Oktober 2011 mama's deel 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door anz87, 2 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Zeehondje wat snel!!
    Sophie heeft er zin in ;). Lekker genieten nu.

Alle mooie buiken dames, hou vol! Nog fftjes. Oh ik kan door jullie verhalen weer helemaal voelen hoe zat ik het ook was. En wat ben je dat dan daarna snel vergeten :D.

En Tibbe, is nu van de zuurstof af. Als hij het zo goed blijft doen dan mag hij ergens in het weekend mee naar huis! Jippie!

2. Vinora

Vinora Niet meer actief

*inbraak*

Gefeliciteerd aan de bevallen dames en nog heel veel succes aan de nog zwangeren!
    Ik vind het altijd zooo fijn om mee te lezen hoe bevallingen zijn gelopen.

*uitbraak*

3. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Meiden gefeliciteerd met jullie kleintjes!!

Wij zijn gisteren thuis gekomen. F.eline ligt nog wel in het ziekenhuis. Als ze zelfstandig kan drinken mag ze naar huis.

4. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    pircy wat een geweldig nieuws !!! hoop dat hij lekker mee mag

sahi succes vandaag he !! duim voor jullie dat het op gaat schieten ..

Zeehondje van harte met de geboorte van jullie dochter SOPHIE !!!! en wat snel ... lekker hoor

5. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Goedemiddag,

Caatje: ben precies als jij wat dat betreft, bereid met ook altijd voor op het 'ergste' dan kan het alleen maar meevallen! Maar een zwangerschap moet je ook wel van kunnen genieten!!
    Jullie kunnen iig vandaag Crisje weer bewonderen, leuk hoor!!

Worst: haha, dat je midden in de nacht zin kan krijgen in een peuk ;)

Female: ik ben ook iemand die alles in eigen hand wil houden, maar dat gaat met dit soort dingen en dingen over het leven überhaupt niet!! En of ik lekker geslapen heb :) gezien het tijdstip waarop ik suuszwanger feliciteerde niet, haha. Heb van 4 tot kwart over 6 wakker gelegen :( Last van mn buik en mn rug, tijd dat die kleine komt ;)
    En blijf maar lekker een beetje in de buurt van je honk hoor :) Kom ook bijna nergens, ben gewoon het liefst thuis terwijl ik bij de zwangerschap van Jarno op het laatst zelfs tot ik overtijd liep altijd de hort op was!!

Sabrina: klinkt als een vrij ideale bevalling op de pijn na die je altijd hebt! Lekker dat je je al weer zo goed voelt, kun je extra genieten!!
    Super mooi mannetje hebben jullie!!

Sahi: ben benieuwd hoe lang het bij jullie nog gaat duren!!

Misja: vind stiekem ook wel dat ik nu aan de beurt ben hoor :D Lekker weer ff op pad met de kleine man, toen Jarno net zo oud was gingen we een dagje naar mn ouders, maar ik kreeg op mn kop van de wijkverpleegkundige dat hij nog veel te klein was en dat ik hem rust moest geven e.d. Ben bijna nooit zo boos geweest, voor mij geen positief gevoel meer voor een wijkverpleegkundige :D

Mariel: ga maar duimen voor me, misschien helpt het ;) Ach, we wachten wel hoor!! Slecht slapen, kan dr over mee praten, zo beroerd!!

Sjoon: hope so dat het niet lang meer duurt!!

Altijdvrolijk: succes met de strijk, mag ook nog wat doen, maar laat het denk ik maar lekker liggen voor morgen!!

Princi: dat is goed nieuws, zou geweldig zijn als Tibbe weer lekker naar huis mag!!

LM: voor jullie ook geweldig nieuws, hopelijk blijft het goed gaan!!

Zo, hier is mn huisje weer helemaal schoon dankzij zuslief! Heerlijk gevoel, vanmiddag lekker op de bank relaxen! Vannacht dus weer beroerd geslapen, maar goed, daar wen je wel aan ;)
    Verder geen nieuws hier, we gaan eerst maar snel een broodje eten en dan ff lekker liggen!

6. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    LM, oh mooi dat het met feline doe goede kant opgaat!!
    Erg hè, jij thuis en je kind in het ziekenhuis! En misschien ben je ergens ook wel weer blij dat je thuis bent? Dat heb ik dan toch ook wel.

7. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    #2007 CaatjeM, 13 okt 2011
    Laatst bewerkt: 13 okt 2011
    Whoehoe!!! Weer positief baby nieuws! Wauw, gaat lekker dames!

@zeehondje: Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Sophie Jasmijn! Ik hoop dat mama en Sophie het goed maken en wens jullie heel veel geluk samen!!!

@LovingMom: Wat fijn om wat van jou te lezen! Positief dat Feline bijna naar huis mag. Hoop dat het goed met haar gaat. Klein vraagje... Kun je ons nog even laten weten wat nu precies haar geboortedatum is?! Dat weten we niet namelijk...

Hier lekker gewerkt vanmorgen. Eén rondleiding gedaan met 4 personen (een familie: echtpaar + één van hun ouders), die me maar liefst 10 Euro fooi gegeven hebben! Lekker! :D

Wil nog wel ff wat vertellen over mijn nachtje... Toen ik vanmorgen om kwart over 5 wakker werd, had ik echt behoorlijk buikpijn. :$ Leek een beetje op menstruatie pijn. Was daar best van geschrokken, want gisteren bij Sabrina begon het allemaal zo en ik wil dus liever niet dat de kleine vandaag komt (daar het de naamdag van zijn vader en opa is). Ben toen dus naar beneden gegaan en op de bank weer in slaap gevallen.

Toen ik daarna om half 8 wakker werd voelde ik me super goed en was het weer een beetje vergeten. ;) Ik voelde echt duidelijk minder druk in mijn buik en dat de kleine een fijnere ligging had, maar was me er verder niet zo heel erg van bewust. Tot ik dus op mijn werk kwam en een collegaatje daar zei, dat ze m'n buik veel lager vond dan de vorige keer dat ze me zag (eergisteren).

En volgens mij is dat dus wat vannacht gebeurd is, volgens mij is die kleine ingedaald. :D Ik merk duidelijk dat hij niet meer zo hoog tegen mijn borst aan zit. Kan dat, dat je dat zo eenmalig voelt en dat 't in één nacht gebeurt??? :(

Ben nu dus erg benieuwd naar de echo, hoop dat het klopt, zou wel mooi zijn neem ik aan! :D

Hihi sorry, moest 't ff kwijt. :D Nu ff ruim een uurtje relaxen tot mijn lief me komt halen om naar het ziekenhuis te gaan. Dan zien we Crisje weer!!!!! :cool:

Liefs,
    Caroline

Voor zeehondje:

8. Tina23

Tina23 Actief lid

19 jul 2006
    381
    0
    0
    juf!
    Ter Apel
    Wow, Babyboom! Suuszwanger, Sabrina en Zeehondje van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindjes!!!!!!!!! Linn, Danley en Sophie Jasmijn, prachtig, wat een geluk!

Hier loopt het als een tierelier: Jasmijn drinkt 30 cc om de 4 uur en slaapt tussen de voedingen lekker door. Haar temp is goed, ze is de eerste twee dagen 120 gram afgevallen maar was vandaag nog steeds net zo zwaar als gisteren, dus ze gaat waarschijnlijk vanaf morgen alweer groeien. Ik ben fit, heb vanmorgen Iris alweer naar school gebracht (jullie hadden die moeders moeten zien: "wanneer ben je bevallen????"), en Iris en Marin vinden hun zusje geweldig: wat een rijkdom!

9. Tina23

Tina23 Actief lid

19 jul 2006
    381
    0
    0
    juf!
    Ter Apel
    LM: wat goed dat F.eline het zo goed doet! Veel sterkte nogmaals, ik weet hoe zwaar het is als je kindje in het ziekenhuis moet blijven! HUG!

10. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Zeehondje gefeliciteerd! Zou het volle maan verhaal dan kloppen?

Caatej: klinkt als indalen, ik loop al weken met zulke pijntjes. Zal vandaag vast goedkomen.

Ik ben dus nog steeds in staat om te forummen, BB doet het weer, heel fijn.
    Net een 2e tablet ingebracht gekregen, het rommelt wel wat meer, maar ik vind het nog niet heel vervelend. De zusters vinden me super stoer, ik vind het allemaal wel meevallen, haha!
    We zullen wel zien.

11. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Wow werkelijk een babyboom, zeker dat volle maan zijn werk goed heeft gedaan :D.

@zeehondje Van harte gefeliciteerd met Sophie

@tina das zeker stoer dat je nu al op pad bent gegaan haha. Fijn dat Jasmijn het goed doet.

@caatje ik geloof dat je nu met verlof bent toch ??? Zoja geniet van al je vrije tijd... Lekker wachten tot je kleine mannetje zich aandient.

@gejanne jaaa die peuk word een beetje standaard 's nachts, ik rook overdag niet heel veel dus dan doe ik hem beneden bij de afzuigkap en dan gluur ik meteen even door het keukenraam of ik nog bijzondere dingen zie... :p..

@altijdvrolijk heerlijk strijken ;), ik heb gisteren alles weggewerkt, zo leuk al die babykleertjes..

@princi wat een goed nieuws dat Tibbe van de zuurstof af is. Nu duimen dat hij snel mee naar huis mag.

@LM ik hoop dat F.eline snel zelfstandig kan drinken, kan ze lekker met je jullie mee naar huis.

@emma HOIIII! :p

@sahi hopelijk ben je nu aan het bevallen ;) en anders hopelijk zsm.

Zo heb ik weer ff snel wat bijgelezen.

Hier vandaag bij kinderdagverblijf geweest, ma/di/do een wachttijd van een half jaar woe/vrij zijn ze vrijwel direct te plaatsen.
    Dus mijn nieuwe baantje gaat waarschijnlijk op woensdag en vrijdag worden. Hopelijk ben ik flexibel genoeg voor mijn nieuwe baas ;). Maar aan de andere kant, kan het ook nog goed 6 maanden duren voordat ik bij mijn oude baas word ontslagen. Ik ben benieuwd hoe de toekomst eruit gaat zien.

12. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Gewijzigd : Beetje slaapdronken denk ik.

laat maar zitten haha, ik ben te moe om het juist te kunnen omschrijven.
    Fae huilt dus ik moet naar haar toe.

Tot snel weer dames.

13. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Een goedemiddag!

Wat voel ik me heerlijk! De echo was perfect! De gyn was een beetje een rare vent, zei dat ie niets kon zeggen over wel of niet indalen, maar ik merkte het gelijk, toen ie het apparaatje veel lager neerzette om het hoofdje te zoeken. :D Ben er zelfs dus heel zeker van dat de kleine is ingedaald. :D

Cris heeft nu een geschat gewicht van 3180 gr, ligt perfect met z'n hoofdje naar beneden, vruchtwater normaal, placente ligt voor (weet eerlijk gezegd niet zo goed wat dat betekent...). Maar alles prima dus!

Ik voel me helemaal gerustgesteld. :) As. maandag dus vk, krijg ik de uitslag van de ruggenprikmonsters en dinsdag afspraak bij mijn eigen gyn (privé verzekering), die gaat dan een afspraak maken voor de monitoren (weet niet hoe dat op z'n Nederlands heet).

