Ik zou ook voor de eerste zin gaan @mbtc @karine balen van de nacht hoop dat het eenmalig was @waterlelie beterschap @ pookie succes bij het cb ben benieuwd hoe hard je mannetje gegroeid is @gejanne wat mij betreft ook geen indringer hoor haha iedereen is welkom. Mooi knuffels zijn er besteld voor T.hijs! Ik zou ook alleen de forum namen erop zetten. @ duckertje Thanx denk dat iedereen zich hier ook heel erg bewust is van het feit dat we een mooi clubje bij elkaar hebben. Over de meeting dames moet er nog even naar de datum gekeken worden?? Er zijn inmiddels wat mensen die daar nog wel bij staan die denk ik niet meer komen omdat ze niet meer meeschrijven hier. En een aantal 'fanatiekelingen' zoals Rica, wapje en babyr die niet kunnen komen helaas. Weet niet of dat een optie is hoor. Ik roep ook maar wat zat het me ineens te bedenken.
linda, goed idee om nog even naar de datum te kijken! 23 juni was het toch? miss handig om even een lijstje hier neer te zetten...want volgens mij klopt die andere ook niet meer....24 juni is mijn neefje 1 jaar, ik hoop dat ze op de dag zelf viert... meeting 23 juni: lelie
@Linda: de datum zou op zich aangepast kunnen worden als dat gewenst wordt, maar dat heeft alleen zin als iedereen dan even de datumprikker weer zo aanpassen...om te kijken of er een andere naar boven komt waar er meer kunnen?? Neem aan dat er nu andere data zijn welke ondertussen ook al dingen op gepland zijn... ik wil gerust de link nog eens doorsturen naar jullie hoor, kan iedereen zijn data nog eens nakijken...
meeting 23 juni: lelie Meikie Hey meiden, hier ben ik dan ook weer even. Moest er vanmorgen weer vroeg uit, want moest om 7.00 uur beginnen..... Hierna lekker 4 daagjes vrij, lekker hoor!!! @ Karine, Bleh wat een nacht.... Maar goed hopen dat je vannacht een beetje bij kunt slapen, maakt toch een hoop weer goed he @ Vaneke, he dat is altijd weer vervelend he. Ondanks dat het je werk is bouw je toch een band op met de personen.... Sterkte nog even. Hoe doen jullie dat eigen op het werk, gaan jullie nog naar de uitvaart? @ Poookie, als ze weer wat te zueren hebben gewoon ene oor erin en de andere weer uit laten gaan. Moet je kijken wat een pracht mannetje je hebt!!! Alleen maar goed als hij wat meer spekkies heeft, als hij dan een keertje ziek word kan hij het ook wel weer hebben @ MBTC, ik zeg kies voor de zin die voor jou het beste aanvoelt. Je hoeft in dit soort gevallen vind ik niet zo veel rekening te houden met wat anderen misschien wel denken. Je verteld wat omdat jij dat wil en niet voor anderen toch? @ Waterlelie, beterschap!!! @ Foto T.hijsje, wat een mooi mannetje is het toch he..... Kom op T.hijs blijven knokken hoor mannetje!!! @ Rrianne, het was even twijfelen. Maar we hebben toch maar mooi een leuk stel knuffels uitgezocht!!! Laat je even weten wat je krijgt van ieder en waar we het heen moeten overmaken? @ Prutsje & Rrianne: Wbt nieuwe baan. Het gaat om een werkplek bij mensen met een meervoudige beperking en mensen met een niet aangeboren hersenaandoening. Hier moeten vrij veel verpleegtechnische handelingen worden uitgevoerd en degene die dat nu doet stroom door naar een niveau 5 functie dus zoeken ze iemand om haar te vervangen Ik ben echt klaar met dat onregelmatige..... @ Prutsje, balen zeg. Kan Xavi dan wel met je mee of blijft hij op je huidige locatie? Nou, ik ga maar weer eens wat doen hier.... Bleh heb helemaal geen zin....
