Oktober 2011 mama's! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Meikie, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Haha! Stofzuigen moet nog even wachten. Ik kreeg een speelgoed-opruimbui! Heb die zwarte kist met cd's uitgeruimd, de cd's op de plek van de oude videobanden opgeborgen en de videobanden weggegooid!
    Dat is ook best een mooie speelgoedkist, dacht ik. Als we die nou zelf mooi overschilderen... Het is de oude leger-huttenkoffer van Matthijs zijn opa, best nostalgisch om die te gebruiken als speelgoedkist voor Timo! Zomaar even een ingeving...

Timo is om 16 uur naar bed gegaan, die slaapt nu ook lekker.

Nu ga ik echt stofzuigen!

2. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    daantje: ja de oppas is zo persoonlijk, dat zulke dingen gewoon kunnen, heel fijn :) Ze is ook zo gek op Yanna, echt super!
    geen macro-pas hier... en ik zit eraan te denken om toch over te gaan naar budget-merk luiers. ik koop altijd pampers, maar eigenlijk zonde van t geld...

EB: jammer he, als ouders niet zo zijn voor hun kind als zou moeten. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik dat later bij Yanna en eventueel andere kinderen zo zou doen. raar toch? maar ja, het gebeurt helaas toch al te vaak...
    wat heerlijk, die ontwikkelingen van Timo!
    ik zie dat hiij vandaag 10 maanden is, gefeliciteerd!
    Zo wat een goede opruim-dag zeg :D Lekker he?

karine: wat gaat micah goed zeg, lekker hoor :D

wherona: stom he, dat weer :(

meikie: dat delen van ijs heb ik niet zo'n moeite mee bij mensen die me dichtbij staan. maar mijn vader hoeft dat bijvoorbeeld niet te doen dus, dat voelt zo anders, die band!
    maar als mn schoonouders dat doen, of de oppassen vind ik dat niet erg. bij mn eigen moeder vind ik het een twijfelgeval, maar die doet zulke dingen zelf ook niet

mbtc: een mug?

Hier lekker gegeten bij de oppas en Yanna was helemaal blij vandaag, dus helemaal super :D
    en aangezien we het hele weekend weg zijn geweest, heb ik thuis niet zo veel te doen (geen vaat, nauwelijks was etc), dus lekker een avondje bankhangen :)

3. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @MBTC een "mug" ???? wat is dat dan hihi en wat grappig inderdaad in Noord of Zuid? Ik in zuid in die nacht/dag was het spitsuur was ook volle maan hoe typisch der waren 8 kindjes geboren. Kan me nog zo goed herinneren dat de bewaker die ons begeleide zei dat er een geboorte golf was hij had der al zoveel voorbij zien komen.

@Daantje Zuid Frankrijk :D

@ll zal niet veel online zijn tijdens de vakantie want kost een hoop centjes :D dus tot over ongeveer 2 weken.

4. Lucifer

Lucifer Lid

22 dec 2011
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kom even dag zwaaien. Ga naar Italië (in de buurt van Pisa).
    Tot over een week!!

5. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Wherona, fijne vakantie! Lekker genieten en we zien je over twee weken weer!

Sahi, ja inderdaad 10 maanden vandaag! Zooooo leuk en het wordt steeds leuker...
    Mijn vader doet wel erg zijn best hoor om het contact goed te houden, maar het is nou eenmaal niet zo makkelijk als met mijn moeder en dat is jammer.

Hoera! De Nederlandse hockeydames hebben weer gewonnen! Kijken jullie ook zo graag olympische spelen? Ik heb zo'n geluk, we mogen dat bij mij op mijn werk gewoon opzetten.

Luiers, wij zweren bij pampers en daar blijven we bij. Nu met de tandjes wel af en toe een doorlekker, maar eigenlijk nooit meer.

Delen van ijs, op zich geen probleem mee, maar ik wil niet dat Timo nu al ijs eet. Vind het nergens voor nodig en nu weet hij toch nog niet wat hij mist. Mijn schoonmoeder kan niet wachten om hem een hapje te geven, maar gelukkig is mijn schoonvader er nog en die houdt zich heel strikt aan mijn 'regels'.

M is onze nieuwe auto aan het schoonmaken van binnen. Al was hij niet vies, je moet hem toch even eigen maken...

6. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Lucifer, jij ook fijne vakantie!

7. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @rica: jeetje wat een leuk speel huisje zeg.

