Oktober 2011 mama's deel 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door anz87, 2 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Ik ga kort reageren, hoop dat jullie zinnen begrijpen haha.. Toch niet bij kort gebleven hehe :) Niet op spelfouten gecontroleerd.

@sahi mooie buikfoto :).

@female gewicht is nu boven couveusekindje +/- 50 gram dus dat is goed. Nu 1 x per week naar de gyn voor controle. En je jack russel vind gewoon dat jij een lekker kontje hebt haha, maar honden merken toch dat er iets is met hun baasje, hetzelfde met katten toch bij zwangerschap.

@zuurkoolschotel was zo lekker dat ik bewaard heb en volgende dag magnetron opgewarmd heb.
    @box had ik in week 25 al klaar staan ( te vroeg dus als ik nu naar female kijk hihi )
    @dromen gaan hier jammer niet over tom cruise..

@goldduke tietavond :D. haha

@misja kan je die garantie niet vragen, loop je bij de gyn of vk? Ik heb het gewoon gevraagd en het staat nu in mijn dossier genoteerd, bij 40 weken actie ondernemen.

@caatje volgens mij komt jullie kamertje een deze dagen, spannend hoor en heel erg leuk het in elkaar zetten. Hier ook zwitsal geurzakjes.. hmmmm.. Nagels groeien hier ook ontzettend hard, ik doe ze altijd zelf veilen en lakken ben er erg trots op :)

@fleurop bedje Anz had voor mij de tip om het dekentje een keer dubbel te slaan, mijn vriend snapte het probleem ook niet, haha.

@lolly jij zit al mooi over de 37 weken, heerlijk. Hier ook goed ingedaald.

@emma ik weet als geen ander hoe vervelend het is, heb toen 4 weken af en aan gelopen met weeën en geen ontsluiting. Ik hoop dat je snel je beeb krijgt en van al die pijn af bent.

@sahi ik volg je tip goed op, zit de halve dag met armen in de lucht. Naambordje al ontvangen of zit je nog op de postbode te wachten hihi.

@gejanne thx voor je knuffel :). Nu alweer veel te veel getypt!

@karine dankzij jou denk ik nog even aan mijn gordijnen, die zijn besteld maar heb nog steeds niets gehoord, zal eens bellen hoe het ervoor staat . Krijgen we je kamertje te zien ? Ik zal van de week ook even foto's schieten voor hier op het forum.

Mijn poppetje is bijna bij de 40 weken.. Ik ben zoo nieuwsgierig naar hoe ze eruit zal zien! En nu hopen dat dat vocht nog wat wegtrekt dat zou helemaal mooi zijn.

2. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    @Misja: super dat je alle spulletjes besteld hebt!!! Kan haast niet wachten tot ik je kleed hier in onze box kan leggen! :D En ja, ik hoop ook dat ik mijn vader blij kan maken met die 3d echo!

@Fleurop: Dat vind ik super positief om te lezen! Dat je met 35 weken nog zo'n goede profiel echo had. Ik hoop zo dat die 3d bij ons nog lukt, lijkt me zoooo'n mooie verrassing voor mijn vader! :D

@Worst: Jeetje, meis, balen dat je zo'n last van vocht hebt en zoveel pijn hebt! Hoop toch dat je je gauw beter voelt... Kunnen ze niets tegen de pijn geven?! En ja, begin volgende week komt onze babykamer! Echt super tof!!! :D Hij wordt kant en klaar afgeleverd en wordt dus ook door de leverancier in elkaar gezet, erg relaxt! ;) :D Kijk er nu al naar uit om de Zwitsal geurzakjes in de kast te kunnen gaan leggen! ;) :D

Enne... Wat betreft mijn nagels: ik heb hele slappe nagels van mezelf, dus ik heb altijd gelnagels. Vandaar dat ik ze dus ga laten doen. ;) Vind het altijd wel super lekker dat getuttel aan mijn handen. :) ;)

Ik ga nu lekker naar het zwemmen! Tot later!

