Oktober 2011 mama's! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Meikie, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Sahi goed van Yanna lekker schuiven door de kamer heen :D soms ben ik Davey "kwijt" want dan ligt ie onder de tafel hahaha en de luncj op de meeting was der zowieso wel dus die gaat wel gewoon door.

@Rianne mijn kapster vertelde me dat het vaker voor kwam en dat het ook vaak weer terug kwam ach we zien het wel. Ik kan zelf ook erg slecht tegen een lichte kamer en ben ook een lichte slaper mijn moeder vertelde me dat ze altijd alles erg donker maakte voor ons. Maar betwijfel ook wel of het daar echt mee te maken heeft. Als je moe bent dan slaap je wel denk ik zo. Ben wel erg benieuwd of het werkt als dat zo is ben ik meteen overstag :D

2. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Hoiii meiden!

Even een snele reactie hoor, is alweer een week geleden geloof ik en niet de puf om alles terug te lezen en reageren :p

Las bij Meikie dat J nu pas op zn eigen kamertje slaapt? Jeetje, R sliep hier al de 2e nacht op dr eigen kamer haha, en die vraag van Wherona hahahah :D

Rrianne, aaaaaaahhhhhhhhhhh wat is die Lars toch een bink!

Sahi, hahaha moest ff lachen om je filmpje, idd die Y is nog zo kaal als een biljartbal :D, vet schattig!

Nouuu ik heb R toch uit logeren gedaan vorige wk, en t ging goed! Ikzelf was pas 4 uur thuis hihi :$

Pfff meiden, ik wordt zo moe van de nachten. Ik ben gewoon echt kapot. Hoop zo erg dat het heel snel ophoudt..

Ik stop er weer mee, film begint weer :D

3. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Is er nog iemand die wat meer weet over S.andra en T.hijs?

Denk nog zovaak aan hun..

4. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Zo meiden, allemaal bijkomen van de brutale vraag van Wherona??? :D
    We delen zo eigenlijk een hoop hier.... En dan straks met die meeting is het allemaal weer een beetje onwennig hahaha

@ Rrianne, Ik wil zaterdagochtend even gaan kliederen. Dan gaat paps weg (rolluiken halen) Dus hebben we even mooi de tijd :cool:

@ Slapen in het donker, onze kamer is altijd helemaal verduisterd. Om deze reden hielden Jordy ook bij ons. We hadden rolluiken besteld maar deze kunnen we zaterdag pas ophalen. Omdat het niet anders ging hebben we nu vuilniszakken voor zijn ramen geplakt als tijdelijke oplossing en dat werkt erg goed moet ik zeggen. Ik heb ook altijd alleen goed geslapen in een donkere kamer :)

Jordy doet hier sinds vandaag een beetje een combi tussen kruipen en tijgeren.... Ziet er wat vreemd uit, maar ach hij komt vooruit... Denk dat hij binnenkort toch wel het huis onveilig gaat maken hahaha ;)

5. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Joehoe meiden ze komt toch!!!!!
    Net een mailtje van dr gekregen en aangezien ik zo enthousiast ben vind ze het toch wel erg leuk om te komen hahahaha!!!

Ze wil alleen even weten in welke maten er interesse is? Voioral als het groter dan 128 moet zijn....

Ze heeft net veel nieuwe noppies gekregen dus er is lekker veel keuze!!!

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ze heeft merkkleding ;)

Oja je kan alleen contant afrekenen ;)

6. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @wherona, ik heb geen idee het moet idd niet te donker zijn maar we hadden eerst gele gorijnen echt TE licht doorlatend. nu hebben we zwarte er achter en is het wat donkerder. bij mn ouders slaapt ze beter omdat het daar donkerder is. en bij mn schoonouders is t ook altijd donkerder. overdag slaapt ze in het licht maar snachts moet het toch wel donker zijn dan moet ze echt slapen. anders is ze om 21.30 wakker en om 05.00u dat vind ik toch niet helemaal geslaagd!

