Oktober 2011 mama's! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Meikie, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Goedemorgen!

Ben inmiddels een beetje depri aan het worden van het weer....niks lekker lang wandelen. Misschien maar naar het zwembad vanmiddag, vind ze ook erg leuk.

@ Rica, hilarisch om het bevallingstopic door te lezen he? Als ik er aan terug denk vond ik het ook te spannend. Ging vet vaak op refresh drukken om te zien of ik niet weer een bericht gemist had van een nieuwe baby :). Ow en ik wil niet stoken, maar denk ook echt dat Meikie het bericht snel aan heeft gepast hoor :p.

@ Meikie, denk dat jij echt de grootste baby heb ja, hmm of Timo moet de grootste zijn? Hoop morgen even naar het inloopspreekuur te gaan om te wegen en meten, vind ik wel leuk.

@ Rrianne, super sneu! Heeft hij ook koorts? Had hij laatst niet ook al gespuugd na zn brood? Beterschap voor jullie kleintje. Lees nu terug dat de buikgriep heerst op jullie kdv...

@ Sahi, ga je je na het douchen dan eerst zelf aankleden en zet je Yanna in een wipstoel? Ik ga alleen met F in bad als mn vriend thuis is om haar af te drogen en anders gaat ze alleen in bad. Lijkt me zo'n gedoe.

@ AV, beterschap!

Tja en toen kon ik weer eens niet verder lezen met mn iphone....Sorry voor de rest dus op wie ik niet kan reageren. M'n ipad is nog steeds bij apple ter reparatie of beter gezegd vermoedelijk ter vervanging.

Drukke week vefrder, donderdag en vrijdag werken. Zaterdag m'n zusje helpen bij het voorbereiden voor het EK etentje en dan natuurlijk de wedstrijd kijken en zondag haar vrijgezellendag.

Ben nog op zoek naar een haarband voor F. Moet ivoor zijn om bij haar bruidsjurkje te passen. Niet te opzichtig. Heb er nog geen een kunnen vinden helaas. Maar F is net als de drie kindjes bruidskindje en ze hebben allemaal dezelfde jurk, zo schattig. Kom eind van de maand vast een foto spammen :).

2. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Babylijst

Poookie en Stijn
    13-09: 2060 gr - 45 cm
    31-05: 9825 gr - 71 cm
    Wherona en Davey
    15-09: 3125 gr - 47 cm
    24-04: 9100 gr - 74 cm
    Rica en Loïs
    23-09: 2895 gr - 49 cm
    10-05: 7520 gr - 72 cm
    Wapje en Mica
    26-09: 3430 gr - 50 cm
    05-04: 7085 gr - 66,7 cm
    Princess en Lily
    03-10: 3670 gr - 50 cm
    12-04: 7545 gr - 65,5 cm
    Supermom en Niels
    04-10: 3875 gr - 52 cm
    10-05: 8905 gr - 70 cm
    Elisabethbas en Timo
    06-10: 4890 gr - 56,5 cm
    02-04: 7800 gr - 69,3 cm
    Mama05 en Jairo
    07-10: 4300 gr - 55 cm
    31-05: 8165 gr - 73,5 cm
    Rrianne en L.ars
    08-10: 3470 gr - 52 cm

