Oktober 2011 mama's! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Meikie, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rica

    Rica VIP lid

    16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Knuffel, vind ik ook leuk...wat voor 1 laat ik aan jullie over. We zijn met genoeg meiden die mee willen doen dus kan er ook een mooie knuffel komen!

    ik moet mij afmelden voor de meeting, ik vind het heel jammer eigelijk...mn man kwam gister met de mededeling betaald te hebben voor ons uitje met de buurtvereninging. Ik was het gewoon glad vergeten!! we hadden al een hele poos terug gezegt dat we zeker mee deden ook omdat het afsluiting seizoen is met buffet en al....
    zucht...baal, baal!!! zo jammer!!!
     
  2. dolfijnjes

    dolfijnjes Bekend lid

    24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Hey meiden,
    Ben druk aan het meelezen. Maar heb nu al kippenvel en de tranen in de ogen. Weet niet wat er aan de hand is. Dus please pb me ff en gelijk het adres als het kan.

    Ben helemaal voor een beer. En met zoveel mensen mag het om mij ook een beste worden. Geld maakt voor mij dan echt niet uit. Zal haar nog ff opzoeken op fb. Blijf ik ook op de hoogte :)
     
  3. Rica

    Rica VIP lid

    16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    dolfijnjes je hebt pb
     
  4. Prutsje

    Prutsje Bekend lid

    3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Ik zie dat Sandra online is.... Dikke knuffel voor jullie...
    Zo bizar en onwerkelijk...

    Mama05 wil je mij ook op de hoogte houden via hier?
     
  5. altijdvrolijk

    altijdvrolijk Fanatiek lid

    3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weltruste dames,

    Hoop dat ik een beetje kan slapen.
    Het laat me niet los.

    En vind al die knuffels goed, hoor het wel

    @ sandra: sterkte, ik duim voor een wonder
     
  6. dolfijnjes

    dolfijnjes Bekend lid

    24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @rica bedankt voor PB, jammer dat je niet kunt komen.

    Meiden heb net als jullie een dikke traan gelaten. Onvoorstelbaar dat mensen dit kunnen doen. Ben echt helemaal sprakeloos. Je moet echt gestoord zijn om dit te doen.

    We hebben al een mooi groepje meiden voor een hele mooie knuffel. Dus dat komt zeker goed. En de knuffels die langs kwamen zijn hele mooie. Ben er wel voor. Als er geld moet komen hoor ik het wel.

    @EB, Fijn dat het beter gaat met Timo. Nog maar lekker genieten voor zover het lukt.
     
  7. Guapetona

    Guapetona Fanatiek lid

    13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Ook van mij nog even een reactie. Ben echt geshockeerd, las de pb's vanochtend en spookt sindsdien continue door mijn hoofd... wat een afschuwelijk drama, wat een nachtmerrie voor S.andra, haar man en arme T.hijs.... Ik heb ook al een paar keer tranen over de wangen laten rollen. Hoop dat ik kan slapen vannacht, lees dat anderen daar ook moeite mee hadden. Heb de hele dag meegelezen, maar was even niet in staat te reageren...

    En dan heb ik mijn kleine op de arm en aan de borst en dan denk ik waar ik mij nou helemaal druk om (BV en doorslapen), ik heb niks te klagen!

    S.andra, T.hijs & familie: heel veel sterkte! Ik bid voor een wonder wat betreft het herstel van T.hijs!


    Wat betreft knuffel, ik vind iets met een muziekje ofzo leuker, op die website staan ook erg leuke... Knuffie.com: Knuffel met Muziek. Maar ieder geval: count me in!

    iemand pb't mij waar ik het kaartje heen kan sturen?
     
