Oktober 2011 mama's! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Meikie, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    @ wherona nee geen blauwe plekken verzorgd, wel aftersun gesmeerd! Door de wind heeft ie niet door gehad dat ie aan het verbranden was. Zijn hoofd is net een tomaat en zijn nek is ook vuurrood!!

Ik doe verschillende dingen op brood... Alles met boter... Smeerkaas, smeerworst, appelstroop, (halva)jam en hij heeft laatst voor t eerst pindakaas gehad (zonder nootjes) om te proberen, vond ie erg lekker!

@ sahi dat kleine meisje van je gaat ook snel zeg, dat ze al dingen nazegt. Dat doet Stijn nog niet, die schreeuwt alleen enorm haha. En hij praat in Gremlin taal zeggen we altijd, beetje grommend lijkt het wel haha.

@ dolfijnjes wat leuk fietsen samen! Heerlijk is dat he?

@ EB hier barst op het moment ook de hel los... 't Is stikdonker, de lucht lijkt wel groen en het begint te regenen. Onweer is nog in de verte, maar komt steeds dichterbij...

Hier verder weinig nieuws. Stijn zijn verkoudheid is bijna over, maar nu ben ik aan de beurt... Bah! Lekker kalm aan doen dus. Vandaag ff naar mijn schoonvader nog voor vaderdag.

Nou ik ga ff van het onweer genieten! Fijne dag :)

2. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Hier schijnt de zon weer! Timo slaapt al bijna 2 uur :)$ normaal zo'n 3 kwartier), als hij wakker is doen we even een fruitje en dan naar de supermarkt.

3. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Vinden jullie het ook zo ongemakkelijk als je kind langer slaapt dan normaal? Of komt dat misschien door wat er met mijn broertje is gebeurd dat ik daar heel onrustig van word? (voor de nieuwen: die is in zijn slaap overleden toen hij 20 maanden oud was. Wiegendood?)

4. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Poookie och arm zal wel pijnlijk zijn geweest.

@EB smeer ook altijd een dun laagje dus dat blijven dan maar lekker doen ook. Als Davey langer slaapt dan gebruikelijk dan ga ik wel effe bij hem kijken maar niet met de angst die jij zult hebben

5. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Ben toch maar even gaan luisteren...

6. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Wakker! 2 uur en 40 minuten... Kan me niet herinneren dat hij ooit eerder zo lang heeft geslapen overdag. Ook niet in de eerste weken.

7. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ EB, wij kijken elkaar soms ook even aan als ze langer slaapt dan normaal en zonder wat te zeggen loopt 1 van ons dan even naar boven. Weet dat vriendinnen van mij dat ook doen.

Hier zijn ze begonnen met de kozijnen vervangen. Alles wordt kunststof in de achtergevel. Is een oud huis dus echt toe aan vervanging. Gelukkig is het regenen voorbij.

F kan nu alleen niet slapen door het gezaag en gehak, dus maar veel wandelen en slapen in de kinderwagen.

Zit ook zwaar te wachten wanneer de zomer nou eens goed begint...

Wat is het hier trouwens rustig!

8. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ EB: Niet meer dan logisch dat je gaat kijken, hier ook gedaan toen Micah ineens bedacht langer te slapen. Ook ik vond dat toen heel eng en nu hij zo ziek was met spugen ben ik ook vaker gaan kijken ;)

Micah nog steeds niet fit. Maar geen koorts, dus wel naar KDV.
    Hoop dat hij daar niet meer spuugt, ik heb met de juf afgesproken dat hij een fruitdag krijgt om aan te sterken...
    Ben nog niet gebeld, dus zal wel goed gaan :)

9. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Het probleem hier is dat Timo een lichte slaper is en wakker wordt als we zijn kamer binnengaan. En dat wil ik dan ook weer niet. Dus even de deur open gedaan en toen hoorde ik meteen zijn ademhaling...

Karine, hopen dat het goed gaat met Micah!

Daantje, succes met de klussers. Hoe lang gaat het duren?

10. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Joehoe! Is er iemand?

Timo slaapt alweer, nu al een uur en een kwartier. En dat voor een jongetje dat normaal zo'n anderhalf uur totaal overdag slaapt. We hebben het toch redelijk rustig gehouden, dachten we, het weekend. Maar het heeft hem toch behoorlijk uitgeput blijkbaar.

Ach, ik heb mijn huis netjes, ons eten voor vanavond en morgen klaar en dat van Timo voor de komende vier dagen. Nuttige dag!

