@female: ik hoorde dat rugweeen de ergste weeen zijn die je kunt hebben. en volgens mij vielen die beenweeen wel mee... ze zitten in de bovenbenen. best vaag eigenlijk! @karine: hier ook de vraag van bijna iedereen of ik wel zeker weet dat het er maar 1 is. (om gek van te worden af en toe) ik zeg dan gewoon dat ik ze liever per stuk baar. haha heel flauw maar goed. hun vraag vind ik dan ook flauw! ik ben bij deze zwangerschap tot nu toe nog geen 10 kilo aangekomen. (die kilo's van chiel was ik nooit helemaal kwijt geweest) @altijdvrolijk: geen idee hoe je je man gerust kan stellen. ik was zelf heel nuchter bij de eerste bevalling. en hij volgens mij ook wel...
@caatje: ik denk dat het een meisje is geworden, aangezien ze een roze cake in de oven heeft staan... (als ik het goed gelezen heb!!) hihi
Female: nee hoor, helaas nog geen enkel teken hier zal vanmiddag ff uitgebreid bijlezen en reageren, nu eerst eten!
@ Caatje: Thanx!! Buiken zijn toch altijd anders... Veel plezier met je vriendin en geniet nog even van het samen zwanger zijn @ Sabrina: Fijn dat het zo goed is gegaan en je hem zelf hebt verschoond! Lekker thuis slapen vannacht zou wel prettig zijn, snap ik! Sterkte! @ Misja: Wat heerlijk dat je man nog een weekje vrij heeft!! Genieten met het gezin dus!! Ook fijn dat Joël het zo goed doet, balen alleen van de krampjes, maar dat komt goed @ Mariel: Jammer dat er niets gebeurd is vannacht Maar wat heerlijk dat je een ontbijtje op bed kreeg!!! Geniet van je relax-dag... @ altijdvrolijk: Ik heb me er maar bij neergelegd en eigenlijk geen antwoord gegeven Jammer dat het bij jou ook nog niet echt doorzet... Mijn man heeft ook niet echt stress, hij is alleen (net als manlief van Female) "bang" voor wat er allemaal kan gebeuren en hij baalt nu al dat hij tijdens de bevalling eigenlijk niets voor mij kan doen of het over kan nemen (ofzo..) @ Female: Jij een relax-gevoel??? Hihi... Sorry, maar hoor (lees) jou niet anders dan aan de poets Ga je beginnen vandaag/vannacht???? Gejanne is trouwens niet bezig met puffen, we zijn nog steeds gezellig aan het wordfeuten @ Sjoon: Last but not least @ Gejanne: Zie dat je ook weer ff online bent om alle onrust weg te halen
Altijdvrolijk: Gefeliciteerd met je vriendin ! Leuk hoor ! Female: Esmee had 2 keer haar navelstreng om haar nekje en het was een korte navelstreng dus ze kon er gewoon niet uit via de normale weg.... De gyn heeft uiteindelijk in mijn buik de navelstreng van haar nekje moeten afhalen waarna ze haar eruit konden halen... Dus daar ben ik nu ook beetje bang voor maar ze kunnen de navelstreng blijkbaar niet zien op een echo dus het is gewoon weer afwachten... Caatje: Veel plezier bij je vriendin, ontzettend leuk om samen zwanger te zijn ! Gejanne: Meis ik hoop echt dat de kleine snel komt !! Ga heel hard voor je duimen ! Ga nu maar eens even lekker douchen hihi zit nog steeds in pyama... Manlief is met vriend naar Ikea want er moet perse een kast komen in de badkamer voor het wasgoed hahaha denk dat de nesteldrang is overgeslagen
Goedemiddag, Sabrina: fijn dat de artsen positief zijn! Blijf duimen voor de kleine man dat hij snel weer hersteld is!! Kan me ook wel voorstellen dat je daar niet zo lekker zult slapen als thuis!! Female: gezellige middag bij je ouders op de camping, geen idee hoe het weer is, ben niet buiten geweest, maar het ziet er iig lekker zonnig uit!! Sjoon: gefeliciteerd met je 37 weken!! En die nachten wakker zijn zo beroerd!! Ga dan meestal maar Wordfeuten Caatje: onbewust voelt het dan toch raar hè, 38+5. Fijn dat Crisje zo beweeglijk is, vind het ook altijd prettig hoor! Al mag de kleine hier nu wel iets minder beweeglijk worden en gewoon geboren worden Karine: gezellige