Oktober 2011 mama's deel 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door anz87, 2 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    @Goldduke: lol ja, echt waar, Tom Cruise. Is volgens mij voor 't eerst in m'n leven dat ik over een beroemdheid gedroomd heb! :$ Zo maf! Had wel een leuk bootje trouwens, klein (voor al het geld dat ie heeft ;)), maar wel mooi! ;) :D

@Mariel: Ja, op zich wel nuttig, maar vooral ook gezellig. :D Eerste les was nog niet zo nuttig (beetje herhaling van van alles dat je volgens mij al behoort te weten nu), maar wat ze vertelde over de komende lessen lijkt me best wel interessant:

o.a. bbb-oefeningen (benen, buik, bekken), een pufles (ademhaling voor tijdens de bevalling), houdingen voor tijdens de bevalling en verder weet ik het nu ff niet meer hahaha. :)

Liefs,
    Caroline

2. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Goedenmorgen meiden,

Zo hier heerlijk uitgeslapen, samen met manlief! Die heeft vandaag ook lekker vrij. Dus vandaag heb ik een dagje weinig doen ingepland. Alleen een beetje was strijken en opruimen! Ook wel eens lekker.

@Worst: Fijn dat jullie meisje zo goed gegroeid is! Heerlijk dat ze dan gelijk mee naar huis mag he! En wat een super nieuws dat ze je niet over tijd laten lopen. Die garantie zou ik ook wel willen. Lichamelijk gaat het allemaal wel redelijk, maar in me hoofd is het zo druk!!! Heel naar soms al die gedachten.
    @Princi: Je hersenen nog gevonden haha???? Moest echt lachen toen ik dat zag staan!
    @Suuszwanger: heerlijk joh dat alles klaar is!!! Fijn! En ook erg prettig dat de vk je gerust heeft kunnen stellen. De grote van je buik zegt niet zo veel he! En grappig dat je dochter er ook zo mee bezig is! Leuk hoor!
    @Sahi: Gelukkig dat je nog energie had! Leuke lamp hoor! En nu de elektra nog aanleggen dan ben je al een eind. Wat een mooie buik heb je! Ik zal ook weer eens een foto plaatsen.
    @Caatje: leuk zo'n babybox! al is het niet veel bijzonders, altijd leuk om iets te krijgen he! En bijna de babykamer!!! Leuk leuk! Wat een gekke dromen heb jij! En wat betreft het kleed ik heb je gemaild!
    @Ellenk: Grrr je zou ze he dat ze te vroeg komen. En als je wilt dat ze vroeg komen dan komen ze op het laatste moment of te laat! Hadden wij pas! Leuk nog wat kleertjes!!
    @Emma: Zo je maakt het echt heel spannend!!!! Ben toch zo benieuwd of je echt de eerste gaat zijn!! Succes hoor en dikke knuf!!!
    @Gejanne: Pff wat was die kleine vroeg wakker! Komt hij dan ook niet nog even lekker bij mama liggen? fijne dag bij je ouders!
    @Female: Ja als je het zo bij elkaar spaart is dat idd erg leuk hoor!! Daar merk je dan weinig van! Leuk meid! En ja de markt is heerlijk. Leuke markt hier hoor. En niet echt duur! Nog een poosje dan ga ik lekker met me kleine ventje!
    @Karine: Denk aan jezelf he!! Nog even dan heb je verlof!
    @Altijdvrolijk: Ik vroeg het aan je wat voor werk je deed! Omdat je ook in het weekend werkt, en het over kakkerlakken had! Heb even gekeken! Interesante baan. ben wel beetje gewend hoor om dat geheim te moeten houden. Manlief heeft ook een baan waar ik niet alles over mag vertellen. Woon je ook in omgeving rotterdam?
    @Gold: Poetse vandaag!! Soms heb ik ook van die dagen! Dan moet en zal het gebeuren allemaal! Fijn dat de tietavond interessant was!
    @Mariel: Heerlijk hoor die speculaas!! Je brengt me op ideeën! Ga er vandaag denk ik ook nog om!! Heerlijk. Rond de tijd dat het sinterklaas is ben ik het waarschijnlijk weer meer dan zat! Zal zo eens kijken hoe het met het pakket staat!! Heb zo'n code gekregen, kan je het volgen! Geniet van je lunch straks!