Liefs,
    Caroline

3. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    @Worst: Schiet niet op bij jullie dus!! Pfff vervelend hoor! Doe maar lekker rustig aan en houd in gedachten dat het nu echt bijna zover is en dat je dan daarna als het goed is ook van dat vocht afbent! Ik loop bij de VK, geloof dat ze je hier pas met ruim 41 weken doorverwijzen naar de gyn als je dan nog niet bevallen bent. Maar zou dat zo graag willen dat ik tussen week 38 en 40 beval! Word af toe echt zo gek bij het idee dat ik nog zo lang over tijd moet lopen! Niks voor mij en mijn hersenen zeg maar!
    @Caatje: Nog even geduld hoor. Zet straks vast de binnenkant van delftsblauw vak in elkaar. Maar is niet heel veel werk hoor alles bij elkaar! Is heel makkelijk te maken, allemaal recht! Dat scheelt al heel veel! Zwemse!!!

4. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @caatje, hier ook altijd slappe nagels gehad en toen elke 4/5 weken acrylnagels erop. Op een gegeven moment werden mijn nagels er niet beter op, dus zelf aan het werk gegaan, veilen, nagellak versteviger en een keer per dag smeer ik ze met olie. Ik ben trots op mijn nageltjes :D.

5. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Hoi!

Zwitsal geurzakjes? Heerlijk! Die van mij zijn al weer aan vervanging toe :D
    Qua producten voor de kleine ga ik parfumvrije producten gebruiken, Natusan en Weleda. Zwitsal gebruik ik zelf onder de douche :D
    Mijn streepjes vrije buik verzorg ik trouwens met bio oil, twee keer per dag, hij gaat er heerlijk van glimmen en blijft soepel.

Vocht in handen/vingers? Ik dacht dat het spierpijn was zo'n week geleden toen het begon, maar toen ik mijn trouwring niet meer kon afdoen wist ik genoeg ... Pijnlijk inderdaad... Handjes de lucht in, over enkele weken is het over.

Huisdieren die 'anders' doen... Geen ervaring met honden maar mijn Britse korthaar wijkt ook geen minuut van mijn zijde, nog erger dan voorheen. Dieren zijn super sensitief en voelen het gewoon denk ik.

Nagels, Caroline, hoe vaak moet je je nagels laten bijwerken? Iedere 4 weken?

Wiegje/bedje opmaken, ik grinnikte erop los toen ik het las, ons lukte het ook niet!!! Heerlijk hoe herkenbaar alles hier is :) (kraam intake dame heeft het voor me opgemaakt toen ze er was, ik kom er dus mooi niet meer aan)

Misja, wederom herkenbaar, af en toe word ik gek van dat geduw en gestamp tegen mijn ribben, maar als ze dan weer een paar uurtjes rustig is maak ik me ook zorgen. Goed dat de kleine weer lekker druk is nu.

Slapen gaat echt stukken minder nu, omdraaien doe ik ieder uur en het duurt een paar minuten voor ik goed en wel weer inslaap. Ik word gewoon wakker s'ochtends met een vette kater! Zo voelt dat.

Emma, ik denk aan je en hoop dat je je goed voelt.

Al waggelend ga ik zo wat boodschappen doen, fijne dag allemaal!

6. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    goedemorgen lieve meiden

eerst knuff voor worst jij krijgt het ook voor je kiezen en idd vocht doet zoooo pijn !!

hier goed geslapen op de slaappil sjeee daar krijg je een olifant mee plat .. werkt ook twee dagen zag ik al vandaar dat ik nu nog zo sloom en zwaar voel..
    maar geslapen heb ik ! nu aan de paracetamol voel weer krampen maar ga vandaag no way naar het ziekenhuis .. doet toch niks
    tim is naar opa en oma ik ga zo lekker terug naar bed !!

bedankt voor al jullie geweldig lieve meeleven ... ik kom er wel maar idd het is net of mijn lijf er gewoon ook klaar mee is

zondag de 37 weken .. dan maandag weer naar zh kijken we maar weer verder .. voor die tijd doen ze zeker niks omdat je kindje dan verplicht in een couveuse moet .. en ook voor de longen ... en die paar dagen hou ik het wel vol

7. Tina23

Tina23 Actief lid

19 jul 2006
    381
    0
    0
    juf!
    Ter Apel
    Goeiemorgen!

Worst: vervelend meid dat vocht! Handjes in de lucht dan maar. Ik hoop dat de pijn snel weg is, hug!
    Emma: nog even volhouden dus. Sterkte daarmee en hopelijk denkt de beeb zondag "37 weken?dan kom ik er aan!";)
    gold: nog streepjesvrij? Geluksvogel! Blijven smeren! Bij m'n eerste kreeg ik ook pas met 37 weken streepjes.......
    caatje: veel plezier bij het nageltutten!

