Ja meikie, ik doe mee maar weeg maar 1x In de twee weken...das geen probleem toch? Goed dat jordy toch aardig geslapen heeft. Zou voor mij echt weer zo'n jankmoment zijn. Uit de wieg naar het grote bed...Wanneer begin je trouwens in je nieuwe baan? @ rrianne, denk dat het nooit gaat wennen...nou draai ik wel wisseldiensten dus ik kom überhaupt nooit in enig ritme...maar volgens mij ga ik nooit een ochtendmens worden.
@ Daantje, ik heb ook best wel moeten slikken hoor. Heb van te voren zijn kamertje nog even goed opgeruimd (was net zo'n verzamelhok hahaha) en zijn bedje mooi opgemaakt. Nu alleen nog de letters ed op zijn bed en speelgoed kist afmaken en de klamboe ophangen en het is helemaal klaar. Van het weekend gaat mijn vriend de rolluiken ophangen, dus dan zijn we helemaal blij. Ik begin 15 augustus op mijn nieuwe werk, op mijn oude werk hou ik trouwens wel een klein contract of poolcontract. Altijd lekker om wat extra te werken tijdens de uren die ik wil! Wbt afvallen, ik wilde toch gaan voorstellen om het lijstje eens in de 3 weken te doen. Dus meiden van de afvalclub vinden jullie dat wat? Afgelopen weekend hebben we overgeslagen, dus aankomende zondag dan weer wegen?
Hey meiden! Hier gaat het goed! Bedankt voor de felicitaties, een jaartje erbij Met de boys gaat het ook goed! Beide toch wel wat moe als ze naar school/KDV zijn geweest Verder niets bijzonders Vanmiddag rustig, lekker weinig @ afvallijst: Elke 3 weken vind ik prima Meikie!
Even een kort berichtje tussendoor... Maar wat geven jullie eigenlijk voor vaderdag? Ik heb net samen met Stijn met verfrollers van Pritt zitten kliederen op een blaadje... Dat heb ik uitgeknipt in de letters PAPA en twee hartjes en dat op een ander blad geplakt, erbij geschreven Voor de allerliefste (en dan dus de uitgeknipte letters) PAPA. Van Stijn, dit in een lijstje gedaan en ingepakt en een gedichtje op het inpakpapier geplakt Ik heb zelf niks gehad voor moederdag, en vaderdag word voor ons sowieso al een drukke dag ivm Twents Wipe-Out waar mijn vriend weer aan mee doet dus hij moet 't er maar mee doen
Dat is toch hartstikke leuk Poookie! Ik heb bij de HEMA een fotomok besteld met een foto van Timo erop voor op zijn nieuwe werkplek. Ga weer werken, doeiiiiiii
Lekker thuis! Timo slaapt nog even, want ja Rrianne, ook hier een vroege vogel. Al een week om 6 uur wakker, terwijl het normaal een uur of 8 is. Daarom nu ook drie slaapjes op een dag. Wij houden er rekening mee en liggen om 22 uur in bed. Meikie, goede nacht gehad dus! Vond je het moeilijk? Ik vond het best even lastig, maar Timo was toen 6 weken. Daantje, knap hoor, de beslissing! Nu alleen nog doen, maar de eerste stap is gezet! Lelie, hoe is het met S? Zijn jullie allemaal al een beetje gewend aan het broekje? Veel aanpassingen zeker? Haar en tantjes: haar wel, geen volle bos maar toch een heleboel meer dan ik toen ik 8 maanden was. Maar tanden, totaal nog niets in aantocht? Vanavond voetbal kijken? Ik ben geen fan, dus alleen als er niets anders op tv is. En M interesseert het nog minder...