Allemaal fijne dag hoor! Al is het wel erg somber en grijs buiten!! Er zit een hoop regen in de lucht denk ik! Tsja.....we wonen in nederland!

3. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Hebben jullie hier ook last van (of tips voor): als ik het bedje op maak voor de baby dan heb je uiteraard vrij veel deken en laken nog over (omdat je laag moet opmaken). Deze vouw ik onder het matrasje. maar hierdoor is het voeteneind hoger dan waar het hoofdje komt (zo ongeveer). Dan komt omdat er zoveel onder een kant van de matras zit, waardoor hij iets omhoog komt... snappen jullie het nog :p Is dit wel goed?
    Nog een gedoe hoor.. zo'n bedje strak en netjes opmaken!

4. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Fleurop: Wat voor dekentje heb je? Ik heb de vellux duodeken. Maar heb dus alleen de enkele kant gebruikt. Die is niet zo dik dus enkel onder het matrasje gevouwen!
    En anders zou ik hem dubbel vouwen op het bedje aan de bovenkant en klein stukje instoppen!? Lastig he. ben ook wel even aan het tobben geweest.

5. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Caatje: Dat is ook gezellig allemaal zwangere vrouwen bij elkaar ! Pufles is ook wel handig ;)
    Misja: Geniet lekker van je dagje met je mannetje samen, heerlijk ! Waarschijnlijk ben ik de speculaas rond 5 december ook alweer zat maar voor nu is het heerlijk hahaha :D
    Fleurop: Ja ik snap wat je bedoelt, ik weet nog dat ik dat ook een heel gedoe vond… weet even niet meer hoe je dat dan ook alweer moest doen…. Heb het bedje ook nog niet opgemaakt... dus ik lees met je mee :)

6. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Hey Dames,

Ik zou zo graag op jullie allemaal willen antwoorden maar mijn vingers gaan dood van de pijn door het vocht. Typen is geen pretje.
    Ik hoop dat jullie dit begrijpen.

Thx voor jullie reactie's op mijn gynbezoek.

Vannacht heb ik gedroomd dat Emma aan het bevallen was.
    Ik ben benieuwd :).

Gr Worst

7. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Ik heb weinig bijgelezen dus vandaar een wat ego berichtje.

Vandaag bij de vk geweest. Alles was goed. De steken die ik af en toe voel komen van het indalen. Het kindje is nu helemaal ingedaald. En vanaf vandaag mag het ook gewoon komen.

8. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden

helaas weer ego .. sorry sorry
    maar wil jullie op de hoogte houden
    heb om de 5 min een sterkte wee.. vannacht echt zoooo veel pijn gehad zelfs nog onder de douch gestaan van ellende
    uitgezongen tot vanmorgen zh gebeld zijn langs geweest en beeb doet het goed maar ik heb nu slechts na al die ellende 1 cm ontsluiting en daar doen ze niks mee ... het is net te vroeg
    maandag terug komen mits er niks is
    ik janken daar ... sjeee hoe kan je zulke sterke en regelmatige weeen hebben en dan 1 cm
    dat de beeb niet komt vind ik ok .. laat maar binnen maar die pijn
    ze wilde me opnemen en pijnbestrijding geven maar dat wil ik niet ik wil thuis zijn ook bij tim !!
    dus bikkelen we maar door

meiden super bedankt voor al jullie lieve knuffels .. ik hoop dat niemand het zo mee hoeft te maken

9. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    #189 CaatjeM, 8 sep 2011
    Laatst bewerkt: 8 sep 2011
    Een goejenmiddag!

Vanmiddag een bestelling geplaatst bij Drogisterij.net. Vind ik altijd heerlijk, kan ik lekker mijn badspulletjes e.d. bestellen die ik hier niet kan kopen. Zoals bijv. kneipp produkten.

