Wat een leuke papa kadoos zeg hihi hier niets hoor wij hebben der bewust voor gekozen om der niets mee te doen. @Poookie wat goed van Stijn, en Davey begint ook te klooien met de fles meer spelen als drinken dus vrees dat we der hier ook afscheid van moeten nemen, maar ik wil niet boehoe vindt het nog zo fijn als ie dan (rustig) bij me ligt te drinken. @Mumtobe jammer dat je niet kunt komen lekker op vakantie @Rianne aha dus het werkt nou dan gaan we het hier toch ook proberen hihi lijkt me wel weer eens lekker uitslapen. Jeetje meiden mijn jongen is vandaag alweer 9 maanden wat gaat het toch onwijs hard allemaal nog maar 3 maandjes en dan is hij al 1 jaar vliegt zo voorbij. Morgen druk dagje dus dan zien jullie me niet ( hehe lekker rustig hihi).
Hoi meiden, Hier druk met werken, dus even geen tijd om uitgebreid te reageren. Lees dat de kledingparty door gaat, Nice! @ karine, sterkte voor Micah. Hoop dat hij snel weer opgeknapt is. F viel gisteren TIJDENS het brood eten in de kinderstoel in slaap! Het was helemaal geen bedtijd, maar meteen maar weer op bed gelegd. Zag er een beetje sneu uit, maar moesten er wel om lachen. Kom morgen weer uitgebreid reageren. Groetjes!
Mogguh! @ Wherona wat gaat dat snel he, alweer 9 maanden die kerels van ons! Ik vind het nog altijd ongelofelijk hoe klein Stijn werd geboren, en hoe groot hij nu is.. Jeempie.. Voor de dames die moeten werken vandaag: werkze! Tandjes zijn er nu écht bijna door, dat roep ik al 4 maanden, maar 't word steeds duidelijker. Ook te merken aan zijn billetjes en zijn ontlasting trouwens... Verder weinig te melden! Fijne zaterdag!
Morning! Wat lief dat jullie willen dat ik naar de meet kom Ik denk t wel.. Zit alleen nog een beetje te twijfelen, ivm dat t best ver rijden is en ik niet zo'n held ben hahaha! Wel leuk een kledingparty erbij! Enne bedankt voor de knuffels die ik heb gekregen voor mijn vervelende nachten.. Ik zou echt niet weten wat het is.. Nja zal vast (hopelijk!!! haha) weer overgaan. Wherona en pookie, alweer 9 maanden! Jeetje zo draag je je kindje 9 maanden in je buik (julie geval 8 ) en zo zijn ze alweer 9 maanden. Daantje, haha zal er idd grappig uit gezien hebben! Wij gaan vanmiddag ff rondje doen op de kermis papa is eindelijk eens een weekend vrij.. Alleen moet ik morgn werken! Fijn weekend meiden!
Wherona, ik vind het ook zo ongelovelijk snel gaan. Voordat ik L. had en iedereen altijd riep; aaah het gaat zo snel. Had ik altijd zoiets van; het zal wel. Daantje2011, hihih super he dat aan tafel in slaap vallen. Met L. nog niet mee gemaakt, maar op het kdv gebeurd het ook regelmatig. Poookie, cool S. ook tandjes! Babyr, jaaaaa, zou het ook erg leuk vinden als je kwam. En dat verre rijden herkenbaar ik ben net zo'n muts. Is er niet iemand met wie je mee kan rijden? Net uit bed, mocht vanmorgen heerlijk uit slapen. Fijn weekend allemaal!
Leuke knutseltjes heb ik gezien!! Ik heb twee canvasdoeken van de meiden. Vorig jaar ook al gegeven maar wil graag onze muur daarmee vol hangen in onze hal BabyR, je zou dat stukkie met mij mee kunnen rijden! Dan kom je eerst naar mijn huis (je woont niet zo ver van mij vandaan toch??) en dan rijden we met zn 2en door naar Baarn!! De maxicosi kan bij ons achterin...alleen weet niet of er nog een kinderwagen in de achterbak past...
Sahi, nog gefeliciteerd voor gisteren! Ik ben een weekendje weg met vrienden, zag het net pas! BabyR, Wherona woont ook in jouw richting, dus een ritje moet vast wel te regelen zijn. Zou erg leuk zijn als je komt. Fijne vaderdag voor allemaal!
Goedemorgen!! Ik heb ook enorm zin in de meeting Allemaal een fijne vaderdag vandaag... Hier doen we er nooit iets aan. Alleen de kids maken een knutsel op het KDV.
Goeiemorgen dames! Het kadootje voor papa viel in de smaak gelukkig Heerlijk samen ontbeten (terwijl Stijn alweer in bed lag hihi), en m'n mannetje is nu de hort op. Straks komen mijn ouders, gaan we samen lunchen en daarna naar de Twentse Wipe Out kijken, waar mijn mannetje aan mee doet... Fijne dag allemaal!
Goedemorgen, BabyR je kan dus met 2 mensen mee rijden als je dat wilt Poookie dat worden blaauwe plekken verzorgen vanavond Zo hier vandaag een dagje bijkomen van een drukke dag gisteren, we waren in Giethoorn bij mijn schoonouders die hebben daar een huisje zijn nog wezen varen was wel weer gezellig en we hadden het best wel getroffen met het weer.
Wat smeren jullie eigenlijk op brood voor die kleintjes? Ik hoor nu steeds meer berichten dat smeerkaas niet goed is terwijl het cb me dit juist heeft opgegeven?
@ Wherona: Waarom zou smeerkaas niet goed zijn?? Hier verder ook smeerworst, appelstroop (vind ie niet lekker ) en jam op brood met boter...