Nog meer vroege vogels zo te lezen. Vroeg op bed of niet, het helpt hier weinig tegen mn ochtendhumeur. Heb zn raam boven de deur dicht geplakt met kranten, we zullen zien of het wat helpt. Waterlelie, wat knap dat S. zich er vooruit mee weet te komen. Meikie, kan me voorstellen dat het even afkicken is, je bent het op een gegeven moment zo gewend. Maar ook wel lekker dat jullie je eigen kamertje terug hebben. Poookie, leuk voor vaderdag. Hahah hier ook niks voor moederdag gekregen, was best wel een btje teleurgesteld. Vooral omdat N. normaal altijd erg attent is, dus was er eigenlijk een btje vanuit gegaan. Hij had er nooit bij stil gestaan, daar ging mn eerste echte moederdag (had het al helemaal geromantiseerd hahaha). Hij heeft het weer helemaal goed gemaakt hoor met een mooie mamafiets. Wij zijn vanmorgen hard aan het werk geweest voor vaderdag. Lekker gekliederd op een canvas doek. Op het kdv hebben we een sleutelhanger gemaakt, hihi wel grappig.
oh meiden ben zo druk met van alles en in eens mis ik hier een heleboel @wegen: 1x per 2 of 3 weken vind ik ook best hoor, t lukt hier toch niet zo aardig... De weegschaal is blijven hangen de laatste weken, ik heb vreetbuien tot en met, die ik wel negeer, maar dan val ik ook niet eens af... dus ff een dip... rrianne: topfoto! ik kreeg op KDV een kado mee voor zondag, maar al ingepakt, dus ik weet zelf ook niet wat 't is Ben wel benieuwd Verder geen tijd om zelf nog wat te doen, ik ben zelf zaterdag jarig. met moederdag kwam het ook zo uit, mn vriend hetzelfde weekend jarig. Dus dat is natuurlijk elk jaar zo... nu half voetbal aan het kijken, ben niet echt een voetbalfan, maar vind het EK/WK altijd wel leuk. maar dit jaar... pfff... wordt niks hoor...
@Dolfijnjes De Chamondent druppels werken echt super voor pijn bij doorkomende tandjes @ Daantje wauw 18 kilo is een heleboeltjes maar wij zullen je gaan supporten het gaat je lukken. @Rianne nee het is echt verdwenen mijn blonde lokken en nee niet geverfd. Ik heb het wel weer kort geknipt misschien heeft ze toen al mijn blonde krullen eruit geknipt hihi. Zit er wel over na te denken om het te gaan verven maar wie weet doet de zon straks nog wat. En wat een leuke foto lekker dat geklieder @licht hier ook eentje die standaard om 6 uur wakker wordt, maar is het wel verstandig om de kamer donkerder te maken zo wennen ze er toch niet aan om ook in lichte omgeving te slapen? @Meikie wat ik me dan afvraag he (een hele brutale vraag hoor) maar hoe doen jullie dat dan met de vrijpartijen hahahaha (schaam) mijn broertje en schoonzusje hebben ook nog steeds die kleine op hun kamer (2,5) dus dat vraag ik me dan zo af ik zou het namelijk niet kunnen als die kleine erbij is hihihi (als je het te persoonlijk vindt hoef je niet te reageren hoor) @Poookie leuk idee hoor wij doen der niets aan maar paps krijgt wat van Davey van het KDV @ll Zo de voetbalfans alweer wat bijgekomen van de enorme teleurstelling?
@Wherona: hahahahaha!! ben ik eigenlijk ook benieuwd naar hoor...hier gebeurt er ook niets als Elke erbij is... @Meikie: ik vind per 2 weken ook prima om te wegen hoor...per 3 weken vind ik dan weer lang en merk dat als er niet echt een moment is om me te "verantwoorden" ik toch wel erg ga slabakken maar als de rest zegt 3 weken ga ik wel akkoord hoor... @Rrianne: super die foto, hier heeft Elke nog helemaal niks in de gaten als ik probeer te kleuren ofzo met haar, wilde het vorige week doen toen we oma gingen bezoeken die geoppereerd was, maar die stift ging alleen maar haar mond in ipv op papier... @Pookie: ook superleuk kadootje!! ik heb gewoon een tshirt en romper met tekst op laten maken bij simply colors...en wil nog een boek kopen met spelletjes voor papa's... @hier: weinig bijzonders...straks weer werken, had deze week alleen gisteren vrij...moet nu ook weer meer dagen gaan werken, teruggevallen op mijn oorspronkelijke contract, dus nu weer aan de 36 uur...kan altijd ouderschapsverlof opnemen indien nodig...