@Meikie spannend een andere baan succes ermee @Karine pfff wel een heftige nacht hoor kwam waarschijnlijk door de prik @MBTC ik vind de 1e want het gaat die dag tenslotte over hem en vindt niet dat je dan de andere passeert @Rianne super leuke knuffels @Sahi en het huisje al weer aan kant @Poookie ben benieuwd wat cb zegt en hier ook lekker zonnig @Meikie werkse lekker daarna 4 dagen vrij meeting 23 juni: lelie Meikie Wherona Hier al vrij tot dinsdag wat een leven heb ik maandag is mijn vriend jarig en daarvoor komt morgen een plukkie en maandag een plukkie. voor de rest gaat het zijn gangetje ben alleen aan het malen over een aantal opmerkingen van een leidster op het kdv over Davey. Ze was der woensdag weer na een hele periode afwezig te zijn en bij ophalen kreeg ik allemaal negatieve dingen te horen wat me onwijs verbaasde Davey zou niet voldoende hebben aan zijn flessen en moest ik maar over stappen naar forte want dit kon zo niet langer en hij kan zichzelf niet vermaken huilt veel slaapt slecht zou keelpijn hebben van al dit soort opmerkingen hebben mijn vriend en ik helemaal niets van gemerkt en daarvoor ging het super goed op het kdv dus ik snap der effe helemaal niets van. Ga vanwege dit dan ook maar even een gesprek aanvragen ow ja en ze zei ook nog dat ze met een andere moeder over Davey had gesproken betreft voeding en die had gezegd dat hij veel te weinig zou krijgen nou echt sorry hoor je kent mijn zoon niet eens dus ben een beetje pissig een week vol ellende als je het mij vraagt crematie achter de rug het gedoe met het KDV bezuinigingen maar het ergste onze T.hijs
Sorry even ego post... Gelukkig niks te zeiken dit keer op t CB... We hadden nu ook de verpleegster en niet de arts, die vind ik toch veel leuker Ze vond dat Stijn al zo goed kan zitten, mag zelfs al gaan fietsen met 'm. Leuk leuk! Hij is wel iets aan de zware kant (8660 gram) in verhouding met zijn lengte (67 cm), maar als je naar zijn leeftijd kijkt zit ie precies goed zo qua gewicht dus we hoefden ons er niet druk om te maken! Nu even snel samen een broodje eten en dan Stijn naar bed brengen
karine: we hebben het overleefd Yanna was steeds aan het gieren van het lachen en de jongens vonden dat ook erg leuk. ze vonden het wel stom dat wij geen iPad hebben :O Fijn dat Ryano weer wat beter is lelie: waarom kan je je bed niet in? Moeilijk he, het verhaal van Thijsje... Kan het ook moeilijk loslaten poookie: nou ja, te snelle groei. je kan het toch niet tegenhouden? naja, laten we hopen dat het niet erg is. En die cijfertjes, mijn vriendinnetje haar baby van 9 maanden is 65 cm en weegt ruim 9 kilo. Dus waar hebben ze het over! wherona: hoe durft die leidster op het KDV!! Al zou hij veel aandacht vragen, dan hebben ze het daar mee te doen! Iederen baby heeft recht op aandacht en liefde zoveel die wil! meeting 23 juni: lelie Meikie Wherona Sahi Yanna is in slaap gevallen, wilde haar eigenlijk fruit gaan geven... En nu is ze dus denk ik begonnen aan het middagdutje... in de box... ik kan er slecht tegen als de planning anders loopt dan ik had bedacht ook pinstoring bij de jumbo, dus moet ook heel fijn vanmiddag nog terug voor de boodschappen. lekker hoor... maar goed, alles is relatief he. dat probeer ik me steeds maar voor te houden!
Wherona, drukke dagen met verjaardag zo te lezen. En wat naar dat je geen goed gevoel hebt over een van de leidsters. Zou zeker even een gesprekje aanvragen. Sahi, ik kan niet echt uitzieken want ik heb hier ook nog een meid van 2,5 jaar die regelmatig ge entertaint moet worden Er is altijd wel wat te doen....straks komen mijn schoonouders...dan kunnen zij het even van mij overnemen.. Ook een zeer drukke weekend voor de boeg! Pffff het houdt nooit op Erg hè als het schemaatje even iets anders uitpakt Dan schuift alles gelijk weer op hè. Poookie, wat gaaf dat je met m mag fietsen!!! Jeetje wat knap van hem dat hij al zo goed kan zitten. Maar aan de foto's op fb te zien kon hij dat al best een tijdje..
Pakje is binnen: Ik vind het helemaal super. Nu nog een leuke kaart erbij, ga vanavond hier even voor het dorp in. Als het me lukt breng ik me morgenvroeg gelijk heen. Willen jullie alle namen er apart op?