M'n vriend heeft zojuist 10 balen wol verwijderd bij onze hond :$ Die is zo vreselijk in de rui de laatste week. Ik mag wel 4 keer per dag stofzuigen.

Vandaag 36 weken! Over een weekje mag ik ook legaal bevallen, joepie!

8. Tina23

Tina23 Actief lid

19 jul 2006
    381
    0
    0
    juf!
    Ter Apel
    Sorry gold: shop ze!

9. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @tina haha legaal bevallen, hier ook vanaf maandag :D. Fijn dat de hond lekker geborsteld is, scheelt een hoop stofzuigen.

@goldduke waggel waggel hier ook streepjesvrij, ik smeer ook bio-oil maar mijn huid word wel steeds strakker, ik hoop dat ik er schadeloos doorheen kom.

@emma knuf knuf.. fijn dat Tim eropuit is dat jij je rust lekker kan pakken.

Omdat vriendlief thuis is, is een collega naar hier gekomen om te vergaderen, heeft lekker taartjes meegenomen.

10. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @gejanne poets ze vandaag ;). Hier is het meeste wel klaar in huis. Alleen de box moet nog in elkaar en ik moet de boxkleden nog uitwassen. Ik haalde ze vanmorgen van zolder en er zitten behoorlijke vlekken in. Hopelijk krijg ik die er nog uit. :(

@zwitsal ik vind de geur voor baby's erg lekker maar om zelf nu zwitsal parfum op te doen. Nee toch maar niet.

@female vreemd van jullie hond. Misschien voelt hij de komende verandering wel aan.
    Kijk je wel uit met het tillen van de boodschappen? Rustig aan doen hoor.

@caatjem ik zag ze idd ook online staan die geurbuiltjes. Hoe vinden de mensen in spanje de nederlandse gebruiken trouwens ten aanzien van zwanger zijn en bevallen en dergelijke? Zoals bijv een box. Ik moest daar gisteren ineens aan denken.

@fleurop de kraamverzorgster raadde ons de vorige keer aan om het dekentje 1 keer dubbel te vouwen en dan het bedje laag opmaken. Je hoeft dan ook maar 1 dekentje te gebruiken.

@worst dikke knuffel voor jou.

@emma wat heb je toch lieve ouders dat ze op Tim willen passen. Heerlijk voor jou (en Tim natuurlijk) dan kom je echt even tot rust.

Wij hebben morgen nog een personeels feest van het werk van manlief. "s middags om 15 uur worden we verwacht in brabant. Dat is zo'n 1,5 uur rijden voor ons. Maar goed ik ben benieuwd wat ze in de planning hebben. Als het iets is wat ik niet zie zitten doe ik gewoon niet mee. Vandaag voor de zekerheid de vluchtkoffer in gepakt(moest toch zowieso) en de maxicosi klaar gezet dat gaat morgen gewoon mee naar brabant je weet tenslotte maar nooit.

11. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Goedemiddag zwangere kipjes van me :D.

Lekker veel geschreven zeg. Ik heb het allemaal gelezen maar aangezien ik nog steeds mijn hersenen kwijt ben, ben ik benieuwd wat ik nog weet...

Haha ja het wiegje opmaken...ik had ook geen flauw idee en ik heb het idd toen de kraam laten opmaken :). Ik vouwde in het begin idd het dekentje dubbel. Het hoofdje mag niet lager liggen dan de billen inderdaad. ik wil het ook al zo graag opmaken maar bij ons deed de kraam het zoiezo met schone lakentjes opnieuw toen Mara thuiskwam.

Gold...rustig aan hoor. Ik waggel ook (maar mag dat niet van de fysio pfff).

Ik heb eergisteren het wiegje schoon gemaakt, daar werd ik ook zo blij van. De box staat hier nog steeds in de kamer. Ik was bang dat als ik hem weg zou halen tussen Mara en Tinus dat we er dan stiekem allemaal andere spullen zouden neerzetten ;). Maar de box is weer omhoog en de wagen is weer omgebouwd. Blijft toch een heerlijke wagen, die bugaboo! Heerlijk alle bekleding gewassen en nu kan er weer een babietje in :).