13-04: 8400 gr - 72 cm
    Linda0509 en Gijs
    09-10: 3620 gr - 50 cm
    22-05: 8380 gr - 71 cm
    Sandra2 en Thijs
    10-10: 4500 gr - 56 cm
    26-01: 7562 gr - 68 cm
    Mumtobe en D.elani
    10-10: 2970 gr - 51 cm
    19-04: 9370 gr - 70 cm
    Mbtc en J
    10-10: 3040 gr - 45 cm
    18-05: 6365 gr - 63,7 cm
    VanEke en Elke
    11-10: 2912 gr - 50 cm
    10-04: 7770 gr - 66 cm
    Lauraa en E
    11-10: 3790 gr - 54 cm
    03-05: 8355 gr - 72,5 cm
    Wendyw80 en Nienke
    13-10: 3990 gr - 52 cm
    13-04: 7220 gr - 65 cm
    Sahi en Yanna
    14-10: 2580 gr - 46 cm
    02-04: 7240 gr - 65 cm
    Waterlelie en S.ofie
    19-10: 3225 gr - 50 cm
    29-05: 7040 gr - 65 cm
    Dolfijntjes en Mirthe
    21-10: 3630 gr - 49 cm
    08-05: 7950 gr - 69 cm
    Daantje2011 en F.eline Sophie
    27-10: 3640 gr - 50 cm
    05-03: 7040 gr - 62,6 cm
    Karine en Micah Toni Léon
    28-10: 3760 gr - 52 cm
    26-04: 8610 gr - 70 cm
    Meikie en Jordy
    02-11: 4400 gr - 54 cm
    05-06: 10.110 gr - 74 cm

LittleAngel en M.athijs
    wat is zijn geboortedatum?
    ?? : 3175 gr - 48 cm
    24-04: 6470 gr - 65 cm

** Bijgewerkt tot 6 juni (Niels en Jordy staan erop... )
    (Aantal meiden die vanaf januari of maart niets meer hebben laten weten eraf gehaald. Als je er weer op wilt kan dat natuurlijk altijd!!)

Bij wijzigingen graag even een PB naar Karine sturen ;) Ik pas de lijst elke week op vrijdag (indien nodig) aan...

Als je er NIET meer op wilt, kan dat ook veranderd worden....

3. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Goeiemorgen dames!

Even snel bijgelezen...

@ Waterlelie heel veel sterkte met 't broekje... Lijkt me sneu om te zien!

@ Wherona ja Stijn is nog steeds mopperig... Gelukkig wel iets minder inmiddels, maar de tandjes zijn er nog niet door. Ik zie ze zitten onder 't tandvlees. Doe regelmatig even met mijn vingers erop drukken en masseren, vind Stijn wel lekker geloof ik haha. Maar het helpt weinig...

@ Altijdvrolijk beterschap!

@ Rrianne ook beterschap. Oooh bah buikgriep, vreselijk... :( Alleen de gedachte eraan al...

@ Meikie jeeeetje wat doet Jordy het goed zeg. De jongste van het stel, maar wel de grootste zo'n beetje haha.

@ Karine elke ochtend denk ik ook, ooooh ik moet eerder naar bed gaan... Maar elke avond komt er weer niks van hahaha ;)

@ Daantje balen he dat weer! Heb gister wel een stukje kunnen wandelen eind van de middag, maar heb veel liever een zonnetje erbij!

Zo dat was het weer ff :)

4. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Hoi meiden

Hier ook weer eens een berichtje van mij..
    Niet alles gelezen, en regaeren is dus ff onmogelijk haha
    Heb de laatste tijd geen tijd en zin gehad om gezellig op ZP te gaan..
    Met mij gaat t nog altijd kut. T lijkt wel of t steeds erger wordt.
    Gelukkig is R een hele grote afleiding en werk ook :)
    De nachten gaan hier sinds t overlijden van W ook weer bagger.
    Ze wordt huilend wakker om vervolgens 2 uur lang beneden met haar te zitten en dan kunnen we weer verder slapen. Mijn vriend heeft de afgelopen 3 weken ook alleen maar nachtdienst gehad dus sta ik er eigenlijk in mn eentje voor.
    Maandag naar t cb geweest en die zeggen dat ze nu ook droomt dus dat ze daarvan waarschijnlijk wakker wordt. Maar als ik dr kamer in kom dan ligt ze op dr buikje en ik denk dat ze daar wakker van wordt?

