Oktober 2011 mama's deel 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door anz87, 2 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Gejanne, jammer dat het strippen niet goed wil helpen.
    Lijkt om ook niet echt fijn om in de auto steeds naar de vk te moeten. Of kan je lopend?
    Succes iig met wachten nog steeds.

Sen; ik zou gaan voor Luka of Julan.

Hier alles goed!

2. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Zeehondje: nee, moet wel met de auto, is niet zo ver, maar 5 minuutjes met de auto, maar lopen zie ik nu helemaal niet zitten!! Balen idd dat het niet helpt, was bij Jarno ook, pas de 3e x strippen in het ZH met 41+4 hielp. Dus ga er beetje van uit dat dat nu weer gaat gebeuren. Ach, hopelijk hebben we de kleine in het weekend toch eindelijk ;)
    Hoe gaat het met jullie kleine meissie!?

(BTW, ff je banner aanpassen ;))

3. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@gejanne: wel fijn dat de vk in ieder geval lekker bij je langs komt, en je toch probeert te strippen!

4. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Sjoon: ja, zeker fijn dat ze hier langs komt! Luxe hoor :D Morgen ben ik 6 dagen overtijd, hopelijk dat het dan eindelijk wel lukken! We'll see ...

5. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Bijzonder: hoeistie bij jou, gisteren uitgerekend toch!? Al wat aan de hand ;)?

6. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

als je een tijd niet meer reageerd op wordfeud, weet ik dan genoeg?? ;) :D

7. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Denk het wel ja :D Heb mn telefoon namelijk altijd bij me, dus zodra iemand een woord legt, reageer ik vrijwel direct! Dus als dat een poos duurt, weet je hoever het is ;)

8. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

SPANNEND!!!! haha

9. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Zeker :D :D :D

10. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Gejanne: Ik hoop voor je dat het strippen deze keer gaat helpen ! Ik stel met ook nu maar vast in dat het nog wel 3 weken kan duren voordat de kleine man komt, valt het alleen maar mee hoop ik. Succes meis !
    Princi: Wat heerlijk dat jullie lekker gewandeld hebben, was ook super lekker weer ! Doe verder maar lekker rustig !
    Worst: Lekker genieten meis !
    Caatje: Succes bij de gyn en vk vandaag !
    Sen: Inbreken mag altijd hoor, ik vind persoonlijk Luka en Mika erg leuk ! Succes met kiezen.

Hier echt een klote nacht achter de rug... zo'n pijn in mijn heupen steeds kon amper omdraaien... Vanmorgen heeft mijn fysio mijn heupen gemasseerd (deed eerst echt ontzettend pijn maar later werd het beter gelukkig, ging bijna slaan ;)) Hoop dat ik vannacht nu beter slaap... Verder gebeurt er nog helemaal niets hier, bereidt me ook voor op weer een week overtijd... dus dan word ik een novembermama maar blijf lekker bij jullie hoor :D Ga nu even boodschappenlijstje maken en daarna boodschappen halen, en verder doe ik niets... alleen lekker erwtensoep maken dat kwam er van het weekend niet van... Fijne dag meiden !

11. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede morgen dames,

Gisteren liep wat anders dan ik in de planning had, maar goed.
    Eerst die cake gebakken en versiert, die weggebracht bij haar moeder (ze was nl nog niet thuis) en daarna op visite bij me zwanger geweest. Dat werd een beetje laat.
    Was gisteren zo ontzettend moe, dat ik alleen maar op de bank heb gehangen en toen ik naar bed wou, is Klaas Vaak me denk ik vergeten. Ben bijna heel de nacht wakker geweest.

Straks maar even goed boodschappen doen, zorgen dat alles in huis is voor de eventuele visite. Was er steeds heilig van overtuigd dat ie precies op tijd kwam, maar nu ga ik toch steeds meer het gevoel krijgen dat ie wat eerder komt.

En alle dames, bedankt voor alle tips vwb stress van me vriend.