Vandaag eens wat extra's besteld: ZWITSAL PRODUKTEN!!! :D Dat hebben ze hier dus niet! :x Hier hebben ze "Baby Johnson", is prima hoor, maar dat vind ik lang zo lekker niet als Zwitsal... :(

En dat leek me nu dus zo lekker! :) Zéker daar de komende week de babykamer komt, kan ik het daar mooi allemaal al neerzetten. Ook geurzakjes voor in z'n kledingkast gekocht, dus als ik volgende week al z'n kleertjes ga wassen, kunnen ze meteen in een geurige kast gelegd en gehangen worden! :D

Me=happy! :cool: :D

@Misja: lol ja, heb wel aparte dromen! Leuk dat we nu mailcontact hebben over het boxkleed, is wel zo gemakkelijk! ;) :D Ja, is altijd leuk om dingetjes gratis te krijgen! Ben helemaal blij met de box. En ik kijk super uit naar de komende week, als de babykamer komt!!! :D

@Fleurop: Pffff, daar moet ik volgende week zelf ook mee gaan stoeien voor het eerst... ;) Zo op het eerste idee, zou ik gewoon juist aan de bovenkant langer laten en dat dubbel vouwen. Voor de kleine is het absoluut niet erg om onder een dubbel geslagen dekbed te liggen, of wel?! :(

@Mariel: ja, is zeker gezellig en de pufles lijkt me ook super handig! Oh ja, volgens mij krijgen we ook een les babyverzorging (hoe de luier omdoen e.d.). Toch best nuttig lijkt me! ;) :D

@Worst: Balen zeg dat je zo'n pijnlijke vingers hebt! Natuurlijk begrijpen we het dat je daardoor niet zoveel kan en wil typen! Groot gelijk! Lekker relaxt doen!

@lolly: wauw, positief nieuws! Fijn dat alles goed was bij de vk! Hoe voelt dat indalen precies? Wáár voel je die steken dan?

@Emma: Jeetje meis, wat heftig! En dan maar 1 cm ontsluiting!!! :$ Ik hoop dat ze je een beetje kunnen helpen met de pijn... Zou willen dat ik wat voor je kon doen... Nu in ieder geval ff een hele dikke knuffel!!!

Nou, wij gaan nu naar Cádiz, hebben een reünie van LR. Weet niet of jullie dat kennen, hebben hele goede huidverzorgingsproducten e.d. van Duitse makelij, dus van erg goede kwaliteit.

Komt ook een vriendin van ons (en nog wat andere bekenden) die we al ff niet gezien hebben. Altijd gezellig dus! :)

Fijne middag en avond!

Liefs,
    Caroline

Dikke knuffel voor Emma en Worst:

10. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    goede avond allemaal. het is voor mij weer weekend, nog 2 werkweken te gaan!
    thnx voor alle lieve reacties op mijn buik. vind 't zelf behoorlijk groot zo op de foto!

altijdvrolijk: ik herken het wel wat je vertelt over het uitkijken naar je verlof, maar ook zo rennen en vliegen op het werk. Ik merk dat ik me echt in de rondte werk om alles netjes af te lossen. Maar komt goed :)
    ah jou link maakt het heel duidelijk! spannend lijkt me!

gold: fijn dat de tiet-avond goed is geweest.
    kindje wordt naar mijn weten pas na een paar dagen gewassen, hangt af van hoeveel cervix ze nog hebben en hoe hard ze een was-beurt nodig hebben. mijn vriendinnetje heeft haar kleintje pas op dag 4 gewassen (het is haar 2e, dus ze had zelf ook wat meer initiatief op dit soort gebied).
    en, lekker opgeruimd?

mariel: ja wij allebei 22-9 als laatste dag toch? En dan zijn wij echt de laatsten. Maar dan zijn we ook als laatste weer aan het werk :D
    ik had al uitgerekend dat 12 weken + 3 weken vakantie na 27-10, 9-2 is!!! Ongelofelijk. En dan kan het dus nog 2 weken langer worden, vanwege eventueel overtijd lopen.