Zaterdag wil ik graag voetbal kijken in de kroeg (inc oranje jurkje haha) en R dan een nachtje te logeren doen bij mijn ouders.
    Maar nu ze s'nachts zo loopt te spoken weet ik niet of ik t wel moet doen.
    Wat zouden jullie doen?
    Het is niet altijd s'nachts, gister lag ze half 8 in bed, en werd ze half 9 huilend wakker en ging ze pas weer slapen om kwart over 10.

5. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    @karine, bedankt voor het aanpassen!

@rrianne, beterschap voor je mannetje. Hier heerst ook buikgriep. Mijn man is een week lang ziek thuis geweest en 5 kilo afgevallen.

@Babyr, ik zou gewoon gaan hoor! Vindn ze het soms erg om op te passen als ze 's nachts eruit moeten? Als ze dat niet erg vinden zou ik het juist doen. Dan kun je er eens lekker uit endan hoef je je geen zorgen te maken dat je er 's nachts uit moet terwijl je misshien later naar bed bent gegaan of iets gedronken hebt. En als je wel op tijd naar bed gaat kun je lekker bijslapen :).

@schema's bedankt voor alle reacties! Het probleem hier is niet dat ik niet weet hoe ik minder flessen moet geven maar meer of dat wel mag? Ik lees namelijk dat ze er drie moeten hebben op de verpakking. Maar aangezien hij twee boterhammen eet 's middags kan ik de twee halve flessen makkelijk vervangen door diksap. Dan houd ik er nog maar twee over. Denken jullie dat dat al mag??? Dan krijgt hij enkel nog 1 fles 's morgens in de pap en de laatste fles.

@

6. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Rianne beterschap helaas dus toch de buikgriep te pakken

@Meikie jeetje wat een gozer is het toch :D denk dat Davey nu een beetje gelijk loopt met Jordy. Moet de 26e weer dus ben benieuwd.

@BabyR wat leuk om weer wat van je te horen. Het heeft ook tijd nodig om het te kunnen verwerken neem die tijd ook hoor. Wat vervelend dat R. nu steeds wakker wordt.

@Supermom ze moeten nu tussen de 400 en 500 cc zuivel producten binnen krijgen dit is inclusief toetje of broodbeleg. Als ie dat binnen krijgt dan is het voldoende.

7. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Sahi, L. gaat idd mee naar het kdv (één ochtendje in de week, de rest opa en oma) en heb hem ook in mijn eigen groep (zijn een klein particulier kdv.) In het begin vond ik dit erg moeilijk, mijn eigen kindje in de groep, maar begin er steeds meer een goede balans in te vinden.

Meikie, hihih wat een flinke vent zeg! Altijd fijn als ze zo tevreden zijn en lekker oefenen met fietsen. Hoe ging de nacht?

Daantje, ja echt een hardnekkig virus. Alle kindjes van mn collegas zijn ook ziek. Gister koortsvrij vanmorgen om 9.00 al verhoging, dat beloofd weer wat voor het einde van de dag. L. heeft nog niet eerder echt gespuugd, wel laatst ook al flink ziek geweest > koorts. F. inmiddels wel weer helemaal beter? Aaah super leuk, ben erg benieuwd naar de foto van jullie meisje als bruidsmeisje

Karine, zal L. zn nieuwe gegevens ook nog even toesturen

Babyr, dikke knuff voor jou. Ben het met supermom eens. Maar snap je twijfel, dat is ook de reden wrm ik L. niet zo gauw uit logeren breng/bracht.

Supermom, aaaah hij heeft het flink te pakken en nog niet zo lang geleden ook al flink ziek geweest toch? Beterschap! Hoe is het verder? Ik denk dat het geen probleem is hoor terug naar 2 flessen, net wat wherona schrijft. Ze hebben aan 400 a 500 ml voldoende

Zo weer een hele ervaring rijker, wat ontzettend sneu zo'n spugend kindje. Hij bleef maar spugen, na de 5e x was zijn maagje leeg, dus alleen maar gal. Vandaag is alles er nog in gebleven, drinkt gelukkig goed. Alleen nu koortsig. Lekker hang dagje samen.

8. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    rrianne: he balen, toch spugen :( Zielig he? Hopelijk gaat het nu weer beter, als het maagje leeg is, is meestal het virus er ook uit en kan je weer voorzichtig gaan eten en drinken.
    wat leuk dat je L mee kan nemen naar je groep! Ik geloof niet dat dat bij ons KDV kan, maar dat is ook een grote organisatie.

meikie: wat een reus!!
    wat leuk dat je bij wapje bent geweest. Hoe is het met haar? Want die zien we hier ook niet veel geloof ik?

rica: apart he, als je dat dan terug leest van je bevalling. Heb ik hier ook gedaan, ook om mn bevallingsverhaal op te schrijven en tijden te checken. heel grappig om dan die aanmoedigingen van de rest te lezen enzo :)

karine: wat leuk dat hij zo'n zin heeft in school! En natuurlijk is hij moe aan het eind van de dag!

daatnje: ja ik was altijd erg huiverig om alleen met haar te douchen, al dat gedoe, maar mn vriend en vriendinnen vonden me een muts, dus een paar weken terug toch maar geprobeerd en vriendje was toen beneden, dus ik kon roepen als het niet lukte.
    Als de douche uit is, doe ik eerst haar globaal afdrogen en op de grond op de badmat + handdoek leggen, een beetje inwikkelen. En met haar gespartel krijgt ze het echt niet koud. ik geef haar ook even een speeltje in de hand. Dan ga ik snel afdrogen en als ik een beetje droog ben, neem ik Yanna mee naar haar kamertje om haar goed af te drogen, te smeren en aan te kleden. En daarna leg ik haar bij ons op het grote bed om mezelf aan te kleden.
    Vond het eerst ook een gedoe maar nu gaat het wel goed ;)
    En soms inderdaad, doe ik haar alleen even in het badje, daar past ze voorlopig nog wel in. Het weekend wil ik de tummy tub nog eens proberen, kijken wat ze daarvan vindt.

babyr: goed je weer te lezen. Wat heftig moet het allemaal voor je zijn zeg! Heb het echt met je te doen en moet best wel eens aan jou en je verhaal denken!
    logeren: misschien juist goed voor jouw rust, als je ouders het zien zitten, zo'n nacht.

supermom: ik dacht ook minimaal 3 flessen en toen las ik overal hier en op internet dat het ook best naar 2 mag. En als kindjes er maar 1 willen, is 1 ook best... En verder proberen zuivel erin te krijgen...
    zo dubbel allemaal

wherona: ik dacht dat die 500cc het minimum aan vocht was, niet per se het minimum aan melk...

zo iedereen weer bij. Hier even wat regeldingetjes voor de thuis-administratie gedaan, nu nog even relaxen en zo nog even aan de slag. dan lekker koken (nu al zin in :)) en vanavond nog even kort werken. Helemaal prima.
    werkoverleg gehad en van mn teamleider moet ik me niet meer zo druk maken, maar haar bellen als ik het even niet meer zie zitten. Ik ben daar niet goed in, maar ik ga het nu echt proberen!

9. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    BabyR, sterkte met het verwerken. Ze zeggen, alle seizoenen moeten eroverheen. Niet dat het dan makkelijker is, maar dan kan je het een plekje geven. Dan zijn de scherpste randjes eraf. Dikke knuf!

Rrianne, beterschap voor jllie allemaal!

Meikie, Jordy is echt groot! Daantje, Timo was heel groot bij de geboorte, maar dat is nu wel over. Hij woog van de week op onze eigen weegschaal 8700 gram, lengte weet ik echt niet maar hij past 68-74 nog goed. Hij lijkt misschien groter op de foto's omdat hij al zoveel kan, maar het is niet zo'n hele grote meer. Wel in de bovenste helft van de curve.

