Oktober 2011 mama's deel 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door anz87, 2 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    sabrina; gelukkig is t allemaal goed gegaan! hoop dat de kleine held snel hersteld en weer met jullie mee mag.
    wat fijn dat je wat tegen de stuwing hebt gekregen. die pijn kan je er nu helemaal niet bij hebben natuurlijk :(

2. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Caatje: Indaling is het niet. Was van de week nl bij de VK en toen lag hij al vast, dus denk niet dat het dat is.

3. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Een goedemorgen!

Heerlijk geslapen weer, ben wel 2x wakker geworden vannacht en dacht beide keren dat ik niet meer in slaap zou kunnen komen, maar is toch gelukt. :D Uiteindelijk pas om kwart over 8 wakker geworden!!!

Vandaag een relaxte zondag. We willen met vrienden uit lunchen gaan, hebben afgesproken om 12 uur ff te bellen of het echt door kan gaan. Zij is nu 20 weken zwanger. Erg leuk!

@altijdvrolijk: tja, dan weet ik het ook niet...

Fijne zondag allemaal!

Liefs,
    Caroline

4. Female

Female Niet meer actief

@ Zeehondje; Van te voren ja? Last van je rug? Nou ja we zullen zien hoe het loopt, blijft toch altijd spannend :)
    Lekker meid, al 5 uurtjes achter elkaar :)

@ Mariel; ik hoop ook voor je dat je niet een week overtijd gaat. Gek he, dat je onbewust toch een beetje vasthoud aan hoe het bij vorige kind(jes) ging... Heb ik wel tenminste ;)

@ Misja; Wat gaat het goed bij jou zeg, zo te horen! Super! Wat zul je blij zijn dat ie er eindelijk is, je was het toch zo zat op het einde ;)

@ Caatje; Wow idd een heel bescheiden buik he :). Wel fijn, zit ie ook niet zo in de weg. Lijkt me?

@ Sjoon; Ja verschilt per vrouw he, rugweeen/ buikweeen. Of allebei tegelijk, nog erger :$. En schijnbaar heb je ook nog beenweeen :(
    Wat hebben wij vrouwen het toch zwaar he :D

@ Sabrina; Wat fijn dat de operatie goed ging!!
    Kun je niet afkolven voor Danley? Of gaat dat niet? (Omdat je zegt dat je medicatie krijgt) Je zult wel een vreselijk moeilijke periode doormaken nu. Super veel sterkte. Liefs!

@ Gold; Goed te lezen dat je je steeds beter voelt. Pak je tijd en rust maar hoor om nu weer sterker te worden. En BV gaat goed, super!

@ Altijdvrolijk; Thanks, maar denk het niet. Moet gewoon eerst een paar weken rommelen hier :D. Gelukkig ben ik daar al ff mee bezig ;)
    Is het constante pijn? Of komt en gaat het? Als het blijft mss ff navragen...?

Hier goed geslapen vannacht. Rommelt wat door, maar niets schokkends.
    Gister best wel druk geweest en naar de bieb en supermarkt geweest enzo.
    Vandaag rustig aan. Mijn ouders zijn vandaag op de camping hier in de buurt, dus ik ga vanmiddag nog even op visite.

Fijne zondag!

5. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@sabrina: wat fijn dat de operatie goed is verlopen, en dat de artsen positief zijn!

hopelijk mag jullie mannetje snel mee naar huis toe!

@hier: nu ben ik de laatste die legaal mag bevallen! haha 37 weken vandaag. straks maar weer even een foto maken.
    slaap al weer 2 nachten slecht, zie bijna elke minuut van de wekker, terwijl ik dan denk dat het al veel later is (minstens 3 kwartier namelijk... bah)

6. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@female: ja, er zijn idd ook beenweeen. die heb ik 3 stuks gehad. volgens mij vlak voor dat de persweeen kwamen...

ik heb zelf het idee dat het nu weer rugweeen worden, maar ik hoop natuurlijk buikweeen!
    als het af en toe krampt dan is het ook alleen maar in mijn onderrug, vandaar die gedachte!

7. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    @Sjoon: gefeliciteerd met je 37 weken!!! Ach, voor hetzelfde geld beval jij ook gewoon nog in oktober hoor en ben je eerder dan ik bijv.! :D Wie zal 't zeggen?! ;) :D

@Female: Ja, het is zéker een bescheiden buikje, maar ik ben super blij met de mooie bolle ronding. Vind 'm zelf echt mooi. :) :D En zo grappig, mensen die vragen hoe ver ik al ben, schrikken zichtbaar als ik zeg "nog maar 1,5 week te gaan"! Hahahahaha. Die reacties zijn goud waard hahahahaha! :cool:

Hier ben ik vandaag dus aangekomen bij die beetje vreemde dag 38+5... :) Gelukkig is onze kleine super bewegelijk en dat geeft me een heeeeeel gerust gevoel! Super fijn! Blijf jij maar lekker goed bewegen, lieve kleine Cristian. Dat vind ik absoluut niet erg! :)

Liefs,
    Caroline

8. Female

Female Niet meer actief

@ Sjoon; Ok, heb geen idee hoe dat zou voelen, beenweeen... Klinkt iig niet echt lekker. Heb ook geen idee of rug- of buikweeen erger zijn. (Ik hoop ook dat ik er niet al te veel van zal merken deze keer, door de ruggenprik ;))
    Gefeliciteerd met je 37 weken! Heel fijne mijlpaal! Hoogzwanger en écht de laatste loodjes nu!

@ Caatje; Grappig he als mensen iets heel anders verwachten :D
    Hier was het juist andersom, vroegen mensen altijd al hoelang ik nog moest terwijl ik dan nog 2 a 3 maanden te gaan had. Haha, ben ook hartstikke klein (net 1.60m), en dan zo'n dikke buik :D

9. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Goedemorgen!!

Hier heerlijk geslapen! 2x eruit om te plassen en om 5.45 uur hoorde ik zoonlief dat hij moest plassen. Daarna nog heerlijk tot 8 uur in ons bed geslapen :D
    vandaag niet veel, komt een vriendin gezellig op de koffie...

@ Caatje: Prachtige buik! Mag je absoluut trots op zijn! Fijn dat Cristian zo goed beweegt ;)

@ Sjoon: Die nare rugweeën heb ik ook gehad ja... Vreselijk irritant! Ook ik denk dat het deze keer weer zo zal zijn, heb alleen geen idee waarom ik dat denk :D
    En gefeliciteerd met de 37 weken!!!!! Legaal mogen bevallen is altijd een goede mijlpaal!!! ;) :D

@ Female: Jammer dat het een beetje blijft rommelen ;) Veel plezier bij je ouders op de camping vandaag! Het is superlekker weer :D

@ altijdvrolijk: Hoe is het vandaag met jou?? Nog last van je buik gehad??

@ buik: Hier vinden ze hem ook allemaal giga en heb ik veelal de vraag gekregen of ik wel zeker weet dat het er maar één is... Grrr... Zoooo vervelend na een tijdje...
    Iedereen is nu eenmaal anders zwanger.... ;)

10. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    @Female: lol ja, dat is echt humor. Mensen denken zodra ze het zien, te weten hoe of wat. Nou, dat kan bij zwangeren nogal eens verschillen! Zijn wij goeie voorbeelden van! ;) :D

@karine: Pffff, dat lijkt me irri ja! Dat ze vragen of het er echt wel eentje is. Maarreuh... Zo groot is jouw buik toch niet? Mag ik vragen hoeveel je bent aangekomen?

@Bijzonder: Gefeliciteerd met je 40 weken vandaag! :D Hoe gaat het?! Staat er al wat te gebeuren???

Hahaha, hier trouwens heel cute, de kleine is met z'n hak bezig! :D Heel de tijd in m'n rechterzij komt er een hak-bultje tevoorschijn! Zo schattig! :D

Liefs,
    Caroline

11. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Ach.. Ik had me er snel bij neergelegd, omdat ik het bij onze eerste ook al gevraagd had gekregen ;) Mijn buik is aardig groot, maar ik ben er trots op! En mensen die zulke dingen zeggen/vragen weten niet veel/beter...
    Ik ben (weer) 25 kg aangekomen :$ Maar een groot deel is vocht wat ik vasthoud en daardoor weet ik ook dat zeker dat de helft gelijk na de bevalling weer weg is ;) :D

12. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    @karine: Natuurlijk moet je trots zijn op je buik! Je hébt ook een hele mooie buik, vond ik tenminste van de foto's die ik van je gezien heb! :D Fijn dat je dat gewicht na de bevalling wel snel weer kwijt zult zijn! Ik ben erg benieuwd hoeveel er bij mij door de bevalling vanaf zal gaan...

13. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    Ff een update vanuit leiden.
    Danley is de nacht goed doorgekomen.
    Het slaapmiddel is wat verlaagd waardoor hij nu wat op me reageerd.
    Ik mocht zijn luier ook verschonen dat was heerlijk om te doen.
    Ik heb erg slecht geslapen in het ronald mc donaldhuis.
    Dus als het niet nodig is slaap ik vannacht gewoon thuis. Ik. Heb me rust nu hard nodig.
    Ik ben blij dat het zo goed met hem gaat daardoor gaat het met mij okk weer wat beter. X sabrina

14. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    @Sabrina: Wat fijn dat jullie mannetje de nacht goed is doorgekomen! Dat moet al een heel goed gevoel geven! Heerlijk dat je hem een schone luier mocht geven! Groot gelijk dat je lekker thuis gaat slapen! Is het ziekenhuis ver bij jullie woonplaats vandaan? Nou meid doe rustig aan en we denken aan je!!

Hier rustig zondagje! Manlief heeft nog een weekje vakantie! Daarna mag ik het echt zelf gaan doen! Joël heeft op het moment wel behoorlijk krampjes! Voelt zich daarom ook alleen echt op zijn gemak bij papa en mama! Maar ligt nu even lekker in de box! Zo zielig! Baal echt dat ik niets in huis heb, niks geen winkels open in de buurt. Morgen eerst langs de kruidvat om wat te halen! Fijne dag allemaal!

15. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    @Sabrina: Balen dat je zo slecht geslapen hebt, natuurlijk heb je nu je rust hard nodig! Je moet aan jezelf denken hoor! Als het met jou beter gaat, kun je ook beter voor Danley zorgen! Fijn dat hij de nacht goed is doorgekomen! Kaarsje blijft hier branden!

@Misja: Fijn dat manlief nog een weekje vakantie heeft, dat is lekker samen genieten! Vervelend dat Joël zo'n last heeft van krampjes! Hoop dat ie zich gauw beter voelt! Even een klein vraagje over wat anders: uhm, die boxkleden, had jij die al gewassen? Of nog niet???

Liefs,
    Caroline

16. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Sabrina: Fijn dat de operatie goed is gegaan meis... En wat fijn dat jullie mannetje de nacht goed is doorgekomen ! Heel veel sterkte en hopelijk mag hij gauw met jullie mee !
    Goldduke: Wat fijn dat het zo lekker gaat bij jullie joh ! Heerlijk van genieten !
    Female: Heb ik ook hoor, moet vaak denken aan hoe het bij Esmee ging... hoop echt dat het nu anders en beter gaat.... draaide uiteindelijk uit op een spoedks dus nu wil ik wel gewoon bevallen... laten we hopen dat we nu een weekje eerder bevallen !

Dacht even vannacht dat er wat ging gebeuren, had echt een enorme steek in mijn onderbuik maar helaas is nu weer niets aan de hand ;) Heb vanmorgen even heerlijk mogen blijven liggen van manlief en toen ik wakker werd gemaakt stond er een heerlijk ontbijtje klaar met verse croissantjes en jus. Super lief ! Vandaag verder relaxt dagje, fijne zondag meiden !

17. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede morgen allemaal.

Eindelijk babynieuws van me vriendin. De kleine meid is vannacht geboren, is alleen wel met de tang gehaald.
    Ga van de week pas kijken, aangezien ze een hele grote familie heeft en ik die eerst wil laten kijken. Ze komt straks thuis. De roze cake staat al in de oven voor haar.

Ik heb het idee dat mijn vriend enorm aan het stressen is voor de baby, hij is erg wit en heeft wallen. Alleen als ik er naar vraag, dan zegt ie dat er niets is. Weet niet of veel mannen dat hebben, stress voor de baby (tis de eerste hier en niet echt veel "voorbeelden" zeg maar) Zijn er dingen die ik kan doen voor hem?

