Oktober 2011 mama's! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Meikie, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Naam - Start gew. - Doel gew. - Tus. st. 3 juni
    Meikie - - - -106,2 - - - - - - 90 - - - - - - - -94,8 = -11,6
    Karine - - - -105,9 - - - - - - 85 - - - - - - - 97,3 = -8,6
    Guapetona - -93 - - - - - - - 74 - - - - - - - 79,2 = -13,8
    VanEke - - - -103.6 - - - - - 95 - - - - - - - 98,4 = -5,2
    Sahi - - - - - -78 - - - - - - -70 - - - - - - - 74,0 = -4,0

Doel 1 behaald = rood gekleurd

Hier weer even een update van de lijst!!!
    Ik zeg goed bezig!!! Jammer dat we met nog zo weinig meiden zijn....:)

2. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    #1002 karine, 4 jun 2012
    Laatst bewerkt: 4 jun 2012
    @ Meikie: Mag ik ook in het rood?? Ik heb mijn eerste doel ook gehaald ;)

@ Waterlelie: Ik herinner me ineens dat jij aan mij had gevraagd over die enorme buien van E...
    JAAAAAA... Dat heeft Ryano ook!! Hij moest ook nodig zijn energie kwijt. Alleen is het zo dat hij op school enorm leuk, lief een gezellig is en er thuis soms een potje van maakt :D Ligt er ook aan wat er die dag allemaal is gebeurt, maar hij heeft hier nog wel eens driftbuien die hij van mijn man geërft heeft (helaas)
    Hoop dat het met E. snel overgaat als ze naar de PSZ gaat!!
    Ow en Ryano was 1,5 toen hij al niet meer sliep overdag... Helaas zijn ze dan ook niet te houden inderdaad... Komt vanzelf goed als ze voor zichzelf wat meer ritme erin krijgen ;)

@ Rrianne: Whahahahaha... Ja, als ik het zo lees klinkt het bijna op het gekke af... Maar ik moet er dan dus wel even bij vermelden dat ik altijd probeer zo rond 18.00 uur te eten voor de regelmaat van de kinderen. Aangezien wij ook twee jongens hebben die in de ochtend al om 6.00 uur (of 6.30u) wakker zijn, hebben ze hun slaap hard nodig en ik wil ze niet gelijk na het eten op bed hebben.
    Wij hebben wel regelmaat, maar er wordt wel degelijk vanaf geweken wanneer het zo uitkomt hoor :D Al vind ik schooldagen belangrijk om in een goed ritme te zitten....

Zo... Toch nog een heel verhaal geworden, was even nieuwsgierig, zit nog op de bank, maar ga nu écht naar boven :D
    Welterusten @ all....

3. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @karine, idd vroeg wakker. Maar op zo’n dag kan ook beter te vroeg als te laat. Hoe vond Ryano het op school? Ow fijn te lezen dat het helemaal super is gegaan. Dat vergeten had ik zaterdag ochtend toen Mirthe te logeren was. Ik wachte er echt op dat ze elk moment wakker kon worden. Raar is dat he.

@EB, ja snap het helemaal. Het kleine is er dan zo snel vanaf. Maar het lijkt me ook wel leuk om hem zo te zien ontwikkelen. Hij gaat mama gewoon achterna.

@Waterlelie, Thanks. Ja 86 is een mooie leeftijd. Ze zijn nog super fit. Ze staan het hele seizoen op de camping. Dus dat zegt wel genoeg :D. Aandacht was er zeker genoeg. Ik zou zeggen, laat haar maar gewoon lekker spelen en lopen en kijken hoe ze er op reageert. Misschien heeft ze het niet meer nodig. Anders ’s avonds wat eerder eten zodat ze vroeg op bed kan.

@mama, gezellig dat je nog steeds mee leest. Zo blijf je toch nog wat op de hoogte. Wat betreft het warme eten ik geef haar waar ze zin in heeft. Dit verschilt ook qua gewicht. De 200gr. haalt ze niet. Ook omdat ik het vers kook vult het ook wat meer. Jammer dat je niet bij de meeting aanwezig kunt zijn. Hoe was de bezichtiging in de ijsfabriek? Waar moest je zijn als ik vragen mag. Want hier in dorp zit namelijk ook een hele grote.

@meikie, Hoe is de coupe gelukt? Bij jou en je mannetje natuurlijk:D Fijn om te horen dat het knippen goed is gegaan.