Sahi, tummytub werkt hier ook weer goed. En badje ook trouwens. Timo kan nu zo goed zitten dat hij voorlopig nog wel in het badje past. Ik heb een antislip matje gekocht waar hij goed op zit. Echt prachtig! Hj kan nu heel leuk met zijn speeltjes spelen.

Rica, ik lees het ook nog wel eens terug. Wat een spannende twee maanden hebben we toen met z'n allen meegemaakt hè? Ik weet nog de kippenvel en tranen in mijn ogen toen ik las dat Poookie bevallen was. Toen was het echt begonnen voor mijn gevoel. En Meikie, de hekkensluiter, we leefden enorm met iedereen mee, zo leuk!

Supermom, gewoon doen waar jullie je het beste bij voelen. Hij is toch al (bijna) 8 maanden? Dan zijn ze niet meer zo afhankelijk van de melk als ze verder goed eten.

Karine, wat betreft de babylijst. Je weet dat wij (en volgens mij Daantje ook) de 7,5 maandcontrole overslaan? Dat is ons gevraagd vanwege de bezuinigingen. Bij kindjes waar het goed mee gaat mag je kiezen of je naar die controle wil gaan. Ik vond het niet nodig.
    Ga misschien maandag toch even naar het weeg- en meetmoment...;)

Meeting, echt superveel zin in! Ik bedacht me gisteren, als het een beetje weer is komen Timo en ik op de fiets. Zo heerlijk dat dat nu gewoon kan. Timo gaat nu ook zelf zitten, dat is als je zo leest een criterium om wat meer te mogen fietsen. Gisteren dus een goed half uur, heerlijk!

Oh, ik heb gisteren een nieuwe draagzak gekocht. We hebben een babybjorn, waar ik altijd erg tevreden mee was, maar Timo wordt wat zwaar om zo hele stukken te dragen. Dus nu een superergonomische Manduca gekocht, hij wordt vanavond bezorgd. Heel benieuwd!
    En ook Aapies-slofjes gekocht, op aanraden van Wherona en Rrianne, die worden denk ik deze week ook nog wel bezorgd.

Hier, klein drama vanochtend. M belde naar mijn werk, helemaal in paniek. We hadden een virus op de computer en alle foto's, filmpjes etc was weg. We hebben wel veel gebrand, maar niet alles. Ik dus naar huis, boel gesust en M heeft de computer naar een wiz-kid-winkel gebracht. Hopelijk kunnen ze nog wat terughalen. Echt een %#$*| zooi!

Maar goed, ik dus nu thuis. Heb mijn mannen even op de fiets getrapt om een frisse neus te halen. Erg belangrijk als je je zo rot voelt. Ben dus maar aan het strijken wat gisteren niet meer gelukt was!

10. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Sahi, jaaa dat spugen vind ik echt heel zielig. Maargoed hij is het vrij snel vergeten en zet weer een dikke big smile op gelukkig. Aaah dat is fijn om te weten. Vandaag wat brood gehad, vanavond wat pap proberen en morgen maar eens voorzichtig weer begonnen. Ben in elk geval blij dat hij de boel weer binnen houd. Ja enorme luxe hoor dat ik hem mee mag nemen, op grotere kdv's mag het idd niet, althans niet in je eigen groep en vind het eigenlijk wel begrijpelijk. Je moet er wel professioneel mee om kunnen gaan. Je wil je eigen kind niet te kort doen, maar zeker ook niet de andere kids.
    Alleen douchen heb ik hier trouwens ook nog nooit gedaan;). Dit komt ook omdat L. het douchen niet zo fijn vind. We badderen daarom samen, dit gaat prima.
    Werk ze vanavond.