@ Rianne, super schattige foto! @ Wherona, hier is haar kamer ook super donker (verduisterende gordijnen) en overdag slaapt ze met de gordijnen open. Nooit problemen. @ vaneke, slaapt Elke nog bij julle op de kamer? Hier geestelijk aan het voorbereiden op drie late diensten. Zondag gelukkig lekker vrij dus kunnen we gezellig op stap. F gisteren te slapen gelegd bij m'n ouders en zelf naar vrienden gegaan. S avonds bij m'n ouders gaan slapen, zodat F niet weer uit haar slaap moest komen. Volgende week de meeting al, heb er zin in. Al kom ik wel uit m'n serie van drie nachtdiensten dus kan met een beetje mazzel wel twee hele uurtjes slapen voor de meeting.
@Daantje: neen, Elke heeft nooit bij ons geslapen, van begin af aan in haar eigen kamer...alleen als we ergens logeren staat ze met campingbedje bij ons, of toen we op landallpark waren... @meet: heb er ook zin in, probeer straks nog mail rond te sturen als het rustig is opt werk...
Hahahaha Wherona, wat brutaal hahaha Nee de vrijpartijen zijn er niet veel, maar wij hebben een hele mooie slaapbank op zolder!!! Ons bed kraakt ook erg dus is soieso niet heel erg geschikt voor heftige vrijpartijen...... *zegt ze met blozende wangen*...... @ Rrianne, wat een super foto zeg!!! Brengt me wel op een idee voor vaderdag!!! Heb hier al wel een geschilderde kei staan die hij bij de opvang heeft gemaakt @ Daantje, dat word pittig dan.... Ach als je in slaap valt zorgen wij wel even voor F hoor @ Kledingparty, sorry meiden die gaat niet door ws ze vind het te weinig meiden die zijn overgebleven om dat hele eind voor te rijden.... We zullen elkaar dus de volledige tijd moeten vermaken....
hahahaah sorry hoor moest het echt effe weten Jammer dat de kledingparty niet door gaat maar ach we maken er zelf wel weer wat leuks van .
zo even reageren op wat ik zo snel even lees, heb het druk vandaag Ik had met andere oktobermama's laatst een meeting en toen hebben we zoveel gekletst, dat komt echt wel goed hoor! we hadden om half 12 afgesproken en om half 5 zijn we toch maar gaan aftaaien, want het werd echt te gek, vooral voor de baby's die elkaar wakker hielden en moe werden. bij die meeting had ik Yanna in de maxi cosi op de wagen gezet en zo kon ze toch een beetje slapen, als het druk is slaapt ze sowieso slecht. als de kledingparty niet doorgaat, is er dan nog wel die lunch? ik weet even niet precies hoe het in elkaar steekt @vrij partijen; hier gebeurt niks als Yanna erbij is! Ze slaapt al sinds ze 2 weken oud is op haar kamertje, maar dat is meer omdat ze toen al een kletskous was. Een volgend kindje blijft eventueel wel op onze kamer, geen idee hoe we dat dan doen... Yanna kruipt achteruit! tenminste, ze schuift En ze weet nu hoe ze het kan gebruiken, 't gaat niet meer per ongeluk
Wherona, raar joh van je haar! Hormonen? Wat betreft het raam dicht plakken. Ik heb er ook over getwijfeld, had het hem ook graag aan willen leren om niet van het licht afhankelijk te zijn. Maar goed, zou je dit een kind aan kunnen leren? Net zoals een kindje wat overal door heen slaapt en één die heel licht slaapt? Ik betwijfel het eigenlijk een btje. Vaneke, hahaha hier gaat ook vaak alles gelijk richting mond hoor, verbaasde me dat dit zolang goed ging. Toen hij er zat van was en mijn doek nog niet vol was, heb ik hem er maar even gauw met zn voetjes op laten dansen. Meikie, jammer wat betreft de kledingpartij, wat waren het voor soort kleertjes? Nog met J. aan het kliederen geweest? Sahi, hier ook een kindje wat alleen maar achteruit schuift, nu nog even leren dat hij zn speelgoed dan mee neemt hihih. Hij ligt altijd 3 meter verder op zonder speelgoed. Meeting; heb er ook zin in! Ben erg benieuwd naar jullie en jullie lieve kindjes. En we hebben weer weekend, bevalt me goed 20 uur werken ipv 30, heerlijk!