@meeting, ik heb er zin in! ben t hele weekend bij mn ouders in hilversum dus misschien kom ik wel lopend. is niet zo heel ver weg en hebben we een heerlijk wandelingetje. (vragen of pappa ons komt ophalen na afloop haha!) jeetje alleen contant je kan nergens in de buurt pinnen hopelijk denk ik er aan om genoeg mee te nemen:p en anders moet pappa het maar komen brengen :p

7. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ah leuk dat ze toch komt :D
    zojuist met vriendje afgesproken dat ik gewoon een bedragje meeneem om wat leuks te halen voor Yanna. En groter dan 128 voorlopig nog niet nodig ;)
    normaal heb ik nooit contanten mee, dus moet er wel even aan denken ;)

8. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Meikie, leuk! Hier graag maat 74 voor nu en 80 voor straks.

Mbtc, wij komen op de fiets. Heerlijk dat dat nu kan.

Timo wordt nu wakker. Heeeeeeeerlijk uitgeslapen;). Wij hebben een verduisterend rolgordijn.

BabyR, sterkte met je nachten. Kom je nog naar de meeting? Ik heb niets meer van Sandra genoemd. Misschien mama05?

9. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    noppies valt heel klein toch trouwens? maar kun je het ook even passen, of is het echt alleen kijken? Want Yanna zit nu goed in 74, maar toen ze nog in 44 zat, pastte ze van noppies 56 heel goed... :S

10. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Meikie, als ze een mooie spijkerbroek heeft mag ze die voor mij meenemen. Timo is behoorlijk uit die van hem gegroeid, da's een hema broek maat 68.

11. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ kledingparty: Leuk leuk!! Maar Noppies valt inderdaad wat kleiner dan de maat die erop staat...
    In ieder geval de shirtjes...

Hier verder even weinig puf om te reageren, sorry...
    Gisteren gezellig uit eten geweest met mijn collega's, was superleuk!!
    Maar Micah is nu dus echt ziek en hangt als een vaatdoekje bij me. Vannacht behoorlijk gespuugd, net als gisteren (4x! :$)
    Hij ligt nu even lekker te slapen, dus ik kan even snel dingen opzoeken en regelen die ik vandaag wilde doen, maar het wordt dus een hangdag.... ;)
    Fijn weekend alvast voor allemaal!!

@ BabyR: Ik hoop dat jouw nachten weer snel beter worden met R.
    En ook ik ben wel benieuwd of je op de meeting komt! *knuf*

12. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Jaaaaaaaaaaaa wij hebben ook mega zin in de meeting!!!!!

Hier kledingmaatje 74 en leggings (vanwege gipsbroek) maat 80/86.

@karine, beterschap voor Micah. Wat zielig voor m.

@babyR, knuffel voor jou!!!

Ik moet weer gaan. Mijn nichtje uit Hongarije is hier 2 weken bij ons. Dus druk druk druk.

Verder gaat het goed! S.ofie is er al helemaal aan gewend! Ze pakt het super op!!! En nu zorgen dat de tijd snel gaat, want het blijft wel onhandig qua verschonen en kleding..

Toedeloe:D

13. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    @ Karine beterschap voor Micah! Vreselijk als je kleintje zo ziek is...

@ Rrianne ik lees steeds over leuke foto maar ik zie geen foto, alweer weggehaald denk ik?

@ Meikie en Wherona ik vond het eigenlijk geen rare vraag hihi, ik vroeg het me namelijk ook al af! Haha ;) Stijn sliep hier vanaf de eerste nacht thuis al in zijn eigen bedje... En inmiddels neem ik zelfs de babyfoon niet meer mee naar onze slaapkamer, ik hoor hem zo ook wel...

Hier: Stijn nog iets snotterig maar t gaat al beter. Hij krijgt nu helemaal geen flessen meer, hij weigert ze, vind ik wel jammer eigenlijk, was echt ff ons momentje... Dus nu 's morgens en 's avonds (20:00/20:30) een bordje pap om toch de nodige opvolgmelk binnen te krijgen.

Woensdag bij de fotograaf (Kids Profi Portrait) bij de Appie Heijn geweest, zijn we in December ook geweest. Hij was continu aan het lachen, ben heel benieuwd naar het resultaat. Pas de 27e zijn de foto's klaar... Pfff!

Meneertje heeft eindelijk zijn beentjes ontdekt qua staan. Kruipen probeert ie nog steeds niet, maar staan vind ie helemaal geweldig! Kun je wel zien op de foto!

Fijne dag dames (hier regent t, BAH!)

