Oktober 2011 mama's deel 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door anz87, 2 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    P.S. Uhm... Heb net ff mijn 3d echo afspraak in de afsprakenlijst gezet en zag dat er wel erg veel afspraken van mij staan... :) Hebben jullie echt niet meer afspraken nu?! :$ ;)

2. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Caatje: gave telefoon!!! :D Ik ben altijd gek op gadgets en meestal ben ik telefoons na een half jaar al weer zat, maar dit keer gaat het goed, heb mn Samsung Galaxy S al driekwart jaar en vind hem nog steeds super ;) Veel plezier met je telefoon, maar dat gaat vast wel lukken :D Super dat je weer zo blij bent met je nagels, niks voor mij, eerlijk gezegd, kunstnagels. Als ze maar iets te lang zijn gaan ze er gelijk weer af ;)
    Enne...wat betreft afspraken, ik moet eerlijk zeggen dat ik het helemaal niet bijhoudt in de lijst ;)

3. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Lijst even aangevuld met mijn afspraak van de gyn + redgirl bv + thuisbevalling toegevoegd.
    Ook even wat schoonheidsfoutjes aangepakt ;)!.

Vandaag de wasbak uitgepoetst met antikalk die blinkt weer. Voor de rest niets gedaan en handjes rust gegeven op de enkele tekst die ik hier getypt heb.

Mijn vingers doen nog wel pijn maar het gaat wel iets beter.

4. Tina23

Tina23 Actief lid

19 jul 2006
    381
    0
    0
    juf!
    Ter Apel
    Caatje, ik denk dat de meeste dames hier de afspraken gewoon niet noteren. We moeten immers allemaal regelmatig naar de vk nu. Ik heb het ook maar even op de lijst gezet, had dat ook nog nooit gedaan ;)
    Trouwens, ik heb de Nokia C7, bevalt erg goed!

5. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Ik zet mijn wekelijkse afspraken er niet meer bij, Wat Tina schrijft, we gaan nu allemaal zeer regelmatig.
    Wie doet er trouwens Zwitsal parfum op :$ ? Heb ik dat gemist?

6. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    caatje: als je huid voor je zwangerschap al opgerekt was, dan is de kans op striemen juist groter, omdat de rek er dan uit is, snap je?
    maar beter dat je nog striemvrij bent :) ik heb een hele zebra/tijger print, zoals vriendje het liefkozend noemt.
    leuke telefoon trouwens, nokia is erg goed!
    ik heb alleen 1 afspraak staan met de VK, verder niets.

worst: fijn dat het ietsje beter gaat met de vingertjes

gold: zwitsal parfum hoorde ik over van mijn vriendinnetje.

altijdvrolijk: gek he, dat afsluiten op werk? Ik heb ook bij een paar mensen al gedag gezegd, heel gek.

princi: ja zeker handig, die box als opslaghok, maar zometeen moet 'ie dus leeg voor t petekindje, even kijken waar ik alles laat ;)

gejanne: eten was lekker en ook de keuken is weer netjes :D

lekker hollands got talent aan het kijken, verder zo maar eens naar bedje toe :)

7. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Hoi dames

Ben ik ook weer even. Ik kreeg vanmorgen een smsje van Ellen !

Gister zijn zij de trotse ouders geworden van een zoon GIJS. Iets te vroeg, dus ze moeten nog in het ziekenhuis blijven. Ze maken het allemaal prima !

Gefeliciteerd !

Spannend nu voor iedereen !

8. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Ellen (en man):

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!
    Geniet ervan, ook al is het nu nog even in het ziekenhuis. Ik hoop dat alles goed is gegaan.

Liefs

9. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    :D:D:D:D:D:D:D:D

Van harte!!!!!!!!!!

10. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Ellenk

Gefeliciteerd met jullie zoon Gijs :):):):)!
    Ik ben benieuwd hoe het allemaal gegaan is.

Groetjes Worst

11. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Ellen, joh zo in ene ben je de eerste :D

Heeeel erg gefeliciteerd met Gijs en ik hoop dat alles goed met jullie gaat!

Geniet van elkaar en ook succes en sterkte voor Ellen en Ellenman.

Als je er aan toe bent horen we natuurlijk graag je verhaal :D!

12. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    #232 CaatjeM, 10 sep 2011
    Laatst bewerkt: 10 sep 2011
    Een goedemorgen,

Heerlijk geslapen, hoewel een beetje kort. Was gisterenmiddag toch een partij moe, maar toen ik later thuis was, was ik ineens helemaal over die moeheid heen. Heel irritant hahaha! Gelukkig hebben we vandaag weinig op 't programma staan, dus lekker relaxt.

Mijn lief gaat de inbouwkast op de babykamer afwitten en later vanmorgen of in de middag (dat weet ik nog niet) komt een vriendin van me met haar dochtertje. Erg leuk, want we hebben elkaar al ff niet gezien. Was dus weer tijd! ;) :D

@Gejanne: Hihihi thanks, ja, ik denk ook wel dat ik voorlopig zoet ben met m'n nieuwe gadget! :D Echt helemaal geweldig!

@Sahi: oh, is dat echt zo?! Qua striemen bedoel ik dus. Apart. Dan snap ik er dus niets van dat ik geen striemen heb hahaha! :)

@Bijzonder: hihi lief dat je ff dat berichtje geplaatst hebt! Maarreuh... Kon je niet heel ff kort ook zeggen hoe het met jou gaat?! ;) Daar ben ik namelijk ook wel benieuwd naar! :)

@Ellen: GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON GIJS! :cool: Ik hoop dat mama en zoon (en papa natuurlijk ook) het goed maken! :D Veel plezier met elkaar!

@Bevallinglijst: Ik heb Gijs in de bevallinglijst erbij gezet. Hoop dat jullie het zo goed vinden...