@meikie: ahh wat sneu dat jordy van de bank viel. Gelukkig viel het mee. En ook sneu voor vriendlief herkenbaar dat hij zich rot voelde.

@sahi: valentijn staat ook alleen nog maar hoor.

@eb: gezellig gezeild en leuk mini-meeting

@karine: lekker naar centerparks en fijn dat Micah weer goedgekeurd is.

8. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Goedenavond dames.

Kan wel merken dat vriendlief vakantie heeft, we zijn zo druk, kom helemaal niet meer aan de laptop toe! Ach alleen deze week nog, dan weer terug naar het "normale" leventje.

@ Wherona hele fijne vakantie, geniet ervan!!!

@ Lucifer ook een fijne vakantie hoor.

@ Meikie ach van de bank gekuukeld. Hier een poosje terug ook, ooooh ik voelde me zo schuldig. Vriendlief was aant werk, heb hem huilend opgebeld... :)

Verder teveel om overal persoonlijk op te reageren... Sorryyyy!

@Hier: Stijn word langzaam weer zichzelf na het tandjes-drama gelukkig, hij lacht weer veel, en doet ons constant na. Gistermorgen liet mijn vriend een boer ontsnappen met behoorlijk wat geluid, Stijn zat bij ons aan tafel, die keek hem aan en maakte hetzelfde geluid als die boer, en begon toen keihard te lachen. Ohhh wat een heerlijk kind. Ook doet ie mij na als ik geluid maak en dan met mijn tong wiebel, moeilijk te omschrijven, maar hij vind het geweldig om dat te doen! En tong uitsteken en sputteren haha.

@Tandjes: Ik denk dat tandje nr 5 nog even op zich laat wachten, maar 2 tandjes in 3 dagen vind ik ook meer dan genoeg haha.

@Kruipen: Kruipen gaat ook niet lang meer duren voordat ie dat onder de knie heeft. Hij zit constant op zijn knietjes, en vanmorgen op ons bed trok ie zichzelf voort aan de dekens terwijl hij met zijn beentjes ook kracht zette. Heel stoer!

@Luiers: Wij hadden t toevallig ook gezien dat de pampers bij de makro in de aanbieding zijn, dus wij gaan ff inslaan haha. Wij zweren ook bij pampers. Int begin c1000 luiers gebruikt, vond ik ook prettig maar in grotere maat worden ze minder prettig. Kruidvat krijgt meneer uitslag van.

Nou ik ga nog ff bankhangen en bedenken wat ik nog mee moet nemen. We gaan morgenvroeg even voor 2 daagjes naar de kust. Mijn ouders zijn op vakantie in Egmond aan Zee (elk jaar), en wij gaan er een nachtje slapen. Hopelijk kan Stijn een beetje slapen in het campingbedje bij ons op de kamer...

Trusten alvast meiden!

9. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @wherona: fijne vakantie

@lucifer: fijne vakantie

@eb: ff lekker toch de auto lekker schoon maken/eigen maken

10. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    Hoe doen jullie dat trouwens met luiers bij makro bestellen?? Dat is toch alleen voor bedrijven??

11. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    wherona: lekker toch, op vakantie! Geniet ervan!

lucifer: jij ook fijne vakantie!

EB: ik volg de spelen zo half tussen de bedrijven door. vind het wel erg mooi, zo'n ander niveau dan voetbal he ;)
    neuh hier ook liever geen ijs hoor, maar Yanna heeft wel eens geproefd. Ze kreeg van softijs geen last, maar van het italiaanse schepijs had ze van die paar happen buikpijn, dus voorlopig geen ijs meer

pamsie: oh hier ook geen haast met Yanna hoor. de fijne motoriek is erg goed bij haar en ze babbelt (zegt al 5 woorden!) dus ik vind het prima.

poookie: ja grappig he, als de man thuis is, kom je toch minder aan de laptop toe ;) Das ook niet zo gezellig natuurlijk
    hehe, eindelijk een eind aan het tanden-drama, Stijntje had wel een pech ermee zeg!

EB: hij mag mijn auto ook wel doen :p

wilde vriendje nog even bellen voor t slapen, maar hij neemt steeds niet op. is vast druk bezig, maar ik vind het stom :p
    toch zo maar naar bed dan...

12. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    ;)Sahi, je weet toch hoe dat is op kamp...;). Vast druk met droppings of spannende nachtspelletjes! Heb je hem nog gesproken?