misja: schattig lampje he? :D vind m echt geweldig. bij de hornbach gekocht, maar is vast wel op meerdere plaatsen te koop.
    t was weer een regendag vandaag inderdaag :( En ze hebben het op het nieuws echt over herfst...

fleurop: ik snap je verhaal, maar weet het zelf ook niet zo goed.
    ik heb voor de eerste maandjes een wieg met een passen denkentje (heeft mn moeder gemaakt), dus hoef er later pas over na te denken.

worst: ow wat vervelend van die pijn in je vingers! kan alleen maar zeggen dat je je handen hoog moet houden.
    fijn dat het gyn-bezoek weer goed was.

lolly: bij jou ook alles goed lees ik en je kindje mag komen vanaf nu!! Spannend! Wie weet dat ik binnenkort een sms van je krijg :D (ik heb sinds kort ook what's app, hahaha ;) )

ow emma, meis wat een gedoe zeg, al zo lang met weeen lopen en maar 1 cm! pfff... sterkte meis!

caatje: geen zwitsal in spanje?? Wat erg!!
    maar baby johnson en andere producten zijn ook lekker hoor ;)

zo vriendje is naar school, verder weinig bijzonders vanavond denk ik...
    morgen komt het naambordje van vrolijk hout binnen! ben zooooo benieuwd en dat is voor het eerst echt de naam onder onze neus denk ik :D t wordt nou zo echt en zo dichtbij, echt heel gek. Maar wel leuk natuurlijk :D

11. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @emma jeetje wat heftig zeg. Hopelijk zet het snel door en heb je jullie kindje snel in je armen.

@caatjem heerlijk he die zwitsal geur. Ik denk ook steeds dat ik nog geurzakjes wil halen maar vergeet het steeds. Dom he.
    Die steken voel ik echt aan m'n onderkantje. Soms behoorlijk heftig dan kan ik echt even niet lopen. Dit had ik trouwens bij de eerste niet hoor. Dus misschien blijft het jou wel bespaard

12. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @sahi what app toe maar. Zo mobiel ben ik nog niet hoor. hahahaha

13. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    lolly: haha, maakt niet uit :p
    ik hoorde van mn vriendinnetje dat zwitsal nu ook een parfum heeft :$ :D
    dus dan kan je jezelf ook onderspuiten met zwitsal lucht.
    maar had al zwitsal mama-douche gel van mn schoonmams gehad, dat vind ik wel genoeg ;)

14. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Ha dames,

Ben weer terug van mijn dagje bij mn ouders, was weer gezellig! Morgen weer druk met poetsen! Weekend gaan we naar vrienden, altijd gezellig en dan kan ik volgende week weer verder met mn schoonmaakwoede ;)

Karine: nog een paar weekjes, dan mag je ook lekker met verlof!

Sahi: mooie buik meid!! Lekker gewerkt vandaag? Geniet lekker van je weekend!

Female: vond het idd wel vroeg vanochtend :( Gebeurd gelukkig niet dagelijks! Meestal netjes rond 8 uur of later! Verder gaat het goed hier, voor de baby het meeste wel compleet en schoon in de kast volgens mij. Gisteren nog wat pakjes gehaald bij mn vriendin die ik leen voor de kraamweek, gelijk gewassen, dus die kunnen ook morgen in de kast! Heerlijk gevoel hoor!

Altijdvrolijk: ik heb ook nog steeds een vrij lange waslijst met wat ik wil doen, maar ik ga gewoon volgende week weer vol goede moed verder, wat niet gaat, gaat niet! Als alles maar netjes/fris is! Succes nog, de laatste weekjes werken!!

Gold: en ... veel kunnen doen vandaag!? Wel beroerd dat je vannacht zo slecht geslapen heb! Ik heb zowaar al weer een paar nachten zonder toiletbezoekje door kunnen slapen tot een uur of 7, heerlijk hoor!!

