sabrina; dat klinkt echt als een soepel bevalling (pijn doet t natuurlijk altijd) en dat je ook meteen weer zo fit bent, wat lekker! mooi ventje is het... dan lijkt mijn mannetje al ineens zo groot maarja die is vandaag ook een maand oud al!!
@Female: hihihi dank je! Gaat zéker lukken! Werd wel tijd hè, dat ik ook eindelijk eens aan m'n laatste dag begon! @Sabrina: wauw, wat een spoedbevalling! En wat een prachtig ventje! Inderdaad heerlijk dat je gelijk alweer vanalles kon doen! Geniet lekker van elkaar! @Anz: Wauw, Mason alweer een maand! De tijd vliegt! Gefeliciteerd! Ben ff ontbijten nu en dan over ruim een half uur weg. Vanmiddag om 15h in het ziekenhuis zijn voor de 38 weken echo, kunnen we weer ff heerlijk ons Crisje zien! Tot later! Liefs, Caroline
female; idd lekker dicht bij huis blijven hoor Caatje; thanks! jij krijgt gewoon nog lekker een echo ff gluren naar de kleine vent voordat ie er binnenkort is
Hihihih yeps, erg leuk! En dit is gewoon een echo via de sociale verzekering, is standaard. Vind het wel fijn door mijn lichte angst vanwege mijn bijna 38+5... Stom en waarschijnlijk ongegrond, maar nou ja, dat is gevoel nu eenmaal, nietwaar?!
@ Sabrina: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Danley!! Wat een "heerlijke" bevalling... Zeker ook omdat je je zo kiplekker voelt!! En wat een lekker mannetje! Geniet ervan @ Suuszwanger: Van harte met de geboorte van dochter Linn!! Wat naar dat je een vervelende bevalling hebt gehad!! Maar ze is er @ Caatje: Veel plezier bij de gyn en dus de echo
Hoeraaaaaa, DanleyenLinnzijn geboren!!!!! Caatje, geniet van je laatste dag Sahi, zet hem op en ik zal aan je denken! En buddy van me, hoe is het met jou, Mariël? Zo ik vertrek weer richting ziekenhuis. Oh en Caatje, Tibbe ligt dus nog in het ziekenhuis. Gisteren kreeg hij geen extra zuursof meer maar werd het nog wel door zijn neusje naar binnen geblazen zeg maar. Het lijkt de goeie kant op te gaan in elk geval. Pfff, hij ligt vandaag een week in het ziekenhuis. Anz, echt zielig hè, kindjes aan zuurstof
@karine: succes zo bij de vk! @Princi: daar ga ik zéker van genieten! Sterkte in het ziekenhuis vandaag! Hoop echt dat je kleine man zich gauw beter voelt! *hug* @all: ben er nu vandoor. 'n Lekker idee dat ik va. 12h30 vandaag voorlopig niet meer hoef te werken! Zálig! Tot later dus, nu echt! Liefs, Caroline
meiden hier druk gehad !! twee kids is ff aanpoten ... komt goed is wennen ! ben moe en daardoor heb ik minder fut vooral om veel aan de comp te zitten .. merk ook dat ik heeeeel veel vergeet .... maar jullie niet hoor haha van harte met de geboorte van Danley en Linn !!!!
Nou meiden daar lig ik dan. Alles zat nog dicht, dus een pilletje ingebracht gekregen. Niet fijn dat gewroet, maar goed. Volgens de ctg heb ik harde buiken, maar vind het goed uit te houden. Zal wel even duren dus... Sabrina: wat een soepele bevalling zeg! En weer helemaal op de been, fijn! Geniet er lekker van. Wat een heerlijk mannetje! Abz: mason alweer een maands oud, ongelofelijk!
Sinds gistermiddag niet meer gekeken en er zijn gewoon twee baby's geboren!!! Het gaat nu echt wel opschieten hoor. Nu is Gejanne toch wel aan de beurt hoor!! @Sabrina: Gefeliciteerd met jullie prachtige zoon! Heerlijk genieten nu. En een lekkere snelle bevalling. Had ik ook, geen hechtingen en binnen drie uur bevallen. Liep ook gelijk weer rond te dartelen! haha! @Suuszwanger: Gefeliciteerd met jullie prachtige meisje Linn! Wat een mooie naam! Het was heftig lees ik! Rustig aan en lekker genieten van jullie gezinnetje en zo lekker naar huis!! @Sahi: Succes hoor vandaag, hopelijk heb je snel julllie meisje in je armen! Ik denk aan je! @Princi: Wat heftig allemaal met jullie mannetje! Fijn dat het nu weer wat beter met hem gaat en mogen jullie hem snel weer lekker mee naar huis nemen!! @All: Wat een mooie dag beloofd het vandaag te worden! Ik ga voor het eerst eens lekker met onze kleine man op pad!! Heerlijk even naar de winkel. Ben zelf ook wel eens toe aan een uitje! Is er nog niet echt van gekomen. Fijne dag allemaal!