@Sahi: Hihihi ja, is dus helemaal goedgekomen. Merk duidelijk dat de kleine beter ligt. Vind het wel apart dat het zo in één nacht gegaan is. Heb er nu verder helemaal geen last meer van. Wellicht is het nog niet gedaan, maar op dit moment voel ik me prima! :D

@Worst: jeetje, wat een wachttijd bij het kdv! Spannend toch ook met je werk... Hoop dat het allemaal precies goed komt! ;) :D

Net lekker geluncht en nu de hele middag niets doen. Nou ja, beetje rommelen in huis. Ga EIN-DE-LIJK m'n vluchtkoffertje klaarzetten hahaha. Tja, heb nu alle was gedaan die daarvoor nodig was. En ondertussen ga ik verder met de poppenwas, maar denk dat ik die morgen doe. :D

Liefs,
    Caroline

14. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    worst; haha je buren moeten ook wel denken ' buuf is nog steeds van slag door de hormonen, staat om 4 uur snachts te roken'

15. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @anz, dan sta ik in het donker ;) :D en gisteren dacht ik nog van mezelf ; wat een koekerd ben ik ook he :D:D

16. Ellenk

Ellenk VIP lid

@ sabrina van harte gefeliciteerd met jullie zoon Danley!

@ suuszwanger ook van harte gefeliciteerd met jullie dochter Linn!

@ Zeehondje gefeliciteerd met jullie dochter Sophie!

Gaat lekker hier! :D

Sahi.... zet hem op meis!

17. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Zo er zijn maar liefst 3 babies!

SAB, SUUS en ZEEHONDJE! Gefeliciteerd met jullie dochters en zoon!
    Lekker genieten meiden!

Princi: meid wat een verhaal, lijkt me inderdaad moeilijk als je zelf weer naar huis moet, maar je kindje moet blijven. Ik vond het al zo erg om een verdieping hoger te liggen! Hoop dat Tibbe snel naar huis mag!

LM: hoop dat Feline snel opknapt! Heel veel sterkte meid.

@all: Hier gaat het niet zo... ben heel down, en ook mijn baarmoeder lijkt niet helemaal te willen herstellen. Helaas is het beleid dat ze wachten tot je koorts krijgt voordat ze curreteren. Ze hopen dat het stolsel of wat er ook zit te etteren, uit zichzelf eruit komt... Maar hierdoor heb ik wel steeds buikpijn en voel ik me geheel niet fit.

Hannah doet het prachtig gelukkig, is een flinke dame, en zit momenteel op 4030 gram. Dus boven geboortegewicht. Ook de BV gaat heel goed, en ze is zo mega geduldig kind.

Wilde alleen dat ik me wat beter ging voelen.

Meiden met bolle buiken, nog even volhouden!!! Voordat jullie het weten kunnen jullie ook jullie babies knuffelen!

18. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Oh ja SAHI YOU GO GIRL!!!!

19. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Zeehondje en man, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Sophie!Genieten nu!

Wij zijn vanmorgen direct de eerste ronde ontslagen uit het ziekenhuis! Heerlijk thuis.
    Linn doet het fantastisch, ze eet/poept/plast/tempt/huilt/slaapt prima. Enorme zuigbehoefte, dus na 2 blaren op haar handen, lekker aan de speen.
    Ik ben gekneusd van binnen, ivm de stortbevalling. Wist niet dat het kon, maar nu helaas wel ;)
    Van de vk arniflor druppels gekregen, hopelijk helpen ze. Zo ben ik tenminste gedwongen om rustig aan te doen en dat is voor mij wel heel goed. Bij Tess veel te snel veel te veel gedaan, met alle gevolgen van dien.
    Ontzettend leuke kraamphulp en Tess is helemaal verliefd op haar zusje. Dat is echt zooooo schattig.

Meiden die nog met zo'n mooie bolle buik lopen, succes met de laatste loodjes en hoe zwaar of licht de bevalling ook zal zijn. Geloof me, het is het allemaal waard!

20. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    suus; wat een poppetje! uitgesproken gezichtje heeft ze al, word vast een eigenwijsje ;)
    een stortbevalling lijkt me echt verschrikkelijk! hoe snel ging het bij jou?

nou dames... WHO'S NEXT?

(hoop natuurlijk sahi aangezien ze al bezig is! maar t kan zomaar anders gaan natuurlijk, een aantal hebben het al binnen een paar uur 'gepiept' dus wieweet komt er nog iemand tussendoor?)

Deel Deze Pagina