Mariel: gezellig geluncht? Heerlijk, weer je kleine meissie zien! En de Action vind ik ook top, heerlijk om ff rond te snuffelen!

Misja: heerlijk, dagje vrij met manlief!! Jarno heeft nog wel even bij ons in bed gelegen, maar vandaag had hij daar niet zo'n zin in! Gebeurd wel regelmatig dat hij gewoon een kwartier/half uur heel stilletjes tussen ons in ligt, gezellig!!

Worst: logisch dat je niet zo veel typt. Vervelend hoor, hopelijk zakt het snel weer af! Knuffel voor jou!!

Lolly: joehoe, 37 weken!! Fijn dat alles weer goed was! Ben je er verder beetje klaar voor, in huis e.d.?

Emma: drama, zo'n pijn steeds en dan nog maar 1 cm! Snap dat je liever thuis bij je man en kleine man bent, hopelijk gaat het nu snel doorzetten, anders houd je dit niet vol! Ook dikke knuffel voor jou!!

Caatje: toch een echte typische babylucht hè, vind het er ook echt bijhoren, Zwitsal :D Ideaal dat dat zo besteld kan worden!

Fijne avond allemaal verder!!

15. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0

Yep!! Werk alleen de ma-di-woe :D Dus nu inderdaad lekker uitrusten, dan maandag er weer tegenaan ;)
    Mooie buikfoto weer!! :)

Doe ik! Thanx Misja! Nog 3 weekjes :D

Heerlijk!!! Ik kan eigenlijk niet wachten!!

Hier zijn trouwens vanmiddag de gordijnen bezorgd voor de babykamer!! :D Helemaal geweldig, ze hangen al ;)
    Verder na wat problemen bij de fabriek is nu ook het behang onderweg en kunnen we dit weekend/volgende week behangen en is de babykamer klaar!!!!! Jiehaaaaaa :D :D Hahaha

16. Female

Female Niet meer actief

@ Sahi; Ben iig niet de enige zot die al 1,5 mnd van te voren de box in de kamer heeft staan :D

@ Altijdvrolijk; Lekker dat je bijna verlof hebt, eindelijk rust en genieten ;)

@ Caatje; Ongeluk haha ;). Nou ja het gaat allemaal snel genoeg, binnen no time ligt er écht een pruts van 3 of 4 pakken suiker in :D

@ Gold; Klinkt goed, die BV avond! Leuk dat je ook gewoon BV gaat geven!

@ Mariel; Oeps sorry :) Ik dacht dat je verlof al bijna inging. Gelukkig hoef je niet full time te werken toch? Geniet van je weekend, en ja, de Action is echt mijn lievelingswinkel :D. Sinds vorig jaar hebben we er hier ook 1 en ik koop er zoooveel... :D

@ Misja; Lekker relaxed dagje gehad gister? Lekker is dat, met de kleine de markt over :).

@ Fleurop; En gewoon niet opproppen onder het matras maar helemaal enkel eronder vouwen zeg maar, lukt dat niet? (zodat de deken onder tot halverwege het matras ofzo komt.)

@ Worst; balen vd pijn :(. Is er niks aan te doen?

@ Lolly; Fijn dat alles goed was! Super fijne mijlpaal he, 37 weken ;)

@ Emma; Wel zovaak mogelijk posten hier hoor, nu denk is steeds dat je ligt te bevallen :D. Hoe gaat het?

@ Gejanne; Hier ook nooit zo vroeg gelukkig, echt luxe hoor ;)
    Leuk he, weer al die kleine spulletjes. Je kunt je toch niet meer voorstellen dat de oudste daar ook ooit in heeft gepast :)

@ Karine; Leuk dat je al zo ver bent met de babykamer! :)

ff iets anders... Onze hond (Jack Russell).... Ik wordt GEK van hem...! :(
    Hij is 3 jaar, en altijd heel relaxed, maar hij loopt werkelijk de HELE dag achter mijn kont aan... Iedere stap die ik zet loopt ie achter me aan...
    Ook is ie al een poosje 's morgens aan het janken alsof ie een wolf is. Dacht eerst dat het was omdat de hond vd buren loops was, maar das nu al 3 weken geleden ofzo begonnen dus dat lijkt me ook stug??
    Gister moest ik bijv. de kamer poetsen, nou hij drentelt echt CONTINUE achter me aan.
    Gek beest :), vraag me toch af wat er met hem is???