Emma, nou fijn dat je goed geslapen hebt. Vervelend is dat al dat buikgedoe om niets zeg! Ik hoop dat nog weer ff op krachten kunt komen.

Couveuse, ja...Mara werd geboren bij 40,5 was 4160 en moest toch vijf dagen de couveuse in. Natuurlijk moeten we er niet te veel bij stil staan dat het anders kan lopen en er vanuit gaan dat het gewoon goed gaat, dat doe ik nu ook, maar toch is het handig om in je achterhoofd te houden en na te denken over wat je dan wil en dat in een geboorteplan te zetten. Ik heb er toen best last van gehad dat Mara ineens toch bij ons weg gehaald is en snel werd weggebracht. Zonder dat een van ons daarbij was bijvoorbeeld. Ook heeft ze bijvoeding gehad zonder dat wij dat wisten anders hadden we ook om andere voeding gevraagd bijv. Zo zijn er meer dingen raar gelopen waar ik achteraf wel van baalde. Niet heel ernstig allemaal maar ook niet leuk. Dat gaat nu allemaal in het plan. Zo...zie maar wat jullie met dit verhaal doen hoor ;).

Worst, ja pijnlijk dat vocht hè! Ik had gister ineens hele dikke enkels. Echt niet grappig. Dus heb ik de vk gebeld en die kwam en mijn bloeddruk was ook omhoog geschoten. Ik heb afgelopen week ook wel erg veel gedaan. Gelukkig was de urine schoon maar nu heb ik dus wel rust opgelegd gekregen. Ik voelde en voel me ook echt niet lekker. Beetje raar en dizzy steeds. Dus nu maar weer rustig aan dan en veel rusten. Zucht....
    Maareh mijn enkels deden ook echt zeer. Vanmorgen was het vocht wel weer weggetrokken enigszins maar het deed nog steeds wel zeer.
    Je krijgt het idd wel te verduren zeg. Mooi dat de gyn al afspraken met je heeft gemaakt. Dat doen ze niet zomaar dus fijn!!

Ik ga maandag oor het eerst naar de gyn. Ik ben benieuwd.

Caatje, Tom Cruise ja? :D.

En echt waar...hoeveel post kun je van het UWV krijgen. Dat kost toch ook handen vol met geld zou je zo denken.

Nou ik ga maar even braaf een middagdutje doen...

Oja huisdieren...onze kat is niet aanhankelijker dan anders maar wat zij wel deed dat toen ik aan het bevallen was, dat ze steeds even kwam kijken hoe het met me ging. Lief!!

12. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Zo, ff rust! Heb vanochtend de vriezer helemaal schoongemaakt en de oven zo goed als. Vanmiddag verder met de koelkast/gaststel en de keukenkastjes. Wc en douche doe ik ff snel bij en dan vind ik het wel prima, heb totaal geen energie meer, maar ja, t zit in mn hoofd, dus dan moet het eigenlijk ook gebeuren ;)
    Ik heb nog een paar weekjes voordat alles schoon 'moet', maar het liefst ben ik volgende week vrijdag klaar met alle extra dingen! Hard werken dus volgende week!

Female: heerlijk hè, als de kids lekker lang slapen, hebben we het maar mee getroffen :D En super idd, die kleine kleertjes, kan me echt niet meer voorstellen dat de oudste het aanhad, is ook al weer zo lang geleden ;)
    Wat balen dat je hond zo aanhankelijk is op het moment, misschien voelt hij dat er veranderingen op komst zijn!?

Caatje: leuk, zo'n 3-d echo! En super dat als er geen mooie afdruk gemaakt kan worden, je dan niet hoeft te betalen! Je lief zal de lucht van Zwitsal vast lekker vinden (hoop ik voor je ;))

Misja: kan me voorstellen dat je onzeker wordt als je de kleine lang niet of weinig voelt. Zou ik ook hebben. Die kleine van ons is wel heel erg aanwezig, net zoals Jarno altijd was. Zodra ik wakker ben voel ik hem/haar al, vind het wel prettig, die extra bevestiging dat het wat dat betreft wel goed zit! Ja, we gaan morgenmiddag erheen, tis dichtbij, maar het leek ons nog wel een keer leuk ;) Eerst winkelen daar (laatste dingetjes kopen) en dan naar hun!
    Enne...overtijd lopen doe je weinig aan helaas ;( Maar als ik het voor het kiezen heb komt de kleine idd ook tussen de 39 en 40 weken, gewoon lekker op tijd. Vond die 11 dagen overtijd bij Jarno echt een ramp, je zit maar te wachten, niet echt iets om handen en iedere dag dat hij/zij niet komt is te lang!!