dag vandaag! En irritant hè, als mensen vragen of je geen tweeling verwacht, vroegen ze aan mij ook vaak! De één is nu eenmaal dikker/ronder dan de ander Misja: heerlijk nog ff een weekje met zn drietjes genieten, dan begint het gewone leven weer zo'n beetje! Raar idee hoor, hier moet alles nog gebeuren, bevalling, kraamweek e.d. Mariel: klinkt goed zo'n ontbijtje, heb ik vanochtend ook gehad! Heerlijk, toen ik onder de douche vandaan kwam was de tafel al lekker gedekt en ook heerlijk verse jus en broodjes uit de oven!! Altijdvrolijk: gefeliciteerd met je vriendin!! En wat je vriend betreft, geen idee wat je zou kunnen doen, maar tis ook wel een grote verandering, kan me voorstellen dat hij zich wel zorgen maakt, ook als hij jou moet zien bevallen e.d. Vind manlief ook niet bepaald leuk (de meeste mannen niet denk ik ) Op zo'n moment kunnen ze toch niet veel voor je doen!! Nou, zoals ik al eerder gepost had, hier nog niks aan de hand, geen gerommel, niks! Alleen aardig wat harde buiken, maar dat had ik al langer! Stel me er maar op in dat ik weer zo lang over tijd loop als bij Jarno, dan kan het alleen maar meevallen (hoop ik ) Eind van de middag komt de VK nog even langs om nog een keer mn bloeddruk te meten en ze wil nog een keer proberen te strippen, hopelijk dat dat wat gaat doen! Had zo gehoopt dat het dit weekend zou gebeuren, zie er gewoon een beetje tegenop om weer een nieuwe week in te gaan, manlief weer aan het werk en ik begin me echt een beetje te vervelen thuis! Maar goed, we zullen toch moeten wachten, net als iedereen
@Caatje: ja ik heb de stof gewassen hoor! Doe ik altijd omdat katoen nog wel eens wil krimpen en als ik dan iets op maat moet maken en het krimpt daarna in de eerste was dan klopt de maat niet meer! Dus ze zijn gewassen hoor!! @Female: Ja er moet wel een apotheek open zijn geloof ik. Maar dat is dan alleen als je via de huisartsepost bent doorgestuurd. @Gejanne: Ja volgende week begint het gewone leven idd weer. Heel raar idee idd dat bij jou alles nog moet beginnen! Maar het duurt nu geen twee weken meer. Ben zo benieuwd of het strippen van vanmiddag wat doet!! Ik duim voor je hoor!! @Karine: Ja het komt zeker vast wel goed, maar je voelt je zo machteloos omdat je niets voor hem kan doen! Dat frustreerd me dan echt!! We genieten echt hoor met zijn drietjes! Zo net heerlijk met manlief, Joël en de honden een rondje wezen wandelen. Ga nu gauw afsluiten, want er komt kraamvisite!!
Altijdvrolijk: mijn man had ook echt stress bij de eerste. Hij is toen zelfs een weekje thuis gebleven om bij te slapen en uit te rusten voor de bevalling en de hectische tijd erna. Dat was een opdracht van de vk . Verder heb ik toen vooral veel hulp van anderen ingeroepen zodat hij minder hoefde te doen. Maar daar moet ik bijzeggen dat ik op het eind van de zwangerschap bijna niet meer kon lopen en dus bijna niets kon doen in huis... Na de bevalling was hij, net als ik, meteen een stuk rustiger. Deze keer had hij er veel minder last van. Sabrina, wat een opluchting dat de operatie goed gegaan is en dat hij de nacht goed is doorgekomen. En ik snap wel dat je thuis gaat slapen hoor. Je wil het liefste bij allebei tegelijk zijn hè. Snapt Naomy wat er aan de hand is? Sterkte! Tis toch spannend, elke keer als ik hier kom kijken, of er al nieuwe babietjes bijgekomen zijn Hou vol zwangere dames (ja alsof er iets anders opzit....sorry ). Ik heb net het eerste wandelingetje gemaakt met mijn gezin . Lekker in de zon naar een speeltuintje in de buurt gehobbeld. Ook heeft de vk vandaag afgesloten bij ons. GHelaas is mijn bloeddruk nog steeds te hoog en moet ik het elke week even laten controleren bij de huisarts.... Nog steeds rustig aandoen dus...