In de tussentijd is Timo lekker op onderzoek uitgegaan. Zelf naar buiten over de drempel geklommen, dat is best een hoge. Lekker in de tuin gespeeld, planten en aarde gegeten en toen tijdens zijn fles bij mij op schoot in slaap gevallen. Ik heb hem zelfs al slapende in bed kunnen leggen.

11. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Inderdaad rustig hier, we hadden hier vanmorgen een hoosbui met onweer, nu weer stralend, dus lekker bbq''en.
    Yanna is weer goed gekeurd met 8245 gr en 68 cm. Nis bijzonders verder.
    Wij gaan lekker in de tun toeven vanavond

12. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    hallo meiden,
    was weer ff wat lezen ben heerlijk weekend weg geweest!

@kledingparty leuk hoor voorlopig ben ik maat 68 en 74 aan t kopen dus groter dan 128 nog lang niet nodig! haha

hier heerlijk weekend gehad. ze kruipt en staat (trekt zich op) de hele dag door. is al een paar keer heel hard gevallen. en heeft blauwe plekken t lijkt wel alsof ze mishandeld word. arm kind. en we zijn voor t eerrst met der naar t zwembad geweest dat vond ze een feest. lag heerlijk te drijven met der hoofd op mn schouder. schrok me de pleuris toen ze met pappa een rondje ging doen, die gleed uit hij onder water gelukkig wist hij haar boven te houden. zelf ben ik mn zusje bijna verloren door verdrinking en kreeg enorme flashbacks en stond op t randje om keihard te gaan gillen. daarna was ik er ook wel weer even klaar mee! pff schrik zat er goed in gelukkig had ze nergens last van!

13. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    Meet:

mama's en kids welke komen (12):
    Daantje2011
    Dolfijnjes
    Elisabethbas
    Karine
    Linda0509
    MBTC
    Meikie
    Rrianne
    Sahi
    Vaneke
    Waterlelie81
    Wherona

Komen misschien (3)
    BabyR
    Guapotona
    Daanquinty

dagplanning
    10.30-11.00: inloop
    11.00-12.00: kledingparty
    12.00-14.30: lunch en kletstijd

tijdens de kledingparty is er koffie, thee en ijswater voorzien
    tijdens de lunch koffie, thee jus d'orange en ik geloof melk
    lunch is zelfde als vorige keer, via buffetvorm, dus als de keldingparty wat uitloop lijkt me dat geen probleem

Hilversumsestraatweg 19
    3744 KB Baarn
    www.grootkievitsdal.nl

heb ons aangemeld met 12 dames, woensdag kan ik ten laatste nog veranderingen doorgeven. Ik stuur jullie de info straks ook nog even over de mail.
    Tot zaterdag allemaal in elk geval!! :)
    Prijs:
    21,5 euro per persoon
    handigste is om dit mee te nemen de dag zelf

14. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    hallo dames,

net ff laatste overzichtje voor de meet gezet, nu toch echt bijna meettijd! :) Heb er wel zin in, ben erg benieuwd heo het met jullie kids gaat en hoe ze wel of niet met elkaar verschillen, vorige keer bleven ze nog allemaal lekker liggen op het kleed :D

Verder weinig bijzonders hier...Elke rolt nog steeds vrolijk rond, af en toe lijkt het alsof ze wil gaan zitten, maar kruipen nog niet...maar ze komt ook overal waar ze wil met rollen dus dat lijtk ze wel prima te vinden geloof ik...laatste dagen heeft ze ook de neiging om rond 5 uur al wakker te worden, dus ik ben vaak doodop 's avonds...gelukkig is 1 glimlachje van mijn kleine meisje genoeg om dat allemaal niet erg te vinden ;)

@EB: kan me voorstellen dat het voor u even eng aanvoelt als ie opeens lang slaapt maar ik heb dat ook hoor, ga dan ook ff luisteren aan de deur...

@vaderdag: wat een leuke creatoieve kado's hadden jullie, paps was hier ook blij met de opdruk op Elke haar tshirt, dus die heeft lekker hele dag lopen pronken met haar! :D

@MBTC: sorry dat ik vorige keer naam gezet had, had ze allemaal met puntje gezet antigoogle gewijs, had niet door dat ge bewust alleen de voorletter gebruikte...dacht dat dat ook gewoon voor de antigoogle was, heb alle kidsnamen nu weggehaald...

@rest ben ik ff kwijt...ik ga lekker met de benen omhoog hier en ff lekker hangen!!

15. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Yoe ik kan het nu wel bij houden :p

heb jullie een prive bericht gestuurd!!! ( volgens mij naar iedereen..)

Leuke vaderdag gehad?? wij zaten heerlijk op de camping, we hebben lekker gebbq en de kids hadden zelf gemaakt kado`s gemaakt op kdv en op school samen ontbijt gemaakt en verder lekker genieten!! We zijn niet na mijn vader of sv geweest lekker de hele dag op de camping!!

EB dat doe ik ook hoor dat is zeker niet raar en helemaal als je het van zo dicht bij hebt mee gemaakt!! Wij kijken ook geregeld vooral als jairo veel hoest of ander geluid maakt ga ik meestal wel ff kijken!!

Van ecke Ziet er goed uit wat je geregeld hebt!! leuk man jammer dat we niet komen, hopelijk doen we het nog een keer en probeer ik dan wel te komen...

sahi fijn dat ze weer goed gekeurd is.. :)

karine en ben je later nog gebeld??

daantje oh wat een werk he en wat een zooi krijg je er van!!! maar als het klaar is wel erg mooi!! wij hebben ook kunstof in huis maar bevalt super!!!

LINDA0509 WAAR BEN JE???

16. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Mama05, bedankt voor de update. Het blijft vreselijk, vooral als je bedenkt wat onze kids allemaal aan het doen en leren zijn. Dat hadden we Thijs en zijn papa en mama ook zo gegund.

17. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    #1217 Meikie, 18 jun 2012
    Laatst bewerkt: 18 jun 2012
    Naam - Start gew. - Doel gew. - Tus. st. 17 juni
    Meikie - - - -106,2 - - - - - - 90 - - - - - - - -94,1 = -12,3
    Karine - - - -105,9 - - - - - - 85 - - - - - - - 96,8 = -9,1
    Guapetona - -93 - - - - - - - 74 - - - - - - - 79,2 = -13,8 (03/06)
    VanEke - - - -103.6 - - - - - 95 - - - - - - - 99,1 = -4,5
    Sahi - - - - - -78 - - - - - - -70 - - - - - - - 75,0 = -3,0
    Daantje- - - -84,2 - - - - - - 67 - - - - - - -
    Rica - - - - - 78,1 - - - - - - -72 - - - - - - -

Rood gekleurd = Doel 1 behaald

Hoera we hebben weer 2 meiden erbij!!!! Ons groepje breid zoch weer mooi uit hoor, nog meer meiden die er toch weer voor willen gaan???

@ Karine, ik ben heel streng dus heb je nog niet in rood gezet. Jou doel staat al vanaf het begin op 85 en dat heb je nog niet gehaald, dus nog geen rood voor jou ;)
    Of had je een ander doel in gedachten?

@ Vaneke, om jou te motiveren heb ik je weer zwart gemaakt.... Nu weer op voor de rode kleur he....:)

Voor de rest meiden heb even geen tijd om te reageren, ik kom snel weer buurten!!!

18. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ik vroeg me trouwens nog af; hadden de rest van de meiden die zaterdag komen elkaar al wel gemeet? Want voor mij zijn jullie allemaal nieuw, best even spannend vind ik :p Maar ben ik de enige 'nieuwe'?

19. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Sorrie, ben even zo brutaal geweest om mijn gegevens aan te passen! Ik heb je vorige week wel gepbt, maar kennelijk is die niet aangekomen, meikie?

Nou hier even een zwaai voor iedereen! We hebben weer een zware avond hier, met een spugende F.abian (ben zelf nu ook misselijk) en een huilende N.oam die niet veel wil eten, maar wel al vier poepbroeken heeft gehad net. Pffff, en ik moet morgen echt supervroeg op (voor mijn doen dan) en moet eigenlijk nog iets doorlezen voor het werk morgen, maar dus nog helemaal niet aan toegekomen.

Dus zoals gezegd, zwaaizwaai!

20. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Lang slapen, L. sliep voorheen ook altijd maar 40 a 50 min. Inmiddels ook regelmatig 2 uur, heb in het begin ook vaak staan kijken. Helaas ook vaak met het gevolg; een wakker jongentje hihi!

Sahi, nee ik ben vorige x niet mee geweest, dus voor mij ook nieuw;) hahaha en ja vind het ook best spannend hoor...

Kan iemand mij de update ook sturen??

Hier ook geen kruipertje/rollen/optrekken, het enige waar hij echt goed in is; is zitten hahaah, lui draakje;)!

Deel Deze Pagina