Worst: het wordt er niet leuker op voor je, met al dat vocht in je vingers, dan kun je dus echt weinig beginnen! Balen zeg!!

Lolly: lekker dat je al zover bent met het klaarmaken, boxkleed heb ik idd ook gewassen van de week en dat ging nog prima vond ik, scheelt weer ;) Kan er altijd nog een andere leuke bijkopen, maar daar loop ik dan vanzelf een keer tegenaan. Fijne dag morgen, wat je zegt, wat niet gaat gewoon niet aan meedoen!

Beetje verlaat, maar we gaan eerst maar eens een boterhammetje eten en dan ga ik denk ik ff een keer plat, voor het eerst in mn verlof :D Vanochtend al om 6 uur wakker, dus inmiddels behoorlijk gesloopt!

13. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    zo eindelijk weer eens hier, na het uitslapen langs een vriendinnetje gegaan en daar blijf ik gek genoeg altijd hangen. Heb behalve de boodschappen nog niks gedaan, :$

gejanne: wow wat een hoop gedaan! Goed hoor!

princi: maar waarom moest mara in de couveuse dan?

lolly: ja een luchtje gaat wel ver he?
    ben benieuwd hoe het persooneelsfeest gaat, hoop dat het leuk is voor je.

tina: fijn he, die rui...

emma: nog even afwachten dus... En mbt die couveuse, je weet nooit wat ze beslissen. Sommige kindjes komen met 34 weken en doen het zo goed dat ze eruit mogen en met een paar dagen mee naar huis mogen. hangt gewoon helemaal van de situatie af

gold: gelukt met de boodschappen? Hier was het weer een crime...
    mijn huisdieren doen sinds een week een stuk aanhankelijker, maar dat zijn ook fases, hebben ze rond de 12 weken ook gehad.

misja: we duimen dat iedereen hier gewoon netjes op tijd bevalt zonder te veel gedoe ;)
    als je de lamp echt graag wil kopen, zoek ik wel even voor je waar het nog meer te vinden is. het plaatje had ik ook gegoogled onder de term 'kinderlamp bij'. en toen stonden er ook wat winkels bij.

caatje: lekker gezwommen?

worst: naambordje was al vroeg binnen en hij is echt super schattig! Kan de foto nog niet posten, want de naam staat erop ;) Staat nu op een veilige plaats, want we krijgen zondag bezoek die komt helpen klussen.

fleurop: gelukkig dat het nu is gelukt met het bedje. en jij bent na het weekend gewoon al mama!

female: ik denk inderdaad dat jou jack russel lekker aan het 'moederen' is, zoals ik het maar noem (zo doen onze katten ook bij mij).
    en ik was dus al veeeeeel eerder met de box, das pas zot, hihi ;)

karine: yes, gordijnen binnen, lekker!

zo, nou heb ik iedereen wel gehad denk ik. Zo maar even de keuken doen en lekker koken voor het mannetje als hij zo thuis komt :)
    wat gek dat sommige dames straks al 'legaal mogen bevallen'. Ik moet dan nog eventjes ;)

14. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    Jaaaa nog anderhalve week en dan mag ik ook legaal bevallen. Ik ga er ook vanuit dat het gerommel in mijn buik nu te maken heeft met indalen ;)

Sahi, dat is juist heel slim die box vroeg opzetten. Dan kunnen de huisdieren er aan wennen en leren dat de box niet bedoeld is als lekkere ligplek of zo...:).