Zometeen de kindjes naar school en dan weer mijn lievelings-huishoud-klus; in m'n uppie de weekboodschappen doen :D I love it!

17. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    #197 CaatjeM, 9 sep 2011
    Laatst bewerkt: 9 sep 2011
    Een goedemorgen!

Heb heerlijk geslapen! Gisteren een leuke meeting gehad, was erg nuttig. Vanmorgen lekker weer zwemmen, gelukkig pas om 10:45 uur, dus ik heb nog ff! ;) Vanmiddag relaxt m'n nageltjes laten doen. Is nodig, zijn echt alweer flink gegroeid!

Oh, wij hebben trouwens very last minute nog besloten een 3D echo te gaan laten doen. Eigenlijk vooral voor mijn vader, lijkt me namelijk toch wel mooi als hij op die manier het een beetje mee kan beleven. Ben natuurlijk al wel ver zwanger, maar ze hebben ons gezegd, dat als we geen goed beeld hebben (en dus niets meekrijgen), we ook niet hoeven te betalen. Verliezen er dus niets aan. Gaan we as. maandagochtend doen. Ben benieuwd!

@Sahi: lol Nee Sahi, baby johnson en andere producten halen het gewoon niet bij Zwitsal. Ben dus erg blij met de mogelijkheid om online te bestellen!!! :D

Ik heb ook bijna What's Up!!! Krijg deze week mijn nieuwe telefoon! Heb ik zoooo'n zin in. Eindelijk ook een modern ding! ;) :D

@lolly: hihi hoop dat ik je nu een beetje geholpen heb met eraan denken geurzakjes te kopen! ;) Je kan ze hier trouwens ook online bestellen! ;) Enne... Die steekjes heb ik inderdaad (nog) niet. Voel op dit moment alleen mijn linkerlies.

@Zwitsal: Ik heb van de Zwitsal nu ook de mama buikbalsem gekocht. Leek me wel lekker om mijn buik te verzorgen! :D

@Gejanne: Ja, echt heel fijn dat je zoveel dingen tegenwoordig online kan bestellen! Nu maar hopen dat mijn lief de geur van Zwitsal net zo lekker vindt als ik! ;) :D

@Female: Uhm... Ongeluk?! :( Ik ben echt ff helemaal kwijt waar wij het over hadden! :$ :) Sorry...

Wat betreft jullie Jack Russell: Ik meen ooit ergens gelezen te hebben, dat honden het aan kunnen voelen (of het kunnen ruiken) dat je zwanger bent en zich dan dus beschermender opstellen. Wellicht is dat het?! ;) ;)

@Emma en Worst: Hoe is het met jullie?

Nou, ik ga even een banaantje eten! Smakelijk!

Liefs,
    Caroline

18. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Goedenmorgen,

Zo vanacht weer heerlijk geslapen. Is niet verkeerd hoor. En voelde me gister echt stukken beter aangezien de kleine man zich heel de dag goed heeft laten voelen. Had daarvoor dagen dat de bewegingen zo minimaal waren! Word ik zo mega onzeker van! Vandaag de badkamer nog schoonmaken en vanmiddag als manlief thuiskomt boodschappen doen, dat is mijn dag ongeveer wel!