  8. Wherona

    Wherona Fanatiek lid

    11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    jeetje had beter even kunnen wachten met lezen heb geen oog dicht gedaan Thijsje ging steeds door mijn hoofd heen. Je kunt je dan veel meer inleven nu dat jezelf ook zo een kleintje hebt. Dat achterlijke mens heeft gewoon een gelukkig gezinnetje kapot gemaakt ik wens haar dan ook het allerslechtste toe en een hele hoge straf :x.

    Sandra en Sandraman ook hier in Zandvoort leven wij met jullie mee.
     
  9. Misja

    Misja Fanatiek lid

    8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Goedemorgen,

    Ook hier speelt het drama wat zich daar heeft afgespeeld door mijn hoofd! Tranen en kippenvel hoe je dat kan doen! Dan ben je geen mens maar een beest! Vreselijk! Uiteraard wil ik ook mee doen met de knuffel. Wie gaat dit regelen? Dan maak ik geld over!

    Verder erg klote dag gehad gisteren. Alleen de zorg voor de kleine! Manlief is weg voor een voorjaarstraining op het werk! komt vanavond weer thuis gelukkig! Verder het bericht over Thijs wat maar in me hoofd blijft hangen. En belde één van onze beste vrienden dat zijn vrouw is vreemdgegaan! Hebben 1 kindje van 2,5 jaar! Vreselijk. Weer een gezinnetje naar de klote! Zo erg allemaal! Hopelijk vandaag een dag met.beter nieuws!
     
  10. Sahi

    Sahi VIP lid

    4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    nou misja, ook erg voor je vriendin hoor!
    Er mag wel weer eens wat positiever nieuws komen nu!
     
  11. karine

    karine Fanatiek lid

    13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

    Hier eind vd ochtend met beide mannen naar het CB.
    Micah alleen meten en wegen, Ryano ook + zijn laatste prik.
    Ik heb hem al voorbereid wat ze gaan doen, hoop dat het hem meevalt...
     
  12. mama05

    mama05 Fanatiek lid

    28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    karine heel veel succes bij het cb hopelijk valt het mee met R!! toch blijft het vervelend zo`n prik vooral als ze ouders zijn!!
    Benieuwd hoe zwaar M alweer is!!

    misja ja hier ook al een dag met veel gedachten!!!

    Ik net K en J voor het laatste keer na kdv gebracht!!! oh dat vond ik toch wel erg moeilijk zegt K ook nog mama jij moet bloemen komen voor de leidsters!! Bah nu is het helemaal duidelijk ze snapt het zelf ook!!
    Mijn moeder heeft ook aangeboden om op te passen tot we een oppossling hebben en dan gaan we haar gewoon betalen en dan mijn proeftijd voor bij is gaan we even opzoek na een kdv of gastouder
     
  13. BabyR

    BabyR Fanatiek lid

    18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Mama, wat vervelend dat je geen plek meer hebt op het KDV!
    Gelukkig wilt je moeder oppassen :)
    Zou persoonlijk zelf geen GO meer nemen, mja je mag ze niet allemaal over 1 kam scheren natuurlijk.

    Karine, succes op het KDV!

    Hebben jullie kleintjes al een id kaart?
    Ik ga straks maar een pasfoto laten maken van haar.. Pff hahah wie verzint dit??

    Gister extensions laten zetten, het is een stuk dikker geworden mn haar. Niet heel veel langer want volgens die mensen had ik al heel lang haar en kon het haast niet langer???
    Nja, er zit nu 50 cm in en ik heb dus iets van 5 cm verlenging maar goed het is wel een stuk voller nu, dus mooier!

    Wat zal de fam en Thijs een hoop kaartjes krijgen vandaag!
     
  14. BabyR

    BabyR Fanatiek lid

    18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Karine, ik bedoel natuurlijk CB haha!
     
  15. Misja

    Misja Fanatiek lid

    8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    @sahi: vind het vooral erg van die vriendin dat ze het gedaan heeft! Onze vriend was helemaal over de zeik. en dan vooral wat hun kleine mannetje betreft. Dat vond hij nog het ergste! Toen hij daarover sprak brak hij echt. Een grote stoere vent die huilt. Dan breekt ik ook!