Mara moest de couveuse in omdat ze het zuurstofpeil in haar bloed niet voldoende hoog kon krijgen. Ze heeft twee dagen in de couveuse gelegen met daarin extra zuurstof en nog drie dagen in een wiegje aan de monitor. Ze had namelijk meconium binnen gekregen en het bleek pas na de geboorte dat ze in het vruchtwater had gepeopt anders hadden ze waarschijnlijk ook eerder iets gedaan. Ze heeft ook AB gehad omdat ze iets aan haar longen dachten te zien....nou ze huilde ze hard dat ik meteen al wel wist dat het goed zou komen. Maar leuk is natuurlijk anders. Zeker omdat ik ook nog een dag eerder naar huis moest dan Mara omdat ze mijn bed nodig hadden. Maar goed...dat gaat nu allemaal anders hoop ik! Maar zoals je al zei: je kunt het allemaal nooit weten. Lastig wel eens hoor. Het zou soms best fijn zijn als je zou weten waar je aan toe bent en het een beetje kunt plannen :D!

Jeetje gejanne, wat poets jij hard!! dar gen mis ik jammer genoeg (behalev dan dat ik het nu dus ook niet mag...).

15. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Worst: Graag gedaan, de reminder voor de gordijnen ;)
    Als het kamertje helemaal klaar is komt er zeker een foto op te staan hier... Maar dat duurt nog wel even hoor :)
    Wat enorm balen van het vocht meid!! Ik herken je verhalen van bij Ryano. Nu is het stukken minder en heb ik er eigenlijk (nog) geen last van....

@ Female: Mijn hond heeft het toen bij Ryano ook volgehouden en nu doet de kat het :D Komt ineens heeeeeeeel veel op schoot liggen en vraagt echt om aandacht.... Gewoon omdat ze voelen dat er iets aan de hand is en gaat gebeuren/veranderen. Niets bijzonders eigenlijk ;)

@ Misja/verlof: Ben ik de laatste die met verlof gaat??? Echt?? Ik ga 28 september, dat is dan 4 weekjes van te voren....
    Dat zou wel lekker zijn meid, dat je dan al (aan het) bevallen bent!!

@ Gold: balen dat het slapen weer een stuk minder gaat!! Hier nog geen last van, als ik maar eenmaal in slaap ben... :D

@ Emma: Hoop dat de kleine het ermee eens is dat het vanaf zondag legaal bevallen is (mooi gezegd Tina23 :D) en ze er dan ook uitkomt!! Sterkte meis!

@ Lolly: Heel veel plezier (en succes) op het personeelsfeest van je man!! Slim dat je de vluchtkoffer en maxicosi meeneemt!!!

@ Princi: Middagdutje gelukt?? :D :D

@ Gejanne: Wat ben jij vreselijk actief aan de poets!!!! Is het allemaal gelukt? :D ;) :cool:

@ Sahi: Wij gaan gewoon (gezellig "samen") als één van de laatsten legaal bevallen, maar wel op tijd (niet overtijd) ;) :D

Ik ga zo ook de keuken maar eens in om te koken....
    Eet smakelijk allemaal, fijne vrijdagavond!!

16. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    karine: ik dacht dat mariel en ik de laatsten waren met verlof (22-9), maar jij bent nog later zie ik. Ach, ook weer als laatste aan het werk ;)

princi: heftige start bij mara zeg! Hopelijk gaat het bij dit kindje beter.
    mbt de box, er ligt nu een hoop troep in (handig opslaghok zeg!), dus de katten kunnen er niet echt in. Zondag komen de petekindjes, waarvan 1 7 weken oud is, dus dan even kijken wat de diertjes ervan vinden (als ze binnen zijn natuurlijk).

17. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Ha,

Nou, ik moet heel eerlijk zijn, na de vriezer/oven en koelkast zei mijn rug stop. Dus moet eigenlijk vanavond na het eten nog even mn wc en douche doen, maar dat zal morgen wel worden! Wilde eigenlijk nog ff naar de kapper, is ook hard nodig! Maar al met al ben ik aardig tevreden, zag echt tegen deze klussen op en als het dan klaar is voel dat wel weer prettig.
    Maar ff voor de duidelijkheid, ik hou dus TOTAAL NIET van het huishouden doen haha, doe het wel altijd trouw, omdat ik een schoon huis prettig vind, maar dat is dan ook de enige reden :D

Sahi: ook lekker gepoetst en gekookt!? Wij eten op vrijdag altijd standaard patat, dit keer ging manlief het halen, heerlijk en ideaal :D

Princi: oh, dat is wel ff een heftige start, helemaal bij een eerste. Niet zoals je verwacht had! Hopelijk gaat het deze x helemaal goed!
    En zie hierboven, heb ook niet bepaald een huishoudgen, het is meer dat het 'moet' en icm de nesteldrang, dat zal ook wel meehelpen aan mn poetsdrang :)

Karine: jullie ook een fijne avond!! Heerlijk avond, vind ik altijd, aan het eind van de (werk)week!