Hey dames, Het is weer even geleden dat ik hier getypt heb. Maar ik ben er nog steeds, hier lekker genoten van de laatste week vakantie van vriend, die gaat morgen weer aan het werk na 3 weken vakantie. Fae doet het erg goed, morgen weer wegen op het consultatiebureau. En ik ga morgen voor het eerst met haar autorijden, erg spannend allemaal. We gaan lekker op visite bij mijn oma. Ik wil nog even tegen Sabrina zeggen dat ik ze ook via hyves volg en ik heel blij ben dat het de goede kant op gaat. Groetjes Worst.
@Gejanne: ja, bij jou is het nu wel tijd hè, dat die kleine eens komt! Hebben ze je al iets laten weten over inleiden of iets dergelijks? @Misja: dat dacht ik al wel hoor, maar wilde 't toch ff zeker weten! Super bedankt voor alles! @Worst: fijn dat alles zo goed gaat! Spannend morgen met de auto! Hier een heerlijk dagje gehad met vrienden, zijn zojuist pas naar huis gegaan, dus dan kun je je wel voorstellen hoe gezellig 't geweest is! Eerst lekker in Sanlucar gegeten en daarna bij ons thuis nog een frisje gedronken. Wilden graag de babykamer, kinderwagen en onze box zien, dus was erg leuk! Ondertussen heeft de assistente van onze gyn gebeld, dat hij dinsdagmiddag moet opereren en dus niet kan. Kan nu morgen om 12 uur al terecht. Perfect dus! En ook wel spannend, want dan wordt dus de afspraak gemaakt voor de CTG! Wel een redelijk druk dagje morgen. Moet 's ochtends eerst naar de sociale dienst, dan naar het zwemmen (is natuurlijk niet verplicht, maar wil ik wel graag doen), gyn en 's middags ook nog vk! Oh ja, en 's avonds om half 9 afspraak voor m'n nageltjes. Dan zijn ze in orde voor ik ga bevallen hahaha. Ik ga nu dus zo naar bed. Lekker relaxen en ontspannen en dan op tijd slapen. Weltrusten! Liefs, Caroline
Een goedemorgen! Goh, ben ik weer eens de laatste én de eerste! Lekker geslapen, maar wel om kwart voor 3 wakker geworden en kon toen van de warmte niet meer slapen. Ben dus beneden gaan liggen en gelukkig na een half uur ofzo wel weer in slaap gevallen. Nu vanmorgen eerst naar het stadhuis en de sociale dienst. Hoop dat 't daar allemaal niet te lang duurt... Liefs, Caroline
Goedemorgen, Caatje/all: VK is hier gisteren geweest, niet echt zozeer over inleiden gesproken of dat het plan is. Inleiden schijnt ook niet prettig te zijn, vooral als er nog geen ontsluiting is, dat is er bij mij dus nog steeds niet. Ze heeft gisteren wel weer gestript, maar het heeft weer niks uitgewerkt! Mn bloeddruk was wel weer aardig hoog, dus moet goed in de gaten blijven houden of ik geen klachten krijg! Morgen komt de VK weer hier thuis langs om bloeddruk te meten en nog een keer inwendig onderzoek doen. VK gaf wel aan dat het hoofdje heel erg diep ligt ingedaald wat meestal zorgt voor een vlotte bevalling, hopen we daar maar op! Vannacht wel lekker geslapen gelukkig, manlief is vanmorgen al druk geweest met Jarno klaarmaken, vaatwasser leegmaken e.d., dus ik hoef eigenlijk weinig te doen vandaag, verveling begint wel toe te slaan hoor Iedereen fijne dag vandaag!!
Hallo aanstaande moeders! Ik hoop niet dat ik zomaar inbreek in dit forum, maar ik ben ook een nieuwe oktobermama en heb jullie via dit forum-onderwerp gevonden . Ik heb een klein probleempje mbt de naam voor onze kleine man die binnenkort geboren zal worden..... we komen er gewoon niet uit!! En ik kan het aan niemand anders vragen natuurlijk. Dus hopelijk hebben jullie ff tijd om te kijken naar de gevonden namen? Welke is leuk???????????? Luka (als uu) Julan Mika Yavi Emre Ege Ik hoop op een paar reacties Zo niet, dan heel veel succes met de bevalling en veel geluk met jullie kleintje!!!!