Rrianne mooie knuffel hoor!!! Super!!! Mbtc ik zou ook de eerste zin doen!! succes met je keuze!! Karine Oh ben je de dag door gekomen!! Pookie hij heeft jairo ingehaald met zijn gewicht en die was 4300 gram met de geboorte!! Dus gaat goed met stijn!!! Meeting ik zou ook liever een andere datum willen ik kan wel maar ik vind het ook wel leuk als iedereen kan!! ik heb die dag later nog een bbq van N zijn werk en had al gezegt kom ik later maar als er veel afzegging zijn dan liever andere datum!! Dus meikie je mag mij de link nog wel even door sturen...
Rrianne, kan je het rekeningnr en bedrag even pben? Dann maak ik het over naar je Ziet er echt super leuk uit!! Meeting, ik zou graag mee willen dus een andere datum zou ik echt top vinden! Thanks Linda Vanavond weer even wat uitgebreider reagere hoor meiden, nu ff snel vanaf mn telefoon en ben aan het werk..
Rrianne: Denk dat het misschien "leuker" is als alle namen erop staan. Dan ziet ze hoeveel mensen meeleven. Als je je rekening nummer pb't, maar ik het geld over.
Super dat er zoveel meiden mee doen! Karine, getsie, vreselijke nacht! Hopelijk vannacht een herkansing Mbtc, ook ik zou voor het eerst gaan. Heel veel sterkte! Vaneke, heerlijk soms he, even uithuilen. Sahi, haha grappig he. Ik had laatst ook 2 in huis van 1,5 en 3. Nou mijn huis is dus nog niet peuter-proof. Moet L. maar goed opvoeden denk ik hihi Waterlelie, he bha! Beterschap   Meeting, ik vind ook jammer dat er een aantal dames niet kunnen, dus als er een dag is wanneer iedereen kan, leuk! Ennuh een btje richting het noorden he, weet niet of L. het zo leuk vind om dik 2 uur heen en dan weer terug te reizen hihih! Meikie, klinkt leuk! Kan het me ergens wel voorstellen hoor, het heeft zo zn voor en nadelen. Zie er ondanks de voordelen ook wel tegenop dat ik nu ook weer weekenden moet werken. Maargoed, L. kan dan wel lekker bij papa blijven. Wherona, he bah, klinkt als een vervelende week! En wat naar op het kdv. Bracht ze het ook echt zo? Het is zeker niet netjes om dit met een andere ouder te bespreken... Ik had vorige week ook nog een soort van discussie met een ouder. Baby van 3,5 maand drinkt uit een M speen vam Difrax, ze drinkt letterlijk de fles in 5 min leeg. En je ziet gewoon dta ze er flink moeite mee heeft. Ik heb dit voorzichtig te sprake gebracht, maar moeder schoot gelijk in de aanval en het draaide uiteindelijk op een discussie uit, terwijl dit absoluut niet mijn bedoeling was. Zijn wel moeilijke dingen om te bespreken en moet je zeker voorzichtig mee omgaan als leidster zijnde. Pookie, hihih flink knul. L. is met zijn 72 cm nu 8400 gram. Ach trekt allemaal wel bij hoor, heb je ook gevraagd en nu? Moet ik hem op dieet zetten. Vind het zo flauwekul allemaal als je je een btje netjes aan de richtlijnen houd. Sahi, hahaha moeilijk is dat soms he, om je planning los te laten. Hier word een heel lief jongentje wakker, dus ben weg!
Hhihih dat word nog een hele klus iedereen pb-en met het rekeningnummer en bedrag, zal het vanavond even uitrekenen. Het bedrag is 43,93, haal hier nog een kaartje bij. Vinden jullie het goed als ik er dan 45 euro van maak? Zal nog even tellen door hoeveel ik het moet delen.
Sjaaaaa mooie knuffels hoor idd gewoon forumnamen lijkt me wel wat en 45 euro vind ik oké. Kan t hier verder even allemaal niet goed bijhouden, heb een drukke week. Lees over meeting verzetten? Hoor t wel als t een andere datum word hopelijk kan ik dan wel en is het niet 3 uur rijden Gisterenavond M VN n verhoging gevallen, was wel geschrokken maar ze heeft er gelukkig geen last meer van. Ook hier bijna volledig gestopt met bv dus dat betekend dat ik er nu snachts ook echt uit.moet en vanmiddag was r al nergens een magnetron id buurt dus baalde gelijk!
dames, heb jullie de link weer gemaild, dus kijk allemaal even naar de data, dan kijken we of er een andere wat beter past uitkomt. als jullie de link in de mail volgen dan kunnen jullie bovenaan bij tabblad beschikbaarheid eventuele aanpassingen doen...