Zo, nu dus wachten op manlief met de patatjes, heb ik echt zin in :D Mn vingers doen helemaal zeer van het poetsen, maar ach, het was voor het goede doel ;)

18. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    Gejanne, oh heerlijk een schoon huis dadelijk. Nee zoveel nesteldrang heb ik niet en ook de vorige keer niet gehad...gelukkig maar want mijn lijf had dat niet niet aangekund ;). Wij eten ook friet vandaag. Lekker. Manlief is het halen samen met Mara.

Sahi, ja dat is echt een lekker opslaghok hè ;). Wij weten ook niet zo goed waar we nu moeten laten wat er allemaal in lag...haha.
    Wij hadden de box eerst standaard vol met aluminiumfolie liggen met daarop zwitsaltalkpoeder omdat de kat dat vond stinken. Anders lag ze steevast in de box, met of zonder kind. Ook de kinderwagen vond ze een lekker slaapplekje ;).

Ja dat was best een pittige start met Mara, hoewel we ook wel konden zien dat met een meisje dat zo groot en sterk (tilde meteen al haar hoofd een beetje op) was en zo hard huilde, het echt wel goed zou komen. Het meeste last heb ik gehad van dat het ziekenhuis als het ware je kind overneemt en allemaal dingen met je kind doet waar je niets van weet. Deze keer zullen we daar veel beter bovenop zitten. Niet omdat het anders moet maar wel omdat ik het wil weten en ik de moeder ben...is niet zo gek toch?!

Ik wilde eerst niet te veel vertellen hierover aan jullie omdat iedereen gewoon lekker alles over zich heen moet laten komen en moet doen wat je zelf het beste lijkt. Aan de andere kant zou ik het ook jammer vinden als ik door dit te vertellen jullie teleurstellingen zou kunnen besparen...snappen jullie?

19. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, ook weer bijgelezen.
    Hoop dat ik niemand vergeet! ;)

Goldduke: Tietavond... :D me vriend lag helemaal dubbel.. Ik ben ook nog streepvrij, smeer me ook 3x in de ronte met van alles en nog wat.
    Gejanne: Jeetje, wat een bezig bij'tje ben je zeg. Zoveel poetsen.. Denk niet dat ik dat allemaal ga doen als ik straks vrij ben.
    Karine: fijn dat het kamertje nu bijna klaar is.
    Caatje: Lekker he, die zwitsal spullen. Die geurzakjes liggen al klaar. Die gaan maandag of dinsdag in de kast als alles gewassen is. En ik hoop dat die 3D echo lukt. Ik vond het super toen.
    Misja: tis zeker een erg interessante baan, maar ook erg heftig en druk. Daarbij doe ik ook nog het rooster voor mijn afdeling. En mijn achtervanger is met vakantie tot 27 september. Dus overdragen gaat niet echt. Werken in de onregelmatigheid is ook niet alles.. En idd ik woon 25 min van Rotterdam
    Female: onze jack doet dat ook hoor. Schijnt heel normaal te zijn als het baasje zwanger is. De VK zei dat als de weeen beginnen of je water breekt ze helemaal niet weg te slaan zijn bij je.
    Tina: die van ons verhaart ook zo heel erg, blijf bezig.
    Worst: Echt vervelend dat je er zo veel last van hebt. Hoop dat het snel een beetje weg wil trekken.. Dikke knuffel!
    Lolly: ingedaald, dat is goed nieuws. En succes met de lange reis naar het bedrijfsuitje
    Emma: heel veel sterkte meid! Je bent een ontzettende kanjer.. Denk aan je. Dikke knuf
    Sahi: jij ook nog even volhouden, dan is jouw rennen/vliegen ook voorbij. Zwitsal parfum.. mmmm denk dat het te veel van het goede is.
    Prince: jij ookal aan de poets??? En dat overheidsinstanties alles in aparte enveloppe doen, dat blijft bij mij ook nog steeds een raadsel.