@ Female: Hij ziet heel erg op tegen de bevalling, dus ben nu blij dat ik weet wat er nou was/is
    @ Caatje: Het is een meisje geworden, Dionne heet ze
    @ Sjoon: Heb je heel goed gelezen hoor. Was ook wel een beetje een haast berichtje omdat ik ineens tig dingen te doen had, lol
    @ Gejanne: Schiet niet echt op bij jouw he? Ben je het wachten nog niet echt zat? Ookal verveel je je een beetje?
    @ Sen: Ik zou voor Luka gaan

12. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Mariel: tuurlijk blijf je lekker bij de oktobermama's als je een week overtijd gaat lopen! Ik had me er ook wel beetje op voorbereid hoor, dat ik weer over tijd zou lopen, had nl. ook nul voortekenen, maar af en toe baal ik wel!! Maar balen van je heupen joh, hopelijk ga je er met de bevalling niet teveel last van krijgen!!

Altijdvrolijk: Balen zo'n hele nacht wakker zijn/slecht slapen! Misschien kun je vanmiddag ff lekker dutje doen!! Hier schiet het idd niet op! Ben het op zich wel zat, maar heb eigenlijk weinig klachten, op af en toe slecht slapen na en best weinig energie. Had gewoon gehoopt dat het dit weekend zover zou zijn, nu wachten we maar op het volgende weekend :D En die verveling is idd niet echt leuk, zit nu al de hele ochtend achter de laptop ;) Maar vanmiddag komen mn ouders gezellig ff bakkie doen!!

13. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Goedemiddag dames.

Ik ga vanaf pagina 214 teruglezen en reageren, eindelijk zit ik eens rustig achter de pc, Fae ligt heerlijk te dromen over lekkere flesjes melk en vriendlief is werken.
    Dus even "mamatijd".

Hier best wel mijn draai vinden, wat als ik in de douche staat en Fae krijgt een flinke huilbui??
    Dus even wennen hier maar alles komt goed.

Ik zag in de oktoberlijst dat er nog maar 8 dames met een dikke buik lopen van ons topic.
    Spannend hoor :).

@karine ik hoop dat het vocht snel na de bevalling verdwijnt voor jou, hier morgen naar de dokter omdat ik nog steeds last heb van mijn vingers en benen waar nog een hoop vocht zit wat maar niet verdwijnt :(.

@misja ik lees nu pas je bericht van de krampjes van Joël, ik had je graag willen helpen, ik woon ongeveer 30 minuutjes van je vandaan, maar voor je kleintje had ik graag even gereden ( of je had het ook kunnen ophalen bij me )

@mariel lekker hoor een ontbijtje op bed door manlief gemaakt, dat zal wel lekker gesmaakt hebben. En nu lees ik ook dat de nesteldrang is overgeslagen, dat was hier precies hetzelfde, ik moest hem zelfs stoppen omdat hij maar door ging met zijn slechte rug ( toen ik lag te bevallen lag hij van de pijn op de grond haha ). Balen dat je slecht
    hebt geslapen vannacht, gelukkig kan je direct bij de fysio terecht, dat is hier dus echt niet mogelijk. Lekker erwtensoep jummie jummie.

@altijdvrolijk gefeliciteerd met de kleine meid van je vriendin, ik vraag me wel ineens af hoe een bevalling gaat als een baby met een tang gehaald word haha.. Klinkt niet fijn.

@gejanne balen dat de 2e keer strippen niets gedaan heeft, wel fijn dat je kindje goed ingedaald ligt.

@princi heerlijk om te lezen dat alles goed gaat bij jullie :). Lekker wandelen, vond er eerst niets aan maar nu loop ik echt supertrots achter mijn mooie bugaboo haha.. Wel balen dat je bloeddruk nog steeds hoog is.

@caatje hoe was de CTG gegaan? En lekker gezwommen? Misschien een rare vraag weer voor je en misschien dat ik wat gemist heb, maar waarom ben je zo blij dat je de 38+5 voorbij bent ? Je hebt een voorbeeldige zwangerschap toch ?