EB, he bha wat balen van jullie pc. Hopelijk gaat niet alles verloren en fijn dat er een gedeelte gebrand is. Leuk aapie sloffen:D. Ben trouwens benieuwd wat je van de manduca vidn.
    Gebruik de draagzaak hier niet veel, vind hem zo zwaar.

11. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    EB: aah wat balen van die foto's en filmpjes!! Hopelijk is het nog te redden!!

rrianne: nu alles nog binnen bij L? En inderdaad, gelukkig zijn baby's het snel weer vergeten.

Net kwam Yanna thuis, vriend legt haar in de box, omdat ik aan het koken was, zei keihard roepen 'mamamamama!!'
    wel schattig, maar niet handig :p Dus in de kinderstoel erbij gezet in de keuken en toen vond ze het goed. Stukje komkommer gegeven, want ik dacht dat ze trek had.
    Maar avondeten had ze geen trek in, vriendje probeert het straks nog even.

12. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    even spammen hoor, VID-20120605-00011.3GP - YouTube

Het begin is een beetje gek, maar zo is Yanna dus bijna altijd als ze wakker is :D Lekker druk :p
    en ze doet nu dus zelf met haar handje in haar mond gekke geluiden maken, dat kan ze sinds zondag zelf ;)

13. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    @sahi, wat een kletskont :D en vrolijk!!! Heerlijk zo'n meisje in de ochtend!

@eb, wat erg van je de foto's en films...wij hebben al onze foto's e films op een harde schijf mocht dit ooit bij ons gebeuren..

@meikie, wat een knul :D Heerlijk zo'n gezonde jongen!!! Enne...fijn dat je mijn paprika meeneemt ;)

@Rrianne, fijn dat L. zich beter voelt! Morgen is hij weer helemaal de oude ;)

@av, ben je al wat opgeknapt?

@ Babyr, och meid heb het erg met je te doen...moet ook vaak aan je verhaal denken...
    Ik zou wel gaan. S.ofie wordt ook paar keer even wakker (miss een droom, indrukken) maar slaapt eigenlijk kort daarna weer. Vaak word ik niet eens wakker van haar gejengel. Ik denk echt niet je ouders er mee zitten als R. af en toe wakker wordt s nachts...:) Jij heb je rust ook even nodig! Sterkte!!

Nou, ik zit met een ziek meisje thuis. Was gisteren uit logeren bij mijn moeder maar kwam vandaag thuis terug met verhoging. Ze zit momenteel in haar puber fase maar daar hebben wij niks van van gemerkt...zo moe en ziekjes is ze. Ze is op de bank in slaapgevallen dus toen hebben we haar maar omgekleed en op bed gelegd. Zetpilletje erin, even temp gemeten 39,1 en maar een papfles gegeven. Ze was daarna gelijk vertrokken. Ik hoop dat het rustig blijft s nachts..

Nu met de voetje omhoog voor de tv!

Doeiiiii

14. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ Lelie, ook al een ziek kindje, hoop echt dat ze snel weer opknapt.

@ Sahi, zo is F ook precies, misschien nog wel drukker. De hele dag zingen en gekke geluidjes maken. Vet gezellig. Alleen kan ze ook vreselijk vals en hoog zingen :).

@ EB, heb die slofjes ook even opgezocht. Die zijn leuk zeg! Ga ik ook bestellen als F ooit wil gaan wandelen. Gaat hier voorlopig niet gebeuren haha.

@ Meikie, geef je Jordy al gewone melk of dus alleen incidenteel als je het bv vergeten bent mee te nemen? Vanaf wanneer krijgen ze eigenlijk gewone melk ipv de poedermelk?

Wij zijn net nog even snel aan de wandel geweest nu het eindelijk droog was. Ow en ik heb ontdekt dat F een enorme visfan is :D. Ze blijft er maar van eten als ik haar bv panga geef. Eten jullie kindjes vis?

15. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Mijn Manduca is binnen! Dat is echt heerlijk, je draagt je kindje veel dichter tegen je aan dan in de babybjorn en er zit een veel betere heupband aan, dus het is alsof je je kindje zelf gewoon op je arm draagt maar dan zonder armen en op je heupen. Ook op de boot zal het goed werken, omdat ik er goed mee kan zitten met Timo erin en dan heb iknog steeds mijn handen vrij.

Lelie, beterschap voor je meisje!

Daantje, Timo vindt vis ook heerlijk. M en ik eten beide geen vis, maar ik wil zo graag dat Timo er wel van houdt dus geef het regelmatig.

16. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Hey meiden,
    even een snel berichtje vanaf mijn werk!

@ Daantje, wij geven nog geen gewone melk hoor. De verpleegkundige van het cb gaf alleen aan dat als we eens zonder zitten een keertje gewoner melk geen kwaad kan. Na hun 1e verjaardag ga je met gewone melk beginnen.
    En Jordy krijgt ook lekker vis en vlees en alles eigenlijk..... Hij vind echt alles lekker hoor ;)

@ Iemand vroeg hoe het met Wapje is?
    Gaat goed hoor, is alleen erg druk omdat ze in het drukke werkseizoen zitten. De kids gaan ook erg goed!!!

En wat betreft ons reusje Jordy, als je hem in het eggie ziet valt het allemaal wel mee hoor hahaha Dan is het toch echt nog een baby :D

Nou meiden ik ga weer tot later!!!

17. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Haha! Jordy grote baby en Timo kleine dreumes:D

18. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Even via de telefoon.
    Daantje: yanna zingt ook wel vals ja :p grappig he :)
    @vis: wij eten zelf nauwelijks vis en geven yanna nu voorzichtig wat gehakt af en toe, dus nog niet gegeven. Vriend is ook enorm allergisch voor schaal en schelp dieren, dus durf het niet aan. Was erbij toen hij een allergisch reactie ervan had, anefalactische shock (als ik het goed schrijf) dat wil je echt nooit meemaken! Dus ben heel huiverig voor vis geworden...

En las een vraag over melk, ze mogen wel koemelk, maar kunstmelk is tot 1 jaar sowieso stukken beter en ze adviseren tot 3 jaar.

Nou, zo lekker mn bedje in, trusten!

19. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Bedankt voor jullie lieve woorden meiden!
    Doet me erg goed :)

Lelie, beterschap met je meisje!!

Rrianne, hoe is het nu met L?

EB, fijn dat ie goed bevalt!
    Filmpjes nog kunnen redden?

Wherona, hoe gaat t met jou?

Sahi, hahah wat een pittig grietje! Leuke stoel ook :D
    Zegt ze al mama? Wat goed!
    Hier alleen een beetje gebrabbel wat op papa en mama lijkt haha.

Sorry de rest weer ff vergeten!

Ik denk dat ik R gewoon te logeren doe zaterdag, Ff met mn moeder gesproken en die vind het geen probleem gelukkig.. Ga je toch al met een beter gevoel weg.

20. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    whaaaa had veel getypt alles weg! nogmaals:

babyr meid lekker gaan, even wat afleiding en een goede nachtrust zal je goed doen. Hoop dat het gespook snel afgelopen is, je hebt al genoeg aan je hoofd en slechte nachten die er dan bij komen maken je helemaal zo moe!

eenkennig: hier een beetje voorbij, het was wel erg hier, ik hoefde maar een kamer binnen te lopen met vreemden en daar ging ze weer, nou weglopen was al helemaal geen optie! Ik hoefde haar ook niet bij iemand op schoot te doen hoor ;)
    nu is dat iets beter gelukkig...het was soms moord en brand

Gaan jullie morgen een liedje voor mij zingen?
    Bah ik vind verjaardag niks aan, IK ben jarig maar ben de hele dag in de weer :) klopt ook niet he ;)

Nou trusten voor straks!

Deel Deze Pagina