Zo, dat was weer een hele lijst.
    De leiding gevende hebben al gedag zegt tegen me, best vreemd. Nog 2 daagjes en dan is het klaar.. Maandag gaan we alles wassen en een poging wagen om het bedje op te maken...

20. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Een goeden avond!

Hier alles helemaal goed. Erg lekker gezwommen vanmorgen, hoewel ik merk dat ik een beetje op was. Het lekker rustig aan gedaan dus. Vanmiddag heel relaxt m'n nageltjes laten verzorgen, zálig! Heb nu een slangenprintje! :D Echt heel cool! :cool:

En heeeeeel tof... Terwijl ik voor mijn nageltjes zat, is mijn lief onze nieuwe telefoons op gaan halen!!! :D Echt super tof! Nummer wordt pas volgende week geporteerd, maar we hebben de mobieltjes vast in huis. Ben zooooo blij met de mijne, hij is echt zoooooo mooi!!! Het is de zilverwitte Nokia E7 *zucht* :) Ben verliefd! ;) :D

@Misja: lol jaja, ik heb wel geduld hoor... Een beetje dan... ;) :D Ben wel blij dat het niet al te veel moeite is, wil je nu zo op 't eind van je zwangerschap geen extra stress geven ofzo... :) ;)

@Worst: Wauw, ben jaloers op je nagels. Het is mij nooit gelukt. Had in NL ook acryl, heb het er af laten halen toen ik naar Spanje ging (omdat ik niet wist of ze hier dezelfde kwaliteit en/of normen hadden). Heb m'n best gedaan ze zelf sterk te krijgen, maar het is niet gelukt, ze bleven maar breken. Toen ik hier een collega'tje zag met gelnagels die wel zo mooi waren, besloot ik dan ook meteen die weer te nemen. Kon ik eindelijk weer met m'n handjes voor de dag komen (zeker als gids geen overbodige luxe). ;)

@Goldduke: Ja, ongeveer eens in de 4 weken laat ik m'n nagels bijwerken. Balen zeg dat je zo slecht slaapt... :(

@Buik: Ook mijn buik is nog lekker streepvrij!!! :D Is op zich ook niet zo gek, daar ik voor mijn zwangerschap dus dik was. Mijn huid is het gewend om opgerekt te zijn. ;) Hehehe had dat dik-zijn toch ook nog voordelen! ;) :D

@Emma: lol fijn dat je zo goed geslapen hebt, hoewel... Té is natuurlijk ook niet goed. ;) Het blijft wel spannend bij jou hoor! Je smst me als er drastische dingen gebeuren, hè?!?!?! :cool:

@lolly: Grappig dat je daar aan moest denken. :) Ja, het verschil in gebruiken is er zéker, maar ik merk natuurlijk nog niet echt hoe anderen daarop reageren. Denk dat dat pas komt als de kleine er is. Voor mij is het 't belangrijkste dat mijn lief zich kan vinden in mijn ideeën. Gelukkig staat hij heel erg achter een Nederlandse opvoeding. Dat wil niet zeggen dat álles Nederlands zal gaan, maar het is wel prettig dat hij er voor open staat (zie ook dat artikel, vond ik zo lief dat hij dat gezegd had, dat wist ik dus niet). Wat ik wel al merk aan de mensen hier, dat iedereen zoiets heeft, de moeder is buitenlandse, dus natuurlijk zal het daar anders gaan. Dat wordt gewoon geaccepteerd.

@Princi: lol ja, raar maar waar. En dat is niet eens mijn favo acteur ofzo, echt heel maf! ;)

@Gejanne: hehehe jaaaaah dat hoop ik ook. Zou wat zijn als mijn lief dadelijk dat Zwitsal maar niets vindt!!! :$ :)

@altijdvrolijk: 3d echo lijkt mij ook super! Hoop ook dat het gaat lukken! En jaaaah, Zwitsal rules! Zodra de babykamer hier is, ga ik de babykleertjes wassen en dan leg ik ze meteen in de kast mét natuurlijk de geurzakjes! Helemaal top! :D

Pfff, dat was een hoop gelees en geschrijf! ;) Ga nu ff verder met alle data van m'n oude telefoon op de pc zetten. Kan ik het binnenkort op m'n nieuwe Nokia zetten! :D

Liefs,
    Caroline

Deel Deze Pagina