Goedemorgen!! @ Caatje: Hoop ook dat het niet al te lang duurt voor je Vandaag was een leuke, maar drukke dag toch?! Dan ook veel plezier @ Gejanne: Hoop dat het strippen nou eindelijk eens gaat werken bij je, snap dat je je nu gaat vervelen... En natuurlijk enorm zin hebt in de kleine in de armen houden @ Sen13: Hallo!! Gefeliciteerd met je zwangerschap en al bijna bevallen Jammer dat jullie niet uit de naam komen! Ik vind Luka erg leuk (hebben wij niet hoor) en Yavi erg mooi en apart!! Julan zou ik niet doen, maar dat komt omdat ik een meisje ken die zo heet.... Heel veel succes met de naam uitzoeken en de laatste loodjes Hier alles goed, ook bij de VK vanmorgen en maar weer een afspraak gemaakt voor volgende week...
Hoi Sen, Gefeliciteerd met je zwangerschap iig al ben je al overtijd denk ik!? Wanneer was je uitgerekende datum? Succes met de bevalling in ieder geval! Mijn voorkeur zou uitgaan naar Julan/Julian of daarna Luka! Heel veel succes met het kiezen van de juiste naam voor jullie kleine mannetje!! Groetjes Géjanne
Karine: fijn dat alles weer goed was bij de VK!! En ik wil de kleine nu idd wel eens bewonderen Ach, nemen we nog ff de rust en heb ik wat langer verlof
Gejanne: Alsof je nu op dit moment om meer verlof verlegen zit Kleintje is veeeeeel leuker Maar ja... Wachten duurt lang!!!!!
Karine: haha, was ook maar een grapje, heb liever mn kindje dan verlof Maar ik moet wel zo nuchter zijn dat als de kleine er nog niet klaar voor is dat ik er dan zelf weinig aan kan veranderen. Wil het toch wel op de natuurlijke manier laten gaan! Ik heb gewoon een 'looptijd' van 42 weken ben ik bang Maar ik vermaak me nog aardig met Wordfeud hoor
Holaaaaaaaaaaaa! Heb er al een hele ochtend opzitten naar mijn gevoel hahaha. Alles behoorlijk snel gegaan. Moest dus eerst naar stadhuis en daarna sociale dienst. Aanvragen ingediend die gedaan moesten worden en nu op de post wachten. Ben benieuwd hoe snel ze daarmee zijn lol! Had daarna zelfs nog tijd om lekker bij m'n favo tentje te gaan ontbijten! Mmmmmmm! Over een kwartiertje naar het zwemmen en dan dus om 12 uur gyn. Ben benieuwd of ie eigenlijk ook nog een echo gaat doen. Zou toch wel weer leuk zijn hahaha! De kleine is weer heerlijk bewegelijk en ik geniet er volop van! Heb de 38+6 gehaald en slaat eigenlijk nergens op, maar voel me toch opgelucht! @Gejanne: je houdt 't lekker spannend zo! Komt de vk nu iedere dag langs? Dat is wel een prettige controle! @karine: vandaag is inderdaad vooral een leuke dag. Alleen de ochtend was wat saai met verplichte dingetjes, maar ja... Hoort er ook bij! Fijn dat alles goed was bij de vk! @Sen: Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ook ik ben benieuwd naar je uitgerekende datum! Pffff, lastig dat jullie nog niet uit de naam zijn. Is wel iets heel persoonlijks natuurlijk... Maar van het lijstje dat je gegeven hebt vind ik Luka het leukste! Veel succes met kiezen! Nou, ik drink ff een glaasje water en ga dan dus zwemmen! Tot later! Liefs, Caroline
Caroline: lekker dat het allemaal vlot ging vanmorgen!! En een extra echo is altijd leuk!! Fijn dat de kleine zo actief is, hier ook nog steeds (gelukkig!). Zat gisteren voor ik ging slapen nog ff te kijken, las weer een verhaal van een kindje dat nog verder in de zwangerschap overleed, eigenlijk moet je zulk soort dingen niet lezen dan hè! En de VK komt morgen weer, dus om de twee dagen. Weet ook niet waarom ze nu thuis komt, bij Jarno moest ik gewoon altijd naar hen toe! Maar ik vind het wel prettig!! Succes met je plannetjes verder vandaag