Mogguh allemaal. Kom even een knuffeltje brengen voor iedereen die slecht geslapen heeft. Het blijft verschrikkelijk, het nieuws van T.hijs... Hoop dat iedereen vandaag een mooie, fijne en positieve dag mag hebben. Voel me wel een beetje een indringer nu ik na al die tijd weer hier kom mee kletsen. Voor de dames die mij nog niet kennen: ik ben 22 jaar, uit t oosten van het land, woon samen met vriendlief en een hondje. Onze twee katten zijn helaas allebei binnen 5 maand tijd overleden op 13 september ben ik bevallen van zoon Stijn, met 36 weken en 3 dagen. Hij was dysmatuur, woog net 2kg. Heeft 5 dagen in couv gelegen en na 7 dagen mocht hij mee naar huis. In december heeft ie nog ruim een week in t ziekenhuis gelegen met RS virus, maar inmiddels is t een vrolijk en gezond mannetje. We zijn nog een keer terug geweest bij KA maar die was tevreden, ondanks dat CB hem te klein vond. Wij moeten morgen weer met Stijn naar CB, moeten een keer extra komen omdat ze bang zijn dat ie te snel groeit... Eerst groeit ie te langzaam, nu te snel haha.
@Karine Sterkte bij het CB hopelijk valt de prik reuze mee @Mama05 bedankt voor je update. Zo vervelend zeker als ze het beide naar hun zin hebben op het KDV wel lief van je moeder dat ze wilt oppassen totdat je wat anders hebt gevonden @BabyR ga ook van het weekend een pasfoto laten maken hahaha ben erg benieuwd viel het mee de extensions? @Dolfijnjes Super hoor dat je bv zo lang hebt weten vol te houden echt respect daarvoor. Kan me voorstellen dat je der erg tegenop ziet met de go maar gelukkig zijn de meeste niet zo. @MBTC dat is toch onwijs mooi dat beide opas van J hebben genoten houdt je daar maar aan vast dan komt het allemaal wel weer goed. @MBTC en Waterlelie hebben jullie al een pb gehad betreft Thijs?
Je bent voor vele van ons geen indringer hoor juist onwijs leuk dat je weer mee komt schrijven. Hahaha tis toch wat met die Stijn hij is gewoon een inhaalslag aan het maken
Even een ego bericht hoor; Heb ik eindelijk de stap genomen om te beginnen aan een andere baan, met een stuk minder uren. Krijgt N. te horen dat hij per 1 sept. op zoek moet naar een andere baan ivm bezuiniging en hun één van het kleinste kantoor zijn. Gelukkig heeft hij kort geleden een aanbod gekregen van een ander bedrijf, hij heeft gelijk gebeld en mag woensdag op gesprek komen. Helaas is het wel bijna een uur rijden vanaf huis, maargoed dat is even bijzaak. Nu eerst aan het werk, bleeh heb er zo geen zin in!
@ pookie je bent zeker geen indringer hoor!!! Er zijn een aantal nieuwe bijgekomen maar de meeste kennen jou nog gewoon hoor!! Goed bezig die Stijn!! Haha @ rrianne wat verschrikkelijk balen zeg! Zul je altijd zien. Hopen dat die andere baan wat gaat worden. Sterkte met werken vandaag. Hier weer laatste dag en dan weekend. Ben er ook wel aan toe. Ik moet iemand inwerken die volgens mij aan geheugenverlies lijdt ofzo erg vermoeiend en ook de meest stomme fouten maakt. Kheb al veel mensen in mogen werken maar dit slaat echt alles. Kost me veel energie en moeite om me in te houden soms haha @misja jij ook veel klote nieuws deze week. Wat erg voor die vriend van jullie en zeker als er kinderen bij betrokken zijn. Nou ga snel weer ff verder werken en in gedachten blijven we bij T.hijs.
Dames, ik wil even reageren op jullie! Ik ben eigenlijk meer van het meelezen en "volg" jullie al een tijdje. Ben nog net een september-mama. 30 september is ons zoontje geboren.... Maar wat is het mooi om te zien en te lezen hoe jullie met elkaar meeleven. Geeft mij als "buitenstaander" echt een geweldig gevoel! Jullie zijn een fantastisch clubje bij elkaar! En zou iemand mij misschien het adres willen sturen? Ik zou ook graag een kaartje die kant op sturen! Echt geweldig meiden!! Ga zo door! Heel veel liefs, Duckertje
Hier viel de prik Ryano ontzettend mee. Geen huil, brul of geknijp in mijn hand, bikkel!! Hij is 106 cm en weegt 17,5 kg. Micah is nu 70 cm en 8,6 kg. Allebei goed op de eigen groeilijn, wat wil je nog meer Fijn dat een aantal "oudere kletstantes" er weer zijn!! @ mama: bedankt voor de update! Fijn dat Thijs een vechtertje is!! Balen voor jouw kids dat KDV vol zit... Goed opgelost zo! @ Rrianne: Balen van zijn baan zeg! Maar fijn te weten dat hij al een ander aanbod binnen heeft... @ MBTC: Fijn dat het goed is geweest voor J en opa. Hoop dat het nu wat rustiger vaarwater wordt voor jullie!