Poookie, gelukkig is Stijn weer vrolijk. Kan me voorstellen dat je niet erg uitkijkt nsar de rest van de tanden.

13. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Stilte...;)

14. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Rica echt mooi speel toestel vind l de schommel al leuker??
    Jairo kont wel een keer buiten spelen met l op dat mooi toestel!!!

Karine heel veel plezier op vakantie en als je dan zo'n lekker ijsje eet denk dan aan mij (voordat bedrijf werk ik) verpakt ijs!!!

Eb leuk mini meeting met daantje

Poookie hier worden dr nachten ook iets beter maar ook Jairo heeft nu 5 tanden en 6 is opkomst!! Allemaal ook in korte tijd!

Lucifer ook een fijne vakantie!!

Sahi vriend alweer gesproken?

Luiers wij gebruiken Aldi luiers bevallen ook prima maar ga nu toch ff weer pompers proberen want Jairo krapt zich zelf altijd als de luier af gaat en schuift met billen heen en weer dus lijkt of het jeukt dus we gaan ff wat anders proberen!!

Ik moet nog werken tot don en dan heerlijk vakantie ben er ook wel weer aan toe ;)

15. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Zo zo aantal dames heerlijk op vakantie! lucifer en wherona, have fun enne...neem voor ons ook een beetje meer zon mee :D

Poookie, veel plezier op het strand.

Meikie, hier ook een keer een ongelukje gebeurd met de bank hoor. Maar toen was S veel jonger, we waren best geschrokken...

rica, cool huisje!

Vandaag bij de ha geweest voor een uitstrijkje voor baarmoederhals kanker. Vorige keer ging het niet goed en was er ook geen uitslag dus moest ik weer...pfff gelukkig dit keer wel de ha aanwezig. Had haar ook verteld dat ik de laatste tijd rare bruine afscheiding heb..ik heb geen cyclus dus dit is wel gek. Vorige week 4 dagen gehad en de week ervoor ook 3 dagen. En daarvoor 1,5 maand terug 3 dagen. Ze kon helaas ook geen goed uitleg geven over hoe en wat maar het kan zijn dat mijn lichaam aan het rommelen is of ik zit in een vervroegd overgang....pco'ers hebben daar het meeste kans op...nou dat zou ik echt rot vinden. We willen toch heel graag een derde kindje...nouja, eerst maar dit afwachten en dan een paar maanden goed bijhouden wanneer ik weer mijn nep ongie heb en dan eventueel over naar de gyn voor bloedtesten..;)

16. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @waterlelie pff jou bericht zou over mij kunnen gaan

17. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Lelie, hopelijk is het niets. Hou het maar goed in de gaten!

18. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    EB: ja uiteindelijk nog kort aan de telefoon gehad, hij weet dat ik dat fijn vind :) Hij leert het nog wel, voorheen ging dat wel eens anders ;)
    ja stil hier he

mama: ja we bellen braaf elke dag :) Hij heeft net z'n plicht weer vervuld :) En hoogstwaarschijnlijk is hij de loge morgenavond :D
    oh kan best dat die luiers jeuken jah, geen ervaring met aldi luiers
    ow lekker, bijna vakantie :D

lelie: jeetje wat spannend dan ineens, misschien vervroegde overgang! Maar eerst maar eens laten bekijken, voor je meteen conclusies trekt, wie weet valt het wel mee!

hier alles overleefd zonder vriendje in huis. Druk hoor, maar wel gezellig en leuk :D Merk nu eigenlijk pas dat vriendje ook behoorlijk wat bijdraagt hier in huis ;)

19. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @sahi: ja pas als iemand weg is weet je wat je mist he! Fijn dat je vriendlief nog gesproken had

20. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Las een aantal die op vakantie gaan/zijn; hele fijne vakantie, hopelijk met mooi weer!

Bank vallen; he wat rot. Hier gelukkig nog niet gebeurd (even afkloppen)...

Waterlelie, he bha vervelend. Hopelijk niks ernstigs en komt jullie wens van een 3e kindje gewoon in vervulling.

Hier gaat het goed, twee dagen gewerkt, nu morgen lekker dagje vrij. Hopelijk mooi weer en lekker samen op de fiets naar Opa en oma. Ook lijkt het er op dat L. het kruipen toch gaat ontdekken. Na weken oefenen op handen en knieeen komt hij sinds vanmiddag toch een dikke meter vooruit, ben heel benieuwd...

Deel Deze Pagina