@Caatje: leuk hoor nog een 3d echo! En ja idd als er niets te zien is heb je ook niks te verliezen. Maar hopelijk lukt het en kan je je vader blij maken!! Heb je spullen besteld hoor! Nu nog afwachten wanneer het binnen is!
    @Female: Ja hoor lekker relaxdagje gehad! Dat je hond zo raar doet komt mij heel bekend voor! Hier was tijdje terug de hond van de buren ook loops. Toen ging onze reu ook zo opgefokt doen. Ook die rare wolf geluiden maken. En ja dat kan echt wel zo lang duren. Hier in totaal 5 weken! De loopsheid van een hond duurt zoiezo al ruim drie weken! En dan moeten alle hormoontjes van de reu nog kalmeren he!! haha! Dus hoop dat overgaat. Hier is het ook weer rust in de tent. Alhoewel onze teef ook weer bijna aan de beurt is! En dat achter je aan lopen kan ook idd zijn dat hij voelt dat er binnenkort weer een kleine aankomt. soort van beschermengel! haha.
    @sahi: Ja heel schattig lampje hoor! Ja zullen ze vast nog wel ergens verkopen, maar ben hem nog niet tegen gekomen, bij gamma, formido, praxis! Dus mischien hebben ze hem ook wel niet. Heerlijk weekend meid, nog paar weekjes! Lekker aftellen!
    @Gejanne:Ja lekker dagje gehad hoor met me mannetje! Gewoon lekker alles op het gemakje! Poetse vandaag en fijn weekend bij jullie vrienden. Gaan jullie daar dan morgen al heen?
    @Karine: Zo moet je echt nog drie weken joh? Dan ben jij denk ik echt de laatste en niet sahi en mariel! Nou het is een ieder geval aftellen! (zit net te denken dat ik dan mischien al wel bevallen ben)
    @Worst: Hoe is het met je vingers? Ik krijg er ook steeds meer last van. Geen vocht in me voeten maar in me vingers! Heel irritant!

Zo allemaal fijne dag vandaag!

19. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Female: hij voelt gewoon aan dat je zwanger bent en wil zijn baasje beschermen :) Je hoort er wel meer verhalen over.

Misja: fijn dat je de baby goed gevoeld hebt en daardoor goed kan slapen. Tot nu toe voel ik elke dag goed beweging, maar vaak net als ik denk 'heb ik wel wat gevoeld', dan is ie stil en wacht ik net zolang tot ik weer wat voel.. voor mijn geruststelling:p

Worst: naar van je vingers. Ik heb zelf geen pijn eraan gelukkig, wel zijn meerdere vingers 'doof', ook vervelend soms, maar pijn is nog rotter!

Caatje: ook fijn dat jij zo lekker geslapen hebt :D En die 3d echo. Spannend en leuk! het is misschien allemaal groter, maar ze kunnen vast goed inzoomen op het hoofdje. Ik had zelf met bijna 35 weken nog een mooie profiel foto van ons kleintjes gezichtje kunnen zien tijdens een groeiecho. (en onze baby is dus groot :p)

Emma: bah, wat een gedoe zeg. Dit is gewoon niet leuk meer. Het zal vast frustrerend zijn om die pijn te voelen terwijl de ontsluiting niet vorderd. Je hebt er nu niks aan waarschijnlijk; maar je lichaam is duidelijk wel bezig zich klaar te maken voor de bevalling. Er moet wel iets van nut inzitten, ook al is dit niet meteen te zien.
    Hoe dan ook, ik duim voor je. En een dikke knuffel en veel sterkte!!! Je bent super sterk dat je dit zo volhoudt!!!!:)

bedje: nouja, ik kom er wel uit. Als ik de deken 1x opvouw is het probleem eigenlijk al opgelost.. alleen weet niet of dit echt wel mag. Achja, de kraamzorg komt neem ik aan meteen, dus die mag het ons laten zien. En misschien ben ik wel te perfectionistisch, want mijn vriend zag het probleem niet eens ;)

20. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Hey dames,

Hier is het werkelijk waar verschrikkelijk, vriendlief is ook weer thuis ivm problemen met zijn rug.
    Vocht in vingers alleen maar erger.
    En ik baal, kan badjes nemen onder de koude kraan dat helpt lichtelijk en mijn handen in de lucht houden.

Ik kom straks nog even reageren in het kort.

Gr Worst..

Deel Deze Pagina