@ Caatje: Dat is wel erg gezellig en ook leuk dat ze zwanger is. Zoveel scheelt dat niet. Gelukkig dat kleine Cris druk is vandaag. Ik had gisteren zoiets van pfffff, als vandaag maar goed gaat.
    @ Female: Het komt en gaat. Als het constant zou zijn, had ik gelijk al gebeld. Denk dat dit dat rommelen is waar jullie het steeds over hebben. Gisteren heb ik ook gewoon teveel gelopen, dat voelde ik wel goed. Veel plezier op de camping vandaag. Is lekker weer nog (als je in de zon zit teminste)
    @ Sjoon: je ben inderdaad de laatste. Maar het is wel een mijlpaal..
    @ Karine: Heb nog steeds wel een beetje dat ongi gevoel af en toe. En ik kan me voorstellen dat het heel vervelend is dat ze dat steeds aan je vragen.. Iedereen draagt weer anders, toch?
    @ Sabrina: Gelukkig is hij goed door gekomen. En echt raar is het niet hoor, dat je daar slecht slaapt. Geloof dat niemand daar echt goed zijn rust kan pakken.. Tis een sterke knul en het gaat helemaal goed komen.
    @ Mariel: Oe, lekker zeg.. Geniet van je relax dagje.

18. Female

Female Niet meer actief

@ Gejanne; Ben jij soms stiekem aan het bevallen?! Heb je al even niet gezien geloof ik?! :p

@ Karine; Dankje! Wel lekker, heb echt eens een x een relaxed-zondag gevoel :). Jij ook een fijne dag!

@ Caatje; Ja leuk als ze zich zo vergissen :D.
    Grappig he, die uitstekende handjes en voetjes :D

@ Sabrina; Fijn dat hij het goed doet.
    Verstandig om aan jezelf te denken! Tenslotte is het heel belangrijk dat jij je goed voelt, ook voor je dochter!

@ Misja; Lastig van die krampjes. Maarre... Je hebt toch wel een apotheek van wacht die op zondag open is? Zou daar even langs rijden!
    Geniet nog van jullie weekje samen!

@ Mariel; Oh ja kan me helemaal voorstellen dan dat je hoopt dat je normaal kunt bevallen. Waarom was het een spoed ks geworden bij Esmee?

19. Female

Female Niet meer actief

@ Altijdvrolijk; Mijn man is niet gestressed. Wel ziet hij op tegen de bevalling, meer dan ik. Dat heeft hij altijd, vind het gewoon eng om wat er allemaal mis kan gaan enzo. Hij is altijd erg blij als het weer achter de rug is...
    Zou niet weten wat je eraan kan doen, gewoon proberen samen te relaxen, even op pad gaan, lekker uitgebreid samen ontbijten en eten koken enzo...?

20. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    @Mariel: geniet van je relax-dagje vandaag! :D Dat ontbijtje met verse croissantjes en jus klinkt zálig! Was in ieder geval een goed begin! :D

@altijdvrolijk: Gefeliciteerd met je vriendin! Super leuk! Wat is het geworden??? Ik had dat trouwens dus een paar dagen geleden heel sterk, zag echt heel erg op tegen de 38+5, maar sinds 2 dagen is de kleine echt super bewegelijk en dat heeft heel wat van mijn zorgen weggenomen! So far so good, maar zal toch blij zijn als ik morgen bij de 38+6 ben! ;) Mijn vriend is niet gestresst. Geloof dat ie gewoon niet goed weet wat hij moet verwachten, net als ik hahaha (ook eerste hier hè), dus we bekijken het van dag tot dag en genieten van al het moois!

@Female: jaaaaaaah die handjes en voetjes zijn echt super leuk! Tot vandaag had ik dat dus niet zo sterk, dat ik merkte wat het precies was. Waren er alleen veel bupsjes en duwtjes enzo. Zoooo grappig dat ik vanmorgen gewoon echt z'n hakje zag! :D Helemaal verliefd hahahaha. Wat een heerlijk gevoel! :D

Wij gaan zo dus met vrienden gezellig lunchen. Erg leuk ja, dat zij ook zwanger is. Hebben elkaar nu een paar maanden niet gezien, dus nu beiden mét buikje (zij heeft met 20 weken wel al een mooi buikje haha). We gaan gezellig naar een buur-dorp: Sanlucar, waar je super lekker vis kan eten (ligt aan zee, is dus niet zo gek).

Ben later vandaag dus weer online!

Liefs,
    Caroline

Deel Deze Pagina