ik was (uhhh bèn) een schijterd en bang om te vallen, dus echt lopen deed ik pas een paar maanden later. Dat moest ik even kwijt! Nu ga ik weer lekker genieten van een dagje alleen met mijn veel te snelle ventje. Is lang geleden, M heeft vandaag de eerste dag op zijn nieuwe werk. Hij is 5 weken thuis geweest, dus dat was niet leuk toen de wekker om 6 uur af liep.
Hey meiden, hier weer een druk werkweekend achter de rug. Nu lekker vrij, strakjes naar de kapper, en ja hoor Jordy ook voor de eerste keer!!! Is nu wel echt nodig, het is net of hij een toupetje op heeft hahaha!!! Vandaag lekker uitgeslapen, Jordy om 6.00 uur wakker dus lekker bij mama in bed gekropen en nog geslapen tot 9.15 uur!!! Lekker hoor hahaha Wbt ontwikkeling, ach de een doet het ene snel en de ander doet het andere snel. Jordy wil al veel lopen, natuurlijk wel aan de hand maar zet mooie stappen al hoor..... Best kans dat hier niet gekropen gaat worden, aan de andere kant kan het zomaar zo zijn dat hij ineens kruipt hahaha Hij kan nogal verrassend uit de hoek komen Ik ga nu even lekker spelen met mijn lieve ventje voordat hij weer na bedje wil, tot later meiden!!!