@daantje, Goed zo meid. Komt vanzelf.

@Rrianne, Mirthe slaapt gelukkig makkelijk in de auto. Afstand maakt hier niets uit. Als ze wil slapen slaapt ze zo ook in de wandelwagen zit. Dus dat is wel makkelijk. Mocht het niet gaan dan stappen we gewoon weer in de auto hoor :D. Anders kunnen we altijd van te voren nog even een mini meet doen. Moet vast wel lukken het onderstel mee. Anders neem ik de auto van m’n ouders mee. Dan lukt het sowieso. Super ook al een fietsstoeltje. Ik heb er ook al 2. Heb er een voor m’n ouders gekocht. Hij zit er bij mij nog niet op maar kijk er wel naar uit. Wil liever nog even wachten.

@hier, Vanmiddag even lekker te shoppen geweest ondanks het slechte weer. Maar later op de middag klaarde het weer op. Ben geslaagd voor een broek een 3/4 broek, een bikini en eindelijk 3bh's. Dus helemaal happy en de beurs leeg :):D

4. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    weer even een update:

mama's en kids welke komen (15):
    Daantje2011
    Dolfijnjes
    Elisabethbas
    FmT (PM gestuurd voor zekerheid, nog geen reactie gehad)
    Karine
    Linda0509
    MBTC
    Meikie
    Misja (PM gestuurd voor de zekerheid, nog geen reactie gehad)
    Princess01
    Rrianne
    Sahi
    Vaneke
    Waterlelie81
    Wherona

Komen misschien (3)
    Guapotona
    Mumtobe21
    Daanquinty

Komen niet
    Pookie
    Theelepel
    BabyR
    Wapje
    Mama05
    Rica
    Sjoon
    supermom
    Wendyw80
    Gejanne1
    dagplanning
    10.30-11.00: inloop
    11.00-12.00: kledingparty
    12.00-14.30: lunch en kletstijd

tijdens de kledingparty is er koffie, thee en ijswater voorzien
    tijdens de lunch koffie, thee jus d'orange en ik geloof melk
    lunch is zelfde als vorige keer, via buffetvorm, dus als de keldingparty way uitloop lijtk me geen probleem

Hilversumsestraatweg 19
    3744 KB Baarn
    www.grootkievitsdal.nl

Prijs:
    21,5 euro per persoon
    handigste is om dit mee te nemen de dag zelf

5. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Hey meiden, goedemorgen!!

Hier alweer wakker, kletsend klein jongetje in bed :)

Wat jammer dat er zoveel meiden toch niet komen op de meeting!!
    Ik verheug me erop! :)

Zo maar eens gaan douchen en aankleden, dan eten en weer naar school en KDV brengen. Misschien voor mij een snel bakkie, daarna heerlijk een ontspannen massage ;) Tot later! :D

6. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Jaaaaa, ik heb ook mega zin in de meeting!!!!!
    Ik hoop dat de 'misschien' meisjes alsnog komen!:)

Thanks voor de tips! Ik had het ook aan mijn buurvrouw gevraagd en wat zij doet is s middags de gordijnen dicht doen in de woonkamer en alle prikkels weghalen...zo krijgen ze op die manier ook een beetje rust. Misschien dat het bij ons ook helpt. Verder hou ik ook van regelmaat dus daar kan het ook niet aan liggen...;) Hoop dat het snel over is want ik ben gebroken s avonds...

Ben ook gebeld door het zkh dat S.ofie volgende week maandag haar gips krijgt. Gelukkig niet helemaal tot haar enkels ofzo maar er komt gips om haar middel en vanaf dat punt krijgt ze een ander materiaal om haar bovenbenen...en tussenin een metalen stang ofzoiets. Zit allemaal definitief, maar gelukkig kan het nog enigszins 'luchten'. ;)

Okidokie, ik ga even aan de koffie :D (haha dat rijmt:p)

7. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    meikie: jammer dat het zo'n kort lijstje is. Wij hadden hier zondag een drukke ochtend door een vroege Yanna, dus was vergeten te wegen. Maar er zal ook niet echt wat af zijn, gezien de vakantie...

karine: kan me voorstellen dat je 's avonds vroeg rust wil als de kids zo vroeg wakker zijn steeds.
    lekker ontspannen vandaag hoor!

rrianne: lekker geshopt :D

vaneke: nou 15 meiden + 15 baby's is nog een flinke ploeg toch!
    en eten voor de kindjes, zoals brood enzo, moeten we denk ik zelf voorzien he? Lunch is voor de grote dames denk ik? :p

lelie: succes met het broekje! Lijkt me best heftig! Hoe lang moet ze het dragen?

8. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    ik geloof dat je ons door elkaar haalt;)

9. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @ waterlelie wat spannend volgende week al het broekje. Zover ik weet hebben ze er niet al te veel last van. Maar het is nooit leuk.

@meeting heb er ook ontzettend veel zin in.

Zal weer snel aan het werk

10. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @EB jeetje wat gaat Timo hard zeg hihi wel een erg sterk ventje is het hoor

@Meikie leuke coupe is het geworden en super knap dat hij zo stil kon zitten.

@Poookie hoe is het vandaag met Stijn nog steeds zo mopperig

@Waterlelie heb geen tips voor E. nog geen ervaring mee ;) en maandag het gipsbroekje voor S. hoop dat ze der niet al te veel last van heeft.

@meet Davey slaapt meestal rond een uur of 11 dus ik hoop dat hij in de auto slaapt en het trekt. Wil ook de kinderwagen meenemen kan ook in ligstand mocht ie erg moe worden. En denk inderdaad wel dat we het eten voor die kleintjes zelf mee moeten nemen.

@BabyR ben ook wel benieuwd hoe het nu met je gaat.

@ll zit nu op mijn bed en naast me ligt Davey te slapen :D hij is vandaag nog steeds erg mopperig en wilt niet "alleen" zijn. Tsja zal wel een fase zijn gaat wel weer over maar lastig is het wel kom nergens aan toe zo.

11. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kom even zwaaien,
    nadat ik doodziek ben geweest met koorts en al, is nu Collin aan de buurt.
    Zo zielig!

12. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Meikie, knap ventje geworden hoor:D.

Karine, hihihi snap je heel goed hoor. Zeker met een jongentje wat naar de basisschool gaat. Klonk gewoon geweldig; we aten wel een kwartiertje later;) hihihi.

Dolfijnjes, aaah nee joh je hoeft niet speciaal de auto van je ouders te lenen. Het komt vast goed hoor, moet het gewoon een btje op zn beloop laten:D. Een mini-meeting lijkt me leuk! Fietsen, was super lees hieronder.
    Super dta je zo geslaagd bent, ik moet ook nog een bikini scoren en nieuwe beha's is ook geen overbodige luxe, alles is te groot:(.

Waterlelie, aaah spannend joh. Kan me er niet echt een voorstelling bij maken hoe het er uit ziet. Hopelijk ondervind ze er niet te veel hinder van.

Sahi, helaaasss was ik het niet, die zo lekker heeft geshopt, was keihard aan het werk;) (noujaaa keihard ahaha).

Vandaag voor het eerst een kwartiertje met L. gefietst, hij was helemaal onder de indruk. Super leuk. Maar had wel het idee dat het nog wat te vroeg was, hij zat opzich stevig, hobbels etc ging prima. maar hou het voorlopig nog even bij af en toe nog even oefenen.

Hier een wat vreemde dag, veel korte slaapjes, mopperen, nog steeds erg veel plekken om het gezicht, weinig gegeten. Bij ons op het kdv gaat de buikgriep enorm rond, hopelijk slaat het ons over.

13. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Altijdvrolijk, aaah he bha. Beterschap jullie!

14. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    dolfijnjes: ja sorry, haalde je door elkaar met rrianne ;)

rrianne: haha, zag mn vergissing al ;)
    oei, hopelijk slaat de buikgriep jou over!
    ik vraag me steeds af, als jij op t KDV werkt, waar zit jou zoontje dan? Op een andere groep?
    Vraag ik me ook steeds af over de kindjes van Yanna's leiding, maar die wonen ergens anders en gaan daarom ergens anders naar de opvang. En ze zijn al wat ouder.

Lekker met Yanna gedouched net, we hebben de badring van mn vriendinnetje gehad, echt super handig. Ik vond het altijd zo lastig om zelf met haar te douchen, maar nu ging het hartstikke makkelijk :)
    En daarna is ze tijdens de fles op schoot in slaap gevallen, zo lekker he :) Fijn, zo'n avondje vrij :)
    Zo nog even een wasje en de vaat doen en dan is het weer prima. Morgen op tijd naar huis tussendoor, ik kan het echt beter loslaten allemaal ;)

15. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Aaaaah heb het nog niet gezegd of het is al zover.
    Hoorde via de babyfoon al wat rare geluiden, gelijk kijken. Lach hij daar lachend in een plas met overgeefsel, lekker in bad alles verschoond. Eenmaal aangekleed, spuugt hij ons beide er weer helemaal onder. Zo zielig:(.

16. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Nou meiden, hier hebben we ons bezoek aan het cb weer gehad!!!
    Meneer was 10.110 gram en 74 cm hahaha Hij volgt keurig het allerbovenste lijntje van de curve zeiden ze hahaha

Verder kunnen we inderdaad gaan oefenen met kleinere stukjes fietsen van 10 á 20 minuten en gaan we de ochtenden ook lekker brood eten!!!
    Ik heb nagevraagd hoe het zit met melk en zuivel. Ze moeten ong 400 á 500 cc zuivel binnen krijgen op een dag. Dit is incl eventuele yoghurt/toetje. En mocht je een keer zonder poedermelk zitten om een of andere reden kan je ook een keer gewone melk geven ;)

Verder waren ze helemaal tevreden over hoe het gaat met hem :D

Verder hier echt een butnacht gehad. Jordy ieder half uur wel wakker.... Uiteindelijk om 5.00 uur in bed genomen bij me en daar ging het redelijk. Ik had er dus alweer flink de balen van, maar toen hij later op het aankleed kussen lag en ik in zijn mondje keekl zag ik bij zijn bovenkaakje een wit streepje.... Aha dat zit dus dwars....:p

@ Wherona, ik zou zeggen lekker bij hem blijven en zelf ook lekker bijkomen. Laat de boel de boel en geniet van het feit dat hij je bij je wil hebben. De rest komt wel weer hoor!!!

@ Rrianne, bedankt voor je compliment ik ben het helemaal met je eens!!! :D Maar zelf heb je ook een heerlijk ventje!!!
    Ach arm ventje... Zo zlieig als ze zo spugen... Gelukkig lacht hij er nog wel bij dan he....:(

@ Altijdvrolijk, he bah. Zielig he als ze ziek zijn.... Beterschap voor jullie hoor!!!

@ Meeting, ik heb er ook echt mega zin in!!! Jordy slaapt wanneer hij moe is en ergens kan slapen. Anders blijft hij wakker en nog vrolijk ook hahaha

Vandaag weer gezellig bij Wapje geweest!!! Ja lelie heb je paprika!!!
    M. kruipt al heerlijk door de woonkamer en gaat voor het gemak ook even staan hahaha. Jordy heeft alles aandachtig bekeken en hopelijk goed in zich opgenomen hahaha

Nou ik ga weer. Lekker slapen, net weer even wezen sporten...

Is Jordy trouwens als jongste spruit het grootste van alle beebs??? :p

17. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    hoe groot is hij dan meikie

18. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Hahahaha, goedemorgen Rica!!!
    10.110 gram en 74 cm, zoals in het voorgaande berichtje staat :p

19. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    jeujjjjjjjjj wat een grote bink :)

hmm heel gek, het enige wat ik in je post las was: Is Jordy trouwens als jongste spruit het grootste van alle beebs???
    Je hebt hem stieken aan gepast he, geef maar toe!! ;);)
    nou ik denk dat ik niet goed gegeken heb want dat was alles wat ik zag...daarom die uiterst slimme vraag :):)

zat net ff mijn berichtjes te lzen voor mijn bevalling: 22 september, niks aan t handje...23 sept snachts een berichtje en iedereen in rep en roep haha, meikie jij had de hele dag al met je telefoon in de handen gelopen :):)
    Erg mooi en best lachwekkend om te lezen, er was iemand zo op dreef dat die alle kindjes in sept eruit wou hebben haha!

20. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Goedemorgen!!

@ Meikie: Jordy is zeker een bink!! En zo uit mijn hoofd ook inderdaad de grootste :D

@ Rica: Whahahaha... :p

Hier beide mannen alweer wakker... (Ik moet echt vroeger naar bed ;))
    Zo dus maar weer aankleden en klaarmaken :)
    Ryano trouwens helemaal happy dat hij wéér naar school mag!
    Moe is hij trouwens wel aan het eind vd dag (en dus ook strontvervelend :D)
    Maar toegeven.. Hooo maarrrrr ;)
    (@ waterlelie: heel herkenbaar dus... )

Deel Deze Pagina