@Rianne dat is wel effe flink balen hopelijk krijgt hij die andere baan maar pfff een uur rijden is niet niks @Linda fijn dat soort mensen daar heb je dan echt geduld voor nodig @Duckertje thanks we leven gewoon erg met elkaar mee en schrijven al een tijdje met elkaar @Karine wat een bikkel en ook beide goed gegroeid. Nog een maand verlof heb je geloof ik toch?
Hey meiden, hierben ik dan ook nog even. Wat een dubbel gevoel kan je hebben zeg.... Zeker nu is het zo genieten van ons mooie mannetje, maar je weet gewoon dat T.hijs en zijn ouders vechten voor zijn leventje.... Het blijft toch nog door mijn hoofd spoken hoor.... @ Poookie, je breekt helemaal niet in hoor. Je hoort er nog net zo bij als toen!!! Gekkerd.... @ Karine, kijk dat zijn mooie cijfers!!! @ Rrianne, he bah wat een rot bericht... Wel fijn dat hij al wat nieuws in het verschiet heeft. Nu nog duimen voor zijn gesprek. Wanneer begin jij nou bij je nieuwe werk? Hier vanmorgen lekker gezwommen. Jordy net weer een boterhammetje op met een flesje. Straks als het droog is even boodschapjes doen. Ik kreeg van de week trouwen een andere baan aangeboden.... Ik had een poosje terug aan gegeven bij mijn go dat ik dat onregelmatige werken zat ben en me eigenlijk verveel op mijn werk... Stuurd ze van de week een sms over wat voor opleiding ik had. Nu blijkt dat een andere ouder bij mijn go nog opzoek was naar iemand met mijn opleiding en dan gaat het om een baan met vaste werktijden!!! Dus ik een brief geschreven en nu 7 mei op gesprek... Spannend hoor... Oja vinden jullie het to much om een knuffel en muziekdoosje te geven aan T.hijs? Kan dan uit dezelfde serie....
Poookie fijn dat je weer ff terug bent hoor! Rrianne he balen zeg Misja gaat allemaal niet lekker zo dat rotnieuws! Gaan we gauw nog es meeten?? Kan iemand mij ook pp die lijst zetten voor Thijs, lukt niet goed et mn gsm. Vanmiddag voor t eerst ongi geworden! En Mica is vandaag alweer 7 maanden wat gaat t toch snel! Verder weinig zin in reageren..Thijs spookt maar door mn hoofd
Wil iemand mij dan ook meteen erbij zetten op de lijst? Alvast bedankt  @rrianne, wat een vervelend nieuws. Ik duim voor een goed gesprek woensdag...
mama: wat vervelend van het kdv zeg Hoe kwam het nou dan? Of stel ik nou stomme vragen? babyr: denk dat we ons nu allemaal even naar voelen over GO's, maar dat vertrouwen komt wel weer hoor! misja: ja zielig he, zo'n grote vent helemaal kapot van verdriet! Erg hoor dolfijnjes: opluchting, dat het een beetje klaar is met de borst? knap hoor, de 6 maanden volgemaakt! vroeg me nog af over jullie auto, zit jouw vriend ook op zo'n forum? Mijn vriend is heel actief op het Big Opel Forum. Dus hij werd helemaal enthousiast toen hij hoorde dat jullie ook geweest waren zondag mbtc: heel veel sterkte meis! poookie: nee joh, je bent geen indringer! heftig verhaal van je bevalling en kraamtijd! rrianne: balen zeg karine: groot compliment voor jou knappe Ryano! meikie: mijn vriendinnetje is ook GO en daardoor thuisblijf mama. ze vindt het voor de jongere jaren van de kindjes ideaal! - Meikie - Poookie - Mumtobe21 - Mama05 - Princess01 - BabyR - Linda0509 - Rrianne - Sahi - Wendyw80 - elisabethbas - Karine - gejanne1 - Daantje2011 - Rica - Littleangel83 - Prutsje - VanEke - Altijdvrolijk - Misja - Wherona - waterlelie81 - wapje - supermom Zo Yanna begint nu precies te mopperen, dus ga een fles geven en badderen. Tot later meiden
rianne oh balen zeg!!! hopelijk wordt het woensdag wat met zijn nieuwe werk!! sahi ik had eerste de kinderen opgezegt ivm dat ik geen werk meer had en was dus aangenomen hadden ze eerst wel weer plek maar belde gisteren en toen was er geen plek meer!! Maar kreeg vandaag weer een mail dat er toch weer plek is snappen jullie er nog wat van karine dat zijn ze goed gegroeid en wat goed van R!!! lange jjongen?? meikie ik ken je gevoel als je dan kijkt na je kindje denk je in eens oh wat erg!!! Pff kijk ondertussen journaal over de bezuiningen word je niet vrolijk van!!!!!