Dat van die smeerkaas is iets nieuws, zou nog maar 2x per week mogen, omdat het te vet en te zout is... Ik vind het wel erg ver gaan allemaal... Hier een heerlijke verjaardag gehad gisteren en vanmorgen een gezellig ontbijt op bed. Yanna wil inmiddels steeds zitten en probeert te kruipen. Maar ze wil dingen pas doen als ze het kan, dus t zet niet door. En verder aan de ketspraat, ze zei gisteren opa! Dat zegt ze dan gewoon na als opa t 100x voorzegt! Ze wil heel graag mee kletsen en schreeuwt dan gezellig boven iedereen uit...
Zo een geslaagde ochtend samen gehad. Pap mocht lekker uit slapen, ik een uitgebreid ontbijtje klaar gemaakt. Samen ontbeten met cadeautjes, pap vond het erg leuk! Nu lekker sporten, L. even slapen en mama even zp-en. Straks bij beide opa's en oma's langs. Hoort er toch wel een btje bij vind ik op vaderdag. L. krijgt vaak alleen boter soms wat fruit, jam of wat appelstroop op brood. Smeerwordt vind ik zo vies, hahaha ben een btje anti varkenvlees en smeerkaas krijgt hij nog niet ivm Kma. Smeerkaas lijkt me overigens niet perce ongezond, gwn in mate geven. Misschien ivm de smeltzouten?
wat een rust hier Opa was zeker trots En vandaag kwam andere opa, dus weer even geoefend en ze doet zeker haar best om dingen te zeggen wij geven haar wel af en toe smeerworst, al ben ik ook geen fan van varkensvlees, en verder jam, soms alleen boter of appelstroop. ze vindt het allemaal even lekker en droog brood ook.
@ Wherona, ik ben ook benieuwd waarom dat slecht zou zijn. Ik heb het toevallig vandaag gegeven haha. Ze vindt het alleen lastig eten, alles plakt in dr gehemelte, daarom geef ik het bijna nooit. @ EB, had jij het laatst over aapies? Heb ze opgezocht en idd erg leuk, ook maar besteld . Hier nu met zusje en haar euhm bijna man voetbal aan het kijken. Ik zeg: we gaan naar huis, maar de commentator heeft er nog zin in.
hey @ll, Hier gaat het gelukkig al beter. De avonden/nachten gaan al wat beter. Heb inderdaad druppels gekocht voor de tandjes. Deze geef ik nu 3x daags. Heb we het idee dat ze er wat aan heeft. De 4e tand is nu ook bijna door. De andere tanden zie je door het tandvlees heen. Ik dacht dat ik een hele boel bij moest lezen omdat ik een aantal dagen niet was geweest. Maar valt me nog mee. Gister een drukke dag gehad. Eerst clubkampioensschappen gehad. Mirthe was even bij sm. Ging super goed. Ze heeft zelfs nog even geslapen. In de auto opweg naar huis in slaap gevallen. Toen broodje en op kraamvisite bij vrienden. Het was een heel klein iel ventje. Ik vond het niet een mooi ventje . Daarna nog naar so op verjaardag van sm. Ook nu weer in slaap gevallen in de auto. Later naar huis en de fles. Moest alleen vannacht weer ff uit. @vandaag, we zijn voor het eerst te fietsen geweest. Het was zulk mooi weer en we zouden toch even langs de opa's. Het brande me in. Kon niet langer wachten. Maar het was super. Kort ritje maar geweldig leuk. Dus een geslaagde dag. @meeting heb er ontzettend veel zin in. Toch leuk dat ze weer komt. voor kleding graag mt 80 anders is het gauw te kort. @vaderdag, Heb niks gedaan, maar zag wel hele leuke creaties langskomen we gaan op bed. Reageer morgen wel weer ff op iedereen. Ben druk met de voorbereiding voor m'n moeder. Ze wordt over 2 weken 50 en houden een verrassingsfeest. trusten
Ik hoor nu veel over smeerkaas dat er teveel zout en vet in zou zitten. Snap het ook niet hoor want het wordt al zo lang gegeven toen ik klein was kreeg ik het ook. Hij krijgt het niet dagelijks hoor denk zelfs maar 1x in de week. En ook smeerleverworst zou niet meer goed zijn i.v.m. teveel zout en lever wat er in zit ze raden nu weer de vegatarische leverworst aan. Wat een gedoe allemaal he zo wordt het jaren lang gegeven zonder problemen en nu kan je het beter niet geven. Maar pindakaas en chocoladepasta kan dan weer wel ahum nou daar heb ik dus bezwaar tegen.
Als je er niet een dikke laag op smeert, kan het allemaal geen kwaad. Wj geven ook smeerkaas, smeerworst, jam en appelstroop. Maar een heel dun laagje, dat vindt Timo prima. Wij zijn een weekendje met vrienden naar het zomerhuisje van M zijn ouders aan de Reeuwijkse Plassen bij Gouda geweest. Was erg leuk. Zij hebben een zoon van 5 en wat heeft Timo daarom moeten lachen! Hij deed zo gek, dat krijg je als volwassenen gewoon niet voor elkaar. Ik had de manduca draagzak mee, daar heeft Timo heerlijk in geslapen tijdens het varen. Genieten! Daantje, leuk Aapies! Ze hadden ons twee verschillende maten geleverd, die hebben we dus teruggestuurd en ik denk dat we vandaag of morgen de nieuwe krijgen. Vandaag geen plannen, alleen boodschappen doen. Maar dat doen we pas vanmiddag, als het weer wat beter is. Nu regent en onweert het hier stevig.