Bijgevoegde bestanden:

14. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Allemaal een beetje de maatje 74/80/86?
    Ik zal de vraag mbt de maten nog even voorleggen bij dr.
    Ze gaf wel als tip om een setje dat goed past mee te nemen om te kunnen vergelijken!

@ Poookie, was ook meer een geintje hoor hahhaa
    Wat wat een knap ventje heb je toch ook he!!!!

@ Waterlelie, wat fijn dat ze het zo goed accepteerd!!! Scheeld heel veel stress aan alle kanten toch ;)

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Haai meiden..

Ik schaam me diep..
    maar ik kan het echt niet hoor, jullie bijhouden ;)
    Ik had heel graag naar de meeting willen komen maar wij zijn dan een weekje op vakantie, wat ik al een beetje aan zag komen toen de meeting gepland werd dus ik wens jullie ontzettend veel plezier!

Ben onwijs druk met 2 kindjes die me hele dagen bezighouden ;)
    D.elani heeft rommelnachten en wordt vaak een keer of 6/7 wakker
    verder is hij druk bezig met echt kruipen op handjes en knietjes maar tijgeren gaat nog een stuk sneller dus dat doet hij nog vaker.
    voor de rest trekt hij zich overal aan op tot aan zijn knietjes en in bed en in de box ook tot stand..
    druk ventje is het!

Ik kom hier af en toe wel eens spieken als jullie het goed vinden en volg jullie natuurlijk via Fb!

16. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    karine: ach beterschap met de kleine man!

lelie: gelukkig kan ze zich ook met het broekje goed vermaken, ook al is het niet helemaal fijn. Hopelijk kan hij snel weer weg!

poookie: wat een heerlijke foto! Knap hoor :D

meikie: die maatjes zijn goed hoor!

mum: het is altijd druk met kindjes he? Ik lees hier altijd mee, maar reageer niet elke keer als ik lees hoor, zo af en toe ga ik er eens voor zitten. prima toch?
    Fijn dat de kids het zo goed doen :D

aaaahhh Yanna krijgt net voor elkaar om vooruit te schuiven!! :D Had haar sokken uitgedaan, en nu schuift ze ook vooruit (mits er iets interessants ligt om naar toe te schuiven :p)

17. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Mum, vakantie...nah nog leuker toch!! meeting komt nog wel een keer!!

pookie, zo zo lekker staan!

ahh karine beterschap voor kleine micah!!

En wat hebben jullie gemaakt oF gekocht voor de papa's?
    Desondanks dat ik niks gekregen heb (boer harm) heb ik er wel aan gedacht en ben ik met lois lekker aan het vingerverven gegaan. Ik had eerst een klodder op het doek, nou ze wou er niks van weten! Toen haar hand ingesmeert en afdrukken gemaakt :) daarna haar voetje, O MY GOD!! krijssen schreeuwen histerie ten top!! zodra haar voetje het doek raakte naaaaah brullen!!! Ik heb het dus snel en simpel gehouden :) Ze had daarna haar bokkepruik op, kon geen glimlachje meer vanaf hoor.

Met veeeeel tranen gemaakt maar straks met liefde gegeven ;)

18. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Wat leuk Rica!

Stijn heeft ook lekker gekliederd met Pritt verfrollers op een papiertje, dit heb ik uitgeknipt in de letters PAPA en op een ander vel geplakt, in een lijstje en voilá!

Dit is 'm

Bijgevoegde bestanden:

19. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Wat een onwijs leuke vaderdag knutsels heb ik voorbij zien komen!!

20. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Zooo en dan nu toch weekend. ivm ziekte toch nog een dagje werken.

Las dat er nog meer onrustige kindjes snachts zijn, hier ook weer sinds 3 dagen. Vannacht kon ik hem ook echt niet stil krijgen, dus toch maar een fles.

Kamertje donker maken; heb toch wel idee dat het werkt, hij is niet meer voor 07.00 wakker geweest.

Zag een paar leuke vaderdagcadeautjes lang komen, leuk!

Poookie, hihih ja heb de foto al verwijderd. Verwijder ze altijd een dag erna. Na vaderdag zet ik hem denk ik nog wel even op fb.

Bha ben weer flink verkouden, vind het zo vervelend, is L. natuurlijk ook weer aan de beurt

Deel Deze Pagina