@sen13 ik vind Mika erg leuk, hoor je geloof ik ook niet zo heel veel ( niet in mijn omgeving ). Er is ook een speciaal namentopic onderaan het forum, misschien daar een polletje aanmaken ?

@gejanne en sjoon kletskousen zijn jullie ook haha, wie staat er voor trouwens met wordfeud ??

Gisteren ging ik naar bed en ik doe de gangdeur open, een hele brandlucht in de trappengang, dus ik roep vriend snel en schiet naar boven om te kijken of er brand is, staat het raam op zolder open en blijkbaar heeft er iemand een vuurkorf of openhaard aangestoken.
    Ik schrok me een tierelier. We hebben brandmelders maar goed.. Je meisje ligt toch daarboven te slapen.

Ik ga hier alles inladen in de auto, even op pad naar cb om te wegen en langs oma haar werk om te showen en daarna langs mijn oma om even te kroelen.

Groetjes dames..

Enne ik hoop snel op babynieuws :D!

14. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@worst: zow, dat is een hele lap tekst weer!
    wat lastig dat je vingers zoveel vocht blijven vasthouden
    met wordfeud is gejanne die mij eigenlijk altijd verslaat, maar goed.... ooit win ik vast wel een keertje haha!

veel plezier bij je oma

15. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Sow, dat was qua tijd allemaal net goed gegaan hahaha! Heerlijk gezwommen, kleine vond het ook lekker, werd daarna weer extra actief. :D Thuis gauw ff een glaasje drinkyoghurt gedronken en toen naar de gyn (heeft kantoor hier bij ons om de hoek, ideaal!).

Had inderdaad wéér een echo!!! :D Super gewoon! Kleine weegt volgens deze 3468 gr. Alles was perfect. Orgaantjes, hartslag en nu inderdaad de bevestiging gekregen dat de kleine nog niet is ingedaald. Of nou ja, wel al wat gedaald, maar nog niet vast ligt dus (we konden het gezichtje nog zien en als hij echt vast ligt is dat niet meer mogelijk).

De placenta ligt inderdaad voor en mooi aan de bovenkant. Genoeg vruchtwater en een goede doorstroming van de navelstreng. Alles super positief dus!

Aanstaande vrijdag mag ik aan de monitoren! Ben erg benieuwd!!! :cool: Is geen vaste afspraak, maar mag me melden tussen 10 en 11. Zorg er uiteraard dat ik er om 10 uur ben! ;) :D Dan moet ik diezelfde middag naar het consult van mijn gyn bij de kliniek zodat hij de resultaten kan bekijken en aan de hand daarvan maken we vervolgafspraken.

Wordt nu toch wel heel spannend hahahaha. Komt nu toch allemaal wel erg dichtbij! :D

@Gejanne: jaaah joh, super relaxt dat de vk thuis komt! Lekker van genieten! :D En lol ja, beter dat soort berichten gewoon niet meer lezen todat onze kleintjes ook geboren zijn! ;) :D

@Mariel: jeetje, balen dat je zo'n klote nacht gehad hebt, maar fijn dat de massage wat geholpen heeft. Hoop dat komende nacht beter voor je zal zijn. Enne... Ik ben net als jij hoor, ik ga ook uit van een week overtijd, dan kan 't alleen maar meevallen! ;)

@altijdvrolijk: pffff, een nacht niet geslapen? :$ Heftig! Hoe houd je het vandaag vol??? :( Probeer maar ergens tussen door ff siësta te houden hoor!

@Worst: tja, da's dus stom... Vanwege Lieke... Zij verloor Bart met 38+5 en had volgens mij ook een voorbeeldige zwangerschap. Ineens besef je dan, dat het best nog eens mis kan gaan... Was daar gewoon een beetje onrustig van geworden... :) Oh enne, vandaag had ik dus de afspraak met mijn gyn om de afspraak voor de CTG te máken! ;) :) CTG krijg ik dus vrijdag!