Wherona, het zetten deed geen pijn, alleen nu met slapen wassen en als ik het in een staart wil doen.. Gaat over zeggen ze. Anders knip ik ze er zelf uit hahaha Mama, ja vreselijk he Rrianne, ohh balen! Hopen dat hij aangenomen wordt!
mama: wat vervelend, die onduidelijkheid! Vooral voor je oudste ook erg verwarrend lijkt me! babyr: waarom doen extensions pijn dan? Door het gewicht ofzo? ben een leek op dat gebied
Linda, aaah waardeloos zulke mensen Karine, wat een toppers jou twee ventjes! Meikie, altijd leuk een nieuw aanbod. Wat ga je dan doen? Grappig, ik ben juist voor de onregelmatigheid gegaan, omdat het zo'n sleur word iedere dag dezelfde tijden. Plus door de onregelmatigheid hoef ik uiteindelijk veel minder uren te maken voor een gelijkwaardig salaris. En toen ik onregelmatig werkte (in het verleden), had ik altijd het idee dat ik veel minder met mn werk bezig was. Niet het werken, eten, even bank hangen en op bed en de volgende dag weer het zelfde riedeltje (even heel kort door de bocht). Goed over nadenken hoor! Mama05, he balen dat er geen plek meer is op het kdv. Maar als ik het goed begrijp heb jij dus een nieuwe baan? Geen idee of ik het over het hoofd heb gelezen of gwn ben vergeten. Maar bij deze alsnog; gefeliciteerd! Babyr, ben benieuwd naar je haar. Foto?
Rrianne, wat doe je nu dan? Nog wel kinderopvang? Balen van N zijn werk... hopelijk wordt het wel wat bij dat andere bedrijf. Meikkie, wat voor werk doe/ga je doen?? Zou wel fijn zijn, vastigheid qua dagen en uren. Mama05, bedankt voor de update! Wil je mij ook het adres sturen voor een kaartje te sturen??? Wel raar bij het kdv.... Ben benieuwd hoe het nu zit daar! Misja, niet fijn slecht nieuws als je alleen thuiis bent! Mbtc, wat bijzonder dat je opa dat heeft gezegd zeg.... Mooi toch dat je zo afscheid kon nemen? Vandaag gewerkt, maar het verhaal van "ons" kleine vechtertje blijft in mijn hoofd spoken. Ook nog met collega over gehad, die kreeg ook kippenvel.... Kan me niet voorstellen dat iemand hiertoe in staat is... Verder alles goed hier, Xavi heeft het erg naar zijn zin op het kdv, is super braaf en gezellig. Afscheid genomen van twee collega's, bij ons zijn ze ALWEER aan het reorganiseren.... Zij moeten naar buiten locaties, ik moet weer naar een andere groep op de hoofdlocatie.... *zucht* weeeeer veranderen! Ik zal Xavi zijn schema ook eens in de groep gooien: -8u fles 210cc -9.30u fruithap -13.30 fles 180cc -17u groentehap met toetje -20u fles 210cc met nutrix En hij slaapt nu super goed overdag is hij ongeveer 2a3u wakker en slaapt daarna ook ong 2u.... Heerlijk! Maar ookal slaapt hij minder of niet, hij blijft vrolijk. Vandaag afscheid genomen van opa, mijn schoonvader vertrekt morgen op de racefiets naar Spanje! Hij wil naar Santiago... Tja als mannen met pensioen gaan krijgen ze ineens bijzondere ideeën
Pruts, doe het zelfde als jij, werk op een kdv. Vervelend dat reorganiseren! Jij wilde toch ook op zoek naar iets anders? Heb je al iets op het oog of een idee welke kant je op wilt? Wat een heerlijk schema heeft X. En 2 uur slapen, klinkt als een voorbeeld kindje
Hey dames, hier weer werkdagje gehad na 5 daagjes vrij dus was weer ff in werkritme komen, was lekker druk opt werk dus dat scheelde wel om erin te komen Nu wel bekaf op de bank weer, was paar dagen in Belgie en das altijd relaxed, dus zat wel heel erg in vakantiesfeer Hier verder weinig bijzonderheden, Elke heeft lekker alle aandacht gehad van bomma en bompa in belgie, dus die was lekker vrolijk en tandjes komen er nu wel echt aan denk ik, zie nu ook echt bobbeltjes, dus kan niet lang meer duren... Verder hier ook hele dag met onze mede-mama in mijn hoofd, kan me er ook niets bij voorstellen, vond het ook vreemd om Elke op te halen bij gastouder vandaag...maar dat zullen er vast meer hebben gehad... @Rrianne: balen van N. zijn werk, hopen dat het andere wel wat kan worden, en dan mss toch uitkijken naar wat meer dichterbij dan? @pookie: ge zijt gewoon een van de hoor, dus gezellig dat ge der weer zijt...ik moet altijd lachen om uw tekeningetjes bij draw free, sommige zijn echt leuk gevonden @dolfijnjes: fijn dat ge zo lang hebt kunnen aanhouden met BV...toch heel wat kunnen meegeven @EB: lekker dat Timo weer is opgeknapt, hebben jullie nu nog met hem lekker kunnen zwemmen, bedacht me later dat ik helemaal geen pb meer gestuurd had over oefeningen... @rest ben ik even kwijt volgens mij dus komt later wel weer keertje....vandaag op tijd naar bed, morgen weer avonddienst en dan weer weekend!