    @karine: succes bij het cb! Ben benieuwd hoe groot en zwaar je mannen zijn.

    @mama 05: ach ze heeft het dus echt door! Sneu hoor! En die gedachten zijn hier nog steeds niet weg! Moet ook echt wel weer slijten
     
  16. dolfijnjes

    dolfijnjes Bekend lid

    24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Goedemorgen meiden,
    Hier gelukkig wel lekker geslapen, maar blijft door m'n hoofd spoken. De tranen staan me alweer in m'n ogen. Zelfs manlief was gewoon boos gister hoe zo iemand zoiets in het hoofd krijgt. Ook hij leeft met sandra en sandraman mee.

    Maar even wat anders :D, hier weinig tot geen bv meer 's ochtends. Ze heeft gister bij de go nog 150cc gehad. Vanochtend eerst de borst en daarna nog 120cc fles. Ze ligt nu heerlijk te slapen. Dus ga nu volledig naar fles.

    Moest vanochtend naar cb maar werd afgebeld omdat de arts ziek is. Dus ff afwachten wanneer weer heen. Ben ontzettend benieuwd hoe zwaar ze nu is. Zometeen nog een afspraak met een go voor de zomervakantie. Zie er eerlijk gezegd wel tegenop, vooral nu met het verhaal van Thijs in m'n achterhoofd.

    Zal nog ff wat doen en dan heb ik vanmiddag lekker een vrije middag. We zien wel hoe de dag loopt.

    En meiden met elkaar zijn we er voor elkaar *grouphugg*
     
  17. dolfijnjes

    dolfijnjes Bekend lid

    24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Heeft iemand het adres nog voor me? Kan ik Sandra ook even een kaartje doen.
     
  18. mbtc

    mbtc Fanatiek lid

    9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    hoi meiden,
    daar ben ik weer ff snel.
    dankje wel voor alle lieve berichtjes.
    ben zo blij voor de mooie momenten die we gehad hebben met J en opa! na dinsdag kan het echte verwerken beginnen en kan ik het gaan afsluiten dat ik 2 hele lieve geweldige opa's had die gelukkig beide ons eerste kindje hebben kunnen ontmoeten.
    mn opa heeft nog tegen me gezegd dat hij enorm dankbaar was voor alle mooie momenten, en dat als ik nog een kindje krijg het een jongentje word, daar wil hij wel voor zorgen vanaf boven.


    ik heb niet alles gelezen maar las wel iets over een kindje thijs, en een hersenvlies ontsteking? is dat kindje overleden of heb ik het verkeerd begrepen? en dat we iets moeten doen voor het gezin? een kaartje of bloemen ofzo? kan iemand mij daarvan een klein beetje op de hoogte stellen?

    zo weer naar mn ouders toe J ophalen. Gisteravond naar verjaardag geweest was wel ff fijn die afleiding. vanavond weer lekker met zn 3e in ons eigen huis! is ook wel weer fijn na bijna een week niet thuis te zijn geweest.
     
  19. Waterlelie81

    Waterlelie81 Fanatiek lid

    7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    - Meikie
    - Poookie
    - Mumtobe21
    - Mama05
    - Princess01
    - BabyR
    - Linda0509
    - Rrianne
    - Sahi
    - Wendyw80
    - elisabethbas
    - Karine
    - gejanne1
    - Daantje2011
    - Rica
    - Littleangel83
    - Prutsje
    - VanEke
    - Altijdvrolijk
    - Misja
    - Wherona
    waterlelie81

    Lieverds, wat is er gebeurd met T.hijsje? :(
     
  20. Waterlelie81

    Waterlelie81 Fanatiek lid

    7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    oh mijn god, wat afschuwelijk :(
    lees het net...geen woorden voor...:(
     

Deel Deze Pagina