Fijne zaterdag allemaal!

Liefs,
    Caroline

Voor Ellen:

13. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

zo meiden,

weer terug!
    even vluchtig de 20 gemiste pagina's gelezen!

welkom redgirl!
    welkom terug melek, suuszwanger en bijzonder!

en emma wel/niet bezig met die enorme rotweeen.... VEEL SUCCES MEID!!!
    de volgende keer dat de weeen weer komen, dan MOET het gewoon doorzetten, zo is het zeker niet leuk!

@EllenK: GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON GIJS!!!

zo, ik ga me even klaar maken, en dan even lekker verse groenten en fruit op de markt halen!

ik lees later weer bij dames!

toedeloe

14. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Ellen: gefeliciteetf met jullie zoon Gijs! Leuke naam.
    Lekker gnieten.

Ik had Fleurop of emma eerder verwacht, grappig!

Ik heb scouting vanmorgen afgezegd en moet vanmiddag mey mn broertjes naar familie in Limburg, dus ben weer lekker afwezig vandaag denk ik.
    Nu eerst even rustig aan doen, heb hoofdpoijn :(

15. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Wauw, en zo ben jij in een keer de eerste ellen! Super gefeliciteerd met jullie zoon gijs!
    Geniet ervan en als je de rust hebt ben ik straks benieuwd naar je verhaal!!
    Mooie naam ook, staat ook in mijn top 3 ;)

16. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Zo, wat een buik.... als ik mezelf zie in de spiegel vind ik het wel meevallen, maar eenmaal op de foto.... met mijn 1,60 is het vreemd dat ik niet voorover val! :D Vanochtend gemaakt

17. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @goldduke wow wat een mooie buik :D, hij glanst helemaal hihi :)

18. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    (bio oil glimt ie lekker van ;))

19. Female

Female Niet meer actief

Goeiemorgen!

@ Caatje; dat 't ongeluk brengt als je de box eerder zou opzetten ;).
    Leuk, een 3d echo. Zou het wel zsm mogelijk laten doen anders is het zo moeilijk ( te groot) om het nog goed op beeld te krijgen...

@ Hond; bedankt voor de berichtjes. Mss voelt ie idd de zwangerschap aan. Heb ik ook vaker gehoord. Zo te lezen hier ook heel bekend dus... Gister de boer van hier achter gesproken en nu blijkt de andere teef loops (ze hebben er 2). Dus tja niet zo gek natuurlijk ;)
    Vanmorgen heeft ie iig niet zo gejankt... :)

@ Misja; ik wist niet eens dat dat zo lang duurde... Handige info :)

@ Fleurop; kzal vanaf maandag goed op mijn telefoon letten (buddy) :D. Zo spannend dat je al zo snel ingeleid wordt! Ben je er helemaal klaar voor, ook geestelijk?

@ Altijdvrolijk; leuk dat je ook een jack russel hebt?

@ Worst Haha ja zou de hond het daarom doen :D.
    Wel een fijn idee zeg, boven couveusegewicht!

@ Emma; lekker dat je goed hebt kunnen slapen. En ook fijn dat Tim bij opa en oma was, kun je mooi wat bijslapen en een beetje energie krijgen. Binnenkort zal je het toch nodig hebben ;)

@ Lolly; mijn man helpt meestal met boodschappen tillen :). Maar vaak ontkom ik toch niet aan tillen hoor, helemaal met 2 kleine kinderen in huis. Ach het gaat allemaal nog goed ;)
    Wat leuk, veel plezier op het personeelsfeestje!

@ Princi; jeetje zeg, dat Mara met dat gewicht en 40+ nog in de couveuse moest? Dat hoor ik eigenlijk nooit? Heel raar zeg, bijvoeden zonder dat je iets weet. Klinkt vervelend....

@ Gejanne; ja echt leuk weer dat kleine spul. Ik ben ook wel ietsje doorgeslagen in maat 50, merk ik nu het in de kast hangt :D

@ Sahi; gek idee he dat sommigen hier al zover zijn. Ik heb dat ook hoor, heb echt het gevoel een nakomertje te zijn ;). Sommigen zijn 3 weken verder!
    Veel plezier in Limburg!

@ Afspraken; ik zet ze er ook niet altijd op hoor.
    Moet maandag weer naar de gyn en 37 wk weer.
    Daarna iedere week naar de gyn en dus ook elke week half uur aan de CTG (standaard hier)

@ Zwitsal parum voor jezelf: nee dank u. Vind het maar gek dat dat bestaat:). Heerlijk voor de baby, maar gewoon jezelf en vrouw blijven vind ik toch wel erg prettig.
    Plus; moet je je eens indenken hoe het voor een man is om 's avonds met een naar zwitsal ruikende vrouw in bed te liggen :$, lijkt me niet echt gezond :D

@ ELLEN: ik lees het nu pas!!! GEFELICITEERD!! Wauw zeg, wat bizar, de eerste mama al! Geniet ervan!

@ Sjoon; veel plezier, lekker over de markt struinen :)

@ Goldduke; Wat een buik! :$ Mooi hoor!
    Ja van bovenaf valt het altijd zo mee he, maar op foto's!

20. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Ellenk van harte gefeliciteerd met jullie zoon Gijs !!
    hoop dat het allemaal snel en goed is gegaan ... geniet van jullie zoon en hopelijk snel naar huis:D

hier redelijk geslapen .. om het uur wakker maar toch wel rust gehad
    tim is naar de dierentuin met opa en oma en ik ga wat opruimen en in de douch .. meer zal wel niet lukken
    blijf maar rugweeen houden das verveldend:x

caatje ik laat het zeker weten als er nieuws is ..

Deel Deze Pagina