Karine, Hier ook een prutnacht! Kan je dan hand schudden . Lijkt wel altijd als ik moet werken dat ze gaat spoken s'nachts. MBTC, zou voor de 1e gaan. VanEke, Ohh wat sneu van die bewoner! En dan idd het verhaal van Thijs.. Laat je tranen maar lekker lopen hoor! Sahi, ben je de dag doorgekomen met die kinders haha? Vroeg jij het nou van die extensions? Doet zeer omdat ze met wxjes aan mn eigen haar zijn gezet, en dat zit nu nog erg strak. Moet even iets uitzakken en dan doet het geen pijn meer. Nja doet ook niet echt heel veel pijn maar soms haha. Lelie, beterschap!! Pookie, wat fijn dat het CB niks te zeiken had haha, doen ze vaak he? Wherona, wat raar dat die leidster het bespreekt met een andere moeder??? Raar hoor.. Ik heb het vaak ook op het KDV, de ene leidster zegt; ging hartstikke goed vandaag! en de andere zegt: nou wel een beetje onrustig hoor vandaag. Nja het zal wel.. leuk je mannetje jarig met Qday! Zijn er nog meiden met plannen op Qday?? ik ga werken.. Rrianne, vind het echt leuk uitgezocht van je! Hoe zal het met Thijs gaan? Zal er al iets van verbetering zijn? Ik denk er zowat nog de hele dag aan.. En aan die lieve Sandra en Sandraman.
@ Waterlelie: Het valt op zich wel mee hoor, die nachten. Meestal slapen ze beide gewoon heerlijk door Maar af en toe En dan nu ook nog eens tegelijk. Ryano heeft daarna niet meer gespuugd. Vandaag ook niet onwijs veel last gehad, lekker rijst gegeten (zonder saus) en voelde zich weer oké zei hij @ Poookie: Wat is Stijn mooi gegroeid!! Prachtig hoe hij zo naar boven schiet! En wat onwijs leuk dat je met hem mag gaan fietsen @ Duckertje: Dank!! Leuk om te lezen dat een buitenstaander ons zo leuk vind met elkaar hihi @ Linda: Goede van jou wat betreft de meeting. Ik heb inderdaad nu andere dingen op sommige dagen, dus nu anders in de planning gezet . @ VanEke: Meetingdagen heb ik aangepast, ik ben benieuwd! @ Meikie: Klinkt ook interessant die andere baan! Heb je nog de handen uit de mouwen kunnen laten wapperen?? Geniet lekker van de 4 dagen vrij!!! @ Wherona: Ik weet niet of het door de prik is gekomen. Het zou héél goed kunnen Wat een arre opmerkingen van de leidster van het KDV Kan je geen navraag doen bij de andere leidster op die groep?? Ik neem aan dat ze niet de enige is die Davey in de gaten houdt En trek het je niet té veel aan: jullie kennen je zoon het beste! @ Sahi: Whahahaha De jeugd van tegenwoordig!!! En ja, dat gieren van het lachen herken ik overduidelijk hier van Micah om Ryano. Waardoor Ryano dus ook wel eens zegt dat het wél leuk is (als hij een standje krijgt) want Micah lacht @ Rrianne: Wauw!!!! Prachtig! Ik zou ook alle namen doen, omdat ze dan inderdaad ziet dat we met zn allen meeleven (eens met AV) @ mama05: Ja, ik ben de dag doorgekomen. @ Wapje: Voor het geen-magnetron-verhaal hebben wij een thermosfles met gekookt water mee én een klein flesje water Zodat we altijd overal een fles zouden kunnen maken Hier een gewone, oké dag gehad, niets bijzonders. Morgen eerst boodschappen doen en daarna een verjaardag in Utrecht. Zondag weinig, maar heerlijk dat lange weekend
Even snel, Rianne succes met iedereen mailen Maak t dan zsm over! Verder niet alles bijgelezen, vandaag de sleutel van ons nieuwe stekkie gekregen dus druk druk. Manlief is er nu aan t klussen, ik ga snel nog wat aan de was doen voordat hij er weer is! Fijne avond verder allemaal!