Nu lekker thuis ff relaxen, daarna met mijn lief thuis lunchen en dan naar de vk. Daar krijg ik dus de uitslag van de ruggenprik monsters. Ben erg benieuwd, maar verwacht er niet al te veel raars van.

Liefs,
    Caroline

16. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Worst: kan me voorstellen dat je nogal schrok van die lucht, stel dat het bij jullie boven was geweest! Maar dat viel gelukkig weer mee! Succes met het vinden van je ritme, nu vriendlief ook weer is gaan werken! Komt vast helemaal goed!! En wordfeud, weet niet, volgens mij heb ik regelmatig gewonnen, maar ik hou het niet bij verder :D

Sjoon: je bent met dit spelletje aan de winnende hand, toch :D !?

Caatje: toch weer een geruststelling dat alles weer goed was met jullie kleine mannetje! Fijn hoor! Moet dat soort berichten ook echt van me af zetten hoor, zei vanmorgen al tegen manlief: ik voel de kleine helemaal niet, maar hij had zn hand er maar net tegenaan en daar schopte de kleine al weer volop! En zeker ideaal dat de VK thuis komt, hopelijk morgen voor het laatst :D

17. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Gejanne: Ga het morgen ook wel even aankaarten bij de vk over mijn heupen... hoop dat dat inderdaad geen last gaat zijn met de bevalling... Het is ook balen meis, ik snap het heel goed ! Ben het nu al zat en ik ben nog niet eens overtijd... Knuffel voor jou !
    Altijdvrolijk: Hopelijk slaap je vanavond wel, vervelend als je niet slaapt...
    Worst: Wat heerlijk dat je lekker je draai begint te vinden joh ! Is ook schrikken zeg brandlucht, ik hou daar ook niet van ( wij hebben ook brandmelders maar toch) Fijne middag !
    Caatje: Wat fijn joh dat alles weer goed was met Crisje ! En heerlijk om weer even te mogen gluren ! Het wordt inderdaad erg spannend nu allemaal... Succes bij de vk.

Zo boodschapjes in huis, hahaha eten de hele week echt winterkost... heb andijvie, spruitjes, zuurkool en hutspot in huis gehaald... Had ik echt zin in ! Ga nu lekker erwtensoep maken en daarna op de bank liggen, tot laters meisjes ! :D

18. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Sen: Emre en Ege vind ik dan juist weer de leukste namen uit jouw rijtje. Zo zie je maar dat smaken verschillen :). Succes met kiezen.

Gejanne, om je misschien ietsje gerust te stellen: Mijn ingeleide bevalling was dus juist erg goed te doen. Snel maar niet te snel en regelmatige buikweeen en niets van een storm.
    Maar ik snap je goed hoor. Ik wilde eigelijk ook liever dat het vanzelf op gang was gekomen. Het lijkt me voor het kindje het beste dat hij/zij bepaalt wanneer het er klaar voor is toch?

Altijdvrolijk: Erg h zo'n slapeloze nacht!

Mariel: Mij is altijd verteld dat die bekken en heupproblemen een bevalling niet moeilijker of ingewikkelder maken. Je hebt juist extra soepelheid waardoor het beter zou moeten kunnen gaan. Maar in hoeverre dat ook echt zo is...

Verder, jeeminee wat is het ineens druk met twee kids thuis. Vooral onze oudste dramaqueen die snipverkouden...sjonge....verder doet ze het goed hoor en vertelt ze hele verhalen tegen Tibbe.

Zo het is weer flessentijd....

19. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    gejanne wint altijd met wordfeud hahah karine trouwens ook
    k maak geen schijn van kans :D

waar blijven de baby's??

20. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Princi: stelt me idd wel beetje gerust, als het niet anders kan moet het ook gewoon gebeuren, maar idd, het liefst gewoon natuurlijk, dat lijkt me het prettigst. En dat ik dan wat langer loop, dan moet dan maar ;)

Anz: nou, altijd!? Jij wint toch ook wel eens :D Ach, t blijft een leuke bezigheid ;)

Deel Deze Pagina