Tina: Wat heerlijk dat het zo goed gaat met Jasmijn, geniet er lekker van ! Sabrina: Heb heerlijk tukkie gedaan, vind het een goed plan om samen te bevallen. Hé joh jij bent stiekum al begonnen... haha helemaal heerlijk joh ! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Danley !!! Geniet er lekker van !!! Zeehondje: Ik ga hard duimen dat de kleine vandaag komt ! Misja: Heerlijk dat het zo goed gaat met Joël ! Gejanne: Ga ook heel hard duimen voor jou ! Female: Haha ach mijn man wil ook graag zijn gezellige vrouwtje weer terug... heel herkenbaar meis. Ik wil ook graag weer een beetje mezelf zijn maar alles komt goed... En gewoon lekker komen klagen hier ! Hoop ook voor jou dat de kleine snel komt ! Princi: Jeetje wat een heftig verhaal meis, fijn om even iets van je te horen in ieder geval. Moest net aan je denken.... Hopelijk gaat het snel beter met Tibbe ! Met mij gaat het verder goed hoor, ben het spuug zat maar ja in ben bang dat ik nog even moet.... hihi komt allemaal goed. Knuffel voor mijn buddy ! Suuszwanger: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Linn !!! Geniet er lekker van !!! Sahi: Heel veel succes vandaag meis ! Worst: Haha om 4 uur in de keuken met een peuk.. ben benieuwd of ik dat ook ga doen of dat ik het volhou... Gedroomd vannacht dat ons mannetje werd geboren.... maar er gebeurd hier nog helemaal niets hoor... ben echt bang dat ik weer een week overtijd ga... was bij Esmee ook zo... Heb wel klote geslapen, heupen doen echt zo'n pijn en moest 3 keer eruit om te piesen.... pff even een klaag momentje ! Ga nu even lekker koffietijd kijken en vanmiddag even met vriendinnetje shoppen en op kraamvisite. Gezellig dagje dus !
JAaah!! 1 avondje niet op het forum gekeken, en meteen een jochie en een meisje erbij!! vanharte gefeliciteerd Sabrina en Suus met jullie geweldige hummeltjes!!! @princi: jeetje, dat is wel even heftig met Tibbe. sterkte meis! @sahi: nou, jij vandaag met babynieuws komen he! @gejanne: jij ook snel geboortenieuws brengen meid!
Vanmorgen is Sophie Jasmijn geboren. Alles is heel snel gegaan, zo'n 6 uurtjes. Ik heb maar een klein scheurtje en hoefde niet gehecht te worden!
`***inbraak!!*** sahi heel erg veel succes ik hoop dat ze er snel is!!! liefs vanuit hier ***breekt weer uit***
Zeehondje, van harte gefeliciteerd!! Ga straks verder reageren, nog ff poetsen en dan ben ik klaar voor deze week
@ Zeehondje: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Sophie Jasmijn!! Wat lekker dat de bevalling zo snel is gegaan en je er geen last van hebt! Genieten meid!!
Zeehondje: Van harte met de geboorte van jullie dochter !!!! Geniet er lekker van !!! Fijn dat het zo goed is gegaan allemaal !!!
Zo, wat kan een zwangere toch opknappen van een goeie nacht rust zeg.. Zometeen toch echt maar aan de strijk beginnen en een klein stukje verder met me gipsbuik. Hij's bijna af.. @ Female: Ik geloof dat iedere man zijn "lieve" vrouwtje weer terug wilt. Lijkt wel of iedereen aan het einde toch een ander mens is. En er is toch niets mis met rond het nest blijven? @ Princi: Wel heftig zeg, dat je kleine man zo aan het zuurstof moet. Ziet er ook heel zielig uit, dat slangetje zo.. Maar het is wel een heel mooi ventje om te zien.. @ Caatje: Geniet er een beetje van, van je laatste dagje werken.. @ Suuszwanger: Ook jij al bevallen.. Gaat hard ineens.. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.. @ Sahi: Succes vandaag. Hopelijk heb je snel je kleintje in handen. @ Sabrina: Lekker zeg, dat je je zo goed voelt na de bevalling. Ookal zo'n scheetje... @ Zeehondje: Oooohhh, jij ook! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! @ Gejanne: Nu ben jij aan de beurt hoor! (na Sahi, aangezien daar al het een en ander bezig is)